Toiveena vauva 2017-2018

Täällä dpo9 ja oon jotenkin ihan vakuuttunut että en ole raskaana :unsure: ei oo oikein ollut mitään kummempia oireita vaikka oonkin kuvitellu niihin lisää puolet :ROFLMAO: sen sijaan on pms oireet alkanu ja niitä kyllä riittää :mad: vai oisko ne raskausoireita? :whistle: tää on niin kutkuttavaa kun aina vaikka ois joku olotila niin tulee se "entä jos..." :ROFLMAO:
 
Moi!
Pääseekö joukkoon mukaan?

Täällä 5 pojan (1 v 1 kk, 3 v, 4 v, 6 v ja 7 v) äiti. Ikää jo 38 v. Mukaan mahtunut myös 4 km ja yhdessä kaksosraskaudessa toinen alkio lakkasi kehittymästä. Ehkäisyä varsinaisesti käytetty viimeksi kakkosen jälkeen 2010
Toki tässä väleissä ei kauhean monesti ole kuukautisia näkynyt ja toisaalta on vältetty ihan tärppipäiviä välillä.
Nelosen jälkeen ei kunnon kuukautisia ole tullut luomuna. Ja vitonen saatiin aikaan teroluteilla. Nyt voisi yrityksen laittaa alkaneen elokuussa 2016. Silloin kierto käynnistettiin teroilla.

34/?? Tässä kierrossa ovulaatiotesti näytti plussaa kp 22 ja 23 eli dpo 10? 6.lapsi toiveissa. Ya 8/16.

Tervetuloa.Pakko itsekkin kommentoida.Olen 34v ja 5 lasta edellisen kanssa.Nyt haaveissa uuden miesystävän kanssa mein eka yhteinen yritteillä. Nyt alkamassa yk 3 ja kp 4/24
 
No niinhän siinä (taas) kävi, että terolutit tekee mulle just tän, että menkat alkaa liian aikaisin. Eilen dpo 9 aloin vuotamaan, mutta päivittelen tuota kp asiaa kunhan saan varmuuden, että minä päivänä alkaa kunnon vuoto. Ärsyttää joo, mutta lähinnä toi, että menin niitä hemmetin teroja syömään, vaikka mun ois pitäny muistaa, että niiden kanssa käy näin. Sinänsä mua ei niinkään harmita. Jaksan edelleen uskoa, että kyllä meille vielä toinen lapsi suodaan. :) Esikoinen vain sai alkunsa niin helposti, että en jotenkin voi käsittää, että on olemassa tämmönenkin vaihtoehto. Siis että ovulaatio tapahtuu ja siellä niitä siittiöitä on, mutta jostain syystä raskaus ei ala. No... Eiköhän se jossain kohtaa onnistu. :) Tänään laitoin heti lääkärille kyselyä, että mitäs tehdään noiden terojen kanssa, että saanko jotain toista lääkettä vai pitäiskö kokeilla ihan ilman. Teroja en ainakaan enää suostu syömään, kun vuoto alkaa jo kuurin aikana, vaikka pitäisi kai se neljä päivää vähintään mennä kuurin jälkeen ennen kuin alkaa.
 
Onnea @Nachsal, @Kirjanoppinut ja @Mutzilla plussista!
Tervetuloa uusille :)

Täällä hiljaiseloa. Kp 41 tais olla tänään, odotellaan milloin sattuis menkat alkamaan ja hormonitoiminta suvaitsisi käynnistyä :sleep:
Huomaa kyllä että on ihan lamassa kaikki hormonitoiminta, mulla ei oo niin mitään sen paremmin menkka- kuin raskausoireitakaan. Positiivista tässä on se, että kun hormonit uinuu niin myöskin vauvakuume tuntuu jäävän taka-alalle eikä pyöri mielessä pitkin päivää kuten vielä syys-lokakuussa. Kai näitä suvantovaiheita tarttee että pysyy järjissään jos tulee pitkäkin yritys tässä vielä... Nyt on niin paljon muuta mietittävää kuten joulu ja tietysti Saaran finaalin jännäys (y) ja uskokaa tai älkää, jopa minä alan kyllästyä tiirailemaan yhtä viivaa pissaisessa tikussa joten antaapa olla noitten testaamisten vähän aikaa!

Plussaonnea piinailijoille!
 
  • Tykkää
Reactions: Idjunn ja Nachsal
Dpo 6 tänään. Jotenkin tässä kolmannessa yrityskierroksessa on sitä toivoa, kahessa ekasta ei ne fiilikset nousseet mulla eikä miehellä. Nyt tää kierto on erilainen. Mies puhuu vauvasta, seksin jälkeen viel kävi suihkussa sanomassa ettei saa pestä liian hyvin ja on kattonu isompaa autoa, koska sen päähän on nyt iskostunut se, että tuplaraskaus tulee nyt. Menkkojen pitäisi alkaa 20pvä, ja se vauva on mielessä nyt joka aamu ja päivä!
 
@Mijau tulipas heti jotenkin tervetullut olo ja jotenkin jopa hieman helpottunut,kun sai synninpäästön että kaikki tunteet on sallittuja vaikka on ennestään kaksi lasta :):love:
Kyllähän sen toisaalta on tiennyt,että kaikki tunteet on sallittuja,mutta kun sen kuulee joltain toiselta ääneen :love:

Onnea talkoisiin!!(y):LOL:
 
Mitäs tänne. Ei mitään oiretta. Tissitkään ei oo vielä kipeytyneet vaiks yleensä ovat oviksen jälkeen kipeytyneet.. Eilen vähän niiku "poltteli" ja oli samanlaista kipua kun joskus oviksen jälkeen onkin ollut. Mutta eipä nyt olekaan vasta kun dpo2, joten kaikkea ehtii vielä ilmaantua. :D
Hyvä merkki sitten tuo! Ettei rinnat oo kipeytynyt kuten yleensä :)
Mulla se oli selkeä merkki tulevasta plussasta...kun yleensä oviksen jölkeen tissit oli kipeät mutta plusaakierrossa kipeyty vasta kun raskaushormonia rupes olemaan.
 
Moi!

Huhuilen täällä varovaisesti uutena mukaan hyppääjänä jos joukkoon mahtuu?

Mulla vähän outo tilanne päällä. Lapsia on viisi, iältään 1 v 4 kk - 14 v. Oikeastaan ei nyt ole isommin kuumeiltu kuudetta, mutta vähän on alkanut hiipiä takaraivoon ajatus josko vielä yksi pikkuinen meidän perheeseen mahtuisi ❤. Ehkäisyä on käytetty vähän huolimattomasti kun niiden kumien kanssa on niin hankala säätää. Imetän vielä nuorimmaista ja kahdet menkat on ehtinyt olla nyt ja tässä ihmettelen kun niitä seuraavia ei kuulu?! Mulla kierto lähes kellontarkka 28 pv ja eilen olis pitänyt alkaa. Ei minkäänlaisia tuntemuksia mihinkään suuntaan. Viikko sitten oli menkkamaisia kipuja alavatsalla mutta ne loppui ja nyt ei niin mitään. Vähän alkaa nyt jännittää, mutta en testaa ennen kuin viikonloppuna jos ei ala vuotaa.

Tsemppiä kaikille vauvahaaveilijoille
 
Minä olen saanut pidettyä itseni kurissa tämän kierron kuumeilulta ja jännäilyltä. Nyt kuitenkin alkaa vähän hermostuttaa, kun kierrossa menossa 24/n.28. Ei muita oireita kuin ne tavalliset isot hormonifinnit posken alueelle. :mad: yleensä rinnat aristaa ja tuhru alkaa KP 25-26 ja krampit. Olispa oireettomuus merkki:) Kierrossa meni kaikki jälleen nappiin, ovulaatiot ja hommailut. MUTTA kuten aiemmin sanoin, niin on monesti aiemminkin mennyt. Odotellaan. Helpottaa, kun saa vähän purkaa tänne :)

Ja lisää meitä uusia, erilaisia tilanteita ja tarinoita. Kivaa! (y)
 
kp 1

Ensimmäistä kertaa 1,5 vuoteen olin ilonen että menkat alko, koska tallettelut ei onnistunut niin mahiksia ei ollu. Ei ollut turhia toiveita, ei kuviteltuja oireita, tämmöstä se elämä on varmaan ollu ennen yritystä. Vielä yks terolut-kierto ja sit gynelle! Ite oisin jo menny mut mies halus vasta joulun jälkeen. :D
 
Paljon onnea Nachsal ja Kirjanoppinut, tarrasukkia pienille :love:

Uusille tervetuloa mukaan kuumeilemaan :)

Noniin tissit kipeyty pari päivää sitten ja vuoto on vähentynyt jotenka luulen että ovis on nyt ollut eli nyt voisi olla ehkä dpo4-5 (arvaus). Miehelle tuossa viikonloppuna vähän itkin tallettelujen ajoituksesta, ja sitten tuli ilmi että ei häntä olisikaan haitannut jos olisin kertonut milloin olisi hyvä ajoittaa puuhailuja, aikaisemmin on sanonut että ei tarvi kertoa oviksesta niin en sitten ole puhunut mitään. Nyt sitten oli sitä mieltä että olisi hyvä jos sanoisin aina milloin kannattaa aktivoitua makkarin puolella ja sanoi jopa että kyllä me voidaan alkaa ihan oikeasti yrittämään (nyt siis tjottaillaan) :love: Niistä sanoista kyllä tulin tosi onnelliseksi :giggle: Tietenkin kaikkein parasta olisi jos ei tarvisi edes alkaa yrittää vaan tulisi se plussa nyt :whistle: Toivon todella että mahdollisimman moni meistä saisi sen jouluplussan! En vielä ole päättänyt miten haluaisin jatkossa listalle, mutta varmaan järkevintä olisi alkaa ihan yk1-> laskemaan, vaikka onkin tjottailtu tässä jo keväästä asti,mutta katotaanpa sitä sitten myöhemmin. Talletuksia oli siis tässä kierrossa kpt 12 ja 15, 13kin oli yritystä, mutta miehen krapula teki tehtävänsä niin ei jaksanu simpat lähtä uintiretkelle... Oviksen epäilen olleen siis kp13 tai 14, mutta voi olla myöhemminkin ollut, jospa sitä jotain mahdollisuuksia siis olis (y)

Tsemppiä vielä kaikille tasapuolisesti tilanteesta riippumatta! :)
 
Kp 43 ja en tiedä näättekö tossa kuvassa mitään mut livenä näytti ihan hentoinen haamu piirtyvän :eek:
Katellaan nyt rauhassa, voi olla joku viivanpaikkakin. Mutta taidan palata vähäksi aikaa rakkaan harrastuksen pariin :LOL: siis huomenna lähtee kaupasta pari testiä mukaan! Mä oon jo laskenut tän kierron hävikkiin eli tässä ei oo kuin voitettavaa :)
 

Attachments

Kp 43 ja en tiedä näättekö tossa kuvassa mitään mut livenä näytti ihan hentoinen haamu piirtyvän :eek:
Katellaan nyt rauhassa, voi olla joku viivanpaikkakin. Mutta taidan palata vähäksi aikaa rakkaan harrastuksen pariin :LOL: siis huomenna lähtee kaupasta pari testiä mukaan! Mä oon jo laskenut tän kierron hävikkiin eli tässä ei oo kuin voitettavaa :)
Kyllä siellä mun silmien mukaan joku kurkkii. (y)
 
Kp 43 ja en tiedä näättekö tossa kuvassa mitään mut livenä näytti ihan hentoinen haamu piirtyvän :eek:
Katellaan nyt rauhassa, voi olla joku viivanpaikkakin. Mutta taidan palata vähäksi aikaa rakkaan harrastuksen pariin :LOL: siis huomenna lähtee kaupasta pari testiä mukaan! Mä oon jo laskenut tän kierron hävikkiin eli tässä ei oo kuin voitettavaa :)
Näen haamun :)
 
@Sokeripala mäkin näen haamun! Ai että mä toivon että sun pitkä kierto päättyisikin plussaan. :love:

Onnea @Nachsal ja @Kirjanoppinut !

Tervetuloa uudet. :)

Omaa napaa: kp15 ja en ilmeisesti ovuloi tässäkään kierrossa. o_O Testit negaa jatkuvasti, ihan tosi haaleeta toista viivaa vaan vaikka aamuin illoin oon tikuttanut. Varasin tammikuulle gynen ja aion pyytää loppukierrosta semmoset verikokeet että todennetaan onko tosiaan niin etten ovuloi. Testien mukaan oon ovuloinut kahdesti 9kk aikana eikä tulokset luo kuvaa yhtään valoisammasta tilanteesta. Kunhan ton joulun saa alta pois niin alkuvuodelle on kovat odotukset, jos sais jotain apuja.

Ja siis rakastan joulua ja otan kaiken ilon irti tästä ajasta, vaikka pieni haikeus meinaa iskeä kun maaliskuusta asti olen ajatellut, että viimeistään jouluna olen varmasti raskaana... Mutta oon alkanut nyt ajatela elämää vähän uusiksi ja haaveilen jo etelän lomaa alkukesälle, jos ei tää tilanne tästä muutu. :)

Maca ollut nyt viikon käytössä ja makuunkin alkaa tottua. :ROFLMAO: Mies ei suostu koskemaan kun haju niin paha. Bongasin maca-tabletteja niin jos niitä seuraavaksi.

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Nachsal
Onnea @Reirei85 !! :love: Kunpa moni seuraisi perässä plussanneisiin!

Toivo alkanut taas nostaa päätään, tänään kp10 ja FF näyttänyt vihreää :giggle: eilen aamulla kohdunnapukka oli niin ylhäällä etten tuntenut sitä ollenkaan ja kuvittelisin että ovulaatio on tapahtunut/tapahtumassa. Limat ei ole olleet kehuttavat vaikka greippimehua olen juonut orjallisesti joka päivä lasillisen :cautious: kai lasillinen riittää??
Petipuuhat ollaan kunniallisesti hoidettu (kp6, 8 ja 9) vaikka mies on ollut flunssassa eli mahdollisuudet vaikuttaisi hyvältä (y):love: sopivasti jouluna saa sitten tietää kuinka käy, olisiko yk2 jo kolmannen kerran meidän kierto :love::love:
 
Kattokaas näitä :D20161210_125359.jpg

Siis tätähän ei pitäis sanoa, mutta mulla on nyt niin hyvä ja toiveikas olo tän plussan suhteen! Viimeksihän oli alusta asti menkkamaista jomottelua ja tuhruvuotelua, nyt ei mitään :)
Eilen kun olin ekan haamun saanut, niin koko illan oli kuumotus poskilla ja vilutusta plus tissejäkin vähän aristi. Ennen haamua ei mitään. Eli onko nää kuviteltuja oireita vai kuviteltuja oireita? :rolleyes:
Nyt kun vielä Saara pääsis jatkoon niin olis täydellinen päivä! Onnea @reirei sullekin :LOL:
 
@Sokeripala ihanaa :love:. Mulle tulee niin toiveikas olo muiden plussista.

@Reirei85 onnea niinikään :)

Itsellä Kp 32 keskenmenovuodon ekasta päivästä. Normaali kierto mulla 30 pv. Mut ovistuntemusten mukaan oiskin vasta dpo 10. Mua on ärsyttänyt viime päivät ihan kaikki ja isosti, mikä mulla yleensä ihan normaalia noin viikkoa ennen menkkoja et kai ne sit tos ens viikolla alkaa
 

Yhteistyössä