The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
"vieras"
Veikkauksen tiedotteen mukaan voittorivi pelattiin Tupakkakauppa A. Pitkäsellä Helsingin Hakaniemessä.

Veikkauksen mukaan riviä ei pelattu porukkapelinä, vaan Suomen lottohistorian suurimman potin nappasi yksi henkilö.
IL


Jessus mikä summa rahaa.
Mulla ei ollut mitään voittoa kolmella rivillä.
 
Osanottoni läheisesi puolesta, mutta hänen tilaansa sinä et ole aiheuttanut.

Toi itte sössiminen taas... kumminkin melko harva sössii ittensä tai asiansa tahallaan. Joskus viina vie, joskus pää pettää, joskus terveys pettää, mut hyvin harvalla noi asiat johtuu siitä, et ehdoin tahdoin omasta halustaan päättäis sössiä.

Ei niin syvää suota ole, etteikö sieltä nousta vois.

Eräs ystäväni taannoin kertoi tapauksesta, mis viina oli vienyt, mielenterveys pettänyt, vaimo jättänyt, koira kuollut, eikä töistä ollut tietoakaan. Hänet pelastettiin kiskoilta just ennen junan tuloa. Muutama vuosi myöhemmin tämä kiskoilta kiskottu perusti rakennusfirman, joka toimii tänäkin päivänä.

Maailmassa on oikeestaan vain kahdenlaisia asioita. Asiat, jotka tappavat ja sit asiat, jotka eivät tapa, mutta sattuvat ihan saatanasti.

Mut kumminkin asiat joista selviää rahalla ovat niitä halpoja asioita.

Ei muuta kuin nokka pystyyn ja naama kohti uusia nöyryytyksiä.
No mulla nyt ei sentään onneksi itsemurha-ajatuksia ole. Pää on ihan kunnossa ja mulla on lapsia, en rupea heille tekemään noin kauheaa temppua ja ei mulla niin huonosti asiat kuintekaan ole.
Viinankaan kanssa ei ole ongelmia, tupakin kylläkin, mutta se nyt ei aiheuta samanlaisia ongelmia kuin alkoholi.

Kiitos, täytyy yrittää.
Sä olet kyllä fiksu äijä, pakko sanoa.
 
Mä taidan kans poistua nukkumasan kanssa rehveille jos se vaikka olis ajoissa pelipaikalla. joten hyvää yötä ja unikuvia kaikille :kiss:
Nuku hyvin :)

Mä nyt kukun vielä tovin....ihmeen pirteenä taas vaihteeksi olenkin. Sen sitä saa kun viime yönä nukuinkin ällistyttävän hyvin moooonta tuntia putkeen. Tatuiontitarinoita kattelen toisella silmällä....
 
[QUOTE="vieras";28961059]
Veikkauksen mukaan riviä ei pelattu porukkapelinä, vaan Suomen lottohistorian suurimman potin nappasi yksi henkilö.
[/QUOTE]

Toi on asia, jota edes Veikkaus ei oikeestaan voi (vielä) tietää.

Monet duuniporukat kun pelaavat siten, että yks vie kupongin. Jolloin voitto on yhdellä kupongilla, vaik takana olis voitonkakosopimus ja miten iso kimppa.
 
No lottovoitto ei mun yöuniani veis, koska ne menee ilmankin.

Raha ny muutenkin on semmoinen asia, et en sitä liikaa kaipaa. Sen puute toki usein harmittaa. Ihan kuin seksi.
:hug:...voi hemmetti tuota sun suhdettomuutta Nukumasan kanssa. Miten ihmeessä sä pysyt kasassa? Tai no, kaikkeenhan tottuu kyllä...

Ja joo, raha nyt on vain välttämätön paha. Ikinä sitä ei kuitenkaan olisi tarpeeksi.
Sama virsi se kait on tuon seksinkin kanssa.
 
:hug:...voi hemmetti tuota sun suhdettomuutta Nukumasan kanssa. Miten ihmeessä sä pysyt kasassa? Tai no, kaikkeenhan tottuu kyllä...

Ja joo, raha nyt on vain välttämätön paha. Ikinä sitä ei kuitenkaan olisi tarpeeksi.
Sama virsi se kait on tuon seksinkin kanssa.
Rahaa voi sentään säästää käytettäväksi myöhemmin...

Nimim. Pankki matkusti toiselle mantereelle :D
 
Rahaa voi sentään säästää käytettäväksi myöhemmin...

Nimim. Pankki matkusti toiselle mantereelle :D
Tosta tuli mieleen vanha juttu... tahdotteko kuulla sen?... ei se mitään, kerron sen silti.

Vanha äijänkäppänä oli nuoren morsmaikkunsa kanssa varannut hotellista hääsviitin. Portieri etsi valmiiksi varalle sydänambulanssin numeron. Mutta, seuraavana aamuna äijänkäppänä tanssahteli vihellellen ja kävelykeppiään pyöritellen portaita pitkin aamiaispöytään.

Vartin päästä nuori morsmaikku raahautui huoneesta ulos ja kädellä kaiteesta tukea ottaen, hiukset hapsottaen pääsi kuin pääsikin sinne aamiaispöytään.

Portieria asianlaita hieman huvitti, joten hän ei voinut vastustaa kiusausta ja kysyi nuorelta morsmaikulta, että kuinkas tässä näin pääsi käymään?

Morsmaikku vastasi, että minua on huijattu. Äijänkäppänä sanoi minulle säästäneensä koko ikänsä... ja minä raukka luulin, että hän puhuu rahasta.
 
Tosta tuli mieleen vanha juttu... tahdotteko kuulla sen?... ei se mitään, kerron sen silti.

Vanha äijänkäppänä oli nuoren morsmaikkunsa kanssa varannut hotellista hääsviitin. Portieri etsi valmiiksi varalle sydänambulanssin numeron. Mutta, seuraavana aamuna äijänkäppänä tanssahteli vihellellen ja kävelykeppiään pyöritellen portaita pitkin aamiaispöytään.

Vartin päästä nuori morsmaikku raahautui huoneesta ulos ja kädellä kaiteesta tukea ottaen, hiukset hapsottaen pääsi kuin pääsikin sinne aamiaispöytään.

Portieria asianlaita hieman huvitti, joten hän ei voinut vastustaa kiusausta ja kysyi nuorelta morsmaikulta, että kuinkas tässä näin pääsi käymään?

Morsmaikku vastasi, että minua on huijattu. Äijänkäppänä sanoi minulle säästäneensä koko ikänsä... ja minä raukka luulin, että hän puhuu rahasta.
:LOL: :LOL:
 
Nyt tämä koko illan vuodattanut yrittäjä menee nukkumaan, että huomenna jaksaa alkaa klo 9 yrittämään. Jos vaikka huomenna olisi parempi päivä.
Hyvää yötä kaikille tasapuolisesti !
Levollisia unia :)

...ja mäkin poistun nyt tassuttelemaan takaviistoon...isken kynteni vielä viikonloppuna hankkimaani kankaan palaseen...kääntelen ja vääntelen, josko siitä nyt jotain saisi aikaiseksi.

Eli hyvää yötä kaikille :kiss:
 
Säästämällähän sitä kertyy.

Ai nii, siis possussa. Säästöpossuraukkani on nälkäkuoleman partaalla. Mitä ero ei vienyt, sen nopeasti juomalla tuhosin.

Kun sinulla ei ollut sitä kaksossiskoa, ni et sattuisi tuntemaan ketään varakasta perijätärtä, joka olis riittävän vapaa?
Nääh, jos tommosia liikkuis tuttavapiirissä niin oisin pussittanu sen jo aikaa :whistle:
 
Sovitaas näin, että jos sä pitäisit kiinni kandidaatistasi. Onhan sinulla skype? Ja sit vinkkaat mulle, jos satut törmäämään semmoiseen rikkaaseen perijättäreen.

Mä olen hirveen kiltti, joten en hänen rahojaan tahdo. Ihan vaan pienen osan niistä.
Joo kyl me voidaan tämmöinen diili tehä. Ei mulla riitä voimat moniin kuvioihin, vanhalla ihmisellä :D
 
Joo kyl me voidaan tämmöinen diili tehä. Ei mulla riitä voimat moniin kuvioihin, vanhalla ihmisellä :D
Ai nii. Himputti vie. Minäkin just ennen tota katonlaittoreissua menin yhden vieraan yökukkujan kans virituaalikihloihin. Mut NukkuMasa löi häntä halolla päähän, ennenko ehdittiin sopia tarkempi päivämäärä. Eikä häntä ole sen jälkeen näkyny.

Pitääkö mun ny tulkita itteni varatuksi vai vapaaksi? Pitäiskö käydä kulmakippolasta kysymässä neuvoa, koska oma pikkupakkaus sihijuomaa loppui just?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä