The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings
Ei seitan mikä via dolorosa on aina tuolta Tsufelta kotiin. Varsinkin keskellä yötä. Olis varmaan pitäny jäädä tsufelaan tutimaan, muut sisäpiiriläiset varmaan nukkuivat söpösti lusikassa :( Älkää kertoko totuutta, tuun vaan kateelliseksi.

Onneksi sentään naapuri oli jättänyt pesulaan vuoronsa jälkeen 40 minuuttia ekstraa, saan pestyy kaikkea turhaakin. Winning all the way.
 
Ei seitan mikä via dolorosa on aina tuolta Tsufelta kotiin. Varsinkin keskellä yötä. Olis varmaan pitäny jäädä tsufelaan tutimaan, muut sisäpiiriläiset varmaan nukkuivat söpösti lusikassa :( Älkää kertoko totuutta, tuun vaan kateelliseksi.

Onneksi sentään naapuri oli jättänyt pesulaan vuoronsa jälkeen 40 minuuttia ekstraa, saan pestyy kaikkea turhaakin. Winning all the way.
Kun mä seuraavan kerran lähden hoitamaan kummipojan koiraa niin mä olen jokseenkin hoodeilla.
Koiruliini pärjää muutaman tunnin yksinkin joten mä joudan hetkeksi vaikkapa kapakkaan.
Mut ota raffi mukaan niin menee kaks kärpästä yhdellä lyönnillä.
Siis sillai, että saatte molemmat haukkua minua.
 
Spencer Hastings
Kun mä seuraavan kerran lähden hoitamaan kummipojan koiraa niin mä olen jokseenkin hoodeilla.
Koiruliini pärjää muutaman tunnin yksinkin joten mä joudan hetkeksi vaikkapa kapakkaan.
Mut ota raffi mukaan niin menee kaks kärpästä yhdellä lyönnillä.
Siis sillai, että saatte molemmat haukkua minua.
Ilmoita ajoissa, niin voidaan jättää tsufenpuolikas spronsorini kanssa meille pelaamaan pleikkaa.
 
Ei seitan mikä via dolorosa on aina tuolta Tsufelta kotiin. Varsinkin keskellä yötä. Olis varmaan pitäny jäädä tsufelaan tutimaan, muut sisäpiiriläiset varmaan nukkuivat söpösti lusikassa :( Älkää kertoko totuutta, tuun vaan kateelliseksi.

Onneksi sentään naapuri oli jättänyt pesulaan vuoronsa jälkeen 40 minuuttia ekstraa, saan pestyy kaikkea turhaakin. Winning all the way.
Neiti sisäpiiriläinen nukku patjalla lattialla, herra ei nukkunu juur ollenkaan ko kissa oli hyppiny sen päällä koko yön ja mää vissiin kuorsasin :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
  • Tykkää
Reactions: Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä