The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mäkään en muuten tykkää puhua puhelimessa. En sit yhtään! On ihan ookoo kun joku soittaa mulle mutta kun mun pitöisi soittaa vaikka vakuutusyhtiöön niin voi kakki, kun en tiedä mitä pitikän sanoa.
Puhelimessa puhuminen sujuu ja muutenkin mutta joskus ärsyttää kun joku juttu ei nyt vaan toimi, niin menet kysymään sitten koko systeemin "pomolta" joka on siis systeemin esim. "pääkäyttäjä", "sovellusvastaava", "integraatiopäällikkö", jne.
Ensimmäiset 15min menee siihen kun hän aloittaa alentuvasti jollain perusjutuilla mutta siinä puolen tunnin kohdalla kun molemmat jo tiedetään että hän itse asiassa ei tiedä tsydeemin sielunelämästä viddujakaan, ei läheskään niin paljon kuin minä, vaan vain ulkoa opetellut peruskäyttöohjeen tiedot. Sitten saan sellaisen henkilön nimen joka (ehkä) osaa auttaa oikeasti.

Sellainen. Sellainen vituddaa. Ajanhaaskuuta.
Toisinaan ei ole löytynyt ketään joka tietäisi. Ei edes tsydeemin toimittaja.
 
Miksi aina pitää vittuilla?
No jos nyt luulet että tosissani ilkeilen niin neuvo: poistu netistä, somesta yms. Tulet muuten pahoittamaan mielesi peruuttamattomasti.
Melko varmasti luulen että aakookin ymmärsi et ei ollut vittuilu vittuilua vaan tällaista pientä vitsiä vaan. En usko et aakoo on niin tosikko että ripustautui juuri kurkihirteen liukkaaksi rasvatun manillaköyden kera.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä