Toiveena vauva 2017-2018

Dpo 5, ja valmistaudun taas pettymykseen viikon päästä. Talletukset paria päivää ennen menkkoja, oviksen aikana ja yhden päivän jälkeen talletukset. Sit taas ei mitään.. Olihan tuossa jo montakin mahdollisuutta, onhan sitä paksuksi tultu kerta laakistakin. Tänää menen gynelle Papa-koetta ottamaan ja tutkituttamaan rinnat
 
Kiitos tulkinta avusta @Nonsk ja @Hannah4 :). Vaikka limoista ei nyt oikein ottanut selkoa niin tänään iltapäivällä oli n. puoli tuntia todella voimakasta ovis kipua tai sellaiseksi sen tulkitsin. Eli se puoltais et eilinen oli ovisplussa ja tänään ovis. Nyt sit piinaillaan tai masennellaan loppukierto riippuen tähtien asennosta.

@Suffeli80 minä se imetyksestä kyselin juu :). Kiitoksia vaan. Jatkamme edelleen kun on niin tärkeää lapselle. Toivon et imetyksestä huolimatta tärppäisi. Toivottavasti sullakin pian se plussa tulisi :love:
 
Hmmm, eikös niin että kun ovulaatio on tapahtunut niin muodostuu se keltarauhasrakkula? Ku se gyne ultras mut, niin sano et ovis on ollut oikealla puolella ja että täällä näkyy keltarauhasrakkula. Vai muodostuuko se vasta jos munasolu on hedelmöittynyt?
 
@Dandy90 mä nään myös selvän haamun. Onnea ja viivan vahvistumista! :love:

@mincha mun käsityksen mukaan se keltarauhasrakkula tulee kun ovulaatio tapahtunut. Eikö se surkastu pois jos hedelmöittymistä ei tapahdu?

@Tiituu ihanaa että ovis löytyi ja talletuksetkin osui!

Dpo7, kp 25. Tissit kipeet ja alavatsalla välillä kipuja. Toiveet nostaa päätään mutta samoja oireita ollut viime kuukausina joka kerta ja aina menkat alkaneet...
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu ja Dandy90
@Dandy90 iiks ihanaa!! Onnea! :love::love::love: Tuo on ihan selvä haamu tai onko edes enää haamu.. Uutta testiä vielä päivän, parin päästä niin viiva vahvistuu. (y)

@Äitirouva M joko.....? (y) Toivon kovasti, että sulla ei tätiä näy!

@mincha sama käsitys keltarauharakkulasta mulla kuin @Lumi87 :lla. Ja Lumi, pidän sulle peukkuja, jotta tällä kertaa oireilu ei ennakoisi tätiä! (y)

@Tiituu nyt sitten pidetään peukkuja, että kun kaikki meni ajoituksen kanssa noin nappiin, myös tulos olisi toivottu. :)

ON: Hitsiläinen, mä olen kyllä niin nyt tarkkailemassa kiertoani, että koko ovis varmaan jää tulematta. o_O:ROFLMAO: Nauran itselleni, vaikka hauskaa tämä ei kyllä todellakaan ole. Tajusin, et jos kierto taas yli 28 pvää niin ei onnistu tässä kierrossa.. Niin että nyt sitä ovista toivon sormet ja varpaat ristissä ylihuomiselle. Tänään näytti testi vielä negaa, eli huomenna kai sen olisi pakko olla positiivinen, jotta 28vrk kierto toteutuisi. Mulla luteaalivaihe on aika tarkkaan ollut 14vrk, tää aika ennen ovulaatiota vaihtelee. Myös opintojeni loppuvaihe tuottaa niin isoa stressiä, ettei ihme, jos kroppa ei toimi.. Kp 12/27–30.
 
Kp 11 ja alotin testit, ihan haalea viiva eikä mitään ovisoireita vielä tunnukaan..aika paljon pelkoa jos onnistuu niin käykö taas huonosti..ei pitäisi miettiä mutta väkisinkin ajatus päähän tulee. Greippimehun aloitin vasta eilen, lieköhän liian myöhään.
Kaikille piinailijoille kovia hermoja ! toivottavasti moni onnistuisi
 
@Dandy90 ihan mahtavaa!? Onnea. <3

@Hannah4 ei vieläkään. :D Olen kyllä angiinassa nyt joten ehkä keho pienessä stressitilassa antaa odottaa. Sanoin kuitenkin lääkärille että jos määräisi vauvaystävällisen kuurin varmuuden vuoksi.

Tekisi mieli testata huomenna kun postissa saapui tarkat testit.. Tänään siis KP 25. Viimeksi puoli vuotta sitten oli näin "pitkä" kierto.
 
Ihanaa @Dandy90 :love:

Ja kiitos kaikille kannustavista sanoista :). Toistaiseksi hyvä mieli mutta hiukan olen hämmentynyt että tänään vähän ovislimaa vaikka muuten toi oviksen aika olo melko kuiva, testi kyllä haalenee. Tosin eilen kun oli se voimakas oviskipu iltapäivällä niin illalla sit tulikin yksi kunnon kananmunalima kertaluontoisesti (anteeksi tää yksityiskohtainen limakuvailu) ja muistelen et vastaavaa oli ehkä viime kierrossakin. Tässä kierrossa se jotenkin korostui kun muuten tuntui olevan kuivaa. Mutta onko tällainen oviksen jälkeinen megalima joku ihan yleinenkin juttu, tai onko muilla? En muista kyllä esikoisen yritysajalta tuollaisia, muutenkin silloin ovis huomaamattomampi.
 
@Lumi87 Tsemppiä piinailuun, todella toivon sulle sitä plussaa!

@teris mullakin käy mielessä pelko et jos onnistuu sen plussan saamaan niin mitäs jos taas käy huonosti kuitenkin... Toisaalta nyt ensiksi pitäisi se plussa saada. Mut ihan varmasti jos siihen päästään niin pelko uudesta keskenmenosta on suuri. Mulle lääkäri sanoi et mahdollisessa seuraavassa raskaudessa ois 90% mahikset et menee hyvin. Se loi muhun toivoa.Toivottavasti kuitenkin sullakin ovis löytyy ja saatte hyödynnettyä sen.
 
@Dandy90 onnea!!! Niin ihana lukea tällaisia uutisia! Loka-, vaiko marraskuisiin sitten siirryt...? :love:

@Äitirouva M apua miten jännät paikat! Voihan se toki olla, että keho reagoi tautiin (stressin epäilen täälläkin vaikuttavan, edellinen kierto pidempi ja olen ollut ennen tätä stressivuotta kiertoni kanssa kellontarkka). Mutta peukkuja sille, että ei ole kyse mistään kropan stressistä tms! Jännityksellä huomisaamuun.. (y)
:love:
 
Hei kaikille näin parin viikon tauon jälkeen. Pidän vapaata listojen päivittämisestä ja samoin koko palstasta kuten varmaan olette huomanneet. Palaan takaisin luultavasti maaliskuun alussa. Plussatuulia kaikille ♡ :) oli vaan pakko tulla kurkkaamaan mitä teille kuuluu :ROFLMAO:

Ps. Listoja saa päivittää sillä aikaa jos joltain intoa löytyy! (y)
 

Yhteistyössä