Toiveena vauva 2017-2018

Mä taas koen että ne negatestit pitää vähä niinku jalat maan pinnalla ja siks alotan testaamisen aikasin. Jos en testaa, kuvittelen että jokanen oire on raskausoire ja menkkojen alkaessa tiputaan tosi korkeelta. Ei mua ne negatestit niinkään masenna, oon ite sellanen ihminen jolle epätietoisuus on pahinta. Sen takia en oo oviksenkaan tikuttamista koskaan pitäny stressaavana niinku jotku pitää, musta ois paljon stressaavampaa miettiä et koskakohan se ovis nyt on vai meniköhän se jo.

@Palliton toivotaan että kierto selviää äkkiä, tulee sit menkat tai plussa, odotus on pahinta. Täällä peukut pystyssä että haamut ois ollu ihan sitä itteään :love:
 
Aivan aivan, ymmärrän kyllä :) Mulla on itselläkin sellainen lääke johon on jo lääkärin ohje että lisätään kun raskaus todetaan, mutta ei nyt kuitenkaan sillai että alkaisin jostain epävarmasta haamusta jo lääkettä nostamaan.

Itse lähinnä mietin teenkö testin ens la kun olen lähdössä "ulos", mutta eilen oli niin kovat oviskivut että jos se ovis tosiaan oli vasta eilen niin sitten en tasan ole raskaana. Tosin limat loppu jo pari päivää sitten.
 
Heips! :)

Täällä taas plussia tai lupaavia haamuilijoita tullu.. ONNEAAA!! :love:
Jaksamisesta useamman pienen lapsen kanssa myös näemmä keskusteltu.. Itelläni siis neljä muksua viiden vuoden sisään tullu, ja hyvin on jaksettu vaikka suurimman osan yksinhuoltajana olinkin.. :) Rajoja ja rakkautta, niillä pääsee jo pitkälle.. :love::love::love::love:

Testailuistakin keskustelua herännyt.. Ite en oo ikinä testannu ku vasta sitten, ku menkat olleet myöhässä.. MUTTA, nyt kun oon vanhempi ja tämmösillä palstoilla hillunu, niin meninpä juuri viime pe tilaamaan itelleni testejä kotitesti.fi sivustolta.. :p Tosin mulla pitäs menkat alkaa limailun puolesta keskiviikkona, ja mikäli kahta edellistä kiertoa mukaillaan niin jo ti.. Eli hu alkas jo viitteitä sitten antaa.. Eli tästä kierrosta en kerkeä testailemaankaan ennen menkkojen alkua.. (ja vissiin menkkojen alettua hieman outoa testaillakkin :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:) Tooooosin onhan se pienenpieni mahis, että värkki ei losottammaan alkasikkaan.. Mutta aika huonot tuntemukset on sen suhteen..

Onneksi kohta alkaa loma! Seuraavan ovulaation aikaan ollaankin miehen kaa kaksistaan reissussa.. :whistle::whistle: Jospa se sitten viimeistään simppa löytäs vastakappaleen luo ja kohtu ois myös suotuista sille symbioosille... :love::love:

Plussatuulahduksia meille kaikille siis!
 
Iiks :love::love:
Alkoi ärsyttämään koko yrittäminen ja oon yrittänyt olla kurkkimatta tänne ja olla ajattelematta asiaa ja yllättävän hyvin jopa onnistunu.. Noooo nyt piti sit tänään tai huomenna kuukautiset alkaa ja testata piti tiistaina. Arvatkaapa vain maltoinko!!!? No maltoin sen verran etten ihan aamusta tehny.. Ei siis aamupissasta.. Ja tein kaverilta jääneeseen vanhentuneeseen testiin (pakkauksessa siis viimeinen päivä menny pari kk sitten). Sehän päätti sit antaa aivan selkeän haamun!! :geek:
Menin jo miehellekin näyttään ja eka jekutti et mitä tässä pitäis näkyä ja sit hymy paljasti ja sanoi et kyllähän tuossa toinen haalea viiva on :love: Nyt sitten yritän malttaa siihen tiistaihin ja testata uudelleen et onko plussa.

Nyt on menossa kp 29/28-29 tai rv5 o_O:love:
 
Hei onnea Pintsu! Onkos se sitten heinäkuun eka plussa tässä ketjussa?

Lueskelin teidän keskustelua aikaisesta testaamisesta ja siitä muistin että mullahan on ovistestit odottamassa. Kipaisin tekemään testin ja siihen tuli melkeen kontrolliviivan vahvuinen viiva vaikka oli vaan reilun tunnin rakossa ollutta pissaa! Nyt olis siis muistaakseni kp 12/30.
Mitenhän tuo pitäs tulkita, jos sen testin olisi aamupissasta niin olisko se viiva ollut tummempi? Nämä ovistestit on paljon vaikeampia kuin raskaustestit kun niissä viiva on plussa ja sillä selvä.

Minähän siis olen myös tämmöinen aikainen testailija ja mullakin syy siihen on se että epätietoisuus on ikävämpää kuin niiden negojen katselu. Ja se jalkojen pysyminen maassa on yksi syy miksi testailen aikaisin. Ja olishan se kiva nähdä edes pikkiriikkinen haamu :)
 
Jos joku on kovin herkillä, niin varoitus: Tämä sisältää vauvauutisen!

Meille syntyi tytär 2.7. aamutuimaan rv39+0.

Pikkuinen tyttö painoi "vain" 3,9kg (isoveljensä aikoinaan rv40+0 4,3kg).

Kaikki on hyvin ja sydän on jälleen sulaa vahaa. :,)
 



10.7.2016

★ -tanjuska (22) | kp 23/26~71 | 1.lapsi | ya 1/-13

★ Darni73 | kp 53/25 | 4.lapsi | ya -12

★ mama? (24) | kp 7/28-30 | 1.lapsi | ya -13

★ Nonsk | kp 24/35 | 1. lapsi | yk 9

★ Juliet86 (30) | kp 12/27-30 | 2.lapsi | yk 9

★ _garnet_ (25) | kp 90/27-30 | 1.lapsi | yk 6

★ elokuuvauva09 (30) | kp 25/28-33 | 2.lapsi | yk 7

★ Shakalaka (29) | kp 101/28-29 | 1.lapsi | yk 7

★ keijupölyä (24) | kp 16/28 | 1.lapsi | yk 6

★ s4nnn (31) | kp 85/26-28 | 2.lapsi | ya 2/-16

★ Lumirinsessa (20) | kp 4/28-32 | 1.lapsi | ya 1/-16

★ auringonlapsi92 (24) | kp 78/? | 1.lapsi | ya 1/-16

★ Leijona_mamma (29) | kp 49/24-28 | 3.lapsi | yk 3

★ Juli87 (29) | kp 100/? | 3. lapsi | yk 2

★ marrasmai (34) | kp 24/25-34 | 1. lapsi | yk 9

★ Palliton | kp 7/30 | 4.lapsi | yk 6


★ Maria82 | kp 25/26-28 | 3.lapsi | yk 4

★ Taikapapu (33) | kp 38/28 | 3. lapsi | yk 4

★ Unna90 | kp 93/31 | ya -14

★ -dino- (24) | kp 16/25-30 | 1.lapsi | yk 12

★ Lindanen (32) | kp 72/29 | 1.lapsi | yk 6

★ Hantta81 (35) | kp 19/27 | 4.lapsi | ya -14

★ Akkuporakone (34) | kp 16/28-32 | 3.lapsi | yk 4

★ Unelmatulevan♡ (23) | kp 101/25-26 | 1.lapsi | yk 1

★ diadora (28) | kp ?/? | 2.lapsi | ya 4/-16

Yuna (24) | kp 16/~28 | 1.lapsi | yk 10

★ Snowmamma82 | kp 73/? | 4.lapsi | yk 2

★ Minzku90 (26) | kp 24/26-30 | 1.lapsi | yk 3

★ Hemmpsu (23) | kp 22/28 | 1.lapsi | yk 3 km jälkeen (ya -15)

★ maisa93 (23) | kp14/28-29 | 1. lapsi | yk 3

★ sarahiii (21) | kp 24/27-29 | 1. lapsi | yk 6


teris (36) | kp 44/33-35 | 3.lapsi | yk 3

mirajalapset | kp 64/28 | 4.lapsi / yk ?


avantasia (29) | kp 9/30 | 4.lapsi | yk 3


Minimeistä (26) | kp 69/? | 1.lapsi | yk 1


Kultapallero (28) | kp ?/? | 1.lapsi | ya 5/-16

Pumpuli15 | kp 86/28 | 2.lapsi | yk 3

cubula | kp 54/28-29 | 2.lapsi | yk 6

Aurorahh (21) | kp 19/33 | 2.lapsi | yk 4

Piikulain3n (30) | kp 8/28 | 3.lapsi | yk 3

★ Nachsal (33) | kp 22/25-32 | 4.lapsi | yk 2

elanor85 (30) | kp 21/26-30 | 2.lapsi | yk 2

Spukka (23) | kp 18/23-55 | 1.lapsi | ya 4/-14

Lyllis | kp 4/29 | 3.lapsi | ya -14


Lilaviolet (32) | kp 14/26-32 | 3.lapsi | yk 2

Orchidea81 | kp 19/30 | 3.lapsi | yk 2

Isabellaella (32) | kp 6/26-29 | 2.lapsi | yk 6

Sniff | kp ?/? | 3.lapsi | ya ?

★ kunnon kinttaat (30) | kp 18/? | 2.lapsi | ya -15

Armadillo | kp 25/28 |

★ mippis | kp 36/32 | 3.lapsi | yk 3

★ pikkumini (24) | kp ?/? | 2.lapsi | yk 1

★ NuttyKitty (31) | kp 24/28 | 2.lapsi | yk

MamaBlue (38) | kp 1/27 | 1.lapsi | yk 2

mamitas | kp 18/29 | 3.lapsi | yk 1

Nalkuttaja (35) | kp 14/27 | 2.lapsi | yk 13

Liinu_ (30) | kp 21/28 | 1.lapsi | yk 1



Toivon että listaan muuttuvat/ilmoitettavat asiat laittaisitte punaisella korostaen niin huomaan ne varmasti :) Päivitän listaa säännöllisen epäsäännöllisesti 1-7 x viikko :whistle:

Yli kuukauden päivittämättä olleet nimet poistetaan plussaa odottavien listalta sen takia että se pysyy ajan tasalla. Mukaan voi tulla myöhemmin takaisin jos haluaa.

Mikäli et halua listalle ollenkaan, kerro siitä ensimmäistä kertaa kirjoittaessasi tänne :)



 
Viimeksi muokattu:



Hetken yritystä vielä odottavat:


suppuraa (29) | 3.lapsi | ya 6/-16

Qia (28) | 1.lapsi | ya 7-8/-16

ipanati (23) | 1.lapsi | ya 8/-16

Peekaboo2 (31) | 2.lapsi | ya 8-9/-16


Nano89 (27) | 1.lapsi | ya 8-9|-16

Kuulis (25) | 1.lapsi | ya 9-10/-16

Mijau | 3.lapsi | ya 9-12/-16

Emilida | 2.lapsi | ya 1/-17

Idina | 4.lapsi | ya -17

PiKKuiNeN- | 1.lapsi | ya ?








Muutoin taustalla kuumeilevat:

Vuorikristalli (39) | 6.lapsi | yk 10


susanmaaria | 3.lapsi | yk 12

fabula (30) | 1.lapsi | yk 8

piskuin3n (26) | 1.lapsi | yk 1

Lagertha (34) | 2.lapsi | yk 3

aprikoosinkukka (24) | 1.lapsi | yk 6
 
Plussanneet

lokakuu 2015
pumpulipallero (29) | 1.lapsi | yk 4
Marpa (27) | 2.lapsi | yk 2

Kuhmura (27) | 2.lapsi | ya 8/15
♥ tyttö syntynyt 2.7 rv 39+0


marraskuu 2015
Evemum | 4. lapsi | yk 1
Hendu79 (35) | 3.lapsi | ya 09/15
Joie (32) | 3.lapsi | yk 4
hampula (27) | 2.lapsi
Elsa84 | 4.lapsi | yk 2


joulukuu 2015

Haaveilija15 (22) | 1. lapsi | ya 11/-15
Gazell (29) | 2. lapsi | yk 1
Lindu (25) | 2. lapsi | yk 1
trady (24) | 1.lapsi | ya 12/-15
M.Aili | 1. lapsi | ya 12/-15


tammikuu 2016

cherrytomato (24) | 1. lapsi | yk 2
panikoija87 | 2. lapsi | ya 11/-15
Sophi4 (24) | 1.lapsi | ya 1/-16
inasofia (26) | 2.lapsi | ya 9/-15
Cembalo (26) | 2.lapsi | yk 5
jenna91 (24) | 3.lapsi | yk 3
Kotikiss@ (30) | 4.lapsi | ya 10/-15
MeaMinnis (37) | 3.lapsi | ya 6/15 (km 9/15)


helmikuu 2016
neitikesäheinä93 | 2. lapsi | yk 7
Hetelmä16 | 1. lapsi | yk 1
kiddi (30) | 3.lapsi | ya 1/-16
Salapoliisitar (29) | 1.lapsi | yk 3
jasmiu (25) | 2.lapsi | ya 7/-15
Merenaalto (31) | 3. lapsi | yk 14
Mandee (23) | 1.lapsi | ya 11/-15
Emla | 1.lapsi | ya 12/-15
Oinas86 (29) | 1.lapsi | yk 2
Breeze (31) | 3.lapsi | yk 1

maaliskuu 2016
paperinaru | 1. lapsi | yk 1
Nessu87 (28) | 2.lapsi
Huuhaa_-89 (26) | 2.lapsi | ya 12/-15
Autumnn | 1.lapsi | yk 10
anu84 (32) | 4.lapsi | yk 1
Maicy (27) | 2.lapsi | yk 8
Pjawla (26) | 1.lapsi
L4isk4M4t0 | 3.lapsi | yk 2
vauvahaaveita (31) | 4. lapsi | yk 1
hulmur (23) | 3.lapsi | yk 2
kukkakuu (26) | 2.lapsi | yk 2
Catharin (25) | ya 11/-14
Not alone (25) | 2.lapsi | ya -15
Illuminated (26) | 1.lapsi | yk 5
miss_piggy (34) | 2.lapsi | ya 4/-15


huhtikuu 2016
Aurankukka | 3.lapsi | yk 2
Pähkinä89 (26) | 3.lapsi | yk 1
Zipi (33) | 4.lapsi | ya 10/-15
neilikka88 (28) | 1.lapsi | yk 1
Toukokuinen (28) | yk 13
foreverfever (30) | 3.lapsi | yk 1
Pauliinali | 3.lapsi | yk 3
Miwwi (25) | 2.lapsi | yk 2
JonMa (26) | 5.lapsi | yk 1
Neitonen_82 | 3.lapsi | yk 2
iinaalisa (17) | 1.lapsi | yk 2 (ya 11/-15)
Anumarika | 3.lapsi | ya 3/-16


toukokuu 2016
Pissu1 | 3.lapsi | yk 2
Elisen (29) | 2.lapsi | yk 4
MannaL (32) | 3.lapsi | yk 2
Punastuu (25) | 3.lapsi | yk 1
mamadread (29) | 3.lapsi | yk 4
Dana | 2.lapsi | yk 1
Junnila | yk 2
sisu! (21) | 1.lapsi | yk 1
Selkkis (36) | 3.lapsi | yk 6
bejpi (30) | 3.lapsi | ya 3/-16
Amiraali (30) | 2.lapsi | yk 1
naeli | 2.lapsi | yk 2


kesäkuu 2016
ViiruP (28) | 5.lapsi | yk 2
Essi93 | 2.lapsi | ya 4/-16
Helmi1234 (39) | 2.lapsi | yk 4
teddybear82 | 3.lapsi | yk 2
Cicada (24) | 1.lapsi | ya 9/-12
PAMPULI (21) | 2.lapsi | ya 9/-15
Wuf (31) | 3.lapsi | yk 1
Bettinah | 2.lapsi | ya -15
äippä 84 (31) | 4.lapsi | yk 1
Jemppi (30) | 3.lapsi | yk 2
Pieni haave (31) | 1.lapsi | yk 3

heinäkuu 2016
-äiti91- | 2.lapsi | yk 2
Pintsu (30) | 2.lapsi | yk 3
ÄippäVm82 | 5.lapsi | yk 3

Plussanneiden kuulumisia voit lukea Odotusajan puolella 'Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet' -ketjussa. Tervetuloa!

Linkki tässä: http://kaksplus.fi/threads/toiveena-vauva-2016-2017-n-plussanneet.2462936/
 
Viimeksi muokattu:
Piinailijat
♀+♂= ?


10.07

mippis dpo 19
pikkumini dpo 15

Armadillo dpo 11
Minzku90 dpo 11
Maria82 dpo 11
Hemmpsu dpo 7
Orchidea81 dpo 6


Ilmoita itsesi "piinapäiville" listaan korostamalla dpo :)

DPO= days past ovulation (aika lailla suoraan suomennettuna päivät ovulaation jälkeen)
Ovulaatiopäivä on dpo 0, sitä seuraava dpo 1, dpo 2 jne.
Dpo -1 ovisplussa
 
Viimeksi muokattu:
Jos joku on kovin herkillä, niin varoitus: Tämä sisältää vauvauutisen!

Meille syntyi tytär 2.7. aamutuimaan rv39+0.

Pikkuinen tyttö painoi "vain" 3,9kg (isoveljensä aikoinaan rv40+0 4,3kg).

Kaikki on hyvin ja sydän on jälleen sulaa vahaa. :,)
Paljon onnea Kuhmura koko perheelle!! ♥ :)
Hän on samalla myös tämän ketjun ensimmäinen vauva ♥ ;)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea pintsu haamusta ja kuhmura vauvasta! <3

Syvissä soissa on tarvottu vieläkin. Stressi on nii kova että stressaan jo sitäki ku stressaan. Pitää jo itelleenki hokee että rauhotu. Haluaisin niin kovasti että tää kierto ois meijän, koska ens kuussa varaan sit lääkärille aikaa.. Ja oikeesti en sinne halua, tai haluan tietysti mutta.. Tiiätte kyllä. Onneks kohta alkaa loma ja pääsee reissuun. Mun pää räjähtää ku sinne ei mahu nyt muutako vauvavauvavauva!! :D

Onneks ovis taitaa olla tulossa limoista päätellen. Ehtii vielä hyödyntää hyvin ennen matkaa! Täytyy huomena käyä juoksemasa taas pää tyhjäks nii helepottaa. :D
 
Mulle voi päivittää piinailijoihin vaikka dpo 4
Oletetuista alkavista menkoista taaksepäin laskettuna.
Kiitos tanjuska :)

Onnea Kuhmuralle vauvasta :love:
Ja pintsulle haamusta!

Täällä oon taustaillut viime päivinä ja lukenut teidän kuulumisia. Yritän jättää testit kauppaan, mutta mitä edemmän dpota tulee niin kovasti raskaustestit polttelevat kaupan hyllyllä.

Mulla oli kk sitten tosiaan kilppari heittänyt täysin liikatoiminnalle ja nyt to otetuissa labroissa täysin vajaatoiminnan puolelle lääkemuutoksen myötä. Harmittaa, että kilppari on nyt epätasapainossa, just kun kovasti yrittää raskautta.

Mulla tänään poikkeuksellisesti nännit arat eikä oo silleen kipeät noi mastopaattiset rinnat mitä oli esim viime kierossa ihan hullun kipeät.
Periaatteessa ollaan ehditty miehen kanssa talletella aika hyvin, paitsi nyt hän oli viikonlopun pois että tulee 3vrk...toivottavasti ovis ei ollut nyt vknloppuna.
Kovin tarkasti en ole tässä kierrossa tosiaan ovisoireita seurannut.

Kattelin tota plussanneiden listaa.
Aika moni on yk 1-4 plussannut...harvemmat sen jälkeen. Itsellä nyt yk 4 menossa. Saa nähdä kuuluuko siihen porukkaan.


Nyt tuli taas niin omaa napaa vaan ettei mitään rajaa :D

Nyt heinäkuulle kovasti plussatuulia
(y):love:(y)


 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
MoiKuka. Mä tein 1.7 raskaustestin, suunnilleen dpo10 ja plussahan sieltä tuli :love: eilen illalla tein noin tunnin pidätyksellä säälittävästä pissatipasta uuden testin ja en voinu uskoo kun sekin oli plussa :rolleyes: eli mulla tärppäs yk 2... Nyt vaan jännittää pysyykö pallero matkassa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Qia ja NuttyKitty
Kas kummaa. Ovistestin viiva oli himmentynyt haaleammaksi nyt aamulla kuin mitä se eilinen tunnin pidättelyn jälkeen tehty oli. Ehkä se sitten oli eilen ovisplussa. kp 13/30 menossa ja laskurit ennusteli ovista kyllä vasta loppuviikolle mutta jos huomenna on lämmöt noussut niin sitten se oli tosiaan nyt. Tänään oli lämmöt ainakin ennätyksellisen alhaalla. Jännää.. :)
Mulla on siis vähän skeptinen olo noiden ovistestien kanssa kun mulla esikkoa tehdessä ne näytti pco:n takia vahvaa plussaa ihan läpi kierron.
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna ja Nonsk
Mikä siinä on että heti kun itse toivoo raskautta niin "kaikki muut ilmoittaa raskaudesta?" :alien: No joo liiottelen, mutta kuulin eilen lähipiirin raskaudesta joka tuli ihan puskista! Olin ihan ajatellut ettei meidän sukuun enää uusia vauvoja tule (kuin korkeintaan meiltä) niin siksi oli aika shokki. Olin tietenkin ihan superonnellinen heidän puolesta, mutta silti samalla tosi kateellinen, ihan älytöntä! :confused: Ei mulla ole mitään syytä olla heille kateellinen, tämä tuli kai niin "lähelle" (n) :oops: Tuntuu että oon ihan :poop: kun on tällaisia fiiliksiä.

Mulla on yksi herkkä raskaustesti kaapissa... alkaa kohta mullakin polttelemaan vaikka ite oon vannottanu ettei liian aikasin saa testata! :ROFLMAO:
 
Kyllä niitä tulee kaikenlaisia fiiliksiä... Se on ihan luonnollista... Muullakin on huono olo siitä kun yks läheinen on yrittänyt jo jonkin aikaa vauvaa eikä vaan tärppää ja ite sikiää melkein neitseellisesti... Että miten nyt hänellekin sitten kerron tästä mun plussasta... Jotenkin syyllinen olo... Mutta se on vaan niin ihme jos tulee raskaaksi että ei ihmekään jos ei kaikilla heti onnistu. Toivon sulle koko sydämestäni plussaa <3
 
Kp 1/30 ja yk 6.

Ihan kamalat kivut. Elikkäs kaksi kemiallista nyt peräkkäin. Kylläpä nämä kuukautiset mulla näissä kemiallisissa on kipeämmät mitä normaalisti. Ei paljon mut erotettavissa on.

Ei muuta ku pää pystyyn ja uusia pettymyksiä päin. Yöllä en saanut unta, kun ajattelin koko aika että mitä jos kestävää raskautta ei tuu enää.. Miten sitte jatkaa? Koska mun sydän huutaa sitä neljättä. Mun mielessä ei oo ollu muuta kuin neljä lasta. Joskus on ajatuksissa käyny, että entä jos ei enempää saakaan mutta sitten se ajatus on väistyny. Nyt tuo ajatus sykkii niin lujasti takaraivossa, että oon ihan toimintakyvytön.

Esikoinen, reilu 4 vuotias, sano eilen ihan puun takaa "äiti jos sinun masuun tulee vauva niin anna se isille ettei sinun masusta tule iiiiiiiso". Repesin. :LOL:
 
Aiemmin oli puhe sukupuoleen vaikuttamisesta. Meillä on jo poika niin tavallaan tyttö olis aika kiva, mutta toinen poikakin olisi kyllä ihan yhtä ihana. Kätevästi menis samat vaatteet ja lelutkin. :) Esikoinen tärppäsi oletetusti juuri oviksen aikaan niin nyt koitetaan ehtiä ennen sitä, mutta tuo oikea ajoitus on kyllä niin hankalaa, että taitaa jäädä herran haltuun....

Täällä menossa nyt kp15. Ovistuntemuksia ei oo ollut, enkä saanut kiinni rfsu:n testilläkään... Edellisellä kierrossa testasin ovista Clear bluella, enkä saanut silläkään sitä maximaalisen hedelmällisyyden hymiötä, vaan jatkuvasti tuli vilkkuva korkean hedelmällisyyden kuvake. En tiedä missä vika. (n) Nyt sitten testailin halpis rfsu:n testillä ja haalea viiva tuli lauantaina, mutta tänään ei sitäkään. Eli ovis oli joko tosi ajoissa tai tosi myöhässä. Olisin veikannut sitä myöhäistä kun kerran viime kierrostakin kävi niin... Vahva tunne, etten raskaaksi tule tästä kierrosta. Talletuksia tehtiin kuitenkin ahkerasti, ettei ainakaan oo siitä kiinni. :D Testailen ovista varmaan vielä tänään, mutta jos näyttää samalta niin säästän tikut ensi kiertoon.
 
Aiemmin oli puhe sukupuoleen vaikuttamisesta. Meillä on jo poika niin tavallaan tyttö olis aika kiva, mutta toinen poikakin olisi kyllä ihan yhtä ihana. Kätevästi menis samat vaatteet ja lelutkin. :) Esikoinen tärppäsi oletetusti juuri oviksen aikaan niin nyt koitetaan ehtiä ennen sitä, mutta tuo oikea ajoitus on kyllä niin hankalaa, että taitaa jäädä herran haltuun....

Täällä menossa nyt kp15. Ovistuntemuksia ei oo ollut, enkä saanut kiinni rfsu:n testilläkään... Edellisellä kierrossa testasin ovista Clear bluella, enkä saanut silläkään sitä maximaalisen hedelmällisyyden hymiötä, vaan jatkuvasti tuli vilkkuva korkean hedelmällisyyden kuvake. En tiedä missä vika. (n) Nyt sitten testailin halpis rfsu:n testillä ja haalea viiva tuli lauantaina, mutta tänään ei sitäkään. Eli ovis oli joko tosi ajoissa tai tosi myöhässä. Olisin veikannut sitä myöhäistä kun kerran viime kierrostakin kävi niin... Vahva tunne, etten raskaaksi tule tästä kierrosta. Talletuksia tehtiin kuitenkin ahkerasti, ettei ainakaan oo siitä kiinni. :D Testailen ovista varmaan vielä tänään, mutta jos näyttää samalta niin säästän tikut ensi kiertoon.
Testaile niin pitkään kun viivat on saman vahvuisia, sulla saattaa olla ovulaatio myöhään tässä kierrossa. Ne haaleet viivat ei kerro mitään ellet ensin ole bongannut vahvoja viivoja. Kannattaa testata loppuunasti vaan. :sneaky:
 
Aiemmin oli puhe sukupuoleen vaikuttamisesta. Meillä on jo poika niin tavallaan tyttö olis aika kiva, mutta toinen poikakin olisi kyllä ihan yhtä ihana. Kätevästi menis samat vaatteet ja lelutkin. :) Esikoinen tärppäsi oletetusti juuri oviksen aikaan niin nyt koitetaan ehtiä ennen sitä, mutta tuo oikea ajoitus on kyllä niin hankalaa, että taitaa jäädä herran haltuun....

Täällä menossa nyt kp15. Ovistuntemuksia ei oo ollut, enkä saanut kiinni rfsu:n testilläkään... Edellisellä kierrossa testasin ovista Clear bluella, enkä saanut silläkään sitä maximaalisen hedelmällisyyden hymiötä, vaan jatkuvasti tuli vilkkuva korkean hedelmällisyyden kuvake. En tiedä missä vika. (n) Nyt sitten testailin halpis rfsu:n testillä ja haalea viiva tuli lauantaina, mutta tänään ei sitäkään. Eli ovis oli joko tosi ajoissa tai tosi myöhässä. Olisin veikannut sitä myöhäistä kun kerran viime kierrostakin kävi niin... Vahva tunne, etten raskaaksi tule tästä kierrosta. Talletuksia tehtiin kuitenkin ahkerasti, ettei ainakaan oo siitä kiinni. :D Testailen ovista varmaan vielä tänään, mutta jos näyttää samalta niin säästän tikut ensi kiertoon.
Mä olen kyllä noilla rfsu:n testeillä saanut oviksen kiinni. Nyt kaiken kaikkiaan kolmas tai neljäs kierto, kun yrityskautena olen niitä käyttänyt. :) Mulla oli tarkoitus alkaa vasta tänään tikuttamaan, mutta aloitin jo öö to vai pe..? :ROFLMAO: Lauantain testi oli haaleampi kun aiemmin tehty, tänään taas oli mielestäni jo vahvempi. Mutta niinhän sen pitäisikin alkaa vahvistua pikkuhiljaa ;) :)
 
Onnea plussasta -äiti91. :love:
Täällä menossa nyt kp 29/26-28. Olin ihan varma että menkat jo alkaa, kun tuli hieman jotain vaaleanpunaista, mutta ei ainakaan vielä ole vuotoa. No odotellaan. Vähän kyllä ihmetyttää, kun yleensä alkaa suht nopeasti vuoto lisääntymään. (n) Aloitin kyllä geleiden syömisen tässä kierrossa, joten mahtavatkohan pidentää kiertoa..
 

Yhteistyössä