The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huhhuh. Oltiin poikien kanssa kierroksella kaupungissa, tarkoituksena löytää niille takit. Eipä löytynyt.

Miehet vissiin eivät alkuunkaan katsele hintalappuja kun jotain tarvitsevat. Muulla ei selity se, että naisten syystakkien keskihinta pyörii muutaman kympin tai jopa satasen alempana kuin miesten.
Mun mielestä naistenkin takit on kalliita.

En kyllä ole kiinnittänyt huomiota noiden miestentakkien hintoihinkaan.

Viimesimmät omatkin tainnut ostaa kirpalta, jonkun sain myös kaverilta :D
 
Se on tutkittu juttu, että mies maksaa kaksi euroa euron arvoisesta tavarasta jos hän sitä tarvitsee. Nainen maksaa euron tavarasta jota ei tarvitse, mutta se oli sopivasti alennuksessa.

Neeej. Mä halusin esimerkiksi noi kengät. Olen himoinnut vastaavia noin kaksi vuotta. Ja sit ostin ne (kun rahaa viimein oli) vaikka maksoivat sairaan paljon.

Siis kyllä mä maksan poikien talvitakeista satasen, jos ovat laadukkaat ja just sellaiset kun haluavat. Mutta en ohuenrimpulaoista syystakeista mitkä eivät ole mieluisia. Suurin ongelma taisi olla se ettei useimmissa ollut huppuja. Jotain olen niiden kalloon saanut taottua näemmä, pipoa eivät suostu käyttämään mut huppu on ehdoton.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Neeej. Mä halusin esimerkiksi noi kengät. Olen himoinnut vastaavia noin kaksi vuotta. Ja sit ostin ne (kun rahaa viimein oli) vaikka maksoivat sairaan paljon.

Siis kyllä mä maksan poikien talvitakeista satasen, jos ovat laadukkaat ja just sellaiset kun haluavat. Mutta en ohuenrimpulaoista syystakeista mitkä eivät ole mieluisia. Suurin ongelma taisi olla se ettei useimmissa ollut huppuja. Jotain olen niiden kalloon saanut taottua näemmä, pipoa eivät suostu käyttämään mut huppu on ehdoton.
Mä pääsen kenkäkaupoissa helpolla, mutta en halvalla. Mä vaan kysyn, et misä on Sievin jalkineen esd- pohjaiset miesten nahkaiset kävelykengät, mustat ja kokoa 41, kiitos.
Sama pätee rätti&lumppuostoksiin. Miesten kauluspaita jossa on rintatasku. Pinkki ei ole väri vaan perverssiä.

Jos kauppareissuni kestää yli kolme minuuttia, niin siinäkin ajassa olisin jo ehtinyt ryypätä.
 
Keinonahkaiset pitäisi lailla kieltää. Kaikki! Kengät, takit, sohvat...
”Tekonahka” on oikeesti olemassa. Se tehdään oikeen nahan jämäpaloista ja on nykyään jokseenkin harvinaista. Käytetään lähinnä laatujalkineiden pohjissa.

Keinonahka on muovijäljitelmää.

Jännä juttu sinänsä, että sä et pysty ostamaan kaupasta nahkajalkinetta jota ei olis coutattu muovilla. Kuinka paljon on eri asia.
 
Mä pääsen kenkäkaupoissa helpolla, mutta en halvalla. Mä vaan kysyn, et misä on Sievin jalkineen esd- pohjaiset miesten nahkaiset kävelykengät, mustat ja kokoa 41, kiitos.
Sama pätee rätti&lumppuostoksiin. Miesten kauluspaita jossa on rintatasku. Pinkki ei ole väri vaan perverssiä.

Jos kauppareissuni kestää yli kolme minuuttia, niin siinäkin ajassa olisin jo ehtinyt ryypätä.
Joo-h, nuoremmalle pojalleni tuli päänsärky tosta shoppailusta. Vanhempi oli muuten vaan vittuuntuneen näköinen.

Seuraavalla kerralla teen taas niinko ennenkin, tilataan tonnilla takkeja postimyyynnistä ja sovitellaan kotona ja pidetään vain mieluisin, sopiva.

Noi pakkaset vaan yllättivät tällä kertaa, en muka arvannut että ensi viikolla jo voi olla :D
 
Moikka :)!

Johan on ollut huikee viikonloppu, kyllä tätä pöwwöpäätä on kuulkaas viety ja laitettu niin hattarallisesti pääkkönen pyörälle ja kantapäihinkin siivet ja sivelty varmaan vielä siirapillakin, että! En voi nyt kuin ihmetellä kaikkea tapahtunutta ja edessä päin tapahtuvaa, mutta - en valita vaan menen pumppuosasto edellä tuli mitä tuli ja kävi miten kävi, nyt maistuu niin kivasti mansikansitruunaiselta tämä elo :) <3...

Jonkin sortin laskeutumista arkeen pitäs tässä ryhtyä tekemään ja eiköhän tuo hyvinkin ehdi sunnuntai- illan hepuliksi muuttua :D, viimeistään huomisaamuna on tuttu kaaos ja tilannehäsläys esillä varsinkin meikäläisen osalta :D, tosin sekin on ihanaa ja loppujen lopuksi nauruja kirvoittavaa :)

Kelikin on muuten kivasti viilentynyt :), villasukat siis ojennukseen ja villatakit ja sormikkaat ja huivit ja ohkasemmat myssykäiset...värisävyt vain syventyvät ja pata- sekä laatikkoruuat kutsuvat herkuttelemaan :). Oi, syksy vaan on <3!
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Jos mä olisin kymmenen senttiä pitempi, kymmenen vuotta nuorempi ja edes hitusen komeampi, niin kauanko luulisitte famin kaltaisten naisten kulkevan vapaana? Kolme sekuntia on ylimitoitettu arvaus.

Hittolainen kun ei noit kilsoja saa mittarista pois, eikä senttejä lisää edes vehkeeseen vaikka toivois. Miehen elämää.
 
Jos mä olisin kymmenen senttiä pitempi, kymmenen vuotta nuorempi ja edes hitusen komeampi, niin kauanko luulisitte famin kaltaisten naisten kulkevan vapaana? Kolme sekuntia on ylimitoitettu arvaus.

Hittolainen kun ei noit kilsoja saa mittarista pois, eikä senttejä lisää edes vehkeeseen vaikka toivois. Miehen elämää.
Kuulepas nyt, se on se asenne joka puhuu ja ratkaisee isosti :)! Kun hyväksyy itsensä sellaisena kuin on - kilometreineen kaikkineen ja kokoineen :) - ja kantaa itseänsä pystypäisenä, niin - mikä voi olla komeampaa/kauniimpaa kuin elämästään ja itsestään nauttiva ihminen :)

Ja edelleenkin - elämä on täynnä yllätyksiä :)! Never say never, joka hetkessä jokaisessa kohtaamisessa on Suuren Mahdollisuuden Tilaisuus :). Siihen pitää vain uskaltaa tarttua ja heittäytyä :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä