Toiveena vauva 2017-2018

Äh, nämä mitään raskausoireita ole. Varsinkin kun tänään oireita on ollut pyöreän nollan verran. Seksiäkin oli niin väärään aikaan.. Olin rasittunut matkasta tai infektio jylläsi. Menkat lähenee ja kova nälkä johtui siitä. Tänään tuli kasvoihin tutut finnitkin ja vatsa alkaa turpoamaan.. Ja se kahden päivän huonovointisuus, siis oikeesti, kehittikö mun kroppa sen!

Ketään muuta kiirastulessa? :O KP 22 /24 Edit. olihan teitä. :)
 
Kp 34/26-28 ja negaa näytti 10mIU/ml herkällä liuskatestillä.. tulivat eilen postissa testit. Huomenna teen se puikkotestin ja sit vasta ensviikolla jos ei ala plussaa kuulumaan.
Viikonloppuna ois kylpyläloma reissu hitto jos menkat alkaa siihe..
 
Viimeksi muokattu:
@Piusy toivottavasti huomenna tulee plussa:) Ja ihana mies sulla:LOL: Onnittelut myös tupakoinnin lopettamisesta, se on tosi hyvä päätös!(y) Ite poltin nuorena ja lopetin kokonaan joskus 7v sitten.

@Äitirouva M ei luovuteta siellä! Haluan piinailla hengessä:D Mutta joo kyllähän se toiveita laskee, jos tulee kaikki kuukautisoireet.

@Alinah92 pahoittelut negasta:( Mitähän tosiaan nyt tapahtuu:unsure: Mulla on tässä alla täysin hämärät kaks kiertoa, että ite en enää hätkähdä mistään:rolleyes: Toivottavasti se siitä normalisoituu, kai joku esim. stressi tai flunssa vois aiheuttaa jotain tollasta.
 
Voi kurjuus @Piusy ja @Bea.S ! :( Jaksamista teille uuden kierron alkuun. Toivottavasti jaksatte pian suunnata ajatukset tulevaan. Mua suretti kauheasti kun tuli kp1, mutta nyt (kp5) tuntuu ihan kivalta ajatus keväästä ja seuraavasta mahdollisesta lasketusta ajasta tammikuussa. Toisaalta eipä noita kai kovin terveellistä ole laskeskella!:D

@Äitirouva M miltä näyttää, miten voit...?(y) Muokkaan: sä olitkin laittanut tuohon aiemmin, ei jostain syystä näkynyt kuin vasta oman viestini jälkeen. (n) Pahoittelut negasta, toivottavasti sitten pian saapuu täti ettet joudu odottelemaan... Se tuntuu aina kurjalta, se odottelu, jos tietää et ei ole raskaana. Toisaalta kyllä sulla varmaan mahikset vielä siihenkin suuntaan on.

@Suffeli80 nytkö lomalla? Nauttikaa, varmasti tekee hyvää ihan kaikin tavoin ottaa hetki vapaata ja suunnata toisiin maisemiin! :) Silti toivon sulle kyllä plussaa vielä tälle kierrolle!(y)
 
Ristiriitaiset tunteet tällä hetkellä. Tein siis aamupäivällä o-testin ja positiivista näyttää. Haluaisin hyödyntää oviksen mutta kun lääkäri sano että yhdet menkat täytyis tulla ja sit vasta saa taas yrittää raskautta. Mitä mä teen? Onko kukaan koskaan raskautunu heti tuulimunan tai km- jälkeen?
 
Ristiriitaiset tunteet tällä hetkellä. Tein siis aamupäivällä o-testin ja positiivista näyttää. Haluaisin hyödyntää oviksen mutta kun lääkäri sano että yhdet menkat täytyis tulla ja sit vasta saa taas yrittää raskautta. Mitä mä teen? Onko kukaan koskaan raskautunu heti tuulimunan tai km- jälkeen?
Riippuu varmaan km:n laadusta: varhain, spontaanisti vai myöhemmin tapahtunut. Itse katsoin järkeväksi odottaa yhdet menkat tyhjennyksen jälkeen kun ehdin kuitenkin jo 3:lle kuukaudelle. Nyt taas helmikuisen hyvin varhaisen spontaanin jälkeen yritettiin heti. :) Sitähän ei kukaan tiedä miten siinä voi käydä jos heti yrittää. Sanotaan että raskautuminen olisi sen jälkeen kyllä erittäin helppoa..
 
@Juliet86 oon ymmärtänyt että raskaus ei ala ollenkaan jossei kroppa ole valmis. Meille myös sanottiin et oottaa yhdet menkat, mentiin keskeytetyllä ja mulla oli todennäköisesti kemiallinen, koska sain testiin selkeitä viivoja, jotka ensin tummeni mutta lopulta hävis... Että uskaltaisin ehkä hyödyntää :)
 
Pahoittelut kaikille negoista.

Täällä ollut ihan mahdotonta.Menkat loppuivat ja nyt ollaan4 päivänä peräkkäin hommailtu. Edes ovis viikolla olla näin ahkeria oltu.
Harmi vaan että tuo raskautuminsen yritys jäähyllä tällähetkellä.

Muutenkin oon ollut onneni kukkuloilla.Ollut ihana mies joka jaksanut mun kiukkua ja sanoi että jos niin käy että ei vauvaa tule niin rakastaa mua siltikin niin paljon ettei eroa tule vaikka lapsettomaksi jäisikin.Mutta sano että kyllä kaikki keinot käydään ainakin läpi.
 
Moikka, täällä ois uus joukkoon :) yk 3 menossa ja ihmettelen kun kp on jo 41 eikä menkkoja näy.... testi tänään negatiivinen :( raskausoireita kyllä piisaa mut esikoista kun yritetään niin voin hyvinkin kuvitella kaiken :D onko kokemuksia kuinka kauan voi mennä että näyttää plussaa? Ovis oli kuitennin tod.näk kp 20...
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Moi pitkästä aikaa!

Enpä oo koko kierron aikana käyny päivittämässä tilannetta ja nyt se onkin jo lopuillaan ja kp27. Tänään tein Rfsu:n herkän puikkotestin ja en oikein osaa päättää onko se ihan nega vai näenkö siinä jonkun hennon tummentuman tai varjon, viivanpaikan :alien: Uus testi pakko tehdä huomenna tai ylihuomenna jos ei menkat ala ennen. Minkäänlaisia oireita ei kyllä ole, tissit vähän aristaa niin kuin aina loppukierrossa. Sekavat epätietoisuuden valtaamat tunnelmat on :giggle:

Paljon on uusia tullut kuumeilemaan, lämpimästi tervetuloa ja plussatuulia! :)

Ainakin @Taaartsan oli saanutkin sen plussan, paljon onnea ja ihanaa odotusaikaa! :love:

Sitten haluan vielä lähettää myös paljon voimia kaikille, joilla tämä yritys on käynyt jo liian pitkäksi ja raskaaksi. Haluan uskoa, että meistä jokainen sen lapsen kuitenkin vielä saa, tavalla tai toisella. Tsemppiä! (y)
 
Moikka, täällä ois uus joukkoon :) yk 3 menossa ja ihmettelen kun kp on jo 41 eikä menkkoja näy.... testi tänään negatiivinen :( raskausoireita kyllä piisaa mut esikoista kun yritetään niin voin hyvinkin kuvitella kaiken :D onko kokemuksia kuinka kauan voi mennä että näyttää plussaa? Ovis oli kuitennin tod.näk kp 20...
Mulla meni pitkään (y)

Plussa tuli kp 42/24 ;)

Kävin välissä lääkärissäkin, kovien kohtuun kohdistuvien kipujen vuoksi. Mut tutkimus oli outo, ei gynekologista, paineli palpoiden vatsan seudun mut ei kohtua tunnustellut -> lähetti verikokeisiin, katottiin kaikki mahdolliset, sukupuolitautien kautta crp ja hcg. Totes kyl keskenmenoksi, mut ainaki mun tietojen mukaan km tarvis verenvuotoa :LOL:

Tossa vaiheessa hcg pitäis kyl olla jo kohonnut, kuitenki oli jo kiinnittynyt viikko sitten. Hcg oli alle 5 :LOL::LOL:

Tais tulla 42 mun uus onnenluku ;)
 
Ihan pikkusen ärsyttävää kun mulla on jo kuukausia ollut tasakierto, aina se 24 päivää ja nyt ei ole alkanut vieläkään! No joo, päivän myöhässä. ;) Eikä mitään oireita että edes alkaisi.. Mutta ei yhtään selvää r-oirettakaan kyllä. Mietin, että tein sen testin dpo 9-10 nurkilla.. Piinaa, piinaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Mulla meni pitkään (y)

Plussa tuli kp 42/24 ;)

Kävin välissä lääkärissäkin, kovien kohtuun kohdistuvien kipujen vuoksi. Mut tutkimus oli outo, ei gynekologista, paineli palpoiden vatsan seudun mut ei kohtua tunnustellut -> lähetti verikokeisiin, katottiin kaikki mahdolliset, sukupuolitautien kautta crp ja hcg. Totes kyl keskenmenoksi, mut ainaki mun tietojen mukaan km tarvis verenvuotoa :LOL:

Tossa vaiheessa hcg pitäis kyl olla jo kohonnut, kuitenki oli jo kiinnittynyt viikko sitten. Hcg oli alle 5 :LOL::LOL:

Tais tulla 42 mun uus onnenluku ;)
No toivotaan sitten että mullakin ois sit tärpännyt. Kierto kuitenkin on pitkähkö, 30-34 päivää :)

2 viikkoa ollut melko kovaakin alavatsakipua ja mua ällöttää maito (haiseekin ihan kuvottavalle). Ja jotain muuta...
 
Mukana!

Haaveissa toinen biologinen lapsi, mulla on ennestään poika 03/14 ja miehellä edellisestä liitosta kaksi murkkuikäistä lasta. Olin primääristi lapseton, syynä PCOS, ja nyt sitten sekundäärisesti :cry: Ehkäisy jätettiin pois loka-marraskuun vaihteessa mutta kun ei natsaa luomuna niin sitten ei. Lääkäriaika yksityiselle on varattu reilun viikon päähän, lähdemme hakemaan apua sieltä koska julkiselta puolelta emme sitä vielä saa. Täytän kuitenkin jo 35 ja mies on pari vuotta vanhempi, jos tässä meinaa vielä joskus saada kaksi punaista viivaa tikkuun niin täytyy alkaa tehdä jotain sen eteen heti eikä hetken päästä. Nyt kp5 eli ensi kierrolle saan todennäköisesti Letrot käyttöön :)

Miljamaaria / 2. lapsi / yk6
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Minä yritän malttaa seuraavaa testiä tiistaihin... Voi olla kyllä etten kestä ja teen huomenna. Mut jos se on (taas/jo kuudes) nega niin joudun kuitenkin tiistaina vielä testaamaan ennenkuin varaan aikaa lääkäriin...
 
Toivottavasti kaikilla oli rentouttava pääsiäinen(y) Täällä lusittu viikon kestäneet runsaat menkat, nyt alkavat laantua (luojan kiitos).

@Äitirouva M miten menee, joko menkat? Ootko tehnyt suunnitelmaa seuraavan testin aikataulusta;)

Myös @Marus testitulosta odottelen(y)

Tervetuloa @Miljamaaria toivottavasti saatte yksityiseltä avun:) Ja tietysti plussaa toivotan luomuna jo tähän kiertoon!
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
@eevas ei kuulu ei. Tänään illalla kun pääsen kotiin teen testin, yksi herkkä on jäljellä laatikossa. Eilen illalla ja yöllä oli taas vähän oireita.. Tiedä sitten. Finnien tulo naamaan ja turvotus enteilisi tyhjennystä on sitten jotain hedelmöittynyt tai ei.
 
Täällä yksi negailija lisää... Tänään dpo 14 ja 10 tunnin pidättämisen jälkeen pc:n tikku puhtaan valkoinen, eli nyt vaan menkkoja odottamaan. Tässäkin kierrossa selkeä ovisplussa kp11, tallettelut päivittäin kp 8-11, eikä tulosta. 7 kk yritystä menossa, tallettelut onnistuneet lähes joka kierrossa hyvin ja mulla ovis ja menkat säännölliset. Paljonkohan maksaa jollain klinikalla joku perustutkimus onko johtimet auki tai kohtu kunnossa?
 

Yhteistyössä