Toiveena vauva 2017-2018

@Idina , eilen testasin, pc:llä minäkin, ja jonkun maailman törkeimmän viivanpaikan. Väriä siinä ei ole, mutta on ihan täyspitkä ja leveä ja siristelemättä erottuva. Kohta testaan uudestaan kun jaksan vaan nousta sängystä! Googlettelin yöllä niin Himotestaajien ketjussa ollut paljonkin puhetta siitä että pc antaa nykyään herkästi noita viivanpaikkoja :(
 
Joo, on kyllä tuo minunkin viiva aika näyttävä viivan paikaksi. Kyllä ärsyttää, jos tämä luottotesti on menty pilaamaan :mad: Ei sillä, ongelmaahan ei olisi, jos olisi itsellä yhtään enemmän kärsivällisyyttä :whistle: Mikähän testi olisi hyvä? Ja mielellään halpa, kun niitä näköjään taas tulee tehtyä päivittäin...
 
Viime raskaudessa Apteekin Ultra, samaa kaiketi kun alati kehuttu Apteekin Oma, mutta vähän herkempi. Sillä plussasin dpo10, ja negakierroissa ei ole tullut viivanpaikkoja tai muita. Oisko ollut joku 12€/2kpl.

Tän aamusessa pc:ssä taas viivanpaikka. Ei noissa väriä ole, eli plussaa en elättele, mutta a) ärsyttää noi viivanpaikat ja b) dpo10 "jo", joten heitin toivon kankkulan kaivoon :D
 
Joo, minäkin olen näillä dpo:illa plussanut nuo edelliset kolme pc:illä, eli vähän huonolta näyttää... meillä siis sama dpo. Toisaalta tiputtelu puuttuu edelleen, ja oireita minulla ei ole edellisissäkään raskauksissa ollut kuin vasta viikolta 6, jolloin pahoinvointi on alkanut. Ei siis tarvitse vielä muita oireita tarkkailla. Nää päivät vaan menee niin hitaasti!
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79


Ja nyt sitten ovistestin viiva vahvempi selkeästi kun eilen? Mitähän mun kropassa oikein tapahtuu. Viime kierrossa siis kp25 tuli ovisplussa, jota ensin luulin että ovistesti näyttäisi raskauden, mutta todellisuudessa se olikin ovis, koska menkat alkoi siitä 10pv päästä. Nyt kp26. Mikähän tän mun aina niin säännöllisen kierron on nyt saanut järkkymään, kun on kaksi ihan ihmeellistä ollut peräkkäin. Toissakierto oli kuitenkin ihan normaali 28pv, ovis kp16. Ihan niinkun aina ennenkin.
 
@Puff☆ Minulta löytyi 5 vuotta sitten nyrkin kokoinen kysta vasemmasta munasarjasta. Jonotin leikkaukseen juuri sen 3 kuukautta. Kasvain oli vaaraton, mutta kietoutunut niin tiukkaan, että toinen munasarja piti poistaa.
2 vuotta sitten jätin ehkäisyn pois ja kesti puoli vuotta (8yk) että tärppäsi. Minuakin oma gyne tsemppasi, että jäljelle jäänyt munasarja ottaa sen poistetun tehtävät.
Toivottavasti pääset pian leikkaukseen. Kannattaa kärkkyä mahdollisia peruutusaikoja.
 
@Puff☆ Ikävä kuulla, että tuommoinen löydös tullut, kuulostaa pelottavalta :( Mutta positiivista on, että se häikkä raskautumisen esteenä on löytynyt! Leikkauksen jono kuulostaa kyllä pitkältä odotukselta tässä tilanteessa. Tsemppiä toivotaan ja jaksamista!
 


Mikä tämä on? o_O Nyt siis dpo 11 ja kaapin viimeinen Pregcheck (joita en tämän "viivanpaikkakohun" jälkeen enää osta).
Mä toivon et sun lopputulos on eri kuin mun, mut tommosen viivan sain pc testiin testiajalla- heti alkoi tulla esiin itse asiassa- ja oli selvämpi ja helpommin nähtävä kuin ekat haamut jotka testasin viime raskaudessa samalla merkillä. Mutta eipä merkannut mitään (n) peukut on pystyssä et sulla toi enteilisi hyvää, mut halusin vain varoittaa koska itse tipahdin niin korkealta:unsure:
 


Ylhäältä alas dpo9-11, ja nyt luulen/toivon, että uusimmassa olisi väriäkin. Tänään en ehdi testejä ostamaan, elken sitten tee tilausta netistä, mutta toimitus olisi varmaan aikaisintaan ti, joten enköhän huomenna käy apteekissa. Jännittää! :X3:

@Puff☆ paljon tsemppiä, onneksi asiat nyt etenevät!
 
Huoh, täällä edelleen ovistesti yhtä vahva kun eilen, samoin pc samanlainen kun eilen. Jos kierto olisi samanlainen kun aina, niin huomenna pitäis menkkojen alkaa, yleensä niitä on edeltänyt 3-4 päivän tiputtelu, mutta nyt ei mitään. Ajatus siitä, ettei mitään ovista ole ollukaan ja kierto venyy, vahvistuu kokoajan.
 
Täällä kp 12 ja aloitin ovistestit nega vielä. Tässä on ollut kovia riitoja, selvästi ollut rankkaa suhteelle viimeset kuukaudet. Toivottavasti nyt helpottaa.
En ole juurikaan ennen tätä lähestyvän oviksen aikaa ajatellut näitä asioita. Nyt taas tuntuu että joka puolella ihania pikkuvauvoja näkyyy.. Toiveissa olisi että ovis tulisi vasta ensi viikon lopulla että pääsisi hyödyntämäänkin.
Jaksamista kaikille uuteen kiertoon tai piinapäiviin
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
@Hiekkasärkkä79 mystisia turvotteluja. :love: Tsemppiä piinailuun!
@Lumi87 Kiitos tsempistä ;):)!
Täällä turvottelut ovat hiukan helpottaneet, mutta eivät kokonaan. eilen olin niin väsynyt että nukuin päikkärit ja vain söin, en jaksanut kuntosalille vaikka oli vakaa tarkoitus, mutta ei vain energia riittänyt. Syynä voi tietysti olla raskas työviikko joka vaati veronsa. Niin tai näin, edelleen kuljen lökäpöksyissä ja verkkareissa kun lempifarkut eivät edelleenkään mene kiinni. Ehkäpä kroppani vain totuttelee elämään ilman e-pillereitä ja siksi oireilee, tiedä tuotao_O.
 
Joo, minäkin olen näillä dpo:illa plussanut nuo edelliset kolme pc:illä, eli vähän huonolta näyttää... meillä siis sama dpo. Toisaalta tiputtelu puuttuu edelleen, ja oireita minulla ei ole edellisissäkään raskauksissa ollut kuin vasta viikolta 6, jolloin pahoinvointi on alkanut. Ei siis tarvitse vielä muita oireita tarkkailla. Nää päivät vaan menee niin hitaasti!
@Idina pakko tiedustella, kun itsellänikään ei edellisissä raskauksissa oireita tullut ennenkuin rv 5-6 kahvi alkoi maistua pahalta ja väsytti. Nyt itselläni 7-8vrk jäljellä kun menkkojen pitäisi alkaa, ja oviksen ajoista asti alkanut alavatsan turvottelu vain jatkuu. Onko itselläsi alavatsan turvotteluja minkäänlaisia..? Tai muilla piinailijoilla? Lisäksi meillä aviomies sanoi että olen kuulemma "kuuma", luin jostain että lämmöt nousevat hedelmöittymisen myötä..?
Ja jep, nää päivät suorastaan matelee. huokaus. tsemppiä piinailuun!
 
Tervehdys kaikille, toivottavasti mahtuu vielä joukkoon mukaan! :)

Projekti on siis laitettu aluille. On vaan ongelma, hieman hangoitteleva mies. Nimittäin seksiä ei ole liitossa enää nimeksikään. Vähän kehnoa aloittaa se vain lisääntymistarkoituksessa..

Kotona on puolitoistavuotias entuudestaan. Häntä ennen kävin läpi keskenmenon.

Tavoitteeni on olla maaliskuun kierrosta raskaana! :)
Tervetuloa Äitirouva M! Pidän peukkuja että maaliskuussa saat tavoittelemasi plussan (y)!
Minkä ikäinen rouvashenkilö olet:)? Itse olen 37v ja kohta täytän 38v, piinailen vielä 8pv ennenkuin testaan onko raskaus aluillaan vai ei, elleivät menkat ala.
Seksiä meillä on ihan kivasti, tosin itse taidan olla se aktiivisempi osapuoli, mutta olen tyytyväinen sekä laatuun että määrään:). Elämäntilanteet vaihtelevat varmasti tässä avioliiton kuluessa ja varmasti myös seksuaalisuuden suhteen tulee vaihteluja, niinhän se menee.
Kuulumisiin:barefoot::)
 
Heipä hei,

Onnea plussista ja pahoittelut negoista, sekä uusista kierroista.

Viettelynä meillä toimii kun otan housut pois ja käännän selkäni miehelle, mutta niin että peppu on häntä vasten. Ikäänkuin lusikassa. Sit ihan sanominen, että haluun ja kiinni käyminen toimii kanssa :D Usein petaan homman jo päivällä seksiviestein ja kuumin suudelmin saatesanoina jotain seksististä :p

Täällä hyviä ja huonoja uutisia. Raskaustesti on nyt kkm:n jälkeen nega ja ultrassa näkyi, että ovuloin. Mutta kohtuun on jäänyt istukkaa, jossa niin vilkas verenkierto, että se joudutaan poistamaan tähystämällä nukutuksessa parin viikon päästä. Sitä ennen raskautumisen mahdollisuus hyvin olematon. :cry: Nyt dpo 4/5
@felessa tsemppiä tulevaan toimenpiteeseen! Onneksi se on jo parin viikon päästä, varmastikkaan toipumisessa ei kestä kauaa ja voit taas jatkaa kuumeilua. Hyvä kun kävit ultrassa ja istukan rippeet huomattiin!
 
M89
@Hiekkasärkkä79

Täällä ainakin turvotus on tosi kovaa. Mulla ollut joka raskaudesta jo ennen plussaa ja siitä arvellutkin tärpänneen.
En tiedä olenko kuuma ja en oo lämpöi nyt mittaillu, mutta kylmä on. Kädet menee välillä niin kylmiks, et tuntuu kun olis lumihanges kädet kokoajan ja siks niihin särkee.
 

Yhteistyössä