Toiveena vauva 2017-2018

Tsemppiä uuteen kiertoon siirtyneille. Jospa vuodenvaihde ilotulituksineen toisi viimein ne toivotut kaksi viivaa.:love:

Ja @Uutikainen tsemppiä myös. :love:Toivottavasti nyt kierto starttaisi. Mietin jos sulla onkin luteaalivaihe tuo 16pv ja siten alkais huomenna jolloin kierto olis tuon 31pv minkä oot merkannukki tuonne listaan? Se pituus on aina kiva tietää minusta, niin tietää aina varsin tarkkaan milloin menkkojen pitäisi alkaa vaikka ovis tulis laajallakin kp haarukalla.

Omanapa:
Aamulämpö jatkaa hissuksiin nousua, samaten iltalämpö. :rolleyes: eli normaalisti etenee.(y)
Mahtaakohan mun testikasa tulla tänään?:D
Tässä pitäis käydä vähän ostoksilla taas. Muutamia lahjoja ettei tarttis ihan kaikkea ettiä viikonloppuna. Viikonloppuna ois tarkotus myös alkaa koristella joulua, mutta huomasin että osa ikkunavaloista on osin palanu loppuun. Eli pitää nekin shoppailla.:LOL:
Siis onneks nää joulunalus viikkot osu tähän piinajaksoon, ei tuu pahemmin kytättyä itseään.:whistle:
Eilen isommat lapset toi mulle toivelistat (eivät enään usko pukkiin). Tytöllä oli yli kymmenkohtainen lista ja pojalla tuotti vaikeuksia saada edes kuusi toivetta kasaan.:LOL: Toivottavasti löydän suurimmat toiveet, ne erottuu molemmilta kun on kirjotettu kissan kokoisilla kirjaimilla.:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Uutikainen
12.12.2017

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen........14/27-31...yk5
Nadine88...........5/28-31....yk3
Möörtsi..............16/30........yk1
Tänttähäärää....23/23-29...ya 10/16
Kiira29...............10/28-31......yk5
Viii......................4/30-34......yk3
Nelliida..............3/28-30....yk6
Fritang...............10/23-27...yk10 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-......12/24-34...yk10
Vuuti...................20/28-32...yk8 (km yk7)
Uutikainen..........31/31?......yk2

Piinailijat:
Viipulainen.........dpo3........testipäivä 23.12
Tänttähäärää.....dpo9-10
Uutikainen..........dpo17

Kun päivitätte listaa, päivittäkää myös muiden kiertopäivät + päivämäärä. :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
12.12.2017

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen........14/27-31...yk5
Nadine88...........5/28-31....yk3
Möörtsi..............16/30........yk1
Tänttähäärää....23/23-29...ya 10/16
Kiira29...............10/28-31......yk5
Viii......................4/30-34......yk3
Nelliida..............3/28-30....yk6
Fritang...............10/23-27...yk10 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-......12/24-34...yk10
Vuuti...................20/28-32...yk8 (km yk7)
Uutikainen..........31/31?......yk2

Piinailijat:
Viipulainen.........dpo3........testipäivä 23.12
Tänttähäärää.....dpo9-10
Uutikainen..........dpo17
Möörtsi...............dpo1
 
Siirryn piinailijoihin. Luulen että ovis oli yöllä, kipu ainakin sen mukainen. Kuitenkin tein ovistestin äsken vielä ja se antoi vielä viivan, kuitenkin vaaleamman kuin eilen. En minä enää tiiä, hermot menee :( Nyt haleja tänne suuntaan!
 
Heippa kaikille!

Olen taustalla seuraillut ketjua jonkun aikaa ja nyt viimein rohkaistuin itsekkin mukaan keskusteluun :) Meillä toinen lapsi haaveissa ja yrittettykin on aika pitkään jo. Ehkäisy jätettiin pois heti vuosi sektiosta, eli syyskuussa -16. Lapsettomuushoidot aloitettiin viime kuussa ja ensimmäinen inssi tehtiin 4.12, nyt siis kovin piinaillaan :unsure: Me yritettiin esikoistakin aika pitkään, mutta hän sai kuitenkin luomusti alkunsa. Meistä kummastakaan ei ole löytynyt mitään syytä lapsettomuudelle, olemme kuulema kuin oppikirjoista, jos hedelmällisyyteen katsotaan(n)

Täällä on tuttujakin, nimittäin @viipulainen oltiin samassa Lokakuisten -15 odotusryhmässä aikoinaan :) Meillä tosin tyttö syntyi syyskuun alussa ja vaikean loppuraskauden takia kirjoittelu silloin minulla jäi.

Tsemppiä kaikille yritykseen!kiva tulla mukaan kirjoittelemaan ja piinailemaan:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Uutikainen
Toivotaan suurta plussa-aaltoa loppuvuoteen. Mä oon taas ihan malttamaton ku niin tylsä vaihe menossa. Onneks on just joulukiireitä nii ei ehkä ehdi nii paljon ajatella tätä asiaa(eipä:ROFLMAO::ROFLMAO: )

Tuleeko nyt joulun ajan posti myös tiistaisin? Eilen ei tullu viel raskauskeijun pakettia. Ovistikuilla ei nii kiire mut sieltä tulee myös foolihappoa jota tarvittais niinku asap
 
@Kerttujulia voi mahoton, tervetuloa ja olisko edes mieletöntä jos tästä taas samaan pinkkaan siirryttäis. Plussapuhureita siis teillekkin!:love:

@Nadine88 onks sulla kaapissa ihan perus multivitamiineja? Niissä on foolihappoa pahimpaan hätään jos ne ei nyt tuu postin kautta.(y)
Kyl mä jotenki luulisin että nyt tulis myös tiistaisin, ehkä vuoden kiireisin aika kuitenkin, niin yksi jakamaton päivä takuulla kasauttaa postia aika tavalla.
Mä en muistanu käydä postilaatikolla. Rämmin rattaiden kanssa kammo ostokset taakkana tossa raskaasaa hangessa, johon myös bussi meinas hyytyä.:ROFLMAO:
Jahka tyttö tulee kotiin niin saa käydä. Tuun sit kertoo sainko oman paketin raskauskeijulta.:LOL:
En enään haluis poistua kotoota kyllä tänään, aivan hasardi keli.:D
 
@Kerttujulia voi mahoton, tervetuloa ja olisko edes mieletöntä jos tästä taas samaan pinkkaan siirryttäis. Plussapuhureita siis teillekkin!:love:

@Nadine88 onks sulla kaapissa ihan perus multivitamiineja? Niissä on foolihappoa pahimpaan hätään jos ne ei nyt tuu postin kautta.(y)
Kyl mä jotenki luulisin että nyt tulis myös tiistaisin, ehkä vuoden kiireisin aika kuitenkin, niin yksi jakamaton päivä takuulla kasauttaa postia aika tavalla.
Mä en muistanu käydä postilaatikolla. Rämmin rattaiden kanssa kammo ostokset taakkana tossa raskaasaa hangessa, johon myös bussi meinas hyytyä.:ROFLMAO:
Jahka tyttö tulee kotiin niin saa käydä. Tuun sit kertoo sainko oman paketin raskauskeijulta.:LOL:
En enään haluis poistua kotoota kyllä tänään, aivan hasardi keli.:D
Juu itseasiassa huomasin aamulla että mun poretableteissa on foolihappoa mut mies ei tykkää niistä. Mun tarpeisiin siis kyllä on mut kun mieskin on niitä syöny. No mutta kyllä se viimestään huomenna tulee toivon mukaan
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
Tervetuloa mukaan @Kerttujulia
Täällä jätetty ehkäsy pois 10/16 ja lapsettomuushoitoja varovaisesti aloteltu. Mua on vähän tutkittu ja huomenna mies menee simppa testeihin.
tsemppiä hoitoihin @tänttähäärää. Oletteko yrittämässä esikoista?
Meilläkin tutkimukset olleet aika perustasoa ( mieheltä simpat, minua on ultrailtu ja kiertoa tarkkailtu). Tällä erää ei tutkita enempää, vaan keskitytään inseminaatioihin. Itsellä onneksi ihan rauhallinen ja positiivinen mieliala. Kun katsoo tuota esikoista, niin tietää että on jo jotain niin rakasta saanut aikaan:love:
 
@Kerttujulia Yritämme ekaa yhteistä. Mulla entuudestaan 5 lasta. Miehellä 0.

Mulla tehtiin kesällä loop, mun kohtuni on jossain kaukana (lääkäri sanonut että siittiöillä ei oo ihan suora reitti määränpäähän.) Ja vasen munasarja laiska. En tiä onko näillä mitään vaikutusta. Mutta jos miehen simpat ok ni sit mää joudun syyniin.
 
@Fritang No näin mä olettaisin joo ja kaikki ovisoireetkin on tiessään, ei mitään masutuntemuksia tänään. :) Ja kp on tänään 16 /30 niin sekin puoltaa tätä ^^
Joo ovistesti näyttää aina viivaa ihan sama missä kohti kiertoa testaa. Ainoa mikä merkkaa todellisuudessa on se eka selvä plussa, siitä voi laskea sitten ne 2vrk parhaiksi pupuilupäiviksi.:)
Eli olet varmasti osannut tulkita ihan oikein.(y)
Ja mullakin oli sunnuntaina vielä tumma viiva, mutta ei yltänyt enään ihan siihen kontrolliviivan tasolle. Teen aina sen varmistus testin että nään onko taso laskenut siitä kun oletan ovuloineeni.:)
 
Noo, luotan nyt siihen että ovis oli yöllä :) Kyllähän nuo siittiöt pari päivää muutenkin odottelee munasolua saapuvaksi ja puputeltu kyllä on! Aaargh siis mulla on niin hirveä NÄLKÄ kokoajan :ROFLMAO::eek: Voisin syödä kokoajan mitä vaan..
 
Noo, luotan nyt siihen että ovis oli yöllä :) Kyllähän nuo siittiöt pari päivää muutenkin odottelee munasolua saapuvaksi ja puputeltu kyllä on! Aaargh siis mulla on niin hirveä NÄLKÄ kokoajan :ROFLMAO::eek: Voisin syödä kokoajan mitä vaan..
Mulla sama aina oviksen jälkeen. Oviksen tullessa on ruoka viimeisenä mielessä niin sanotusti joten sit oviksen mentyä saaki tankata ihan huolella. Jäätävä nälkä koko ajan.
Normaalisti ei iltaisin ole nälkä, paitsi oviksen jälkeen muutamana päivänä.
Omasta mielestäni en eilen illalla muuta tehnytkään kun pupelsin jatkuvasti jotain.:LOL:
 
@viipulainen Ei mulla aiemmin oo ollut! Nyt mieskin on kommentoinut että mä syön ihan hirveesti (n) Toki varaa olis vähän lihoakin. Mutta nyt on niin moni asia joka voi tähänkin vaikuttaa - pillerien lopetus, psyykelääkityksen lopetus, nuuskan lopetus.. Melkoisia muutoksia :ROFLMAO:
No onhan tossa jo kasa asioita, ehkä kroppa päässyt nyt oikein tosi hyvin käyntiin. :love:

Mulla sattunu/repiny taas koko päivän oikeelle kohtuun ja toosaan.:confused: Samaa oli viime kuussakin. Iltalämpö posahti taas 37,3 ja janottaa jatkuvasti. Tätä myös oli viime kuussa. Eli summasummarum, ei raskauteen viittaavaa. Ja siis miten voiskaan kun dpo3 vasta.:ROFLMAO::ROFLMAO:
Tää on kyllä oikeesti paras kuu piinaviikolle. Ei yhtään oo hyvä et päivät lipuu eteenpäin ku on se tuhat ja sata asiaa mitkä pitäis ehtiä ennen aatonaattoa.:D Oon ihan järkyttyny että huomenna "jo" dpo4 ku vastahan se ovis oli mun mielestä eilen.:D

Mut sain miehelle ostettua synttärilahjan ja keksin viimein joululahjanki sille.(y)

Aattelin että sunnuntaihin asti pidän pääni ja testaan hupitestin. Sillon ois dpo8.:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Nelliida

Yhteistyössä