Toiveena vauva 2017-2018

(y)(y)
Hannah4 Kuinka kauan kiinnittymisestä voisi vatsa kipuilla? (n) Nyt jo kuitenkin kolmas päivä menossa :unsure: minulla on kolme lasta ja en tiedä enää näistä asioista mitään o_O
No en tiedä.. miten ulapalla voi ihminen olla vaikka kolme lasta jo on! Ja ei, tämä ei ole piikittelyä sua kohtaan, vaan toteamus itsestäni! :ROFLMAO::D En siis ollenkaan osaa sanoa, voisiko kiinnittymisen jälkeen olla jatkuvasti/ovismaisesti vaihdellen kipua useamman päivän ajan. Voisi kuvitella, et on hyvinkin mahdollista. (y)
 
Malttamaton testasi tänään (oletettuna) dpo 10 tyylipuhtaan negan. Jos kierto onkin pidempi, ei ole raskauden suhteen toivoa. Voi räkä. Nyt oon jo aivan maani myynyt, vaikka voihan tämä periaatteessa tästä vielä muuttua. En vaan yhtään usko siihen vaan tiedän, et täti saapuu..
 
@Hannah4 :(, toivottavasti sulla nega vielä muuttuisi.

Täällä tänään dpo 6 ja piinailu jatkuu. Pientä vatsan jomottelua on ja rinnatkin ehkä hiukan aristaa. Tiedä sitten onko oireita vai kuvittelua :cautious:Menkkaoireet ei mulla koskaan oo kuitenkaan alkanu näin paljoa ennen menkkoja. Vielä siis ehdottomasti pidetään toivoa yllä, jos ois tärpänny :love:
 
Tsemiä @Hannah4! Täällä toinen kirveen kaivoon heittänyt. Jospa se siitä kuitenkin vielä muuttuisi plussaksi, esikoisen aikaan mulla ei olisi takuulla näkynyt dpo10 mitään, dpo11 tuli roskishaamu.

@Myrsky10 Eikö tuollaiset oireet voi olla just raskaudesta johtuvaa? ;)

Täällä vääntää ja kääntää niin että pelkään letrojen sekoittaneen kierron :( En ihmettelisi sillä ne sai oviksenkin aikaistumaan huikeat 6 päivää! Miettii että luomuna mulla oli kp15 10mm folli ja letrokierrossa kp12 20mm folli :eek: Menkkaoireet on tosi vahvana ja nyt meni mahakin sekaisin niin kuin aina päivä pari ennen puna-armeijaa. Jee, että (odotetusti) puihin taisi tosiaan mennä tämä tämän vuoden todennäköisesti viimeinen yrityskierto... :unsure:
 
@Miljamaaria Niin ainakin toivon, että oireet johtuis tässä kohtaa tosiaan raskaudesta ;) Mä yritän malttaa mieleni ja odottaa kärsivällisesti testin tekemistä riittävän pitkään, mut just tänään mies sitten kyseli että jokos sen testin vois pian tehä :LOL: Suloista kun toinen odottaa ihan yhtä paljon kuin minä :love:
 
Miljamaaria ikävä kuulla että oot heittänyt kirveen kaivoon :unsure: minä en tiedä mitään letroista sun muista, mutta vaikuttavatko siis ovulaation vahvuuteen?

Myrsky10 mihin asti yrität olla testaamatta? :ROFLMAO:

Meillä mies ei oo ihme kyllä kysynyt testeistä mitään vielä. Odottaa varmaan että ilmoitan kun teen :) jos on aihetta. Tänään olen ollut turvonnut vatsasta ni, kuin ilmapallo :confused: oikeasti näytin päiväunien jälkeen siltä, kun olisin jo puolessa välissä raskautta :cautious: mieskin asiasta hyvin kohteliaasti ilmoitti :ninja:
 
Moikka. Nyt näyttäis ovulaatiotesti positiivista, että pääsis kunnolla yrittää. :) Eilen kyllä jo heiluteltii peittoja, vaan pitää ottaa varman päälle. ;) ja siis huomennahan pitä tietty vielä ja ja... oon vaan katellu kauheena tyttöjen vaatteita, vaikkei ois vielä piiiiiitkään aikaan sen aika. :D on sit hölmö.
 
Vauvan yritystä takana 5 päivää ja jo meinaa mennä hermo :rolleyes: Ovulaatio olisi pitänyt olla näinä päivinä ja oon testaillut torstaista asti pari kertaa päivästä. Torstaina oli testeissä tyhjää, perjantaina vähän väriä ja lauantaina sitten jo vähän vahvempi viiva, mutta ei lähelläkään positiivista tulosta. Eilen tuntui jotain pientä nippailua masussa, joten odotin, että tänään olisi tullut positiivinen ovistesti, mutta kattia kanssa, ne vähätkin värit on kadonnut! Ajattelin kuitenkin jatkaa testailua vielä pari päivää.

En tajua, että missasinko oviksen testeillä (en aina ihan kahta tuntia jaksanut pidätellä ennen testiä), vai eikö sitä tapahtunut ollenkaan. Vai onko se kuitenkin vasta tulossa? Tosin multahan poistettiin kierukka vasta keskiviikkona, joten se voi vielä sotkea kiertoa...
 
@Aivotar Letroilla stimuloidaan oma keho kypsyttämään munasoluja että saataisiin aikaan ovulaatio. Mä en luomusti juuri ovuloi niin noilla piiskattiin kroppaa tuottamaan munasolu. Folliultran jälkeen pistin reilun tujauksen hcg:ta vatsamakkaraan, sillä varmistettiin munarakkuloiden puhkeaminen.

Haitari ei falskaa ainakaan vielä (y) Meno on menkkajomoja lukuun ottamatta oireetonta eli ei ainakaan oireiden vuoksi voi elätellä toiveita raskautumisesta. Toki elämäni aikana 29 kiertoa kuumeilleena tiedän että oireet tai oireettomuus ei merkitse mitään :LOL: Nyt vaan matonhapsutkin ristiin ettei menkat vaan alkaisi viikonloppuna, meillä olisi silloin mahdollisuus ekan kerran 1,5 kuukauteen viettää hetki laatuaikaa ukon kanssa kahdestaan! :love:
 
@Aivotar, ovulaatio ei ole ollut aikaisemmin, koska gynellä viime keskiviikkona näkyi kypsymässä ollut munasolu ja olen testaillut siitä asti joka päivä. Just äsken tein taas ovistestin ja täysin nega tulos. Elättelen kuitenkin toiveita, että ovis ois tapahtunut huomaamattani, parin viikon päästähän sen lopputuloksen sitten näkee. Tuskin tärppää, mutta ensi kuussa sitten uudella innolla (y)
 
Terve :)

Aiemmin tuolla jo kirjoittelinkin, mutta nyt vasta pääsen asiaan. Täällä lähdetään ensimmäiseen tjot kiertoon, viimekierto venyi jostain syystä 32 päivään :O nyt eletään siis kp 9/28(-32), eikä mitään havaintoa koska ovuloin, uskon kuitenkin että se tapahtuu kun muuten merkit on olemassa :)

Kamalan uutta ja jännittävää tämä kaikki on, mutta samalla niin ihanaakin :D
 
Heloo! Miekin tahon mukaan:p:rolleyes:. Voi ei ilmeisesti mulla ois karseeta vauvakuumetta, eikä lupiakaan oo heltyny. Voiko harrastaa jotain vehkeilyä selän takana kumppanilta:X3:.. aattelin että lukasen vaan mutta fiiliksiä tää nostattaa :love:. Tässä mie nyt oon:X3:. Pitääkö laittautua johonkin listaan? Heippa vaan kaikki. Olen ollut häiriköimässä tuolla neljättä kuumeilevissa. Pahoittelut myöskin heti siitä että oon vähän hukassa näiden teknisten vempeleiden kanssa:whistle:.

Onnea teiän kaikkien yrittelyihin ja heilutteluihin!
 
  • Tykkää
Reactions: EneriK
@Miljamaaria, en tajunnut kysyä tarkempia tietoja ultrassa, innostuin niin kovasti siitä, että siellä ylipäätään jotain näkyi :LOL:

Tänään taas ovistesti oli tyhjää täynnä, KP 15/26. Pitäisi varmaan yrittää keskittyä johonkin muuhun kuin jokaisen mahan muljahduksen ja nippaisun kuulosteluun, mutta tuntuu että kaikki ajatuksen pyörii vaan raskaudessa ja vauvoissa. Ehkä tää tästä tasaantuu tulevien viikkojen (/kuukausien) aikana.
 
Voi tätä piinailua. Täällä on nyt menossa dpo 8. Edelleen on pientä mahan vihlomista ja ihan vähän rinnatkin välillä aristaa. Nyt on iskenyt myös melkoinen väsymys o_O Uusimpana oireena on nyt eilisen ja tän päivän ollut pahoinvointi, sellainen inhottavan aaltoileva, vähän väliä saa miettiä tarviiko käydä halailemassa pyttyä, onneks ainakaan vielä ei silti oo sitä tarvinnut tehdä :D
Mun niin piti malttaa mieleni ja olla kärsivällinen, mut huomenna aamulla taidan sortua tekemään ekan testin :oops:
 
Harmi tytöt negoista :unsure: toivottavasti vielä muuttuu plussaksi ;)

Omaa napaa sen verran, että nyt on kp22/26?, oireet on hieman rauhoittunut...vatsaa nippailee edelleen, mutta ei,niin paljon kuin aiemmin. Muutama Finni ilmestynyt, joita normaalisti ei juuri ole, mutta ei se paljoa kerro:unsure: hyvä fiilis on kuitenkin. Eilen tein (ajoissa tiedän)raskaustestin ja jotain siinä mukamas näkyy, mutta todennäköisesti muuttuu vielä negatiiviseksi. Ei siis kauheasti tunnu olo raskaana olevalta :unsure: jos malttaisi testata (jos syytä ) vasta viikonloppuna uudemman kerran. :whistle: Mies kyllä sanoi eilen että hän haluaa vauvan:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Hannah4

Yhteistyössä