Toiveena vauva 2017-2018

Koska ovistikku alkaa haaleneen?

Koitan tässä tutustua oman kehoni kiputiloihin ja tunnistas ovista ilman tikutteluja mut näin alussa mukava apu kun kuukautiskiertokin epäsäännöllinen

Eilen plärähti testiin eka vahva viiva ja tänään tikutin ni väittäsin et oli viä tummempi ja vahvempi.

Kp 14/24? dpo 0?(ko?)

Mies vitsillä aamulla heitti et olisko sellanen tunne että olis jo pullat uunissa :) Se on potenut vauvakuumetta jo kauan. Eihän tietysti kauaa oo viä yritettykään ja luin et jollain mennyt 6kk-1v kun raskautunut pillereiden jälkeen.
Ja rietty kun alkaa ikää kans olemaan ens vuonna35v et ei tässä enään nuoria olla.

Kettu on käynyt kolossa ny ma,ke,pe (pe tikkuun plärähti vahva viiva) jos sit viä tänään suoriutus. Et ehkä hommailut kai mennyt tässä kierrossa ainakin nappiin se jää nähtäväks tuottaako sit tulosta.
 
Tervetuloa @höhhöö ☺

Mä mökötyksissäni unohdin laittaa punasella viimeks eli kp 4/26-28, yk2 kiitos ☺

Mä en tosiaan tossa ekassa kierrossa tikutellut oviksia tai mittaillu lämpöjä, mutta limoja tarkkailin. Eli yhtenä päivänä oli selkeet juoksevat ja kirkkaat ovislimat jotka loppu seuraavana päivänä kun seinään. Myös tän kierron ajattelin limojen mukaan mennä eli sanokaas nyt jos tiedätte paremmin, onko se ovislima päivä dpo -1 vai dpo0?

Täällä alkaa kuukautisvuoto vedellä viimesiään. Vaikka vauvakuume on tosi korkeella niin tää on kyllä melko rentouttava aika kierrosta kun ei tarvii tarkkailla kuviteltuja oireita ja jossitella että oonko raskaana ja voinko nyt syödä ja juoda tota ja tota. :whistle::ROFLMAO:
 
@tänttähäärä, lopeta tikuttelu ekaan plussaan :) Viivan näkyminen on yksilöllistä, joillakin ovistesti voi näyttää plussaa kauankin. Se 24-36h lasketaan ekasta plussasta.

Voi itku tätä mun kiertoa. Kp34/28 nyt, keskiviikkoillasta tiputellut/tullut pyyhittäessä vaaleanpunaista. Ei ole yltynyt kuukautisvuodonlaiseksi lainkaan, ei siis edes pikkuhousunsuojaan asti tule, ainoastaan pyyhittäessä vessareissuilla. Mä en ymmärrä. Alkais jo ne menkat, että pääsis uuteen kiertoon. Nyt on niin hyödytöntä!
 
Kylläpä nyt on erilaisia tunnelmia, monta plussaa, mutta sitten vastoinkäymisiäkin... Onnea ainakin Rivaa, Sokeripala ja Unimaa! :love:Olikohan joku muukin? Ja tsemppiä uuteen kiertoon muille, erityistsempit Terikselle!

Minulla on nyt ovistestit valmiina laatikossa, hormonikierukka lähtee ensi viikolla, ja tulvaa odotellaan jouluksi :) Kierto on ollut säännöllinen kierukan kanssakin, toivottavasti myös pysyy sellaisena. Toivon, että on hyvä ajoitus ottaa kierukka pois juuri ennen vuodon alkua. Ajattelin jotenkin niin, että pääsee sitten ikäänkuin puhtaalta pöydältä aloittamaan. Ovistestien mukana tuli pari raskaustestiäkin, ja itseni tuntien ne tulee tehtyä heti tammikuussa, toivottavasti kahden viivan kera :rolleyes: Hätähousuna katsoin jo lasketun ajankin valmiiksi, menisi syys-lokakuun vaihteeseen vähän kierron pituudesta riippuen. Täällä siis hitusen intopiukeena odotetaan yrityksen alkua :D

Mukavaa joulun odotusta kaikille!
 
Ja muoks. En siis mieheltä saanut lupaa alkaa kirjoittaa tänne:LOL: vaan siis yleisesti luvan alkaa puhumaan haaveista

Voi @Rivaa ihania uutisia! Paljon onnea :love: millä viikoilla olet?

Ja tervetuloa uudet! Ihanasti olit kirjoittanut @höhhöö :)
Ilmeisesti 6+6 ois tänään! :love:Oon kyllä nyt ihan mielissään enkä pääse irti vauvaajatuksista ollenkaa vaikka yritän vielä hillitä innostusta! Tammikuun lopulle varattiin jo np-ultrakin jos sinne asti koittais unohtaa koko asian ku hermostuttaa jo nyt se ultrakin :LOL:
 
@Unimaa: Hieno plussa tuo ylempi! Tuliko ollenkaan sellainen karmiva tunne missään vaiheessa plussan jälkeen, että hitto tätäkö mä nyt halusin? Vai oliko pelkkää onnea ja ihanuutta? :) Me vaikka pitkään tuota miehen ekaa yritettiin, niin silti tuli välillä niitä negatiivisiakin oloja. En tiedä, onko ne kuinka "sallittuja", ei niistä ainakaan hirveesti tullut puhuttua. Ja jotenkin aattelen, että se puhuminen kuitenkin olisi auttanut niihin. Ihana ja iloinen asia, mutta muutos on muutos :D

@Lumi87: Kiitos ihanista sanoista :) Onhan se niinkin, että aina sitä jotain lisää haluaa ja haaveistahan se ihminen elääkin. Ne voi lohduttaa ja kantaa vaikeina aikoina. Mäkin aattelin tuosta nuorimmiasesta, että jos mulle tää vielä jotenkin suodaan, niin en pyydä universumilta enää ikinä mitään. Eikä aikaakaan kun oli höhhöö käsi ojossa taas, että talo olis ihana ja vielä yksi lapsi ja SITTEN en varmasti enää mitään toivo. Sitä miettiessä jo ajattelee, että eihän tä kyllä pidä paikkaansa. Aina on elämällä kaikkea ihanaa tarjolla :D

@tänttähäärää: Sähän olet sitten melkein yhtä vanha kun minä. :D Ovulaation metsästyksestä sen verran, että mulle tää on ollut ihan uusi juttu ja nyt vasta tässä kierrossa asiaan aloin tutustumaan. Sain kp 13 vahvan viivan, joka alkoi häviämään ja sitten kp 18 pärähti joku ihme yberovis kai päälle, kun viiva oli tummaakin tummempi. Tiedä sitten näistä. Ihan hävettää tää oman pissan tutkiminen, aikuinen ihminen :D Mutta käytetty on täälläkin hyväksi "molemmat" ovikset :D Käsitin niin, että kun viiva on tumma niin sitten seuraava päivä olis se ovis. Korjatkaa muut jos oon ihan hakoteillä.

@Thalassatar: Jos pitäis arvailemaan lähteä niin tulkitsisin limat ovispäiväksi. Mutta empä lähde. Tai taisin arvailla kuitenkin.. :D Rentouttava vaihe kiertoa on aika jees kuitenkin. Vaikka itsehän en juuri syömisiä ja juomisia silleen tarkkaile, kun en kauheesti "kiellettyjä" ainakaan juo. Mutta tuo tupakointi varsinkin tän työn suhteen on niiiiiin vaikea lopettaa. Mielisairaalassa yöt käy pitkäksi ja tupakalle pitää ainakin yövuoroissa päästä. Onneksi olen kuitenkin siinä roolissa, että on avaimet taskussa ja sairaanhoitajan titteli tuossa rintapielessä. :D

@Idina: Oi, miten ihanan positiivinen suhtautuminen tähän yrittämiseen sulla. :) Voihan se olla, että se plussa pärähtää heti ruudulle, pidän kovasti peukkuja! Mulla oli ehkäisynä kuparikierukka ja vuodot väheni ja kierto jotnekin rauhoittui poiston jälkeen. Mutta toki varmasti eri asia kun kyseessä on hormonikierukka.

@Rivaa: Kyllä nyt vaan kuljet vaaleanpunaiset lasit silmillä ja nauti joka hetkestä :) Elämästä ei ikinä tiedä ja vaikka kuinka olis varovaisesti onnensa kanssa ja miettis, että saattaahan tää loppua ja nyt en kyllä vielä iloitse, niin voin kertoa, että se pessimistikin pettyy ihan yhtä lujaa. Parempi on nauttia sillon kun elämä antaa siihen tilaisuuden :)

@mincha: Meilläkin nyt yk4. Toivotaan, että vuoden alkuun saat sitten heti sen ihmeen. :)

Tänne ei kuulu niin mitään. Varmaan testailisin hullun lailla, jos vaan en olisi yövuoroissa. Oireista ei pysty päättelemään mitään, yövuoroissa mulla menee joka tapauksessa kroppa ja pää sekaisin ja mitä vaan oireita on huimauksesta (koska ei syö kunnolla) pahoinvointiin (pitäis muistaa yölläkin syödä kun päivät kerran nukkuu!) ja nippailuihin ja repäisyihin. Siellä se keltarauhanen vaan rutistuu olemattomiin, koska raskaus ei ole alkanut. Ja siitä nämä kivut. Näin selitän itselleni ja samalla mietin, että joo, raskaana ollaan :D Mutta tuskin. Ihan samat oireet kuin jokainen negakiertokin. Mies sanoi, että viimeisen raskaustestin saan tehdä ens viikolla, se on kyllästynyt niitä mulle kantamaan. :D Odottaa reppana tottakai innolla hänkin, mutta ei jaksa sitä negaa hänkään tuijotella enää. Sanoi kyllä että pettyy kyllä taas kovasti, mutta että onneksi tää tekemisvaihekin on niin kivaa. Meillä nyt muutenkin on suhteellisen vilkas tuo makuukammarielämä ilman tätä yritystäkin, mutta nyt siinä on joku "lisämauste" :D
 
M89
Heissan naiset! Huh 277 sivua luettu kolmeen viikkoon :ROFLMAO: Ensinnäkin onnea kaikille plussanneille ja olen niin toivonut joka sivulla, että pidempään yrittäneet saisi myös plussan. Olen itse 27-vuotias ja mieheni myös. Meillä on ensi vuoden alussa 4-vuotta täyttävä tytär. Tarkoitus oli aloittaa pikku kakkosen yritys 2017 kesän jälkeen, mutta kun ystäväpiirissä tuli plussa uutisia niin päätimme lähteä yrittämään myös. Kierukka poistettiin 15.11 ja tyhjennysvuoto alkoi 17.11, nyt siis kp 31 menossa jos se siitä lasketaan. Kierukan kanssa ei tullut kuukautisia ja kierrosta ei näin ollen hajuakaan (n) aikoinaan kierto oli 28 päivää. Minulla alkoi muutama viikko sitten oksentelu, alavatsa- ja alaselkäkivut, kylmä, nenä tukossa, nännit muuttui ja kipeytyi. Menin lääkäriin, koska oireet oli todella rajuina ja gyne totesi kohdun arkuuden takia minulla olevan kohtutulehdus. Pyysin miedompia antibiootteja, mutta gyne sanoi, että vahva laitetaan kun on epätodennäköstä, että raskaana olisin. No muutama viikko sitten toinen ystävistäni sai keskenmenon ja aloin toivomaan, ettei meillä tärppää tästä kierrosta, koska en halua aiheuttaa "lisää tuskaa" ystävälleni.
Tietystihän viime pe tuli haamulainen PC testiin ja eilen haamu Clear Bluen plus testiin, mutta tänään Digi sanoi "ei raskaana" ja PC:hen tuli haamu, joka ei ollut vahvistunut (toki ei ollut aamuvirtsa niin kuin perhantainen). Nyt mietityttää, että onko kemiallinen/varhainen km kun viiva ei vahvistu ja digi sanoo negaa (n) onko muilla digi ollut nega, vaikka muihin testeihin saanut selvän haamun? Ps. Pahoittelut pitkästä tekstistä
Tässä haamut:
http://aijaa.com/GP6cA0
http://aijaa.com/xcUjJb
 
Viimeksi muokattu:
@M89 näkyy selvästi toinen viiva! Toivottavasti viiva vielä vahvistuu ja raskaus jatkuu. En osaa sanoa tuosta tilanteesta et digi ei näytä raskautta vaikka liuska näyttää. Ehkä sulla on vasta tosi varhaiset viikot ja siksi ei näytä. Mulla oli huono merkki se kun digissä ei viikot nousseet, mutta eikai sekään aina välttämättä kerro mitään. Ei kai auta muu kuin odottaa ja katsoa vaikka se tuskallista onkin :(. Voimia!
 
@mincha pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :(

@Josia voi että mikä tilanne! Hirmuisesti plussatuulia, toivottavasti testit alkais näyttää paremmalta! Hermoja piinailuun! :)

@Tiituu joo hauskaa että osuu piinailut meillä sitten samaan aikaan, mukavampaa kun on seuraa :ROFLMAO: ;)

@M89 hmm plussia siellä tosiaan näkyy! En valitettavasti osaa sanoa tohon mitään että miksi digi negaa kun ite en oo vielä koskaan siihen plussaan asti päässy (n) toivottavasti saat pian selvyyttä asiaan!

Täällä hiljaiseloa, menkat on ohi mutta vielä liian aikaista ajatella ovista... mikä on toki siinä mielessä hyvä koska miehen työpäivät on nyt venyny melkein kellonympäri. Oviksen aikaan saa luvan olla kyllä enemmän kotona! :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu
Olisko @Josia ovis ollukin myöhemmin ku yleensä?

@M89 näkyt selvästi toinen viiva, onnea! En kyllä tiedä miksi digi negaa näyttää, olisko viallinen testi? :oops:

Toivotaan @Thalassatar että miehesi on oviksen tienoilla enemmän kotona, inhottavaa jos vielä jotkut työjututkin haittais vauvantekohommia :ROFLMAO:

Mä olen luovuttanu tän kierron kanssa. Tänään dpo5 FF:n mukaan enkä tosiaankaan usko että plussaa olisi tulossa. Alkais nyt vaan menkat jo niin päästäis uuteen kiertoon :sleep: Vielä pitää niitäkin odottaa yli viikko, kyllä tää yrittäminenkin on varsinaista odotusta!
 
@Thalassatar mietti sitä ovislimapäivää. Oon aatellu et silloin kun limat on runsaimmillaan niin ovis olis käsillä. Toisaalta jostain taas muistan lukeneeni et kun lima on sellasta venyvää ni ovis oiskin jo ohi..

@Rivaa sullahan on sitten jo aika pitkällä raskaus! Nyt saakin olla vaaleenpunaset lasit silmillä ja nauttia :)

Onnea @Idina lle yritykseen :)

@höhhöö ei ainakaan siinä testaushetkellä tullut suurempaa paniikkia, mutta nyt myöhemmin kun esikoisen kanssa leikkii niin tulee ajateltua, että tää kaikkihan menee ihan mullin mallin! Sit pitäiskin yhtäkkiä kiinnittää huomiota kahden lapsen tarpeisiin. Mutta huomaan, että en oo myöskään liidellyt ihan älyttömästi missään pilvilinnoissa, ainakaan vielä. Suurin syy siihen on mies, joka on ollut aika pidättyväinen raskaustestin tulokseen nähden. Hän tietty käsittelee asiaa omalla tavallaan mutta mullekin on tullut vähän sellainen olo, ettei vielä kannata kauheasti hehkuttaa vauvajuttuja, että täytyy ottaa rauhassa päivä kerrallaan. Toivon sydämeni pohjasta että saan huomenna digitestiin 2-3, sitten kyllä saa luvan kestää vauvoista puhumista :)
 
Omanapa varoitus!! Lupasin viimeksi kommentoida muidenkin kirjoituksia, mutta taas muista yhtään mitä piti sanoa.. niin laittaa suoraan sanottuna vit*ttamaan nämä omat kierrot!! Menkat loppui noin pari viikkoa sitten ja näinä päivinä olisi pitänyt olla ovulaatio,mutta sehän vaihtuikin tänään iloisesti menkkoihin..

Jokin aika sitten pakkasin vauvan vaatteet uffin laatikkoon ja huomenna taidan laittaa vaunut yms myyntiin.. ehkäpä se kolmas ilmoittaa tulostaan, kun vaunut vaihtavat omistajaa..
 
@saaruska86 Ovuloimaton kierto ollu jotain 42 päivää.

@Mijau Jotenkin haluaisin pitää itsepintaisesti kiinni, että ovis oli juuri silloin kun pitikin :D Vaunoutunut CB kaksoishormonitestailija ei usko, että digivempele pettäis ;) Vaikka mistä näistä tietää, jäänyt pallero vaan hengailemaan, eikä lähtenytkään liikkeelle...

@1986/13 Älä vielä heivaa kamoja mihinkään! :eek: Kyllä niille käyttäjä vielä tulee (y)

Kierto nyt 35pv, alaselkää jomotellut, että eiköhän ne kuukautiset sieltä tule joululahjaksi. Keskiviikkona vielä yksi testi, jos ei kuulu ja sit luovutan. :whistle:
 
@Josia kiitos tsemppauksesta (y) soittelin tänään lääkäriaikaa ja ehkä mä vielä odotan sinne asti ennen tavaroiden myyntiä... ja vielä vähän sen yli :whistle: tympii vaan tällänen..:mad:

Toivottavasti keskiviikon testi yllättää positiivisesti, pidän täällä peukkuja(y)(y)(y)

Samoin kaikille muillekin... (y)
 
Moni on saanut plussia ja haamuja taas, paljon onnea kaikille!

Täällä sitten onkin kp1, eilen illalla alkoi vuoto. Just kun vähän oli toiveet noussu ja mietin milloin voisi testata niin yksi vessareissu ja punainen totuus iskee naamalle ihan yllättäen pilaamaan hyvän päivän ja mielen :cry: Ei ollut edes kipuja ennen kuin huomasin. Ensimmäistä kertaa minäkin nyt itkin niitä menkkoja. Ainahan ne on harmittanut, mutta nyt jotenkin vielä enemmän. Miksi ei voi onnistua? Missä on vika? Eikö me koskaan saada sitä lasta? Oli näköjään liikaa toivottu että me oltais voitu saada se kauan odotettu plussa :( Miehelle kun itkin niin totesi että pittää nyt vaan paneskella enemmän :p Sori jos on liian suoraa tekstiä, mutta niinhän se kyllä on. Me ollaan nyt sitten päätetty alkaa oikeasti yrittää sitä vauvaa kun ei tässä vajaassa vuodessa ole tjottailu riittänyt, eli tästä lähtee nyt yk1. Jos nyt jotain hyvää tästä pitää etsiä niin ehtii onneksi vuoto loppua ennen joulua, ehkä vielä ärsyttävämpää olisi ollut jouluna kärsiä menkoista. Toivottavasti kukaan teistäkään ei joudu.
 
@saaruska86, mulla veny kerran kierto 47 päiväiseks ja oletan etten ovuloinut sillon.

@Minzku90, pahoittelut menkoista :( mutta jospa plussa tulee nyt nopeasti kun alatte oikeasti yrittämään :love:
(y)

Omia tuntemuksia: alavatsassa lähes koko ajan enempi tai vähempi "polttelee" ja alaselkä on ihan jumalattoman kipeä! Menossa dpo5. Onko kellään ovulaatio aiheuttanu tämmösiä oireita? Mulla selkäkipua on kyllä muutenkin kun kahta taaperoa kanniskelen mutta nyt pari päivää ollut erityisen kipeä vaikken ole mitään erikoista tehnytkään. Plus tietty nälättää koko ajan ja janottaakin enemmän. Vatsakin tuntuu ilmapallolta.
Ja siis minähän en piinaile! :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Minzku90
Onko teillä kellään täällä kokemusta ovuloimattomasta kierrosta? Kuinka pitkäksi kierto on venynyt? Nimim. epätoivo iskee!
Kävin just äsken gynellä vatsakipujen takia. Kerroin hänelle edellisestä kierrostani, jossa lämmöt ei noussu, vaikka sain plussan ovistestiin. Tiputtelua oli läpi kierron. Kierto oli vain 23 päivää ja kyseessä siis gynen mukaan ovuloimaton kierto. Ovuloimaton kierto ei siis kuulemma välttämättä ole aina normaalia pidempi (en nyt muista mitä kaikkea selitti, mutta jotain viisasta se oli... :D)
 

Yhteistyössä