Toiveena vauva 2017-2018

Jännästi fiilis menee vuoristorataa pitkin kiertoa... perjantaina sain aamulla tietää, että työkaverini vauva on syntynyt, ja siitähän se itku alkoi. Kävin lenkillä ja itkin tyhjillä kaduilla sitä valtavaa pettymystä ja surua siitä, että tää joulu ei ollutkaan se kun olen raskaana. Viime talvena oli kyllä niin ruusuinen kuva, että olin VARMA että jouluna viimeistään olen raskaana. Vaan niin elämä heittelee, että yhä odotan plussaa. Ollut muutenkin tosi haikea olo joulun ajan, tuntuu niin kuin kaikki muistuttaisi siitä, etten ole raskaana.

Eilen kun menkat alkoi sain uuden itkukohtauksen, mutta tänään mieli on jo kääntynyt odottavaan suuntaan. Ihana ihmismieli kun jaksaa aina kuitenkin toivoa, ei sitä koko aikaa jaksaisi olla murheen murtama. Mutta kyllä tää kuulkaa koville ottaa, ihan just 10kk yritystä takana.

@höhhöö hanki kuukuppi ni voit melkein unohtaa menkat. :) Ei tarvii kulkea rätti housuissa. Ja joo kyllä liikunta vaan antaa niin paljon etenkin henkisesti hyvää oloa. Mä jotenkin aattelin, että maratonharjoittelu vähentäisi mun hedelmällisyyttä, mutta ei kai kevyet pitkätkään lenkit sellaista tee... :ROFLMAO:

@Thalassatar sama juttu täällä, tää joulu oli jonkinlainen rajapyykki itsellekin... :unsure:
 
@Lumi87 joo, vuoristorata on kyllä ainoo termi joka kuvastaa näitä tunnetiloja jotka ravaa ylös alas vaan yhen ainoon kuukautiskierron aikana. Se mieletön toivo ja toiveikkuus ja odotus kun tekee kaiken ihan viimesen päälle että tärppäis. Ja seuraavassa hetkessä ne fiilikset on niin pohjalukemissa ja on ihan varma että meitä ei vaan oo tarkotettu vanhemmiks.

P.s kuukupille liputan minäkin! Maailman nerokkain keksintö
 
Onnea ihanista uutisista! :love: ja uusille myös tervetuloa minunkin puolestani turisemaan tänne :)

Me puhuttiin tänään miehen kanssa yrityksestä ja siitä, että lääkäriaikaahan tässä pitäisi alkaa varailla. Ajatus tuntui miestä ahdistavan. Lieventyi onneksi, kun kerroin, ettei sitä aikaa nyt ihan huomiselle saa... Hänen sukulaisensa olivat myös jouluna pyöritelleet heidän vauvaansa hänen edessään ja kyselleet etteikö meillekin semmoinen tulisi. Poloinen, oli ihan vaivautunut ja minulle tuli paha mieli kun kuulin tästä. Todettiin yhdessä tänään, että kyllä se pieni meille vielä tulee, toivottavasti tulevana vuonna!

Ja hei, luvataanpa nyt, etenkin me pidempään plussaa odottaneet, että pidetään kiinni harrastuksista, syödään ja juodaan ja nautitaan elämästä tulevana vuonna! :) Minä ainakin yritän, olen nimittäin kyllästynyt näihin omiin "valeraskauksiin" :ROFLMAO: Ja tsemppiä sydämestäni sitä tarvitseville! Useamman kirjoituksessa oli surua :(
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk ja Minzku90
Nyt ihan ensimmäiseksi selvennys @Thalassatar että minun "ihana"-arvio kirjoituksellesi tuli siis onnitteluista! Toivottavasti sinun ei tarvitse enää vauvankaipuutasi itkeskellä vaan pian jo tärppäisi ♡
Samaa toivon tietysti kaikille muillekin, paljon tsemppejä jos alakulo iskee ja plussatuulia jokaiselle! :love::love:

Minut voi siirtää plussaneisiin. Palaan tänne sitten jos jotain menee pieleen mutta päätin että nyt en siitä murehdi vaan nautin! :love: Käyn kyllä lukemassa kuulumisia, en osaa vielä tätä ketjua kokonaan jättää :D

Mijau ja Nöttönen 3+5
 
@Mijau niin arvelinkin :LOL: kiitos tsempeistä! :love:

Eilen illalla täällä sitten ylty ovisoireet oikein kunnolla, alaselkä ja alavatsa ja tissit ihan tulessa. Eli tuntemusten perusteella arvelen että tänään on dpo 1 :) varmuuden vuoks puuhailtiin vielä tänään aamulla :ROFLMAO:
 
Huh, joulutauko selätetty. Ei kertakaikkiaan ollut aikaa edes piipahtaa täällä joulun aikaan. Vaikka tosin itsellä ei mitään olisi tapahtunutkaan. Nyt kp8 ja ovista taas odottelen, alan varmaan parin päivän päästä tikuttelemaan.

Thalassatar ja Lumi <3 Joulut ja juhannukset muodostuu helposti, ainakin itselleni, monissa asioissa sellaisiksi rajapyykeiksi. "Vuoden päästä jouluna ainakin olen vauvan kanssa", "vuoden päästä juhannuksena ainakin olen XXXX" Ja mikä fiilis sitten onkin, kun niin ei olekaan :( Mutta älkää luovuttako. Jossain on se teidänkin vauva etsimässä teitä :love:
 
Eipä ookkaan taas tullut kirjoiteltua pitkään aikaan. Ei jotenkin löydy mitään sanottavaa :LOL: Meillä ollut aika hiljaista, kauhee joulu hössötys ensin ja sitten se on hetkessä ohi. Tein jouluaattona ihan haalean vaalean plussan, en jotenkin jaksa uskoa siihen viivaan vielä, ajattelin odottaa menkkojen tuloa tai voisivathan ne jäädä tulemattakina :p Tai jotenkin sitä plussaa on niin kovasti odotettu ja nyt kun se aaton testi vähän sitä plussaa vihjaili niin en usko sitä :LOL::LOL: KP olis 22/28-31.
 



05.01.2017

★ -tanjuska (22) | kp 59/26~143 | 1.lapsi | ya 1/-13

★ Nonsk | kp 16/32-33 | 1. lapsi | yk 14

★ Juliet86 (30) | kp 22/29-31 | 2.lapsi | yk 15

★ -dino- (24) | kp 2/25-30 | 1.lapsi | yk 19


★ Hantta81 (35) | kp 64/27-30 | 4.lapsi | ya -14


★ Minzku90 (26) | kp 18/26-34 | 1.lapsi | yk 1 ( tjot 9)


★ Bertta83 | kp 36/26-28 | 4.lapsi | yk 5


Lumi87 (29) | kp 12/21-28 | 2.lapsi | yk 8

mincha | kp 21/26 | 3.lapsi | yk 4


kka (25) | kp 56/? | 1.lapsi | ya 10/-16

Tintttu (28) | kp 30/28-31 | 1.lapsi | yk 2

★ mmmarie (22) | kp 44/28 | yk 3

Josia (28) | 16/28-30 | 1.lapsi | ya 2/-16

Futuretar | kp 54/26-28 | 2.lapsi | tjot 1/-16 (yk 4?)

★ MamaBlue | kp 26/23-29 | 1.lapsi | yk 7

★ Thalassatar (26) | kp 23/26-28 | 1.lapsi | yk 2

nööse | kp 57/? | 2.lapsi

tänttähäärää | kp 7/24 | 6.lapsi | yk 4

Cosey (36) | kp 36/? | 3.lapsi | yk 2

★ Tiituu (33) | kp 23/30 | 2.lapsi | tjot 6/-16 | yk 2 (km jälkeen)

1986/13 | kp ?/? | 3.lapsi | ya 12/-15

Savannah84 | kp ?/28 | 6.lapsi

saaruska86 | kp 17/28 | 3.lapsi | yk 3

höhhöö (36) | kp 14/30-32 | 4.lapsi | yk 5

M89 (27) | kp 14/? | 2.lapsi | yk 2

Levari | kp 49/27-33 | 2.lapsi | ya 12/-16

Idina | kp 15/26 | 4.lapsi | yk 1

Norway (26) | kp 35/28 | 1.lapsi | yk 1

Tinnuli (26) | kp 31/28 | 1.lapsi | yk 1


Toivon että listaan muuttuvat/ilmoitettavat asiat laittaisitte punaisella korostaen niin huomaan ne varmasti :) Päivitän listaa säännöllisen epäsäännöllisesti 1-7 x viikko :whistle:

Yli kuukauden mitään päivittämättä/kirjoittamatta olleet poistetaan plussaa odottavien listalta sen takia että se pysyy ajan tasalla. Mukaan voi tulla myöhemmin takaisin jos haluaa.

Mikäli et halua listalle ollenkaan, kerro siitä ensimmäistä kertaa kirjoittaessasi tänne :)
 
Viimeksi muokattu:



Hetken yritystä vielä odottavat:


Emilida | 2.lapsi | ya 1/-17

Sendmylove (26) | 2.lapsi | ya 2-3/-17

kookospieni | 3.lapsi | ya 3/-17

sirhe | 2.lapsi | ya 6-8/-17

Maybelle (33) | 2.lapsi | ya -17

pumpulipallero | 2.lapsi | ya -18

Kuulis (25) | 1.lapsi | ya ?

lilliputin | ya ?






Muutoin taustalla kuumeilevat:

Vuorikristalli (39) | 6.lapsi | yk 10


piskuin3n (26) | 1.lapsi | yk 1

Lagertha (34) | 2.lapsi | yk 4

aprikoosinkukka (24) | 1.lapsi | yk 6

Lilaviolet (32) | 3.lapsi | yk 2


Yuna (25) | 1.lapsi | ya 9/-15

teris (36) | 3.lapsi


FreeZone81 (35) | 2.lapsi

felessa (30) | 2.lapsi

Idjunn (27) | yk 11



Piinailijat


05.01


Thalassatar dpo 10
Tiituu dpo 9
mincha dpo 8
Juliet86 dpo 5
Idina dpo 1

Ilmoita itsesi "piinapäiville" listaan korostamalla dpo :)

DPO= days past ovulation (aika lailla suoraan suomennettuna päivät ovulaation jälkeen)
Ovulaatiopäivä on dpo 0, sitä seuraava dpo 1, dpo 2 jne.
Dpo -1 ovisplussa
 
Viimeksi muokattu:
Plussanneet

lokakuu 2015
pumpulipallero (29) | 1.lapsi | yk 4
♥ poika syntynyt 19.7.-16

Marpa (27) | 2.lapsi | yk 2

Kuhmura (27) | 2.lapsi | ya 8/15
♥ tyttö syntynyt 2.7.-16


marraskuu 2015
Evemum | 4. lapsi | yk 1
Hendu79 (35) | 3.lapsi | ya 09/15
Joie (32) | 3.lapsi | yk 4
hampula (27) | 2.lapsi
Elsa84 | 4.lapsi | yk 2


joulukuu 2015

Haaveilija15 (22) | 1. lapsi | ya 11/-15
Gazell (29) | 2. lapsi | yk 1
Lindu (25) | 2. lapsi | yk 1
trady (24) | 1.lapsi | ya 12/-15
M.Aili | 1. lapsi | ya 12/-15


tammikuu 2016

cherrytomato (24) | 1. lapsi | yk 2
panikoija87 | 2. lapsi | ya 11/-15
Sophi4 (24) | 1.lapsi | ya 1/-16
inasofia (26) | 2.lapsi | ya 9/-15
Cembalo (26) | 2.lapsi | yk 5
jenna91 (24) | 3.lapsi | yk 3
Kotikiss@ (30) | 4.lapsi | ya 10/-15
MeaMinnis (37) | 3.lapsi | ya 6/15 (km 9/15)


helmikuu 2016
neitikesäheinä93 | 2. lapsi | yk 7
Hetelmä16 | 1. lapsi | yk 1
kiddi (30) | 3.lapsi | ya 1/-16
Salapoliisitar (29) | 1.lapsi | yk 3
jasmiu (25) | 2.lapsi | ya 7/-15
Merenaalto (31) | 3. lapsi | yk 14

Mandee (23) | 1.lapsi | ya 11/-15
♥ tyttö syntynyt 8.11.-16

Emla | 1.lapsi | ya 12/-15
Oinas86 (29) | 1.lapsi | yk 2
Breeze (31) | 3.lapsi | yk 1

maaliskuu 2016
paperinaru | 1. lapsi | yk 1
Nessu87 (28) | 2.lapsi
Huuhaa_-89 (26) | 2.lapsi | ya 12/-15
Autumnn | 1.lapsi | yk 10
anu84 (32) | 4.lapsi | yk 1
Maicy (27) | 2.lapsi | yk 8
Pjawla (26) | 1.lapsi
L4isk4M4t0 | 3.lapsi | yk 2
vauvahaaveita (31) | 4. lapsi | yk 1
hulmur (23) | 3.lapsi | yk 2
kukkakuu (26) | 2.lapsi | yk 2
Catharin (25) | ya 11/-14
Not alone (25) | 2.lapsi | ya -15
Illuminated (26) | 1.lapsi | yk 5
miss_piggy (34) | 2.lapsi | ya 4/-15


huhtikuu 2016
Aurankukka | 3.lapsi | yk 2
Pähkinä89 (26) | 3.lapsi | yk 1
Zipi (33) | 4.lapsi | ya 10/-15
neilikka88 (28) | 1.lapsi | yk 1
Toukokuinen (28) | yk 13
foreverfever (30) | 3.lapsi | yk 1
Pauliinali | 3.lapsi | yk 3
Miwwi (25) | 2.lapsi | yk 2
JonMa (26) | 5.lapsi | yk 1
Neitonen_82 | 3.lapsi | yk 2
iinaalisa (17) | 1.lapsi | yk 2 (ya 11/-15)
Anumarika | 3.lapsi | ya 3/-16


toukokuu 2016
Pissu1 | 3.lapsi | yk 2
Elisen (29) | 2.lapsi | yk 4
MannaL (32) | 3.lapsi | yk 2
Punastuu (25) | 3.lapsi | yk 1
mamadread (29) | 3.lapsi | yk 4
Dana | 2.lapsi | yk 1
Junnila | yk 2
sisu! (21) | 1.lapsi | yk 1
Selkkis (36) | 3.lapsi | yk 6
bejpi (30) | 3.lapsi | ya 3/-16
Amiraali (30) | 2.lapsi | yk 1
naeli | 2.lapsi | yk 2


kesäkuu 2016
ViiruP (28) | 5.lapsi | yk 2
Essi93 | 2.lapsi | ya 4/-16
Helmi1234 (39) | 2.lapsi | yk 4
teddybear82 | 3.lapsi | yk 2
Cicada (24) | 1.lapsi | ya 9/-12
PAMPULI (21) | 2.lapsi | ya 9/-15
Wuf (31) | 3.lapsi | yk 1
Bettinah | 2.lapsi | ya -15
äippä 84 (31) | 4.lapsi | yk 1
Jemppi (30) | 3.lapsi | yk 2
Pieni haave (31) | 1.lapsi | yk 3
Leijona_mamma (29) | 3.lapsi | yk 3


heinäkuu 2016
-äiti91- | 2.lapsi | yk 2
Pintsu (30) | 2.lapsi | yk 3
ÄippäVm82 | 5.lapsi | yk 3
sarahiii (21) | 1.lapsi | yk 6
Akkuporakone (34) | 3.lapsi | yk 4
avantasia (29) | 4.lapsi | yk 3

elokuu 2016
mippis | 3.lapsi | yk 4
Isabellaella (32) | 2.lapsi | yk 6
elanor85 (30) | 2.lapsi | yk 3
muurukka (25) | 1.lapsi | yk 1
Lumirinsessa (20) | 1.lapsi | ya 1/-16
fabula (30) | 1.lapsi | ya 1/-16
Maya123 | 1.lapsi | yk 1
keijupölyä (24) | 1.lapsi | yk 7
Sara G (31) | 4. lapsi | ya 7/-16


syyskuu 2016
Eevee | 3.lapsi | yk 2
Evelin2 (36) | 2.lapsi | yk 2
Leenulainen | 2.lapsi | yk 2
Maria82 | 3.lapsi | yk 6-7
Qia (28) | 1.lapsi | ya 5/-16
mama? (24) | 1.lapsi | ya -13
Kirsikka90 (26) | 2.lapsi | yk 2
Spukka (24) | 1.lapsi | ya 4/-14
Taikapapu (33) | 3. lapsi | yk 7
Liinu_ (30) | 1.lapsi | yk 3
Palliton | 4.lapsi | yk 8

lokakuu 2016
nobelius (25) | 2.lapsi | yk 2
Armadillo | yk 6
Orchidea81 | 3.lapsi | yk 5
Fatima82 | 3.lapsi | yk 3
Lyllis | 3.lapsi | ya -14

marraskuu 2016
saraheinä | 5.lapsi | yk 2
Hemmpsu (24) | 1.lapsi | ya-15
Bea.S (33) | 3.lapsi | yk 5
Jshanti88 (28) | 2.lapsi | yk 2
Rosmariini86 | 3.lapsi | yk 1
Mutzilla | 4.lapsi
Rivaa (31) | 2. lapsi | yk 3

joulukuu 2016
Kirjanoppinut (34) | 3.lapsi | yk 2
Nachsal (34) | 4.lapsi | yk 6
Sokeripala | 3.lapsi | yk 2
Reirei85 (31) | yk 6
Bassets (38) | 6.lapsi | ya 8/-16
Unimaa | 2.lapsi | yk 1
Mijau | 3.lapsi | yk 2



Plussanneiden kuulumisia voit lukea Odotusajan puolella 'Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet' -ketjussa. Tervetuloa!

Linkki tässä: http://kaksplus.fi/threads/toiveena-vauva-2016-2017-n-plussanneet.2462936/
 
@saaruska86 voi että mikä ihana ajattelutapa että jossain oliskin vauva etsimässä mua :love:

@Tintttu toivottavasti plussa vahvistuu, tsemppiä!!

@Tiituu jee, vihdoin päästiin molemmat piinailemaan! Täällä ainakin aika vaan tuntuu matelevan :LOL:

Täällä tissit aristelee ja alaselkää ja alavatsaa vihloo.. Punaviiniko auttais kiinnittymiseen vai mites se meni :whistle: mä oon huomenna menossa anopin kanssa keikalle ja tuntuu nyt jotenkin väärältä juoda (n) vauvahaaveista en halua anopille puhua vielä niin ajattelin että jos sillä punkkulasillisella sais kuitattua tekosyiden keksimisen plus jos siitä sit ois jotain hyötyä ;) vaikka ääh, normaalia elämäähän tässä oli tarkotus jatkaa plussaan asti :LOL:
 
Nyt on monenlaisia aseita tähän kiertoon :LOL: Geleet, digi ovistestaukset + perus vitamiinit ja omegat joita syön muutenkin ja uutena vehnänalkioöljy. Greippimehua olen metsästänyt, mutta en ole vielä löytänyt :whistle:
Mies kotiutuu sopivasti huomenna ja on ensi viikon lomalla. Otan kaikki ässät käyttöön ennen kuin marssitaan sinne lääkärille. Ja vaikka näitä "vippaskonsteja" otankin käyttöön, niin silti on tunne, etten stressaa tästä kierrosta. Mutta tosiaan mies lomalla, joten pelkään keksivän jotakin extempore menoja. Sit voi herne upota nenään ja syvälle :confused: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Kp 8/28-30
 
No voihan... vuoto kesti viisi päivää sellaisena kuin ennen hormonikierukkaa ja loppui sitten. Nyt kuitenkin taas vuotaa ihan kirkasta. Että mistä niitä kiertopäiviä nyt sitten lasketaan? :cautious: Aiemmin pillereiden lopettamisen jälkeen kierto on käynnistynyt heti normaalina, niin en jotenkaan osannut ollenkaan odottaa, että nyt tarvitsisi jotain ylimääräistä vuotoa ihmetellä. Ja oliko ylimääräinen vuoto se, joka meni vai tämä nykyinen? Onneksi on ovistestit kaapissa, alan varmaan testailla heti, kun vuoto taas loppuu. Olen huono ottamaan rennosti näissä asioissa, pakko yrittää jollain lailla saada homma haltuun! :D
 
Aloin oikein aamutuimaan räknään kalenteria ja laskeen kiertoani pillereiden jälkeen. kappas se on ollut säännöllinen tähän mennessä.
Menkat alkaneet 17.10, 10.11 ja 4.12 eli kaikissa 25päivän kierto
Tolla kaavalla olis aiis pitänyt alkaa eilen 28.12 eli tänään 26/25 !!!
Dpo 12 ja negaa näytti. Käyn tänään hakeen apteekin oman se on näyttänyt aina mulle oikein eikä sit tarvi räknäillä liuskojen kanssa.
Menkkamaista jomotusta olkut ma asti ja para aikaa kipuilee vasempaan kylkeenLuulen kyl et oon nyt ressannut yhtä kelan päätöstä paljon,jouluressi ja uudeksvuodeks luvassa jotain ihanaa mun elämässäni joka kyllä myös ressannut.Että yli ressaantunut ämmä ni voi menkat nyt sen takia vähän olla sekasin.

Eli mulla nyt 26/25 dpo 12 ( voi kirjata olin ite kuvitellut 24pv kierron)
 
Hei kaikki, ajattelin liittyä seuraan taustailemasta, koska kuume on kova ja ajattelin että täältä löytyisi samanhenkistä porukkaa

ennestään meillä on noin puolitoistavuotias taapero ❤ ja nyt tosiaan kova vauvakuume on iskenyt äipälle. Kuitenkin yrityksen aloitusta on vielä hetki odoteltava muuttuneiden työkuvioiden vuoksi. Näillä näkymin yritys alkaa ensi kesänä Ajattelin että jaksan paremmin odottaa kun pääsen tänne jännäilemään.
 
Dpo 1 tänää ja toiveet tähän kiertoon on korkealla! En kyllä tehnyt ovistestiä, mutta tunsin eilen ovisoireita. Joskos tää kolmaskin sais alkunsa neljännestä kierrosta.
Punaviiniäkö pitäis nyt sit vähän nauttia?
 
@Josia onnea oviksen bongailuun ja tsemppiä koko kiertoon (y) toivottavasti saatte hyödynnettyä :)

@sirhe tervetuloa! Tottahan se on että yhdessä on paljon mukavampi tätä "kuumetautia sairastaa" :LOL:

@mincha onnea oviksen bongauksesta ja paljon tsemppiä piinapäiville!

Mä oon nyt huvikseni kirjaillu tuntemuksia ja oireita ylös -onpahan sitten edes jotain mikä naurattaa kun se kuukautisvuoto taas alkaa :ROFLMAO::ROFLMAO: ei vaan, luottavaisin mielin oon edelleen! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: sirhe ja Norway
Hei kaikki, olen taustalta seuraillut keskustelua jo jonkin aikaa, mutta päätis nyt liittyä itsekin mukaan :) Olen 26 vuotias ja mieheni 28 v ja meillä on jo yksi 2 vuotias prinsessa Nyt vauvakuume on päässyt ihan mahottomaksi!! Ajatuksena oli, että aletaan yrittää vasta 2017 syksyllä mutta heitinkin jo pillerit veke Vielä pari kuukautta pitäisi malttaa odottaa. Helmi-maaliskussa alkaa tositoimet. Toiveena ois vauva loppuvuoteen 2017 ja aika lailla 3 vuoden ikäero lapsille ☺ Harmittaa kun bongasin juuri ekaa kertaa elämässäni ovulaation mutta tilaisuutta ei voinut vielä hyväkseen Luulin jo olevani raskaana niin kovat turvotukset ja alavatsakivut se sai aikaan. Täytyy toivoa, että jatkossakin ovulaatio ilmoittaa itsestään yhtä selvästi niin osataan ajoittaa hommailut oikein
 
@saaruska86 ihana ajatus tosiaan tuo, että mun vauva jo jossain meitä odottelee. :love: Vaikka antaa nyt odotuttaa niin luottavaisin mielin, että se meille joskus suodaan. Jollain keinolla.

Piinailuihin peukut pystyssä, toivottavasti tulis paljon alkuvuoden plussia. <3 @Thalassatar ja muut.

Uusille tervetuloa. :)

Täällä ei ihmeitä, tylsä alkukierto menossa. 11.1 gyneaika varattu, toivon silloin saavani vastauksia ja jotain faktatietoa munasarjojen. Toivon parempaa ensi vuotta itselleni ja teille kaikille plussia tulevalle vuodelle! :love:
 
Tervetuloa uusille! Se yrittämisen aloitus on jotenkin niin maagisen kutkuttavaa. Muistan ekan kerran puuhailut sen jälkeen kun oltiin päätetty ettei enää ehkästä, olo oli kun jollain koltiaisella kun makoili sängyllä ja mietti että hitto sinne me ne päästettiin munasolua etsimään, mitähän tässä tuli tehtyä.. :D

Mutta hittovie miten ehdollistunut sitä ihminen onkaan! Alotin eilen ovistikuttelut, ja testiviiva alkoi piirtymään ihan silminnähden juuri ja juuri erotettavalla haamulla. Sydän alko tykyttämään ja kädet tärisemään, vaikka tiesin kokoajan että teen OVIStestiä ja siihen kuuluukin tulla haamu :D Hyväkun en joutunut ääneen itelleni selittämään että halojatahalloo.

Täällä nyt siis kp11, ovisplussaa odottelen kp16 paikkeille. Viimekiertohan veny ihan tavattomasti joten kauhen luottavainen en enää omaan kiertooni ole, vaikka aina ennen se on tasan 28pv ollutkin. Kävin luontaistuotekaupassa huvikseni, ja mukaan tarttui Royal Geleetä ja vehnänalkioöljyä, jospa niillä saisi mun luteaalivaihetta pidennettyä ts pysyisi ainakin tiputtelu pois. Sitä vaivaa on siis joka kierrossa ollut, että tiputtelu alkaa siinä dpo6 ja jatkuu aina kuukautisiin asti.
 
@Norway iik! Tulehan kertomaan alkoko menkat vai ootko tehny testiä sen sijaan :whistle:

Tervetuloa @Sendmylove :)

Kiitos peukuista @Lumi87 :love:

Meillähän on vasta yk2 mutta tosiaan on jääny mieleen viime kierrosta kun ekan kerran puuhailtiin ilman kondomia. Musta se oli niin jännää, romanttista ja kiihottavaa :love:

Mä kävin tosiaan eilen vähän tuulettumassa ja join 2 lasia viiniä. Oli todella rentouttavaa ja ihana ilta mutta pakko on sanoa et kyllä se alkoholi jotenkin myrkyltä tuntu mun keholle, joka yrittää tehdä lasta. Muuten voin luvata elää normaalisti mutta en aijo kyllä enää juoda oviksen ja menkkojen välissä (n)
 
Mun tekis mieli itkeä onnesta! Mun ovistesti tummuu ja nyt on vasta kp11! Normaalisti näillä päivillä vielä ihan negaa, lähtee tummumaan joskus kp14 ja sitten kp16 plussa. Joo, tiedän, että voi tummua ja haaleta eikä viivojen sävyt ennen plussaa merkitse, mutta mulla on aina selkeesti aste asteelta tummunut ennen plussaa. En tiedä voiko noi mun luontaisutotteet vaikuttaa (nyt jo), ehkä ei, mutta silti. Olisin niin onnellinen jos ovis siirtyis vaikka päivällä aikasemmaksi.
 

Yhteistyössä