The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sain joululahjaksi tän uusimman Potterin.

Pottereissahan idea on todella hyvä mutta taito ei tosiaankaan ole mitään Tolkienia.

Paskin idea Pottereissa koskaan oli aikakone. Ja täs uusimmassa opuksessa piti se paskin mahdollinen asia keksiä uudestaan. Tuli luettua mutta olis ton ajan voinut käyttää paremminkin vaikka ryyppäämällä.
unohetaas het alkuunsa toi ryyppääminen, siitä oli tänä aamuna keskustelua ihan irl (ei tosin mun ryyppäämisestä) mutta anyway...toi aika juttu Pottereissa pysäytti myös mut aikanaan..piti nimittäin oikein laskee kirja alas ja mennä pohtimaan sänkyseen sitä asiaa selälleen, kun eiks siinä tule sellanen oravanpyörä ja lopullinen jatkumo että harri, roni ja hörmaini vaan jatkaa ja jatkaa toisissa ajoissa asioiden selvittelyjä:barefoot:

No asia ei selvinnyt ja heräsin aamulla valot päällä ja kirja tyynyllä samassa kohtaa mihin sen jätin kun aloin asiaa pohtimaan:rolleyes:
 
- Sä voisit vähän auttaa äitiä siivoamisessa tänään.
- Enkä, minä en siivoa ikinä mitään.
- Mitäs sit ku sä oot aikuinen ja asut omassa kodissa?
- No sit sä voit tulla siivoomaan mun kodin.
- En kyllä varmasti tuu siivoomaan kenenkään muiden koteihin.
- No sit mä muutan sun kanssa asumaan.
- Ei käy, jos et aio sillonkaan auttaa siivoamisessa yhtään.
- No sit mä en vaan siivoo ikinä, ja annan kaikkien roskien olla lattialla.
- Mitäs sit kun sun koti on niin likanen, että sukat jää kiinni lattiaan, lähtee pois jaloista ja jalatkin tarttuu lattiaan kiinni ja jäät siihen jumiin?
- No sit mä hankin siivoojan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä