Toiveena vauva 2017-2018

Myrsky10 toivottavasti pääsette hyödyntää oviksen ;)

DominoHippo jos minä ostan testejä, niin käytän ne oli syytä tai ei:ROFLMAO: siksi tässä kierrossa saa jäädä ostamatta Kunnes on oireita :whistle:

Täällä yk 2 kp12/26... ovulaatio pitäisi tulla parin päivän sisään (?)
 
Tervetuloa @DominoHippo :p

Täällä on todellakin tänään ovis! Alavatsa on niin järkyttävän kipeä että ellen tietäisi oviksesta, voisin luulla jotain olevan vialla :oops: Illalla vielä talletus niin on sitten on puuhailtu pe, la ja su :LOL: On ainakin siimahäntiä vastassa! Yleensäkin kyllä sillä saralla on aktiivista joten onneksi ei ole käynyt työstä :love: Onneksi nyt on niin paljon kaikkea elämää hyvällä tavalla mullistavaa mielessä että toivon piinapäivien sujuvan nopeasti :)
 
Pitkästä aikaa kuulumisia! Ihanan paljon positiivista fiilistä ja keskustelua täällä, luin, mutten jaksa väsyksissä nyt kommentoida. Paitsi hei @MamaBlue Onnea!! Ihanaa, että lopulta kävi noin ja odotat! Ymmärrän vahvistetun testeillä, kun ei vielä juuri oireita tai muuta vahvistusta ole, mutta toivotaan et sun testit loppuvat pian ja uskot olevasi raskaana. :love:

Täällä on keskitytty nyt perheeseen ja siihen, et jaksaa taas yrittää ylipäätään. Nyt jopa ihan toiveikkaissa tunnelmissa (voi sitten taas tippua korkealta:ROFLMAO:), kun talletukset meni aika hyvin nappiin. Nyt ovis ohi, dpo varmaan 3, hirvittävän kipeät nännit ja rinnat. Kipeät ne on yleensäkin, joten mitään erityistä ei siinä mielessä ole. Olo vaan kerrankin sellainen, et vois olla tärpännyt. Eipä auta kuin odottaa, ja odotusta odottavan aika on pitkä! :ROFLMAO:(y) Plussatuulia kaikille tähän kesän kynnykselle!

Hannah kp 18/dpo 3, yk 11
 
Tuunpa ihmettelemään tänne vauvakuumeessani
Eli ensi vuodelle olisi meille kovin toiveissa pienokainen ❤ Kainalossa tuhisee poika 11kk ja isompia lapsia on kolme eli viidettä kuumeillaan. Jos vielä tärppäisi niin olisi minun ja miehen toinen yhteinen, kolme isompaa ovat aiemmasta liitostani.

Tällä hetkellä kroppa on vissiin sekaisin, johtuneeko imetyksestä vaiko mistä mutta n.viitisen päivää ovat menkat myöhässä ja testit näyttää negaa. Neljät kuukautiset on ehtinyt olla synnytyksen jäljiltä ja kierto ei ikinä pidempi kuin 28 päivää...
Hmph.

Testailen varmaan loppuviikosta uudemman kerran jollei ala kuulua menkkoja...
 
@Miljamaaria oon ihan varma, että plussaat tässä kierrossa (y):barefoot: kuulostaa ainakin niin lupaavalta

Täällä nyt kp31, eli ei ole palautunut kierto :unsure: ennen raskautta oli 28-30 päivää. Voihan imetys mää sanon!! Toivotaan nyt, että syksyllä alkaisi taas oviksia paukkumaan. Mennään Mallorcalle elokuussa, niin en kyllä toisaalta haluaisikaan olla raskaana siellä jos on pahoinvointia tms... Enkä välttämättä muutenkaan nyt kesällä :D
Pari päivää sitten tuli vähän verta kun kävin vessassa, mutta en usko mihinkään kiinnittymiseen ja ovistesti näyttää tyhjää (viime raskaudessa näytti plussaa).
Hyvää kesää ja plussatuulia kaikille, kirjoittelen joskus kun taas jotain kerrottavaa ilmenee :cool::D
 
Miehen vuorotyö ja kolme lasta... Hirveän vaikea löytää aikaa puuhailuille. Mies on nytkin nukkumassa ja yksi lapsista vielä hereillä kanssani. Minä puolestani en aio herätä neljältä aamuyöstä miehen kanssa.
 
Enerik meillä kanssa mies nukkumassa, vaikka minulla oli muita suunnitelmia :whistle: no eilen touhuiltiin ja huomenna on uusi päivä (y) ihan varma en ole onko tänään ollut ovulaatio vaiko vasta tuloillaan :geek:

Hannah4 Hyvä, että on toiveikas olo :)

Blomma toivottavasti pian tärppää (y)

Mandee toivottavasti kerrot pian tasaantuu ja oviksen alkaa ilmeneen:)
 
Odotin hetki että pissa jäähtyy ennen kuin dippasin tipun pissaan, kun täällä jossain ketjussa joku kirjotti että sillä tavalla ei oo enään turhia viivanpaikkoja testeihin tullut..
No kyllä vaan tuli joku viivanpaikka..

En nyt saa kuvaa lisättyä, vaikka muokkasin pienemmäksi, kokeilen kohta uudestaan.
 
Saatiin onneksi ovis hyödynnettyä :) Talleteltiin kyllä vaan yhden kerran suunnilleen päivää ennen ovista, mutta parempi sekin kuin ei mitään. Enempään ei tässä kierrossa nyt sitten pystytty, miehen työt vähän tuppaa haittaamaan tätä vauvaprojektia :D
Nyt sitten jännäillään parisen viikkoa tuleeko menkat vai ei :whistle: Pakko yrittää keskittyä pakkaamiseen ja tulevaan muuttoon, ettei tuu stressattua ja testailtua liian aikasin.
On kyllä jostain syystä jotenkin nyt tosi rento ja rauhallinen olo, ei ollenkaan oo sellasta jäätävää epäonnistumisen pelkoa, mikä viime kierrossa oli :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Hyppymassu
Moikka moi. Tänää Alko illan aikana menkkakrampit enkä nyt oikee tiiä mitä ajatella. Menkat nyt myöhässä jo kohta 2 viikkoa et jännältä näyttää.

Ens viikolla sit Häämatkalle. Aikasempien laskujen mukaan ois just sillon pitänyt ovista olla.

Testit edelleen negaa joten pullat eioo uunissa. Miestä ei kauheasti naurata enää tää mun testailu :unsure: piti säästellä rahat matkaa mut pakko tietää onko plussana niin en ois juonut alkoholia siellä. :whistle::whistle::whistle:

Pahoittelut sekavasta selityksestä
 
Täällä ovisnippailuja ollut jo kolmatta päivää, mutta limoja en edelleenkään ole havainnut (n) no on sitten kyllä talletettu kaikkina päivinä paitsi eilen :whistle:
Mies löysi eilen netistä minulle sellaisen ison tyynyn raskausaikaa ajatellen ja muutenkin huonolle selälle :barefoot: sitä odotellessa (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Hannah4
Peukku hyvin onnistuneille talletuksille @Aivotar ! :)(y) Mulla jäi ovistestailut välistä joten tuntemuksilla mennään, nyt on tietty sit vähän epäselvää mikä se varma dpo on.. Nännit oli kipeät kuten aina ovisen jälkeen, kesti tosin aika kauan ja oli hirvittävän arat, se ei nyt ihan yleistä mulla ole. Mut melkein vuoden kun oon oireita kirjoittanut niin hyvin niitä myös kuvittelen! :ROFLMAO: Eilen vihloskeli alavatsaa oikealta, mut uskoakseni munasolu on irronnut vasemmalta (viime kierrossa gyne ja ultra, silloin irtosi oikealta). Eli piinailua pahemman laatuista.. :LOL: kp on nyt 22/29-32, dpo 7 (tai 5). Aika sekavaa siis!
 
Kiitti @Mandee mutta jotenkin on ihan maansa myynyt olo ja olen ihan varma ettei nyt tärpännyt :unsure: Toivottavasti sulla kierrot tasoittuu, pitkät ja epäsäännölliset kierrot on ihan hanurista :cautious: Ei voi ennakoida mitään eikä edes tiedä varmaksi ovuloiko vai onko vaan pitkä kypsymisaika tai pitkä luteaali tai hormonit epätasapainossa tai tai tai. Tsemiä!

@Aivotar Mulla oli kiinnittymisvuotoa tuosta ekasta - ja ainoasta :LOL: Tosin ihan olematonta, ihme että edes huomasin. Kiinnittymiskipua en muista tunteneeni. En mä tuota "vuotoakaan" (eli kerran pyyhkäistessä paperissa vaaleanpunaista) kiinnittymiseksi tajunnut kuin vasta jälkeenpäin. Muoks. Tuon tiedän kiinnittymisestä johtuvaksi vain sen takia ettei mulla ikinä koskaan eläessäni ole ollut pisaraakaan välivuotoa tai edes tuhruvuotoa muuten kuin menkkojen viimeisenä päivänä.

ON: Kp18 ja dpo4. Masisfiilis. Olen ihan varma ettei tässäkään kierrossa tärppää. Kaiken huipuksi kauheat raskausoireet, kiitos Pregnylin :cautious: Onneksi näitä ei tarvitse tuntea enää montaa päivää! Saattaa olla että tämä oli viimeinen yrityskierto tänä vuonna, on tullut niin paljon kaikkea hyvää, huonoa ja elämää mullistavaa ja on pakko harkita uudelleen mitä, missä ja milloin. On todella pettynyt olo, katkerakin. Usko on nollissa ja toivokin alkaa olla menetetty.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä alkoi vihdoin kuukautiset ja yk 1 lähti käyntiin ja toinen haaveissa. Tosin ei mitään tietoa, kuinka pitkä kierto tulee ja miten ehtii peittoja heiluttaa kun mies tulee parin viikon päästä vasta työreissusta, niin taitaa ensimmäinen yrityskierto mennä ohi. :) tsemppiä kaikille ja plussatuulia! Lapsettomuushoitoja jatketaan kuitenkin syksyllä kun melko pieni mahdollisuus raskautua "luomusti" :(
 
Haaveistatotta, onnea yritykseen (y)
Mun&sun, onnea plussasta :love:

Omassa navassa on kaikki sekaisin, mies on varma että raskaana ollaan ( juu, vähän on vauvakuumeinen :LOL:) ja mä taas varma että mitään ei oo tapahtunut.. kp36/27 tänään...Keskiviikkona testasin negan, jos ehdin viikonlopulle hakea testiä niin sit ihmettelen uudestaan.
Tää on ihan hanurista :rolleyes:
 
Mun & sun onnea kovasti :love: toivottavasti kaikki sujuu hyvin!

Itse kuvittelin, että ovulaatio olisi ollut (kivuista päätellen) viikonvaihteessa, mutta nyt eilen alkoi vasemmalle vihlominen ja tänään alkanut tuleen limoja, joten taitaapi olla tänään vasta :whistle: mies oli tyytyväinen kun ilmoitin, että lempeä on saatava :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä