The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltaa murut :notworthy:
Illasta asti ollu päänsärkyä & huono olo,sokrut on ollu korkeella yöllä ja aamupäivän. Yöllä sai kerätä lasinsiruja lattialta,kun Minttu puotti nätin lasisen salaattikulhon. o_O:(
 
Mangneettikuvaus maattu.

Vaikka kai se jo melko ilmiselvää on että mulla on sekä nivelrikkoa että välilevytyrä. Vois kai hissuksiin alkaa raahautua uudelleen terveyskeskukseen että kirjoittavat saikkua. Ja lisää pronaxenia. Ja sirdaludia. Ja kaik lisukkeet kanssa!
Halaus sinne ! No hyvä tietysti että nyt tietää mikä on.
 
vierailija
Ellu!
Nyt kun me styylataan niin sinun pitää muistaa pari asiaa.

Yks on se, että mä elän makkaralla ja pekonilla.
Toinen on se, että mä en saa oloasi turvallisemmaksi vaikka kuinka näyttäisin enemmän hirviöltä
Kolmas on se, että mä olen kauhean kiltti. Sen vuoksi mua haukutaan suvakiksi tai jopa humpansoittajaksi.
No suvakiksi sua haukutaan ihan vaan siksi että olet hiukkasen yksinkertanenja sinisilmänen.
 
Titanic on just sellanen leffa, että jos mun pitäis sitä katella niin mitä luultavammin nukahtaisin n. viidessä minuutissa...:oops:
Ex-rouvakulta oli sillai kummallinen, et milloin "Tuulen viemää" vilahti ruudulla niin hän oli sulaa vahaa.
BluesBrothersista hän sit ei ymmärtänyt mitään puhumattakaan Arskasta!
Onneksi oltiin Marilynistä samaa mieltä joten piukkoja paikkoja sai katsoa miten huvitti.
Niin ja sit tota:
 
Ex-rouvakulta oli sillai kummallinen, et milloin "Tuulen viemää" vilahti ruudulla niin hän oli sulaa vahaa.
BluesBrothersista hän sit ei ymmärtänyt mitään puhumattakaan Arskasta!
Onneksi oltiin Marilynistä samaa mieltä joten piukkoja paikkoja sai katsoa miten huvitti.
Niin ja sit tota:
Mun kohdalla se ois varmaan mustavalkoiset Tarzanit, ei tulis tarvetta piilotella tyynyjen alla eikä silmien lepuuttamisille.:cool:
 
Päivää kettinkiin.

Ja Ellu, koitas herätä että mä pääsen tästä vessaan. Olet taas onnistunut kampeamaan ittesi semmoiseen asentoon jossa sänky ja tyynyt on semmoista sekamelskaa, että että en mä pääse tästä mihinkään vaivaamatta sinua.
Sitäpaitti kahvi on vieläkin loppu kun et viittinyt tuoda joten ollaan ilman.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä