Toiveena vauva 2017-2018

Mä testaan ensin kerran päivässä ja kun alkaa näyttää lupaavalta nii sit 2 kertaa ja ihan plussan tietämillä 3 kertaa koska yleensä siinä vaiheessa muutokset on nopeita ja koska oon himotestaaja :D
Näin täälläkin, abouttiarallaa:D tosin ei oo hirveän montaa oviskertaa tullu tikuteltua elämässä ni ihan amatööri oon hommassa:ROFLMAO:
@lilia88 , I know the feeling! Äippärahoja en nyt laske kun tulee sama summa kuin aiemmista (jos LA ennen ku kuopus täyttää 3v) , mutta budjetoin kovin jo , että voiko pitää hoitovapaata jne :whistle: mieshän ei tällasia köyhyyskuukausia tue, koska meidän pitäis säästää hulluna rahaa ku pitäis vaihtaa isompaan taloon:X3: en tiedä, oonko vastuuton tai hullu, mutta koen tärkeäksi että lasten ehdoilla nyt kun ovat pieniä (vaikka välillä tuntuu että pää hajoaa kotona olemiseen :D). Jos nyt "suoritetaan elämää" niin se on 100% varma, että sitä katuu myöhemmin. Siis sitä, ettei viettänyt enemmän aikaa lastensa kanssa:unsure: mies ei ymmärrä tätä mun ajatusmaailmaa, ymmärtääkö teistäkään kukaan - vai leimataanko meikäläinen vaan pöpiksi ?:LOL:
 
Itsehän aina uuden kierron alussa tarkistan laskurilla mihin laskettuaika osuisi jos siinä kierrossa tärppäisi. :whistle:

Oon nyt viimeisillä kierroilla testannu ovista kaks kertaa päivässä, klo 12 ja klo 18.
Hepjep! Tämä! Mä oon tehny kans tota lasketun ajan tsekkaamista molempien lapsien synnyttyä! Siis ihan niinkin, ettei oo vauvan hankinta ollu muuten edes mielessä :LOL: oon myös kalenterista laskenu, että missä kohtaa menkat on esim.(oletetulla 28pv kierrolla) 10kk päästä , että jos raskautuis ni millon ois LA :cautious::love::LOL::X3:
 
@Nadine88 hieno plussa (y)
Mieki ootan et pääsee tekee noita ni näkee ees jotain väriä tikussa, toivottavasti :D
Mut ei menkkoja vielkää :whistle: mut ei myöskään mitään oireita. Ei tissi herkkyyttä eikä muutakaan.. eikö nf tissit kipeydy myös ennen menkkoja. Muistelisin sellasta olleen itellä ennen.. nythä ne kipeyty oletetun oviksen jälkeen.. ota näistä nyt selvää!
Plussa rikasta ja oireista viikkoa kaikille :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Jee @Nadine88 vihdoinkin ! (y)

Osaatteko muuten sanoa mihin perustuu että ovistesti on raskaana ollessa plussa? Mittaako se siis sekö lh että hcg hormoneja?

Mulla rt loppu ni viikonlopun testailin ovistesteillä kun olen pikku paniikeissa kun vähimmätkin raskausoireet on hävinneet :unsure: katso liitettä 2960
Lh ja hcg hormonit on niin lähellä toisiaan (ajattele hormoneja "ketjuna") että ovistesti voi näyttää raskauden muttei toisinpäin. Tämä siksi koska hcg-ketju hieman pidempi kuin lh-ketju eli lh-testi etsii samoja hormoneja kuin mitä hcg-ketjussakin on , mutta hcg -testi vaatii sen pidemmän ketjun hormonia että reagoi ..

Voi luoja saiko tosta nyt mitään selvää?? :LOL: täysin taviskielellä yritin selittää ku en muista tieteellisiä termejä :unsure: ja suomentakaa tää (ja korjatkaa) jos mun teksti on täysin siansaksaa!:ROFLMAO:

@Nadine88 no NYT !! mikä PLUSSA! :LOL:
:love: onko pupuilut hoidettu nyt?:LOL:
 
Hyvää uutta viikkoa kaikille .
Mulla nyt kp9 (voisiko joku kiltti päivittää listaan), eilen illalla tein ekan ot:n. Siihen tuli kaksi viivaa, mutta toinen vielä selkeästi haalempi . Mutta vatsatuntemukset alko nyt menkkakipuna ja vasemmanpuoleisena jomotuksena. Nyt äkkiä tilaamaan testejä että pääsen kunnolla testailee.

Tärkeä kysymys liukkarista! Osaako kukaan sanoa että onko rfsu:n sense me magic glide liukkari sellasta siittiöille haitallista?​
 
@Nadine88 laitanko sulle dpo0 vai - 1?

Mun testit edelleen tämmöisiä

Laita dpo0 koska 80% varmuudella ovis on tänään. Seurailen kuitenki viel tikuilla hetken jos en ovista tunne jostain syystä nii muutetaan sit jos siltä näyttää.

Pupuilut onnistu eilen oikein hyvin ja joka toinen päivä taktiikalla menty paitsi tänään ajattelin miehen vielä kellistää varmuuden vuoksi :D

@viipulainen kiitos vitamiinivinkeistä. Tässä kierrossa ei oo makkarin puolella ollu minkäänlaista ongelmaa :whistle::whistle::ROFLMAO: myös pre seed on kyl huippukamaa!
 
@Nadine88 oi hienoa kuulla!:love::love::love:
Isosti plussaonnea nyt.

Ihan kaikille toivon niitä plussia.:love:

Liukkarista @kuus+1 .
Nuo perus liukkarit on huonoja kaikki koostumuksen kanssa. Niitä ei ole kehitelty "siittiöitä vaaliviksi". Toisinsanoen, siittiöiden liikkuvuus laskee ainakin jonkin verran.
Tuo Preseed liukkari on oikeasti todella hyvää tuntumaltaan ja jeesaa samalla siitiöitä. Pakkauksen mukana tulee asettimia jolla sen voi laittaa suoraan sisuksiin jo hieman ennakkoon niin ei tarvitse siinä rakkauden huumassa sotkea menemään. Koostumus jäljittelee naisen omaa tuotantoa mielestäni hyvin. Joskin ohjeistettu annostus on aika iso, 3g on aivan hullu määrä, 1g oli juuri sopiva.
Sitähän lukuisat parit suitsuttaa, että tulivat sillä raskaaksi ekasta tai tokasta käyttökierrosta.
Mä en tiedä oliko vaan sattumaa, mutta meillä toi preseed kierto (yk7) tuotti plussan. Joten ei siitä ainakaan ollut haittaa.;):love:

Mie ja Itu porskutellaan varovasti täällä rv5+1, itsellä edelleen tosi varovaiset fiilikset mutta päivä kerrallaan. Tänään ollu ekaa kertaa kuvotusta aamulla. Tosi vähillä alkuvaivoilla säästytty vielä.:D
 
Pahoittelut menkoista @VauvaHaaveilija89 :(

Puhuin aikasemmi oireettomuudesta.. mut just tajusin et muisti ja ajattelukyky on täysin nolla.. ja lisäksi koira vahtas miuta eilen illalla taas ohan ihmeellisesti.. vinku ja tuijottelu suoraan silmiin ja kerjäs rapsutusta (mie en siis yleensä rapsuttele häntä kauheesti ni ei kiehnää normaalisti miussa..) en tiiä.. ihme tyyppi..
Mut ehkä se vaistoo alkavat menkat :D
 
Myydäänkö tota preseediä kaupoissa tai apteekissa? Se on meinaan nyt raskauskeijulta loppu :unsure::poop::poop:
Kiire :geek::geek:
Joissain apteekeissa oon nähny. Ja taisi olla joissain jotain vastinetta myynnissä myös. Varmaan jos näyttää apteekissa kuvaa että onks tämmöstä tai vastaavaa ja painottaa sitä siittiöystävällisyyttä, niin varmasti osaavat kyllä sanoa.
Kannattaa tosin koittaa saada avuksi joko nainen tai selkeesti jo hyvän aikaa alalla ollut mies. Mä onnistuin sellasen juuri alalle tulleen nuoren herran aivan paniikkiin niinkin simppelistä jutusta kuin "hei, olisiko teillä Clearbluen digitaalista raskaustestiä, sellaista viikkonäytöllistä?"
Raukalla ei paketit pysyneet käsissä ja meinasi antaa digitaalisia ovistestejä vaikka kyllä katsoi sitä oikeetakin pakkausta toisessa kädessä hyvän tovin.:LOL::X3:
 
Wau mikä plussa! (y) @Nadine88
Tsemppiä piinailijoille, toivottavasti nähdään pian uusia plussia r-testeihin:)

Mulla ei oikeestaan mitään mainittavaa oiretta. Oviksen jälkeen tissit kipeät ja lämmöt vähän koholla. Mut enköhän mä taas pikkuhiljaa ala keksimään oireita :LOL:
 
Kyllä mä taidan nyt alkaa asennoitumaan että vuoto alkaa viikonlopulla. :) pitihän se yks pc tehdä äsken vaikka ajattelin että vasta huomenna aamulla.

Ens kiertoon otan sitten greippimehut ja talletuksen ovispäivänä. Tähän mennessä talletettu ovisplussana.
 
Kyllä mä taidan nyt alkaa asennoitumaan että vuoto alkaa viikonlopulla. :) pitihän se yks pc tehdä äsken vaikka ajattelin että vasta huomenna aamulla.

Ens kiertoon otan sitten greippimehut ja talletuksen ovispäivänä. Tähän mennessä talletettu ovisplussana.
Harmillista.:(
Mut jos vaan paukkuja riittää, niin tallettakaa ihmeessä molempina päivinä, vähintään. Plussana ja ovispäivänä.:)
 
No johan nyt kun ei plussia tullu (n) täällä odotellaan vaan ja yritetään keskittyä muuhun elämään :rolleyes: vaikka kaikki vihlaisut nippailut ja vv:n koostumus jnejne on laitettu merkille, että mitä lie tarkoittavat ( ei mitään) :X3:

Voi luoja etten malta odottaa KESÄÄ!! vaihtuis edes tuo -10 astetta +10ksi ni aijai että meikämamma kiittää!:ROFLMAO: plussatuulia kaipailen siis säällekkin.. höhö:whistle:
 
Miten teillä oviskivut menneet suhteessa positiiviseen ovistestiin? Tänään aamulla vielä nega testi, aamulämpö matala, mutta viimepäivinä aijoittain ollut alavatsakipuja ja nyt viimeiset pari tuntia ihan kunnon oviskipuja. En yhtään muista miten meni ennen esikoista, mutta olisko ovis jo nyt vaikka testit näyttää negaa, vai voiko olla vasta tuloillaan? Ärsyttävää tämä arpominen :cautious::D
 
Pahoittelut menkoista @VauvaHaaveilija89 Tsemppiä loppupuolen piinailijoille.

Täällä vielä kunnon plussaa paukkuu. Edelleen nipistelee oikealta ja vasemmalta. Saa nähdä irtoaako molemmilta puolilta :eek:
IMG_20180226_124815.jpg
Ovis siis tulee päivän myöhemmin ku viime kierrossa eli oikein hyvässä aikataulussa.
Tässä viel koko kierron testit. Saman kaavan mukaan 2 päivää ennen plussaa lähti viiva kunnolla vahvistumaan.
 
Miten teillä oviskivut menneet suhteessa positiiviseen ovistestiin? Tänään aamulla vielä nega testi, aamulämpö matala, mutta viimepäivinä aijoittain ollut alavatsakipuja ja nyt viimeiset pari tuntia ihan kunnon oviskipuja. En yhtään muista miten meni ennen esikoista, mutta olisko ovis jo nyt vaikka testit näyttää negaa, vai voiko olla vasta tuloillaan? Ärsyttävää tämä arpominen :cautious::D
Mulla on tärinäkipua ja jomotusta 4-6 päivää ennen ovista. Kunnon plussasta(testiviiva kontrollia vahvempi) menee mulla noin 12h kunnes tunnen irtoamisen ja sen jälkeen koko alavatsa on tulessa muutaman tunnin kunnes helpottaa. Tän jälkeen yleensä testi alkaa haalenemaan ja muuttuu negaksi
 
  • Tykkää
Reactions: Minamona
Miten teillä oviskivut menneet suhteessa positiiviseen ovistestiin? Tänään aamulla vielä nega testi, aamulämpö matala, mutta viimepäivinä aijoittain ollut alavatsakipuja ja nyt viimeiset pari tuntia ihan kunnon oviskipuja. En yhtään muista miten meni ennen esikoista, mutta olisko ovis jo nyt vaikka testit näyttää negaa, vai voiko olla vasta tuloillaan? Ärsyttävää tämä arpominen :cautious::D
Mulla kivut alkaa 5-7 päivää ennen plussaa, yhden ainoa kerran olen osannut kivuista päätellä milloin irtoaminen tapahtuu. Muuten aika tasaisesti kipuja useamman päivän, välillä koviakin. Kipuja saattaa olla vielä päivän kaksi plussan jälkeenkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Minamona
Okei, pitänee nyt sitten testailla vielä ja toivoa, että tulisi kipujen lisäksi myös plussa siihen ovistestiin. Tilasin myös niitä clearbluen kaksoishormonitestejä viime viikolla, mutta eihän ne ole ehtineet tulla :cautious: Talleteltiin kuitenkin eilen illalla, niin vaikka ovis olisikin tänään olis silti ihan hyvät mahikset :)

Teettekö ekasta aamuvirtsasta myös ovistestin, vai vasta myöhemmin? Jostain olin lukevinani, että lh-hormonia erittyisi eniten päivällä, mutta päivällä taas pissa on niin laimeaa, ja on vaikeeta olla juomatta&pissaamatta hirveän monta tuntia :LOL:
 

Yhteistyössä