Toiveena vauva 2017-2018




Hetken yritystä vielä odottavat:

Caucasus (29) | 2.lapsi | ya 4-5/-17

★ sirhe | 2.lapsi | ya 6-8/-17

★ Maybelle (33) | 2.lapsi | ya -17

kaisa27 | 2.lapsi | ya -17

Pumpulipalleroinen | 2.lapsi | ya -18







Muutoin taustalla kuumeilevat:

★ Vuorikristalli (39) | 6.lapsi | yk 10


piskuin3n (26) | 1.lapsi | yk 1

★ Lagertha (34) | 2.lapsi | yk 4

Lilaviolet (32) | 3.lapsi | yk 2


Yuna (25) | 1.lapsi | ya 9/-15

★ felessa (30) | 2.lapsi

Idjunn (27) | ya 4/-16

Bea.S (33) | 3.lapsi | yk 5




Piinailijat


1.3.2017


mincha dpo 13 ( + ? )
saaruska86 dpo 10 (+ ?)
Tiituu dpo 8
kookospieni dpo 6
teris dpo 1




Ilmoita itsesi "piinapäiville" listaan korostamalla dpo :)

DPO= days past ovulation (aika lailla suoraan suomennettuna päivät ovulaation jälkeen)
Ovulaatiopäivä on dpo 0, sitä seuraava dpo 1, dpo 2 jne.
Dpo -1 ovisplussa
 
Viimeksi muokattu:
Plussanneet

lokakuu 2015
Pumpulipalleroinen (29) | 1.lapsi | yk 4
♥ poika syntynyt 19.7.-16

Marpa (27) | 2.lapsi | yk 2

Kuhmura (27) | 2.lapsi | ya 8/15
♥ tyttö syntynyt 2.7.-16

marraskuu 2015
Evemum | 4. lapsi | yk 1
Hendu79 (35) | 3.lapsi | ya 09/15
Joie (32) | 3.lapsi | yk 4
hampula (27) | 2.lapsi
Elsa84 | 4.lapsi | yk 2

joulukuu 2015

Haaveilija15 (22) | 1. lapsi | ya 11/-15
Gazell (29) | 2. lapsi | yk 1
Lindu (25) | 2. lapsi | yk 1
trady (24) | 1.lapsi | ya 12/-15
M.Aili | 1. lapsi | ya 12/-15

tammikuu 2016

cherrytomato (24) | 1. lapsi | yk 2
panikoija87 | 2. lapsi | ya 11/-15
Sophi4 (24) | 1.lapsi | ya 1/-16
inasofia (26) | 2.lapsi | ya 9/-15
Cembalo (26) | 2.lapsi | yk 5
jenna91 (24) | 3.lapsi | yk 3
Kotikiss@ (30) | 4.lapsi | ya 10/-15
MeaMinnis (37) | 3.lapsi | ya 6/15 (km 9/15)

helmikuu 2016
neitikesäheinä93 | 2. lapsi | yk 7
Hetelmä16 | 1. lapsi | yk 1
kiddi (30) | 3.lapsi | ya 1/-16
Salapoliisitar (29) | 1.lapsi | yk 3
jasmiu (25) | 2.lapsi | ya 7/-15
Merenaalto (31) | 3. lapsi | yk 14

Mandee (23) | 1.lapsi | ya 11/-15
♥ tyttö syntynyt 8.11.-16

Emla | 1.lapsi | ya 12/-15
Oinas86 (29) | 1.lapsi | yk 2
Breeze (31) | 3.lapsi | yk 1

maaliskuu 2016
paperinaru | 1. lapsi | yk 1
Nessu87 (28) | 2.lapsi
Huuhaa_-89 (26) | 2.lapsi | ya 12/-15
Autumnn | 1.lapsi | yk 10
anu84 (32) | 4.lapsi | yk 1
Maicy (27) | 2.lapsi | yk 8
Pjawla (26) | 1.lapsi
L4isk4M4t0 | 3.lapsi | yk 2
vauvahaaveita (31) | 4. lapsi | yk 1
hulmur (23) | 3.lapsi | yk 2
kukkakuu (26) | 2.lapsi | yk 2
Catharin (25) | ya 11/-14
Not alone (25) | 2.lapsi | ya -15
Illuminated (26) | 1.lapsi | yk 5
miss_piggy (34) | 2.lapsi | ya 4/-15

huhtikuu 2016
Aurankukka | 3.lapsi | yk 2
Pähkinä89 (26) | 3.lapsi | yk 1
Zipi (33) | 4.lapsi | ya 10/-15
neilikka88 (28) | 1.lapsi | yk 1
Toukokuinen (28) | yk 13
foreverfever (30) | 3.lapsi | yk 1
Pauliinali | 3.lapsi | yk 3
Miwwi (25) | 2.lapsi | yk 2
JonMa (26) | 5.lapsi | yk 1
Neitonen_82 | 3.lapsi | yk 2
iinaalisa (17) | 1.lapsi | yk 2 (ya 11/-15)
Anumarika | 3.lapsi | ya 3/-16

toukokuu 2016
Pissu1 | 3.lapsi | yk 2
Elisen (29) | 2.lapsi | yk 4
MannaL (32) | 3.lapsi | yk 2
Punastuu (25) | 3.lapsi | yk 1
mamadread (29) | 3.lapsi | yk 4
Dana | 2.lapsi | yk 1
Junnila | yk 2
sisu! (21) | 1.lapsi | yk 1
Selkkis (36) | 3.lapsi | yk 6
bejpi (30) | 3.lapsi | ya 3/-16

Amiraali (30) | 2.lapsi | yk 1
naeli | 2.lapsi | yk 2

kesäkuu 2016
ViiruP (28) | 5.lapsi | yk 2
Essi93 | 2.lapsi | ya 4/-16
Helmi1234 (39) | 2.lapsi | yk 4
teddybear82 | 3.lapsi | yk 2
Cicada (24) | 1.lapsi | ya 9/-12
PAMPULI (21) | 2.lapsi | ya 9/-15
Wuf (31) | 3.lapsi | yk 1
Bettinah | 2.lapsi | ya -15
äippä 84 (31) | 4.lapsi | yk 1
Jemppi (30) | 3.lapsi | yk 2
Pieni haave (31) | 1.lapsi | yk 3
Leijona_mamma (29) | 3.lapsi | yk 3


heinäkuu 2016
-äiti91- | 2.lapsi | yk 2
Pintsu (30) | 2.lapsi | yk 3
ÄippäVm82 | 5.lapsi | yk 3
sarahiii (21) | 1.lapsi | yk 6
Akkuporakone (34) | 3.lapsi | yk 4
avantasia (29) | 4.lapsi | yk 3

elokuu 2016
mippis | 3.lapsi | yk 4
Isabellaella (32) | 2.lapsi | yk 6
elanor85 (30) | 2.lapsi | yk 3
muurukka (25) | 1.lapsi | yk 1
Lumirinsessa (20) | 1.lapsi | ya 1/-16
fabula (30) | 1.lapsi | ya 1/-16
Maya123 | 1.lapsi | yk 1
keijupölyä (24) | 1.lapsi | yk 7
Sara G (31) | 4. lapsi | ya 7/-16


syyskuu 2016
Eevee | 3.lapsi | yk 2
Evelin2 (36) | 2.lapsi | yk 2
Leenulainen | 2.lapsi | yk 2
Maria82 | 3.lapsi | yk 6-7
Qia (28) | 1.lapsi | ya 5/-16
mama? (24) | 1.lapsi | ya -13

Kirsikka90 (26) | 2.lapsi | yk 2
Spukka (24) | 1.lapsi | ya 4/-14
Taikapapu (33) | 3. lapsi | yk 7
Liinu_ (30) | 1.lapsi | yk 3
Palliton | 4.lapsi | yk 8

lokakuu 2016
nobelius (25) | 2.lapsi | yk 2
Armadillo | yk 6
Orchidea81 | 3.lapsi | yk 5
Fatima82 | 3.lapsi | yk 3
Lyllis | 3.lapsi | ya -14

marraskuu 2016

saraheinä | 5.lapsi | yk 2
Hemmpsu (24) | 1.lapsi | ya-15
Jshanti88 (28) | 2.lapsi | yk 2
Rosmariini86 | 3.lapsi | yk 1
Mutzilla | 4.lapsi
Rivaa (31) | 2. lapsi | yk 3

joulukuu 2016
Kirjanoppinut (34) | 3.lapsi | yk 2
Nachsal (34) | 4.lapsi | yk 6
Sokeripala | 3.lapsi | yk 2
Reirei85 (31) | yk 6
Unimaa | 2.lapsi | yk 1
Mijau | 3.lapsi | yk 2

tammikuu 2017
Thalassatar (26) | 1.lapsi | yk 2
M89 (27) | 2.lapsi | yk 2
Idina | 4.lapsi | yk 1
FreeZone81 (35) | 2.lapsi
Kindness (20) | 1.lapsi | yk 1

helmikuu 2017
Enisa82 (34) | 5.lapsi | yk 1
Hiekkasärkkä79 | yk 1
Tinnuli (26) | 1.lapsi | yk 2
mmmarie (22) | yk 5
Sendmylove (26) | 2.lapsi | yk 1
Dandy90 (27) | 2.lapsi | yk 1
elokuuvauva09 | yk 13



Plussanneiden kuulumisia voit lukea Odotusajan puolella 'Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet' -ketjussa. Tervetuloa!

Linkki tässä: http://kaksplus.fi/threads/toiveena-vauva-2016-2017-n-plussanneet.2462936/
 
Viimeksi muokattu:
Onnea @Tinnuli :love:

Omaa napaa: tänä aamuna vika terolut syöty ja nyt odotellaan menkkoja (tai mielellään niiden pois jääntiä). Aika hyvin pystyin olla kuvittelematta raskausoireita tähän asti, nyt sitten ne alkaa hiipimään mieleen.. kahtena iltana olen nukahtanut seitsemältä ja aamulla ei meinaa päästä ylös sängystä. Ei, väsymys EI voi johtua teroluteista. Hartwallin omenalimu (josta en edes tykkää) on maistunut. Heräsin yöllä himoitsemaan sitä.. ja mä olen satavarma että mä vaan yritän himoita sitä. Koska jos keksii tarpeeksi oireita, ne muuttuu todeksi ja kappas, kohta ollaan raskaana. Jep.
Tänään salilla jo alkulämmittelyn jälkeen olin aivan loppu. Ja ei se ei liity siihen, että saliharrastus on nyt alkanut vasta vuodenvaihteessa..

Jotain positiivista. Tässä kierrossa mä jopa tiedän keksiväni oireet ja tiedän niiden menkkojen tulevan. Tässä kierrossa kaikki tuntuu jopa hauskalta. Vielä. Ehkä mua ei niiden menkkojen alkaessa kuitenkaan naurata.. mutta toivoa siihenkin on.

Halihalijapusipusi.
 
@Tinnuli Onnea :love:

@mmmarie ei mun mielestä näytä haalenneen. Joillain näyttää iltapäivisin paremmin plussaa ja joudun nesteen määrä vaikuttaa jne.

Mä tässä just kuulin uutisia et parikin mun tuttua joilla vähän nuoremmat esikoiset kun mulla niin odottaa toista lastaan. Ja taas, olen tietty iloinen heidän puolestaan, mutta ai että kyllä kirpaisee ja pelot siitä ettei me koskaan toista saada nousee pintaan :cry::(.
 
@Tinnuli Onnea :love:

@mmmarie ei mun mielestä näytä haalenneen. Joillain näyttää iltapäivisin paremmin plussaa ja joudun nesteen määrä vaikuttaa jne.

Mä tässä just kuulin uutisia et parikin mun tuttua joilla vähän nuoremmat esikoiset kun mulla niin odottaa toista lastaan. Ja taas, olen tietty iloinen heidän puolestaan, mutta ai että kyllä kirpaisee ja pelot siitä ettei me koskaan toista saada nousee pintaan :cry::(.
Mulla sama ongelma, kaikki saa lapsia heti kerta laakista ja musta tuntuu ettei meille saada toista ja pelkään olevani liian lihava etten senkään takia tuu raskaaks.. kuitenkin toukokuusta asti ollut ehkäsy vähän niin ja näin eikä oo tärpänny :cry:
 
Onnea plussanneille!
Sunnuntai meni kyyneleitä silmissä, miehen kanssa jutellen. Tiedostan ottavani liikaa paineita raskautumisesta, kun varsinkin kaks aikaisempaa ovat alkaneet nopeasti ilman kummempaa yrittämistä. Nyt vaan on pakko laittaa jäitä hattuun ja yrittää nauttia tästä alkavasta keväästä. Likan kouluun meno saadaan sumplittua ilman, että olen äippävapailla.
Mitäs mehua sitä kannatti juoda ja mitä vitamiineja ottaa? Nyt syön vaan foolihappoa lisäksi.. Joskos se vauva ilmoittais tulostaan vuonna 2018
 
@mmmarie, :love::love::love:

Täällä oli muutamallakin puhetta peloista ettei sitä vauvaa tule.. voin niin samaistua. Tätä kiertoa lukuunottamatta olen itkenyt monet kerrat ettei meille sitä kolmatta pientä saada.. nyt on yli vuosi yritetty, yksi keskenmeno ja yksi toivon herättely plussan muodossa ja heti perään alkaneet menkat.. vaikka tämä kierto on mennyt tähän asti ihme kyllä stressaamatta, niin kyllä se pelko jossain taustalla on kokoajan. Molemmat lapset ja myös se keskenmennyt saivat alkunsa niin pian, 1-4 kierrossa. Nyt on keskenmenon jälkeenkin jo ties kuinka monessa kierto.. vielä en suostu hyväksymään sitä, ettei kolmatta tulisi.
 
Mites täällä mielipiteet paljonko hommailua oviksen tienoilla?
Joissain on että joka toinen pv riittää jossain et oviksen aikaan 2 päivää ennen + ovis ja viä 2 pv sen jälkeen

Meillä ylensä on 2-3pv välein mut koska viime kierto meni persiilleen just sen takia että ei ollut koko hommailua.ja se yksi kerta ku oli niin ne suorituspaineet.

Mietin ny et mitä tekisitte ny mun tilanteessa?
Mää sain siis eilen kp 12 ovisplussan su(enkä tiä oliko jo kp 11 lauantaina viivoja kun en testannut on voinu jo olla koska nyt helotti kirkuvana.

Olemne nyt hommailleet la ja su ovis sit tänään mut luultavasti huomenna koska ei ole ollut kipuja (tai kivuton kierto) Pitäskö viä tänään vai pitääkö välipäivä ja huomenna vasta?
 
@Tinnuli onnea!! :love:

@mmmarie ihanat nuo sun vahvistuvat testit! Onnea! :love:

@tänttähäärää en kyllä osaa sanoa! On teillä ainakin kivan aktiivista ollut nyt oikeaan aikaan! Mut koska simpat elää useamman päivän, miksei sit kenties vasta huomenna varmistelut.. Hmm. (n):D En kyllä kovin järkevää vastausta osannut antaa.

Niin ihanaa kyllä lukea muilta positiivisia ja nähdä, et noilla testeillä tosiaan plussiakin saa! :ROFLMAO: Mulla on hiipinyt tänään tosi masentava varmuus, että en ole raskaana. Tyhmää, kun on vasta eka kunnon yrityskierto, mut rinnat on olleet NIIN kipeät, että vähän jo uskoin... No, nyt jotenkin ihan mieli maassa, vaik ei vielä ole täti saapunut. Menkkaoireet (kiukkuisuus ym) kyllä ovat täällä jo.

Hannah4, dpo 12, kp 26/27-30
 
Mukaan voisin liittyä, neljättä kuumeilen. Pillerit jätettiin pois 22.1, mutta jätettiin ne kesken laatan, joten kierrosta ei ihan olla perillä. 10.1 oli edellisen tyhjennysvuotojen mukaan kp1, pillerien lopettamisesta alkoi 24.1 vuoto. 28.1 oli ovulaatioon viittaavia kipuja ja 31.1 tuli noin ruokalusikallinen verta, ja nyt ei mitään. Alaselkä kipeä ja juilii mahaa, kuvotus aaltoja tullut tuolta 28.1 asti, mut varmaan kroppa totuttelee hormoneihin :)
 
Eikä kauhee ressi en kyl ihmettele vaikjen raskaudu sen takia.Ja kun yksi strssi selätetty niin sit stressaan jotain muuta.

Nyt aloin miettiin.(ovis tikuttelu uusi asia vaikkakin lapsia 5 mutta ei ole tarvinnut testailla eli toinen ovistestailu menossa)
JA
Eilen sunnuntaina kp 12 siis testattu selvä viiva
tänään kp 13 testattu haalea viiva
Joten jos sitä lh jutskaa ei ole ni joko mun ovis meni?

13/27 tänään.
 
Heittäkäähän kehiin nyt kokemuksia macasta ja geleistä, täällä on ollu niin paljon keskustelua niistä mutta en jaksa selata :)
Miten paljon näitä piti ottaa ja mihin aikaan kierrosta vai koko kierron ajan? Mulla on tosi pitkät ja epäsäännölliset kierrot ja olen lukenut että macasta voisi olla apua. (terolutit pysyköön kaapissa välillä..)
Kaikki keinot ja konstit kokeiluun
 
Heittäkäähän kehiin nyt kokemuksia macasta ja geleistä, täällä on ollu niin paljon keskustelua niistä mutta en jaksa selata :)
Miten paljon näitä piti ottaa ja mihin aikaan kierrosta vai koko kierron ajan? Mulla on tosi pitkät ja epäsäännölliset kierrot ja olen lukenut että macasta voisi olla apua. (terolutit pysyköön kaapissa välillä..)
Kaikki keinot ja konstit kokeiluun
Mä käytin macajauhetta ehkä yhden kierron, sitten se jäi. Yritin aloittaa seuraavakin mutta into lopahti. Laitoin muistaakseni noin teelusikallisen jugurtin tms sekaan, kun oli vähän omalaatuisen makuista. Ei kyllä sillä kierrolla auttanut kierto-ongelmiin, mutta olosta tuli jotenkin rauhallisempi!
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Heittäkäähän kehiin nyt kokemuksia macasta ja geleistä, täällä on ollu niin paljon keskustelua niistä mutta en jaksa selata :)
Miten paljon näitä piti ottaa ja mihin aikaan kierrosta vai koko kierron ajan? Mulla on tosi pitkät ja epäsäännölliset kierrot ja olen lukenut että macasta voisi olla apua. (terolutit pysyköön kaapissa välillä..)
Kaikki keinot ja konstit kokeiluun
mulla oli todella niukat menkat ennen kun otin geleet käyttöön, se selkeästi paksuunti limakalvoja. tässä kierrossa mistä raskauduin oli käytössä, gelee royale, koko kierron, foolihappo ja E-vitamiini. Eroa aiempiin oli se että join dpo 5 puoli lasia punkkua ( kuulemma auttaa kiinnittymiseen) ja liikuin enemmän :)
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Paljon onnea @mmmarie ja @Tinnuli :love:

Täällä piinailut menossa, en oo vielä osannu päättää haluanko testata ainakaan ennen oletettua menkkojen alkua. Dpo:ista ei tietoa.
@Minzku90 piinailutunnelmissa täälläkin. Tosin dpo:t aika tarkkaan tiedossa (päivän heitto voi olla), mutta arvuuttelen, testaillako huomenna vai vasta to/pe, jos tätiä ei näy. Ehkä mä yritän ainakin säästää testejä ja odottaa perjantaihin asti...:whistle:
:ROFLMAO: Nyt dpo 13 (kp27/27-30), luulen et kierto on 28 tai 29 vrk tässä kuussa.

@Tinnuli sun testit antavat toivoa! :rolleyes:On kyllä jännä, miten eri vaiheissa testit näyttävät plussaa. :love:

@1986/13 halaus sulle, tilanteesi voin kuvitella mut en silti ihan kuitenkaan, kun en ole itse kokenut. On varmasti raskasta nyt varsinkin, kun yritys venynyt pitkäksi ja aiemmat tulleet helposti. Toivottavasti odotus pian päättyisi!
 
Ja niin dpo 14 vaihtui Kp 1/28-30 ja yk 4 km jälkeen. Tämä kierto jäi poikkeuksellisen lyhyeksi mun mittapuulla, vain 26 päivää. Koskaan ikinä ei oo näin lyhyttä kiertoa ollutkaan, yleensä ollut se 30 pv. Km jälkeen joka kierto edellistä lyhyempi. Fiilikset on masentuneet :(
 
Nyt aloin miettiin.(ovis tikuttelu uusi asia vaikkakin lapsia 5 mutta ei ole tarvinnut testailla eli toinen ovistestailu menossa)
JA
Eilen sunnuntaina kp 12 siis testattu selvä viiva
tänään kp 13 testattu haalea viiva
Joten jos sitä lh jutskaa ei ole ni joko mun ovis meni?
Ovulaatio on ovisplussasta keskimäärin 24h kuluttua, eli sunnuntaina tullut plussa enteilee maanantaina irtoavaa munasolua. Jos lasketaan, että siittiöt elää n. 3vrk ja munasolu on hedelmöittymiskykyinen noin vuorokauden, niin perjantaista tiistaihin harrastettu seksi on loistohomma raskautta ajatellen.

Täällä kp10. Itseasiassa listaan voisi muuttaa kp 10/28-40 , pidennetään nyt listaankin tota kiertoa kun se on näyttänyt ihmeellisesti venyvän.
Ovistestailut vois kohtapuoliin alottaa, ärsyttää vaan jos taas "saa" testailla negaa sinne kp kolmeenkymppiin asti.

Tosin elättelen toiveita siitä, että vitskukuuri ois tepsinyt jo kiertoon. Limat on aika lupailevat jo näin alkukierrossa! Jospa ne nyt aikaistais ovista ja tainakin vahvistais sitä.
 

Yhteistyössä