Toiveena vauva 2017-2018

Kolmas kierto peräkkäin kun en ovuloi, whaaaaat?! Onko teillä millaisia kokemuksia ovuloimattomista kierroista? Tai viimeeksi ehkä ovuloin mutta mulla just sek kierron ovikset ilmeisen sekundaa ollut aina :/
Mulla kierrot joissa en ovuloi niin pitkittyy... viimisinkin kesti 37 päivää. Mulla yritettiin silloin kiertoa vielä hormoneilla buustata mutta kun en ovuloinut niin eipä hormoonitkaan toiminut.



[USER=140002]@Nachsal
, toivon kovasti, että teillä tärppäisi inssillä! Jos niinkin mahdollisuuksia on, niin olisiko hyvä mennä sillä sitten vielä jonkun aikaa.. Onpa harmillisen kallis tuo ivf :( Yksityiselläkö käytte? Oisko mahdollista päästä julkiselle puolelle jonoon?
.[/USER]


Lääkäri vähän oli sitä mieltä ettei letroja voi syödä hirveen pitkään joita on nyt käytetty ja että jos ei saada tulosta insseillä niin ivf suositus, mutta pitänee säästää ensin että sellaiseen on varaa. Julkiselle ei oo pääsyä. Mutta katsotaan miten nyt jatkossa, nyt ainakin inssiä vielä.
 
Pahoittelen etten koskaan kommentoi kenenkään viestejä henkilökohtasesti. Käyn kyllä lukemassa ja on ihanaa lukea teidän kuulumisia, mutta oon maailman huonomuistisin nykyään etten enää muista mitään kun alan kirjottaa Mutta mukava lukea täältä niin erilaisia yritystarinoita ja kiva kun täällä on niin aktiivista porukkaa, yksin täällä ois aika tylsä höpistä..

Mutta asiaan Eilen dpo 12 testasin tyylipuhtaan negan, esikoisesta näkyi tuolloin haamu..Tänään en testannu, mutta huomenna dpo 14 aattelin taas testata. Ei oo kyllä vähääkää raskaana oleva olo, sen sijaan menkkaolo ollut jo monta päivää :/ Anteeks ällövarotus mut nyt tullut vajaa viikon verran lisääntyneesti valkovuotoa.. Toiveajattelua että olis raskausoire??
 
  • Tykkää
Reactions: Nachsal
No minä jatkan yksin puhelua ;)

Noista testeistä...huh...kallista...mä hain nyt jonkun early testin (6 päivää jopa ennen menkkojen alkua voisi tehdä,yksilöllistä tiedän) ja toivon että se näyttää huomenna plussaa!! Oon aika oireeton joten se ei nostata ainakaan fiiliksiä...mutta muistan edellisissäkin raskauksissa olleen sama juttu,oireet tuli paaaljon myöhemmin...

Onko jollain kokemuksia noista earlytesteistä vai onko ihan rahastusta...vein viiemisen paketin apteekin hyllyltä...:D
 
No helkkura huomenna aattelin testata,se olisi dpo 11.tein galluppia/luin Googlea :D että pitäis näkyä joku haamulainen kyllä...

Testasitko @mmmarie?

Kerro sitten mitä näytti

Mulla jää testit tekemättä, juuri kävin kättärillä tutkimuksissa kovien kipujen takia, ei ollutkaan tulehdusta vaan vas munasarjassa 5cm kysta/endometriooma :( 3kk päästä kontrolli jos on kysta häviää itestään mut jos on endometriooma niin leikkaus edessä.. Ja kuulemma en ole ovuloinut mut kohdun kudosten (?) paksuus täsmää oletettuun kierron vaiheeseen .. Oon ihan pihalla :/
 
No minä jatkan yksin puhelua ;)

Noista testeistä...huh...kallista...mä hain nyt jonkun early testin (6 päivää jopa ennen menkkojen alkua voisi tehdä,yksilöllistä tiedän) ja toivon että se näyttää huomenna plussaa!! Oon aika oireeton joten se ei nostata ainakaan fiiliksiä...mutta muistan edellisissäkin raskauksissa olleen sama juttu,oireet tuli paaaljon myöhemmin...

Onko jollain kokemuksia noista earlytesteistä vai onko ihan rahastusta...vein viiemisen paketin apteekin hyllyltä...:D
Onko nämä 6pv ennen testit kuinka kalliita? Muuten välttäisin, mutta oon ilmeisesti lähdössä ensi viikonloppuna reissuun niin voisi sitä ennen varuiksi testata. Pitääkö apteekista asti hakea vai onko marketeissa?
 
Dpo 11, joskos huomenna uskaltaisi testailla? Pikkujoulut olisi lauantaina, ja mennään Hedbergin keikalle. Oon kyllä kuskin roolissa muutenkin, ollaan oltu miehen kanssa ilman mitään juomia tässä koht vuoden verran dieetin merkeissä..
 
@Mutzilla mun silmään tuo rivin alin ois ovisplussa, oliko tämänpäiväinen sen paketin päällä? Vaikeahan noita on vertailla tietty.
Tervetuloa uusille minunkin puolesta :)
Oih, nyt alkoi muakin houkuttaa tuo early-testi. 6 päivää ennen menkkojen alkua, eikö se ois DPO 8? Ei riitä, mulla ois pikkujoulut DPO 7 o_O Hankalaa!
 
No minä jatkan yksin puhelua ;)

Noista testeistä...huh...kallista...mä hain nyt jonkun early testin (6 päivää jopa ennen menkkojen alkua voisi tehdä,yksilöllistä tiedän) ja toivon että se näyttää huomenna plussaa!! Oon aika oireeton joten se ei nostata ainakaan fiiliksiä...mutta muistan edellisissäkin raskauksissa olleen sama juttu,oireet tuli paaaljon myöhemmin...

Onko jollain kokemuksia noista earlytesteistä vai onko ihan rahastusta...vein viiemisen paketin apteekin hyllyltä...:D
Mä oon metsästäny noita testejä ja tehny täs parina kiertona. Sain sillo edelliseen kiertoon haamun dpo 12 mut se tosin sit hävis ja dpo 14 ei enää ollu. Mut itse koen hyväksi testiksi.
 
@Bea.S onnea plussasta! :love:

Mulla on myös oviksen aikaan ihme oireilua. Aamuisin helposti huonoa oloa varsinkin jos aamupalan syöminen venyy liian pitkälle, kurkkukipua, alaselkäkipua, aivastelua, nuhaa ja tukkoisuutta.. :sick: kaikkia näitä ei onneksi ole joka kerta :ROFLMAO:
Täällä mies on ollut koko viikon pihtailulinjalla. Tiedä sitten onko hän töiden takia ollut väsynyt vai onko tämä nyt sitten sitä pelkäämääni "perumista" eli ei yritys nyt alkaisikaan :cry: Arvatkaa vaan olenko nyt muuta miettinytkään kun vauvoja taas... Saa nähdä mitä tänään tapahtuu, mies ainakin oli innokas ennen töihin lähtöä mutta lapset oli hereillä ja pilasivat hauskuuden :ROFLMAO: jospa illalla tapahtuisi ja toivon toivon toivon että hän edelleen jättäisi kondomit laatikkoon! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk ja Bea.S
Hei taas kaikille! Mä lähdin täältä ovet paukkuen kuukausi sitten ja nyt palaan maitojunalla takaisin. :notworthy::oops: Olen ollut koko kuukauden ihan pimennossa... En ole lukenut tätä tai mitään muutakaan ketjua, kun ajattelin sen aiheuttavan mulle lisästressiä, mutta olin väärässä... Niin monta kertaa viimeisimmän kierron aikana tuli mieleen joku kysymys tai muu mieltä askarruttava asia, johon täältä olisi varmasti saanut apua/ vertaistukea, mutta en antanut itselleni lupaa tulla kurkkimaan, kun olin vakaasti päättänyt pysyä poissa. Myönnän, että täällä aktiivisena ollessa mua ahdisti ja harmitti muiden salamaplussat ja turhautti, kun itsellä ei onnistu, vaikka kaikki (ajoitus ja muut) natsas... mutta nyt kun olen kokeillut toista äärilaitaa, huomasin että palstailun positiiviset puolet hakkaa kyllä ehdottomasti ne negatiiviset. Siksi ajattelin kainosti kysäistä, josko huolitte mut vielä takaisin...? :barefoot::rolleyes::whistle::ninja:

En ole siis lukenut jokaista lähtöni jälkeen kirjoitettua viestiä, mutta sen verran tuossa skrollasin taaksepäin, että huomasin muutamia plussia tulleen, pidempäänkin jo yrittäneille. Valtaisat ja vilpittömät onnittelut kaikille plussanneille! :love::love::love:

Ja luonnollisesti pahoittelut kaikille, jotka tarpovat kanssani samassa menkkojen ja tyylipuhtaiden negatestien ja kuviteltujen raskausoireiden upottavassa suossa... :unsure:

Mä olen päättänyt ottaa uudenlaisen asenteen. Mun elämässä on valtavasti tällä hetkellä työstä johtuvaa stressiä, ja päätin nyt, että tämä odottamisen odottaminen saa luvan olla lisästressitekijän sijasta stressinkarkotuskeino! Koska siis ihan ensimmäiseksi vauvan tekeminenhän (siis seksi) on ihan valtavan hauskaa ja rentouttavaa puuhaa ja mulla siinä hommassa maailman paras kumppani. :D:love: Ja mua tämä yrittäminen ainakin motivoi pitämään paremmin huolta omasta terveydestä. Olen alkanut kiinnittää enemmän huomiota terveellisiin elämäntapoihin, syön huomattavasti paremmin, laadukkaammin ja molipuolisemmin, kuin ennen ja olen innostunut myös taas liikunnasta uudella tavalla. (y) Toki turhautumisen tunne välillä nostaa päätään ja se on ihan okei. Mutta kun se tapahtuu, yritän muistaa kaikki nämä hyvät puolet, jotka tämä yritysaika on tuonut tullessaan ja saan siitä taas uutta voimaa. :):p:LOL::ROFLMAO:

Ehkäpä uskaltaudun taas listallekin, jos @-tanjuska ehtii/jaksaa listaa jossain vaiheessa taas päivitellä. :) Mulla siis tänään kp1/24-29 ja yk6 lähti käyntiin.

Plussatuulia kaikille! :love:
 

Yhteistyössä