Töihin palaamassa

  • Viestiketjun aloittaja Pihalla
  • Ensimmäinen viesti
Pihalla
Olisin palaamassa äitiysloman jälkeen töihin, mutta täytyisi ensin löytää se työpaikka. Onks teillä kokemusta mistä (mol.fi ja lehdet) niitä töitä parhaiten saa? Onko esim. siitä hyötyä, että pistää CV:n jokaiselle rekry firmalle? Onks teillä yleensäkään koemusta ko. firmoista, et onks se kusetusta vai onks niistä oikeesti hyötyä? Millä sivuilla yleensäkin netissä on parhaiten muun kuin Hesan alueen työpaikkoja? Ja ottaakohan kukaan 3 lapsen äityliä töihin? pliis vastauksia!
 
Moi!
Mulla ei kyl ole antaa vastauksia sun kysymyksiin, koska olen itsekin samassa jamassa kuin sinä. Olen nyt ollut 2kk työttömänä, useita työpaikkahakemuksia olen tehnyt, ei ole kukaan ottanut yhteyttä. Olen ollut 5 vuotta kotona hoitamassa lapsia, joten se kait vaikeuttaa työnsaantia huomattavasti. Ite olen toimistotyöntekijä, mutta tuo työkokemus on jäänyt vähälle, varsinkin vaativammista hommista, kuten kirjanpito tai palkanlaskenta. Tuntuu aivan toivottamalta, että joku minut huolisi, vaikea kirjoittaa huippuhyvää CV:tä, kun ei ole juuri muita meriittejä, kun et olen huippu mukava tyyppi ja innokas työhön. Jonkun aikaa vielä katselen, sitten kait pakko aatella jotain "kertauskoulutusta" tms. Motivaatio ei kyl siihen ole kovin suuri.
 

Yhteistyössä