Toiveena vauva 2017-2018

Plöö. Kp30, ei menkkoja mutta ei noilla mamin testeillä eilen plussaa ja toissapäivänä testasin sellasella 6 päivää ennen -testillä ja puhdas nega. Kierto raskauden jälkeen 18-23 ja ennen raskautta 28pv. Raaskiskohan tehä huomenna digitestin (on jo ostettu), jos ei vuoto ala? Turhauttavaa.
Oireena itkuherkkyys (oon itkeny töissä kolmesti tänään..) ja flunssainen olo. Illalla lämpö 36,8c ja mun normaali reilusti alle 36. Eli mitähän lie tämä nyt(n):LOL:
 
@Nasunen87 onpa raivostuttavaa noi viivanpaikat.

Mulla tuli nyt aamusta puikkoon jotain testiajalla mikä hävisi. Hetken olin jo varma että no nyt. Mut ei sit kuitenkaan. Ainut mitä nyt mietin nii ku selkeetä kipua oviksen aikaan ei ollu ja vielä kp 18-19 oli alavatsakipua että jos ovis olis olluki myöhemmin. Plussa ku tuli testiin kp 16 illalla ja kp17 aamulla nii noi 18-19 menis vielä just aikahaarukkaan. Kaikkee sitä täytyy keksiä selitykseksi että olis vielä toivoa:ROFLMAO::ROFLMAO:  No selviää sit viimestään ku menkat alkaa jos alkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Nasunen87
@Nasunen87 onpa raivostuttavaa noi viivanpaikat.

Mulla tuli nyt aamusta puikkoon jotain testiajalla mikä hävisi. Hetken olin jo varma että no nyt. Mut ei sit kuitenkaan. Ainut mitä nyt mietin nii ku selkeetä kipua oviksen aikaan ei ollu ja vielä kp 18-19 oli alavatsakipua että jos ovis olis olluki myöhemmin. Plussa ku tuli testiin kp 16 illalla ja kp17 aamulla nii noi 18-19 menis vielä just aikahaarukkaan. Kaikkee sitä täytyy keksiä selitykseksi että olis vielä toivoa:ROFLMAO::ROFLMAO:  No selviää sit viimestään ku menkat alkaa jos alkaa.
Juu, hyviä selityksiä pitää kyl keksiä loppuun asti. :ROFLMAO:
Mut sairaan ärsyttäviä oikeesti noi Viivanpaikat. Mieluummin puhdas nega ku noi saakutin paikat.
Nää päivät vaan kuluu niin H I T A A S T I että järki lähtee tälläsellä hätähousulla. :LOL::ROFLMAO:
Täytyy keksii lasten kanssa hirveesti tekemistä ni ei ehdi ajatella. Mut mulla on töissä liikaa aikaa miettiä:confused:
 
Tsemppiä @Nasunen87 ja @Nadine88 pitkiin päiviin!

Täällä tänään todella out of blue ovisplussa! Olin jo niin luovuttanut! :LOL:
Eilen illalla hirveen väännön jälkeen saatiin talletus aikaseks, samoin su. Jos vaan jaksais ni tänään varmaan kannattais myös. Mut mies flunssassa ja 21 asti töissä että hyvät neuvot kalliit millä siihen sais virtaa (y)

En oo löytäny ovista 3kk eli nyt oon kyllä innoissani! :ROFLMAO:EC4451BA-F16C-4D84-9D07-46EB97119FBC.jpeg
 
Tulee nyt kirjoteltua joka viestiketjuun :confused: mulla kans oireet kadoksissa välillä vähän kuumottaa ja nänniarkuuskin helpottumaan päin, lämmötki laski minusta ja pari pv sitten ällöilin liharuuan hajuja ym, ainoa outo poikkeava oire on nyt vaaleat rauhaset tms nousseet nännipihoihin dpo6. Onkohan dpo9 nyt.. Hieman menkkatuntemuksia on alavatsassa. Ovis ainakin oli takuuvarmasti 2 päivää paine alavatsassa ja tunsin kun munasolu irtosi. :LOL: En ala kyllä edes testaileen päivä kerrallaan odottelen tätiä :eek:
 
Elä @Nadine88 vielä masennu, mulla oli tuo herkkä One Step tosiaan dpo10 niin nega kun olla ja vaan voi. Ja dpo12 tuli sit plussa vaik olin jo ihan luovuttanut ! Ja sama viesti @Nasunen87 myös, lueskelin aika paljon sillo piinaillessa tuota countdowntopregnancy sivua niin siellä luki et testailu aloitetaan keskimäärin dpo9 ja dpo12 tulee keskimäärin eka plussa.
 
  • Tykkää
Reactions: Nasunen87
Onko kukaan piinailija testaillu vielä? Otin nyt ihan asiakseni tän loppukierron ovistikuttelun kun mua kiinnostaa miten viivat menee loppukierrosta. Oon joskus aikasemmin testailllut ihan menkkojen lähipäivinä loppukierrosta ja sillon on ollut kyllä melkein näkymätön testiviiva. Eli tänään dpo9 ja testi on jo kuivunut, tein sen aamulla 7:30 ja menin takaisin nukkumaan ja kuvan otin äsken :D mutta tästä se testihulluus lähtee kuulkaas!
 

Attachments

Onko kukaan piinailija testaillu vielä? Otin nyt ihan asiakseni tän loppukierron ovistikuttelun kun mua kiinnostaa miten viivat menee loppukierrosta. Oon joskus aikasemmin testailllut ihan menkkojen lähipäivinä loppukierrosta ja sillon on ollut kyllä melkein näkymätön testiviiva. Eli tänään dpo9 ja testi on jo kuivunut, tein sen aamulla 7:30 ja menin takaisin nukkumaan ja kuvan otin äsken :D mutta tästä se testihulluus lähtee kuulkaas!
Mulla on muutama ovistikku jäljellä vielä. Mä aattelin et jos niiden tekemisellä sais lykättyä r-testien tekemistä. :D
Mut vielä ei oo tullu sitä aivan pakottavaa tarvetta saada tehä testiä.:LOL: Päivä kerrallaan, mun henkilökohtainen tavoite olis päästä edes sinne sunnuntaille ilman testailua, sit ei oo niin väliä ratkeenko vai en.:D
 
Mulla on muutama ovistikku jäljellä vielä. Mä aattelin et jos niiden tekemisellä sais lykättyä r-testien tekemistä. :D
Mut vielä ei oo tullu sitä aivan pakottavaa tarvetta saada tehä testiä.:LOL: Päivä kerrallaan, mun henkilökohtainen tavoite olis päästä edes sinne sunnuntaille ilman testailua, sit ei oo niin väliä ratkeenko vai en.:D

Sielläpä rautahermoinen nainen! :D onko sulla nyt mikä dpo? Mulla on onneks tulossa kiireinen viikonloppu ja alkuviikko enkä pääse testailemaan, niin siksi testailen etukäteen (erinomainen logiikka). :D JA HITTO! Kävin äsken pissalla, ja pyyhkiessä oli tullut niin paljon valkoista inasen venyvää limaa että katsoessani paperiin sitä ihan lennähti seinälle :ROFLMAO::ROFLMAO: ai jumankekka mua naurattaa! Sori tästä ällöilystä mutta mitä ihmettä :ROFLMAO::ROFLMAO::LOL:
 
Sielläpä rautahermoinen nainen! :D onko sulla nyt mikä dpo? Mulla on onneks tulossa kiireinen viikonloppu ja alkuviikko enkä pääse testailemaan, niin siksi testailen etukäteen (erinomainen logiikka). :D JA HITTO! Kävin äsken pissalla, ja pyyhkiessä oli tullut niin paljon valkoista inasen venyvää limaa että katsoessani paperiin sitä ihan lennähti seinälle :ROFLMAO::ROFLMAO: ai jumankekka mua naurattaa! Sori tästä ällöilystä mutta mitä ihmettä :ROFLMAO::ROFLMAO::LOL:
Aahahhaa..vaarallista tavaraa:ROFLMAO::ROFLMAO:

Siis mullahan on vasta dpo4 et sunnuntaina vasta dpo8. Jos glowta uskoisin, niin olis päivä enemmän, mut en usko.:ROFLMAO: Että en tiiä rautahermoista ihan.:LOL:
Ja mulla kans tota vaaleeta limaa lorottaa jatkuvasti. Aamuisin ei juurikaan, mutta mitä pidemmälle päivä kuluu, sitä runsaampaa. Ei oo onneks vielä alkanu seinille hyppimään.:D
 
Aahahhaa..vaarallista tavaraa:ROFLMAO::ROFLMAO:

Siis mullahan on vasta dpo4 et sunnuntaina vasta dpo8. Jos glowta uskoisin, niin olis päivä enemmän, mut en usko.:ROFLMAO: Että en tiiä rautahermoista ihan.:LOL:
Ja mulla kans tota vaaleeta limaa lorottaa jatkuvasti. Aamuisin ei juurikaan, mutta mitä pidemmälle päivä kuluu, sitä runsaampaa. Ei oo onneks vielä alkanu seinille hyppimään.:D

Ahh, tuskaset päivät meneillään siis ! :D testikuvia odotelllessa!
 
Kp4 ja menkat loppu.

Postista noudettavissa nyt näköjään viikko sitten torstaina tilaamani clearbluen kaksoishormooni ovistestit, täytyy katsoa jaksaako tänään käydä hakemassa.. Lapsi kipeänä niin ainut aika on hakea kun mies heräähyöuniltaan. (Hän tekee yötä niin nukkuu päivät)
 
Apua ihmiset! Onks tää viivanpaikka vai haamu:confused: ilmestyi samaan kohtaan testiajalla ja sit hetkeks himmeni ja nyt kuivumisen jälkeen näkyy taas :eek:
No kääk! Jotain siinä näkyy! Jopa muokkasin sitä vähän paremman värin toivossa, mutta en tiiä onko tuo nyt sen selkeämpi. Selvästi enemmän "jotain" kun mun negoissa ainakin viime kierroissa!

Nyt en tässä sivulla näe mikä dpo sulla olikaan ja minkä mittainen kierto yleensä?

Capture.JPG
 
Oon joka päivä lukenut viestit, mutta oon ollu niin väsynyt etten oo saanu kirjoitettua. Nyt en muista mitä ja kelle piti kirjoittaa.
Tervetuloa uusille ja tsempit @Fritangille, toivottavasti paussi tekee hyvää!

Joku puhui siitä haluttomuudesta. Mulle teki pillerit sen, ettei todellakaan tehny koskaan mieli. Jouduin monet kokeilemaan, ennen kun löytyi sopivat minipillerit. Hyvin edelleen pärjään montakin päivää ilman, mutta touhusta sentään voi nyt nauttia ja välillä tekee jopa mieli.

Mies tuli tänään iltapäivällä hymyillen sisälle ja kysyi mitä tänne kuuluu. Oli aamulla kuullut kun hampaita harjatessa yökkäilin. On niin paljon sitkeää limaa kurkussa, että luultavasti johtui kyllä ihan vaan siitä. Mutta hivenen on näin dpo9 toiveet nousseet, kun neljä päivää sitten alkoi jäätävä väsymys. Nukuin yhtenä yönä 10h, eikä sekään auttanu. No voi kyllä johtua flunssastakin, nyt ei niin paljon väsytä sentään. Eilen jouduin ostamaan einestä, että saadaan superäkkiä ruokaa. Avasin pari pakkausta ja totesin, etten pysty itse syömään. Hajun perusteella jo yökötti. Hassuja tuntemuksia on mahassa ollut, mutta ne nyt voi olla mitä vaan. Ja tänään on pari kertaa yhtäkkiä tuntunu nännit aralle, vaikka en oo niitä edes koskenut.
 
  • Tykkää
Reactions: ahmis ja Nasunen87
jotain siellä näkyy!:rolleyes: Näkyikö siinä livenä paremmmin väriäkin? Välillä kyllä tuntuu että kameralla on tosi vaikea saada todenmukaista kuvaa. Toivottavasti olisi plussa <3
Joo kyllä siinä häivähdys väriä näkyy. Mut en vielä innostu ku oon ennenki saanu tosi räikeitä viivanpaikkoja. Onneks ei oo enää montaa piinapäivää tai tulisin hulluksi :ROFLMAO:
 
@Nadine88 Tiedän tunteen. Mä en ens kiertoon meinaa ostaa noita halpistestejä, ni ainakaan ne ei huutele kaapissa testaamista.
Toivottavasti sulla se aamulla on jo punaisempi!! (y):whistle:

Mä en enää illalla testannut, kun alkoi ihme jomotukset alavatsalla vasemmalla puolella, lähellä kylkeä. Ja menkkaoire se yleensä mulla ollu.
Taitaa tulla lyhyempi kierto tästä.
 

Yhteistyössä