Toiveena vauva 2017-2018

Mä äsken vessa reissulla testasin kohdunnapukkaa ihan huvikseni, ja se oli pehmeä ja hieman auki. Sain sinne sormenpäästä ehkä kynnen, mutta mulla jäi selkeetä limaa sormiin joka venyi siinä sormien välissä. En nyt sitten tiedä, oliko mahdollista aamuista miehen tavaraa vai voiko se olla ovulaatiolimaa vai oisinko muka sitten tällähetkellä kiihottunut. (ei oo sellasta oloa että olisin..) Aamulla tuli se vilkkuva hymynaama tosiaan ja päivällä klo 14.30-15.30 oli pientä päänsärkyä joka meni sitten ohi, muttei oo vielä mahaa jomottanut mitenkään mistä voisin epäillä mahdollista ovista. Nyt kauhee stressi siitä että entä jos se ovis meneekin sivusuun kun meillä oli tätä päivää ennen 2 päivää ilman seksiä. Tänään aamusta oli tosiaan 2 päivän tauon jälkeen ja pakko se on kai miehelle pistää viestiä et tulee kotiin miesten sauna illasta että päästään hyödyntää lisää, pelottaa vaan että jos onkin jo liian myöhäistä! Keskiviikkona kuitenkin tuli vielä tyhjä ympyrä ja molemmin puolin oli ne yhdet suurimmat follit 9mm ja 10mm. Eikä ultraava lääkäri sanonut mitään että ovis olisi tässä lähipäivinä tai edes tulossa. Puhuttiin vain, että letrozolin annostus nostetaan ja seuranta ultra sitten kp12-14. Ja että ovistestailut sitten siinä kierrossa alkaa kp10 ettei mene mahdollinen ovis sitten ohi... Vai tuliskohan pysyvä naama sitten jo huomenna, apua! Ihmetyttää se tämän aamun lämpö kun eilen oli 36.10 ja tänään 35.18.
 
Joo, kaiken jären mukaa tesraus pitäs alottaa vasta nyt aikasintaa.. miulki dpo 12 :whistle: ja menkat ei oo ees myöhässä.. ni mie oon heitäny jo hanskat tiskii :ROFLMAO: jossaihan tosin lukenu että kiinnittyminenki voi tapahtuu vasta nyt hmm.. mie en tajuu näitä juttuja..
Mie nään vaa se pienen nyytin miun sylissä, eikä huvittas yhtää käyä läpi näitä välivaiheita :ROFLMAO::ROFLMAO: tai kyl mie haaveilen raskausmahasta.. mut malttamaton mieli..
Jos seuraava kierto osuu yhtälailla yhteen niin sitten kyllä pitää vähän venyttää tätä testauksen aloittamista! Sulla oli siinä enemmän järkeä kun mulla :whistle: oon heittänyt pyyhkeen myös kehään. Toisaalta ei mitään pms oireita :ROFLMAO: Ainoa mikä muuttui viime kiertoon on se vadelmalehtitee jota juon kyllä loppu elämän jos ei tuu ollenkaan tavallisia paskoja päiviä ennen menkkoja :giggle: Ainoa oire että huomenna tulee menkat oli kun maha meni tänään sekaisin. Ja mulla menee aina! Mutta en muista kuinka paljon ennen menkkoja mielestäni hyvin lähellä.

Odotan innolla onko menkkakivut pienentyneet nyt ton teen takia. Yleensä menee pari tuntia nukkuen päivällä kun menkat alkaa kun on muuten niin kipeä ja huono olo. Luin jostain että johtuu jonkun ylimääräisestä kertymisestä joka aiheuttaa liikaa supistelua siihen nähden mikä olisi tarpeellista.

Viimeiset hetket piinailussa tuntuu piiiitkiltä...:geek:
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82
No siinä ja siinä laitan kuvan alle, ylempi eilen ja alempi tänään:

On se kyllä vahvistunu :) ja lämpökäyräkin näyttäis olevan oviksen suuntaan (mitä näitä nyt oon tulkinnut muiden käyräkuvista, en oo ite mittaillu lämpöjä).

Oispa mukava testata tota hypoxihoitoa mistä @Alinah92 mainitsi! Ainoo vaan ettei pää kestä laittaa noin paljoa rahaa siihen:cautious: mulla on selluliittimuhkuroita hirmuna reisissä, niin paljon että vaikuttaa kesäpukeutumiseen koska en halua että ne näkyy:oops: pitää varmaan yrittää jotain "köyhän miehen" taktiikkaa eli jotain selluliittivoiteita (ja kuntoilua!):X3:

Meidän 9kk vauveli heräilee yhä yöllä. Heräsin tänä aamuna ajatukseen, että niin vain äitiyslomakin ehtii loppua ennenkuin rakkauslapsi on oppinut nukkumaan yönsä:unsure: suorastaan masentava ajatus! :cool: ja dpo4 , kylläpä aika menee hitaasti!:ROFLMAO: käytiin eilen miehen kanssa elokuvateatterissa ja leffan loppupuolella hoksasin, että olin ollu pari tuntia ilman raskausajatuksia:LOL: kuinka kevyeltä se tuntuikaan!:LOL: miksi pitää olla tällanen asioiden vatvoja , helpompaa olisi jos pystyisi unohtamaan nyt pariksi viikoksi raskaushommat:LOL:
 
@VauvaHaaveilija89, jokos siulla menkat alko? Siulha on virallisestikin myöhässä jo? Teitkö vielä testiä? Ehkä se testaaminen kannattas venyttää ees näille päiville, mut eihä sitä varmaa malta jos toiset saa kuiteki jo haamuja näinä päivinä :whistle: järkevintä ois testata ku menkat viikon myöhässä ja sais suoraan leffaviivat (y)
@Tiutau13 helpommin sanottu ku tehty tuo unohtaminen, onnea vaan siihenkin yritykseen :D
@Nadine88, @Alinah92 ja @Wintersun :nille ovistsemppiä (y)
@Appelsiiniomena :lle pahoittelut negasta, mut vielä on aikaa (y)
Itellä ei tuntemuksia suuntaan eikä toiseen (n) eilen tuli joku ihme vihlasu kohdun paikkeilla.. mut tänään olis aikasin päivä menkoille vanhan muistin mukaa. Odotellaan!! Testejä teen vasta viikon päästä aikasintaan jos menkkoja ei kuulu :D:geek:
 
  • Tykkää
Reactions: Alinah92
@Äiti_82 mulla oli pitkään 27 päivänen kierto mutta nyt ovulaatio viivästyi kp 18 asti niin tänään pitäisi alkaa menkat, eli ei ole vielä myöhässä :unsure: negaa vielä viimeiset testit näytti niin ainakin testattu on :rolleyes: vielä ei alkaneet, eikö sulla ollut tänään myös alkamassa?
 
IMG_20180225_131223.jpg
Ylempi eilen iltapäivällä tehty ja alempi tänä aamuna, toivottavasti ovis olisi täälläkin tulossa (y) ajoittain jomotellu ja nipistelly alavatsalla, mutta ei vielä hirveesti.. mulla myös rintojen kihelmöinti on ovisoire, onko muilla tällaista? :whistle:
 
@Äiti_82 mulla oli pitkään 27 päivänen kierto mutta nyt ovulaatio viivästyi kp 18 asti niin tänään pitäisi alkaa menkat, eli ei ole vielä myöhässä :unsure: negaa vielä viimeiset testit näytti niin ainakin testattu on :rolleyes: vielä ei alkaneet, eikö sulla ollut tänään myös alkamassa?
Siis en tiiä omaa kiertoa mutta muistista ennen pillereitä oli n. 30-35 pv kierto.. eli tulevalla viikolla, aikasintaan tänään (y)
 
Heippa kaikille
Kysyisin sellaistas, onko kenellekään tullut vastaanvvastaavaa... Eli multa poistettiin kierukka alkuvuodesta... Ja sen jälkee pari vkoa alkoi menkat 5pv kesti. Sitten kierto 25pvää. Menkat 5pv ja nyt kiertopv 32 kolme pvää sitten nega raskaustesti. Ovista oon nyt tikuttanut 14pvää negana ja kierukan poiston jälkeen oon ollu ekaa kertaa elämässäni kuiva kuin sahara. Oon nyt ihan pihalla oman kroppani kanssa niin ja mun rinnat kasvo koolla hiukan ennen tokia menkkoja... Vähän sellanen mitä hittoa täällä tapahtuu fiilis...
 
@Toiveikas88 täällä!

Pystyn samaistumaan tohon sahara-fiilikseen.

Lisäks omakin kierto ollu ihan päin persettä!

Mä lopetin ehkäiyn joulun tienoilla, ja mulla taas niin että sen jälkeen ollu varmaan jo 4(?) menkat. :unsure: pahimmillaan vaan 2-4 päivää väliä:cautious:

Tää vasta eka kierto ku sain tikutettua oviksen kpllä 17, joka mulle tosi pitkällä.

Mullon kierto ennen ollu se 27-28pv ja nyt flo ennustaa mulle 32 päivää.

Nyt oon kpllä 28 ja negaa huutaa kaikki testit :unsure:
 
Todella ärsyttävää kun lähinnä haluisin löytää sen "The päivän" että näkisi missä mennään vaikkei heti tärppäisikään
Sit alkaa miettiä kaikenlaista kun viimisimmästä raskaudesta 9vuotta koskaan ei oo ollu "sahara ongelmaa" ja tulee mieleen vaikuttaako se negatiivisesti raskautumiseen...
 
Mullakin on sitä clipperin vadelmanlehtiteetä. Kävin ostamassa life -myymälästä :)
Edit. Clipperin on myös hyvän makuista! Nyt tosin vasta eka kierto, kun juon tätä. En siis osaa vielä sanoa sen vaikutuksista. Ovis tosin oli aivan jäätävä :LOL: Tiedä sitten johtuiko tästä, vai toimiiko elimistö vain paremmin nyt.

Mitenhän sitä saisi ajan kulumaan? Voin kertoa, että ihan yhtä hitaasti päivät menevät ilman piinailua, kuin piinaillessa :ROFLMAO: Odotan menkkoja alkavaksi 5.3. Oon huomannut, että ovis on kp 17 ja tästä 13 päivän päästä menkat. Saa nähdä pitääkö tämä tällä kertaa paikkaansa.

Mitä te muut teette, että aika kuluu? Olishan tässä vielä pari kurssia yliopistolla + työt, mutta 99% ajatuksista tuntuu pyörivän vauvassa :love: Oon jopa laskenut paljonko saisin äippärahaa. Hieman ehkä sekaisin olen :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82
Mä oon menny vähän fiiliksen mukaan, yleensä aamulla, ja nyt kun täst kierrosta bongasin sen oviksen niin se oli illalla. Vähän vaihtelevasti siis 1-2 kertaa päivässä:)

Meillä tää tallettelu hankaloituu ku mies on 4-5pv viikossa pois kotoo niin tottakai se ovis osuu sinne:LOL: tässä kierrossa kävi säkä et se osu just niille kotona olo päiville :ROFLMAO: talletettu dpo-2, dpo0 ja dpo1... vieläki elättelen silti toivoo:cool:
 

Yhteistyössä