Toiveena vauva 2017-2018

Ihanaa täällä on ollut paljon plussia! Onnea kovasti kaikille:love::love:

Ja neganneille ja uuteen kiertoon joutuneille voimia<3 Meidänkin vuoro vielä tulee:love:

Täällä kp10 en ajatellut ovistestailla tässäkään kierrossa. Uskoisin, että ovuloin kun edellinen kierto oli jo normaalin pituinen.:) Ja ajankohdalla ei niin väliä, kun mies on työmatkalla kuitenkin niihin otollisiin aikoihin..

Mukavaa viikonloppua kaikille!:)
 
  • Tykkää
Reactions: Nems
Tämän aamun testit. Taidan nyt yrittää olla onnellinen ja luottaa hetkeen. <3 ihmeitä voi selvästi tapahtua.

Tän kierron tallettelutkin meni ihan miten sattuu, puoltoista vuorokautta ennen ovista kerran niin että oli mitään mahiksia. Että kyllä ne siittiöt näköjään elää hetken.

Onnea @Nems haamusta, onko vahvistunut? :)

Ja @saaruska86 ootpa oikea noita uninesi <3 ihanaa, että kaikki mennyt hyvin sulla!
 

Attachments

Onko täällä kokeneempia testien tekijöitä, joka osaisi kertoa että onko tämä vielä ihan normaalia:

Eilisen PC: http://aijaa.com/x8StCV
Tämän aamun PC: http://aijaa.com/7NqnO8

Viiva ei siis ole kauheasti vahvistunut, toisaalta eilisen kontrolliviivakin näyttää tummemmalta. Stressaavaa!
Vaikuttaa minusta aivan normaalilta. Raskaushormoni tuplaantuu noin joka toinen päivä ja testeissä on eroja esim ton kontrollin vahvuudessa. Mulla näytti pc ihan sanoilta peräkkäisinä päivinä. Nyt pc:t loppu ja otin apteekkarin niin tosi haalee viiva siinä mut digi 2-3. Onnea!
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu
@Mun&sun Juu,kiitos..:love: täällä palstoilla kirosin,kun ei löydy et menny kaikki pupuilut hukkaan :LOL: mut niin vaan vaik en uskonu tähä kiertoon, tärppäsi :eek:

mut sit noissa testeissä on seki et herkimmät on sen 20mIU/ml ja ne digit on niinki epäherkkiä ku 40mIU/ml nii joillain se hormoni on normaalitilassa 12mIU ja nostessaan 18mIU nii noi testit ei havaitse sitä..sen takii kannattaa luottaa omaan tuntemukseen
 
  • Tykkää
Reactions: Mun&sun
Kiitos rauhoitteluista, tämä alkuvaihe on niin uutta ja jännittävää että olen vähän hysteerinen :D taidan jättää testit sikseen ja todeta olevani onnellisesti raskaana kunnes toisin varmuudella todistetaan!
 
@Shara Onnea sinullekin :love:. Munkin mielestä näyttää testit normaalilta ja uudempi vähän vahvistunut. Noissa pc testeissä välillä noi viivojen väri leviää tollain vähän epätasaisesti kuten siinä.sun ekassa. Ja kun ei se hormooni nouse niin nopeaa että välttämättä peräkkäisinä päivinä tehtynä kovasti vielä edes tummu :)

@Lumi87 ihanan positiivinen viesti ja asenne, nyt vaan koitan nauttia :love:

Ja @Nems toivottavasti sinäkin uskallat luottaa, hieno digi :love:

Ja sit kaikille uuteen kiertoon joutuneille voimia, taisi ainakin olla @Alinah92 ja ehkä joku muukin

Ja täällä nyt sit ois dpo2. Ei siis vielä kovin piinaavaa, mutta sellainen tunne että tässä kierrossa saattaa toiveet nousta kovastikin ja sit tietysti riski että kova on pettymyskin jos tämäkään ei oo se meidän kierto. Mä oon niin taikauskoinekin et ihan stressaan sitä et silloin kun toiveet nousee korkealle niin sit ei sen takia ainakaan tärppää. Et pitäis osata vaan ottaa rennosti. Ja mietin myös kun on niin järkyttävä työstressi päällä että sekin varmaan on huono tän yrityksen kannalta. Noh, nyt on toistaiseksi kuitenkin ihan jees fiilis eli en oo vielä heittänyt hanskoja tiskiin tän kierron suhteen ;)
 
Onnea plussanneille! :love: Tsemiä piinailijoille ja plussatuulia ihan kaikille!

Täällä ei mitään uutta auringon alla. Yk6 ja kp taitaa tänään olla 14. Oletettuun ovikseen on vielä viikon verran aikaa, tai ainakin jos kroppa pelaa niin kuin ennenkin. Hyvä sinänsä koska IIIIIK, maanantaina on viimein aika lääkärille ja sieltä mun pitäisi saada letrot :love: Sit voisi ihan oikeasti olla mahkut tulla raskaaksi! :p Jännittää vaikka kyseessä on vaan ultra ja yksi pilleriresepti :ROFLMAO:
 
@Shara herrajee kun komea plussa! :love: Ei todellakaan arpomisen varaa, isot onnittelut!

Oma napa, teinpä eilen ovistestin ja wtf, paukahti toinenkin viiva :eek: Vahvuudeltaan suunnilleen puolet kontrollista eli ei todellakaan plussa mutta mitä hittoa kun just laskin että voin maanantaiksi tilata lääkärin koska ovis on sit vielä kaukana. Ultra pitäisi olla ennen ovista mut toivotaan nyt ettei se ehdi sieltä tulla. Toki tulee jos on tullakseen, ei kai se paljoa voi haitata :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Shara
No mutta täällähän puhaltelee plussatuulia! Aivan valtavasti onnea kaikille.. piristää niin ihanasti maanantaita!

@Miljamaaria nuo ovistestit saattaa joskus vaihdella sävyjensä kanssa eli ns enteilee ovista, mutta voi vielä mennä useita päiviä, että tulee kunnon plussa :)

Täällä ei kummempia. Nyt olisi kp 26/28 ja ei ole tullut testailtua jotenkin ei ole jaksanut ja vähän niinkuin unohtunut kp:t joten tajusin vasta eilen että ollaan jo ihan loppukierrossa
 
@ikkuspikkus Joo kyllähän nuo on pari kertaa antaneet viitettä väärästä plussasta ja nytkin viiva oli haalennut olemattomiin. Mutta ei ihme, ultrassa tänään selvisi ettei ovis ole lähelläkään ja eikä sellaista taida olla tähän kiertoon tulossakaan.

Omaa napaa, tänään siis kp15 ja gynereissu check! Oli tosi mukavan ja asiallisen oloinen gyne. Kyseli perustiedot, kertoi eri vaihtoehdoista lääkkeiden ja hoitojen suhteen. Ultrassa limis 6mm, oikeassa munasarjassa selkeä PCO ja yksi 10mm folli. Vasemmassa vaikea PCO eikä yhtään johtofollia :unsure: Sain 2kk pakkauksen Inofolicia jota on ilmeisesti nyt alettu käyttämään metmorfiinin sijaan ja 30 tabua Letrozolia. Jäi hyvä mieli ja hyvä fiilis vaikka vasen munasarja onkin mennyt huonompaan suuntaan. Lisäksi lähete verikokeeseen, kilppariarvot ja prolaktiini pitäisi tsekata.
 
Siis ihan mahtavaa plussasadetta täällä! Onnea kaikille ihan valtavan paljon!

Mulla kp7/28 ja yk 10 lähti käyntiin. Plääh. Jotenkin en ihan kauheasti pettynyt, tiesin odottaa tätä. Vai olenko sitten vain luovuttanut?

Maraton pitäis juosta syksyllä ja treeni-into on ihan nollassa. Ompa perseestä kaikenkaikkiaan ihan kaikki. Miehenkin kanssa känää, tulin yövuoroon murjottamaan.

Kevättä hieman rintaan tilaisin tänne.. Kiitos etukäteen, universumi.
 
  • Tykkää
Reactions: Nems
Köh.
no en ovista tikutellut kroppani perusteella epäilin et olis dpo 5 18/24. Meillä oli nyt ilman ehkäsyä -3 ja +1 päivinä.Mun tuurilla nyt sit raskaudun kun on kielto päällä. En usko kyllä.Ja krampit ja kivut tuntu vasemmalta puolelta ja se on se laiska puoli muutenkin.

T.Tänttähäärää joka ei pääse eroon vauvakuumeesta
 
@höhhöö Jaksamista! Ei ole helppoa pettyä joka kuukausi :cry: Sääkin ainakin mulla vaikuttaa, aurinkoisena lämpimänä päivänä on helppo ajatella positiivisesti ja keksii muutakin puuhaa. Nyt kun sataa lumiräntämoskaa kuin esterin peestä niin hymyile siinä sitten ja rapsuttele pihalla kukkapenkkejä :notworthy:

Käyttääkö täällä kukaan Inofolicia? Tai onko käyttänyt? Mietin vaan että miten sen vaikutus tai vaikuttamattomuus pitäisi huomata.. Täällä kp17 menossa ja aamulla ovistestiin lähes plussa. Testiviiva oli yhtä tumma kuin kontrolli mutta ohuempi. Mahaa juilii ja just tuolta oikealta missä se känäinen minifollikin on. Mietin vaan voisiko kroppa yrittää irrottaa munista tuon Inofolicin takia jo tavallista aiemmin kun yleensä ovisplussat tulee kp19-20, parina päivänä peräjulkkaa. Jos nyt tulee LH-piikki niin ainakin tietää ettei tarvitse tähän kiertoon tuhlata raskaustestiä, ei tuollainen munasolu toimi kun ei ole kypsäkään :cautious: Että nyt sit menkkasateita tänne kiitos!
 
@Mun&sun ei saa menettää toivoa :) mäki olin ihan varma,et vaik peitto heilu vissiii 8päivää putkeen :LOL:ja enemmän et hukkaan ne meni eikä tärpännyt,kun ei se ovis näkyny tikuissa.. toisin kävi ja sain ylläriplussan tikkuun(y)
Sulla on käynyt mieletön tuuri <3 mä en kyllä usko ihmeisiin omalla kohdalla:) kiitos kuitenkin kannustuksesta! Kai sitä pikkiriikkisen uskaltaa toivoa, ihan snadisti:)kiusatakseen itseään!
 
  • Tykkää
Reactions: Nems

Yhteistyössä