Toiveena vauva 2017-2018

En muista olenko kirjoittanut vielä tähän ketjuun..o_O mutta nytpä ainakin:)!
Piinailupäiviä elelen parhaillaan, karmeeta. Jätin ehkäisyn-e-pillerit-pois 25.12.-16 ja samalla alkoi viikon vuoto.
Siitä viikko eli nyt viime la ja su pupuiltiin aviomieheni kanssa ilman ehkäisyä,Ja suunnittelematta. ns suunnitelma oli olla ilman ehkäisyä vasta kesällä-17. Ja nyt kun tutkin ovislaskuria vanhan kierron mukaan(olen 9kk syönyt pillereitä) joka on 28-29pv, olisi pupuiltiin ajoittuneet juurikin oviksen kohdalle:Deli ääk!
Oviskivut olivat aika kovat su ja ma, turvotti ihan sikana, tuli limavuotoa ja alavatsaa jomotti.
En ole tikuttanut ovista kuitenkaan, enkö kyllä koskaan itse asiassa, mututuntumalla.
Joten tässä sitä nyt piinaillaan tämän turvonneen vatsani kanssa.. onko muilla samankaltaista tilannetta:)?
 
Täällä menee hurjaa vuoristorataa keskustelu! Hyviä ja vähän ikävämpiä uutisia. Tsemppiä sitä tarvitseville!:( Ja myös sydämestäni onnea hyvistä uutisista! :love:

Minä oon jotenkin ite maassa. Tausin täälläkin mainostaa, että miten reipas ja rento kierto nyt tulee. Että löysin rantein ennenkö vuosi tulee yritystä täyteen. Noh, nyt tuntuu etten oo valmis sitä negaa vastaanottamaan. Pelottaa oikein se romahdus, jos... :cry:

MUTTA pieni rintaisena merkille olen pistänyt, että rinnat olleet tavattoman turvonneet ja arat. Lämpö korkealla. Toivon kipinä. :rolleyes:
@Juliet86 Mites siellä sujuu? :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
Tänää 27/26, digitesti negaa näytti. Se fiilis, ku heräät aamulla aikaste heti ku äijä on lähteny aamuvuoroon, et saat rauhassa istua vessassa ja pissata siihe v***n tikkuun ja odottaa se 3 min. Kaks edellistä näitä "näyttää raskauden jopa 6 päivää aikaisemmin ennen kuukautisien alkamista" näyttivät haamua, eli odotukset olivat jo vähän korkealla. Nyt sit vaan menkkoja odotellaan tulevaksi.

Loppiaisena kävin kaverin luona katsomassa pientä vauvaa. Kertoi, että he yrittivät vuoden. Tää 4 kierto ei siis tunnu vielä pahalta verrattaen heihin. On tää vaan niin sydäntäsärkevää yrittää tosissaan ja joka kuukausi pettyä. Olin viikonloppuna kavereiden kanssa ulkona, enhä mä viittiny vetää mitään kännejäkään ku aattelin joskos olisi napannut. Ku oli niin lähellä tätä menkkojen alkamista. Otin sitten nätisti, siemaillen :D

Mutta kait tästä nyt uuteen nousuun pääsee joskus, masentaa vaan nyt ja rankasti. Kait se enteilee sitä menkkojen alkamista..
 
Ja niin kp1/28-30 eli katse eteenpäin ja kohti uusia pettymyksiä vai miten se meni. Noh, on jo parempi olo ku eilen negan jälkeen et kyllä tää tästä

@1986/13 voi ei :-( , mut eikös noi rfsu:n testit näytä just huonosti. Mä testaisin vielä toisella merkillä.

@mincha täällä samoissa tunnelmissa, tuttuja tunteita. Liiankin tuttuja esikoisen yritysajalta joka kesti 1,5 v ja sekös ahdistaa että jos nyt kestää yhtä kauan tai saako sitä toista ollenkaan. Voimia!
 
@Tiituu piinaillaan tässä yhdessä, kyllä se plussa sulle tulee vielä

@Lumi87 Joo mulla tuli se pillerien lopetusvuoto normaalisti ja sit alko tää et ei millään tule. En ehtinyt nyt syömään kuin alle vuoden. Oon aikasemmin ollut Melianella varmaan 7-8 vuotta mutta sitten oli kahden vuoden tauko kun Australiasta ei saanut samanmoista valmistetta ja olivat sitä mieltä ettei siellä kannata lähteä kokeilemaan mikä sopii. Maaliskuussa alotettiin pillerit merkiltä Gestinyl ja ne lopetettiin nyt sitten marraskuun vikoineen päivinä.

Omaa: eilen oli kovat kipuilut ja makoilessa ulos hengittäessä kipuilee oikealta puolelta. Alkaispa ne menkat (lause jota en aatellut kuulevani :D) nyt on menossa 38/28 enkä nyt ajatellut testejä enää tehdä. Oliko se nyt kp 36 kun digitestailin ja nyt luovutan. Tulee kun on tullakseen
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikki!

Haluaisin liittyä seuraanne juttelemaan jakamaan ilot ja surut.
Olen 34-vuotias neljän ihanan lapsen äiti.
Olen eronnut ja seurustellut uuden mieheni kanssa nyt reilun vuoden verran. Haluaisimme yhdessä lapsen. Mieheni on minua reilusti nuorempi vasta 29 eikä hänellä ole omia lapsia. Mutta eihän se rakkaus ikää katso :)

Hieman taustaani: Esikoinen antoi 9 vuotta sitten odotuttaa itseään ja onnistuimme vasta IVF hoidon avulla. Siitä raskaus jatkui loppuun saakka ja tuloksena suloinen pieni tyttö. toista aloimme kuumeilemaan kun esikoinen oli puoli vuotias. Soitto klinikalle ja pakastealkioiden siirto, kaksi siirrettiin mutta tuloksena puhdas nega. Veti mielen maahan :( ilmoittaudumme IVF hoito jonoon ja yrittelimme normaalisti ja yllätykseksi teinkin positiivisen raskaustestin kun esikoinen 1,5v. Olin raskaana ja ihan luomusti..voi sitä riemua. Toinen lapsemme syntyi vuonna 2010 ja on nyt reipas esikoululainen :)
Nuorimmaiset tulivatkin lähes saman tien kun ehkäisy jäi pois tyttö 4v yk 2 ja kuopus 3v yk1.

Toiveet on korkealla mutta pelottaa kun ikää jo enemmän. Mutta päivä kerrallaan mennään ja seksielämämme on todella vilkasta, eli yrittäminen on ainakin hauskaa :)

Ostin tähän kiertoon clearblue digitaalisia hymynaamatestejä.
Nyt on menkat käynnissä.

Yritän kirjoitella niin paljon kun töiltäni ehdin.

Ihanaa keskiviikkoa kaikille!

Terkuin. Enisa kp 3/27 yk1
 
  • Tykkää
Reactions: Juliet86 ja Tiituu
No jos sen verran korjaan puheitani, että aamun testissä näkyi jokin kun oikein hyvin kuvitteli. (Kyllä, laitoin viestin ennen kun testin odotusaika oli edes kulunut). Mies sen jonkin näki myös. En pysty sanomaan oliko siinä väriä.. mutta ei tässä nyt enää kauheita toiveita ole.. eipä.
 
Mä en luota rfsu:n raskaustestiin pätkääkään! Olisin aika myöhään saanut kuopuksesta tietää jos olisin vaan sillä testannut.

Tervetuloa Enisa!

Täällä dpo7. Tai luulen niin, koska ovistestitihän mulla ei näyttänyt tässä kierrossa plussaa, mutta päätin luottaa kipuihin ja limoihin ja todeta että testaan jotain toista merkkiä ensi kierrossa. Silti vähän jännnittää että jos tääkin oli ovuloimaton kierto ja taaaas venyy.

Mulla on tullut molemmista lapsista selkeä kiinnittymisvuoto, mistä etenkin kuopuksen kohdalla olin varma, että kaveri on kyydissä, ja huomaan että oon nyt kaikkien yrityskiertojen kohdalla odotellut tässä dpo 5-7 että näkyykö vuotoa ja periaatteessa heittänyt pyyhkeen kehään jo siinä, kun sitä ei ole tullut. On helpottanut huomattavasti sitä loppukiertoa kun ei kuvittele oireita :LOL: Vaikka eihän se mitenkään kiveen hakattua ole että joka vavvasta kiinnittymisvuotoa edes tulisi.
 
Täällä tullut paljon hyviäkin uutisia eli onnea plussanneille.

Ja ne joilla ei viä plussaa tullut niin toivottavasti kaikki jossakin välissä raskaudumme


mincha : Täällä samassa kiertoyrityksessä mennään..neljäs käynnissä ja vielä ainakin tuntemukset että toivoo on. Ite jätin pillerit pois marraskuussa.

Enisa tervetuloa mukaan.Ollaan samanikäsiä,mulla uus mies jolla ei lapsia itselläni 5.

Täällä kp 13/25. Aamulla tuntu niin pistävä kipu oikeelta että heittäydyin sohvalle kippuraan sen verran voimakas ja äkkinäinen oli kipu.
Siitä sitten toivuttuani lähdin tikuttaan ovista (ma tikussa ollut kun hento viiva) tänään viiva oli samanvärinen ja paksunen et oiskohan ovis siis huomenna. Ei muutakuin talletuksia tekeen. edellinen kerta ollut ma et pitää ny loppuviikko olla aktiivinen :)
 
Hei täällä uusi kuumeilija! Meille olisi kolmas pieni tervetullut..
Mulla oli juuri keskenmeno ja tää on ihan ensimäistä kiertoa ja mua jännittää tosi paljon raskaudunko ja miten raskaus sujuu jos tärppää. Niin paljon kuitenki vauvaa haluttaisiin, että päätettii yrittää heti! <3
Bongasin mielestäni oviksen tossa pari päivää sitten ja nyt jännäillää alkaako menkat ja milloin..
 
  • Tykkää
Reactions: Josia ja Tiituu
@tänttähäärää Tsempit talletuksiin! :)

@mincha Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! :cry: jaksuhalit sinne!

@Sabrina91 Tervetuloa! :)

Mä nyt äkkiä vaan oma napailen, kun on kiire lähteä kaveria moikkaa. Mutta mulla on nyt ihan sellainen tunne, että oon raskaana vaikka viime sunnuntain testi oli nega. Tänään siis kp 32/29 ja menkoista ei tietoakaan. Oireita on tullut nyt parissa päivässä lisää; väsyttää jatkuvasti (päiväunet olen ottanut joka päivä?), kova nälkä iskee usein, tissit arat ja nännit kovat, finnejä ilmestynyt naamaan ja selkään, oon ollut tosi hajamielinen, metallin makua suussa joinakin aamuina, alaselkä kipeä/väsynyt ja välillä lievää kuvotusta. Testaan huomenna tai perjantai aamulla.. :geek:
 
@1986/13 älä usko sitä rfsu:n testiä vielä, näyttää tosi myöhään! Osta Pregcheck, se näyttää varhain :)

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille!

ON: dpo7 ja tiputtelu lakkasi. Aiemmin näin on käynyt tärpin vuoksi, mutta nyt vähän varhain loppui, kun eihän vielä ole hormonitasot ehtineet nousta, vaikka kiinnittyminen olisi tapahtunut. Yritän malttaa mielen ja olla testaamatta vielä, kovasti vaan polttelee tikut kaapissa...
 
Taas on aikaa kulunut siitä kun viimeksi kirjoittelin, joka päivä olen kyllä käynyt lukemassa ja muutama plussakin täällä oli saatu, lämpimästi onnea pikkuisista! :love:
Sitten oli myös niitä huonompia uutisia, pahoittelut menkoista niille joilla ne alkoivat.

Täällä loppukierto, menkat alkaa luultavasti viikonloppuna tai viimeistään ensi viikon alussa. Valkovuotoa on ollut koko ajan oviksen jälkeenkin, eikä kuivaa kautta ollenkaan, sitä olen vähän ihmetellyt :geek: Tissien arkuutta huomasin vasta maanantaina, muistaakseni yleensä ne on aiemmin kipeytyny. Ei kyllä oikeen uskalla edes toivoa raskauden alkaneen, niin monesti on jo saanut pettyä. Talletteluissakin ehkä toivomisen varaa, kp13 oli viimeinen kerta ennen oletettua ovista joka on voinut olla tai olla olematta kp13-18 välillä.

Itsekin olen niistä Rfsu:n testeistä kuullut, että tosi myöhään näyttäis plussaa, joten ehkä toivoa ei ole vielä menetetty, 1986/13.

Peukut pystyssä kaikille piinailijoille (y)
 
Omanapaiset terkut tohtorista:

Mulla on munasoluja mutta ne ei kypsy. Sitä kautta kohdun limakalvo olematon. Sain hirveet labrat ja letrozol-reseptin, katotaan otanko seuraavaan vai sitä seuraavaan kiertoon käyttöön kun pitää noi labrat ottaa eka enkä oo varma onko tässä kuussa rahaa. Ja ne kystat mitä marraskuun lääkäri löysi ei kuulemma ole oikeita kystia ja ne oli hävinneet/pienentyneet. No se lääkäri olikin vähän asiantuntemattoman oloinen. Mutta tää tän päivän lääkäri oli AIVAN ihana ja todella osaava, hoitaa laaja-alaisesti lapsettomuusasioita.

Huojentunut olo. Ei mun kroppa toimi js voin lopettaa tän kierron jännäilyn, mutta on olemassa lääkkeitä, jotka voi auttaa. Ehkä me joku vuosi saadaan lapsi. :love:
 
@Josia eipä täällä mitään uutta. Ihan kuin tissit olis pikkasen arat. Dpo 11 ja tekis niin mieli testata mutta en halua pahoittaa mieltä jos se näyttäisikin negaa. Odotan viikonloppuun ja sit kun menkat oikeesti myöhässä! Eletään jänniä päiviä :rolleyes:
 

Yhteistyössä