Toiveena vauva 2017-2018

Testasin negan tänäkin aamuna, nuo edelliset oli 25 mikä se arvo olikaan. Tää oli vähän herkempi se 10 rfsun joku puikko.. mut eiköhän tässä kannata nyt jo asennoitua menkkoihin, koska jos ovulaatio on ollu aikasemmi ni pitäs jo näkyy jotain ja jos on taas ollu sillon mistä lähin laskemaan näitä dpo:t ni pitäs jo näkyy jotain jos olis tärppi käyny. (n)
Mut toisaalta varmaan ihan hyvä, koska aiemmin oli puhetta niistä huonommista munasoluista heti pillereiden lopetuksen jälkeen. Ni jos seuraava olis sitte jo skarppina ottamaan kavereita vastaan ja telemään sen jouluvauvan meille :D:love:
 
@äiti_82 mä tilasin sieltä semmosen 60kpl ovisliuskoja 20€:ROFLMAO:

Aattelin et onpahan materiaalia millä testata:whistle:

Nyt mä sit jo onnistun kuvittelee itselleni niitä oireita, tai no ikuista nälkää en ehkä laskis oireeks, mutta tissit mukamas niin kipeet ettei tosikaan:ROFLMAO::LOL:

Ehkäpä mun kroppani alkaa vaan valmistautuun menkkoihin, kun aamun testiki huusi negaa :censored:
 
Viimeksi muokattu:
@Wintersun mullon dpo9 tänää, eli testauksessa taidan edelleen olla ajoissa.o_O mutta monilla kun on jo haamuja tässä vaiheessa näkynyt niin tietysti toivoin itsekkin parasta:ROFLMAO: itsehän en erota edes sitä kuuluisaa viivanpaikkaa :cautious:

Eli mullon nyt menossa 27/32 (Flo ennustaa kierron pituudeksi tuon 32) :whistle:
 
Voi kökkö @äiti_82 kun tuli nega! Mutta, nokka kohti seuraavaa kiertoa sit ja plussa tikkuun n. kuukauden päästä! :) @Nadine88 on kyllä selkeä vahvistuminen! O+ viimeistään huomenna..?? :love: oon laittanu merkille myös @Wintersun :in ahkeran listan päivityksen, tykkään! Kiitos sulle siitä! :love: @Toiveikas92 on todella aikaista kyllä vieläkin :) Ajattelen, että ne on enemmänkin poikkeus jotka plussaa jo dpo9 , tavallisemmin plussa tulee ennemminkin siellä dpo 12 eteenpäin(y)

Mun luuloraskaus oireet jatkuu:ROFLMAO: eilen oksetti illalla kun oltiin kaupassa. Niin paljon, että teki mieli voihkia ja huokailla ääneen:oops: nytkin kuvottaa.. :ROFLMAO: yritän vähän vältellä tätä foorumia ku se buustaa vauvakuumetta - onnistuminen nolla! Tänään aamulla heti herättyäni mietin, että jokohan täällä ois @äiti_82 :n testikuva tarkasteltavana:X3: pitäis itellä odottaa vielä viikko ennen testiä, mielummin se 9 päivää eli sinne dpo12 asti:LOL: mutta saattaapi olla, että tieteen nimissä alan testailla ajoissa :X3::sneaky:
 
@Wintersun mullon dpo9 tänää, eli testauksessa taidan edelleen olla ajoissa.o_O mutta monilla kun on jo haamuja tässä vaiheessa näkynyt niin tietysti toivoin itsekkin parasta:ROFLMAO: itsehän en erota edes sitä kuuluisaa viivanpaikkaa :cautious:

Eli mullon nyt menossa 27/32 (Flo ennustaa kierron pituudeksi tuon 32) :whistle:
En miekä erota niitä viivanpaikkoja :ROFLMAO:
Ehkä tosin nega on parempi.. Ei pety sitte niin kovin ku menkat alkaa..jos siellä joku pieni hamuunen olisi jo ollu nähtävissä..
Mie tilasin 20kpl nyt elaks, katotaa innostunko.. miul on nii selkeet oireet et jos kerran todentais mihi kohtaa se ovulaatio ajottuu ni jos ei sitte nappaa noita tikkuja uitlla joka aamu.. kattoo nyt :geek:
 
Voi kökkö @äiti_82 kun tuli nega! Mutta, nokka kohti seuraavaa kiertoa sit ja plussa tikkuun n. kuukauden päästä! :) @Nadine88 on kyllä selkeä vahvistuminen! O+ viimeistään huomenna..?? :love: oon laittanu merkille myös @Wintersun :in ahkeran listan päivityksen, tykkään! Kiitos sulle siitä! :love: @Toiveikas92 on todella aikaista kyllä vieläkin :) Ajattelen, että ne on enemmänkin poikkeus jotka plussaa jo dpo9 , tavallisemmin plussa tulee ennemminkin siellä dpo 12 eteenpäin(y)

Mun luuloraskaus oireet jatkuu:ROFLMAO: eilen oksetti illalla kun oltiin kaupassa. Niin paljon, että teki mieli voihkia ja huokailla ääneen:oops: nytkin kuvottaa.. :ROFLMAO: yritän vähän vältellä tätä foorumia ku se buustaa vauvakuumetta - onnistuminen nolla! Tänään aamulla heti herättyäni mietin, että jokohan täällä ois @äiti_82 :n testikuva tarkasteltavana:X3: pitäis itellä odottaa vielä viikko ennen testiä, mielummin se 9 päivää eli sinne dpo12 asti:LOL: mutta saattaapi olla, että tieteen nimissä alan testailla ajoissa :X3::sneaky:
Joo, kaiken jären mukaa tesraus pitäs alottaa vasta nyt aikasintaa.. miulki dpo 12 :whistle: ja menkat ei oo ees myöhässä.. ni mie oon heitäny jo hanskat tiskii :ROFLMAO: jossaihan tosin lukenu että kiinnittyminenki voi tapahtuu vasta nyt hmm.. mie en tajuu näitä juttuja..
Mie nään vaa se pienen nyytin miun sylissä, eikä huvittas yhtää käyä läpi näitä välivaiheita :ROFLMAO::ROFLMAO: tai kyl mie haaveilen raskausmahasta.. mut malttamaton mieli..
 
No oho, clearbluen kaksoishormooni antoi vilkkuvan hymynaaman viimeisen testitikun kohdalla. Onneksi uusi paketti tuli torstaina!

Eriasia sitten onkin, että tapahtuuko ovis! Mutta ihmettelen, kun keskiviikkona ei selviä johtofolleja näkynyt (omakannasta luettu) mutta silti suurimmat ne follit molemmin puolin oli ne yhdet. Kooltaan 9mm ja 10mm, kyllä tässä peittoa heilutellaan sit kuitenkin varuiksi. En vaan usko oviksen tapahtuvan, kun sain silloin marraskuussakin ekalla yrittämällä hymynaaman kp22 eikä siitä ovista tapahtunut.. Tämän aamun aamulämpö oli kyllä romahtanut todella paljon, oli jotain 35.18 kun eilen oli vielä 36.10
Ja kyllä mittaan samoihin aikoihin joka aamu kun muistan ja unta on samanverran takana suunnilleen.

Alinah92 kp21.
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: äiti_82
Olitteko jo jossain hoidoissa @Wintersun ?
Kyllä sitä niin kovin toivois plussaa siulle ja muillekkin kenellä se on oikeesti haasteellista :love:
Ite vaan höyryää omista haluista vaikka kaksi lasta kuitenkin jo on. Mutta onhan siinä se puoli että miehellä ei ole biologista lasta ja olishan se ihanaa jos hän sais kokee sen myös :barefoot:
Ja nyt kuulin ekat vauva uutiset ja kieltämättä kirpas :eek: vaikka ei se oo miulta pois mut silti.. hitti tästä tulee mielenkiintonen taival.. :whistle:
 
Ei olla vielä. Mun pitäisi soittaa aikaa perhesuunnitteluneuvolaan, mutten saa aikaiseksi. Tai siis se ajatus ahdistaa jollain tapaa. Kun sit pitäs myöntää ettei tästä tuu mitään ilman apuja. Olen kyllä ollut jo kerran 2012 siellä, mutta sit me aateltiin et yritetään vielä hetki. Ja siitä on mennyt jo "hetki". Tossa oli reilu pari vuotta kun päätin et antaa olla, että ei siitä mitään tule ja lopetettiin se aktiivinen yritys. Nyt sitten jokunen viikko sitten juteltiin jotain vauvakuumeesta ja sanoin että onneksi se on mulla jo mennyttä, koska jossain vaiheessa oikeasti itkin varmaan illat kun ei onnistu, silloin kun oli 1-2v yritystä takana..Ja mies sit sanoi varovasti et hän on jo pitkään miettinyt että jos me kuitenkin käytäis tutkimuksissa ja sit hoidoissa, että hän pelkää et ikä alkaa tulla kohta vastaan. Sovittiin että yritetään nyt hetki sit vielä aktiivisesti taas ennenkuin mennään lääkärille.

Ja kuten huomaa, vaikka olin päättänyt pari vuotta sitten ettei enää tätä vouhotusta et liian raskasta. Ja tässä sitä taas ollaan. :whistle:
Tsemppiä kovasti!! En ees osaa ajatella millasta vuoristorataa oot käyny läpi!
Muistan ite esikoisen kohdalla et sillon aattelin et ei myö saaha vauvaa koskaan.. yritystä oli n. 6kk.. sit tuli keskenmeno ja sen perään raskauduin. Toisen kohdalla n. 3kk yritystä ja tärppäs.. mutta nuohan menee ihan normaaleihi aikoihin miulla..
Nyt vaan jänskättää tosiaan oma ikä.. ja sen takia ei haluis heityää hukkaan yhtään aikaa eikä siementä :barefoot:
 
@Wintersun mulla on lähipiirissä sellainen tarina että n.30v iässä olevat kävivät hoidoissa parin vuoden ajan kunnes tuli sitten yksi keskenmeno niin päättivät lopettaa yrittämisen siihen. Sitten kun ikää oli 41 rupes tuleen outoja oireita ja nainen oli ihan varma että ny ne vaihdevuodet alkaa. Sitten hänellä selvis että yllätys yllätys raskaana rv12 ja ihan luomusti ilman yritystä! Raskaus meni hyvin ja tuloksena oli terve vauva
 
Pidätätkö kauan? Mulla tulee muuten kyl hailakkaat, mut jos ei oo käynyt yli 3h niin sit saa jo hyvää viivaa!
No varmaa puom tuntia:ROFLMAO: mut siis parhaiten toimii aamulla ku käyn herätessä vessassa. Sit syön aamupalan ja teen aamutoimet ja sit ku meen sen jälkeen vessaan nii on ain tosi vahva pissa, mut siitä eteenpäin alkaa aineenvaihdunta aina pyöriä siihen malliin että vessassa saa juosta. Luotin vaa siihen että kun plussa on tulossa nii viiva olis vahva joka testissä. Tässä kierrossa on noi testit käyttäytynyt kyl ihan eri tavalla. Mut joo ehkä sen sit aamulla taas näkee mikä meininki:D

Tuntemukset on kyllä vahvat ja alavatsa pinkeä ja tuikkaisuja ympäriinsä. Enemmän vasemmalla mut ihmeen paljon vieläki myös oikealla. Myös aamulämpö elelee muihin kiertoihin verrattuna ihan omaa elämää. Mitä ihmettä mun kropassa taas tapahtuu:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: joka kierrossa jotain uutta
 
Se tunne kun lähdet kauppaan hakemaan yhtä asiaa vain sen takia että voisit samalla ostaa raskaustestejä ja testit jää ostamatta koska törmäät tuttuusi jonka et halua tietävän tästä projektista. Onneksi olin kaukaa viisas ja kävin päivällä apteekista yhden testin. :whistle:
 
Mä varmaan kokeilen keväällä sitä hyvin hyvin kallista hypox hoitojaksoa jonka aikana esikoinenkin tarttui matkaan mukaan 2 vuoden yrityksen jälkeen, jospa kävisikin yhtä hyvä tsägä.. Silloin en kyllä syönyt mitään muita vitamiineja kun d ja sit jotain urheilu juttuja. Plussan kun sain tikkuun aloitin raskausvitamiinit.

Oli kuukauden mittainen, rasvanpoltto hoitojakso,.
 

Yhteistyössä