Toiveena vauva 2017-2018

Rfsu! Vannoin aikasemmin pc testeihin mutta nyt tulin siihen tulokseen et nää rfsu:n on parempia (y) kävin verikokeessa ja mun hcg oli 86 (nyt pitäis arvon olla 3-426, kun oviksesta 2vko) joten kyl se tuonne viitearvoihin menee, mut silti jännittää et onks ne nyt liian matala :cautious: aina mä oon niin skeptinen.. :unsure:
 
Rfsu! Vannoin aikasemmin pc testeihin mutta nyt tulin siihen tulokseen et nää rfsu:n on parempia (y) kävin verikokeessa ja mun hcg oli 86 (nyt pitäis arvon olla 3-426, kun oviksesta 2vko) joten kyl se tuonne viitearvoihin menee, mut silti jännittää et onks ne nyt liian matala :cautious: aina mä oon niin skeptinen.. :unsure:
Ihan on hyvät, tuostahan se taas tuplaantuu ja taas seuraava arvo tuplaantuu. Eli about ylihuomenna pitäis arvon olla liki 200 ja siitä parisen päivää niin n.400 jne.:)
 
  • Tykkää
Reactions: emilyyh
Selkeästi viivat vahvistunu @emilyyh!

Tein huvikseni ovistestin kun ne sopivasti tuli postissa aamulla ja ihan selkeä viiva tuli. Oon nyt vähän ymmälläni että mitäs nää monta päivää kestäneet menkkakivut sitten on kun ei kai ovis kipuile kuitenkaan niin pitkään, vai..?
Luulin, että kierukan poiston jälkeen tuli tyhjennysvuoto, mut ehkä ne olikin sit oikeat menkat jos nyt kerta on sit ovis.
 
Selkeästi viivat vahvistunu @emilyyh!

Tein huvikseni ovistestin kun ne sopivasti tuli postissa aamulla ja ihan selkeä viiva tuli. Oon nyt vähän ymmälläni että mitäs nää monta päivää kestäneet menkkakivut sitten on kun ei kai ovis kipuile kuitenkaan niin pitkään, vai..?
Luulin, että kierukan poiston jälkeen tuli tyhjennysvuoto, mut ehkä ne olikin sit oikeat menkat jos nyt kerta on sit ovis.
Mulla ovis kipuilee monena päivänä ja näin varsinkin ekassa luomukierrossa. Sen takia aattelin ens kiertoon testit tilata niin sais sen oikean päivän kii.
 
Luin netistä että se toinen viiva pitäis olla vahvempi kuin kontrolliviiva, että en nyt tiedä onko se sit plussa vai ei.. one step testi siis, onko kokemusta?
One steppejä oon käyttäny kahessa kierrossa ja siis pitää olla joko yhtä vahvat tai vahvemmat kuin kontrolli viiva.
Siinä kohti jos tulee selkeiden negojen jälkeen vaikka yhtä vahvat, niin se on plussa ja pitäis lakata testaamaasta. Aika haitari tosin voi sit olla todellisen ovuloinnin tapahtumiseen kaikkea 12 tunnista 78 tuntiin. Siksi jos testailet vielä, voi viiva vielä jopa voimistua kontrollia vahvemmaksi tai olla myös huomenna selkeä nega. Eli ei muuta kuin tallettamaan tänään ja parina päivänä eteenpäin.;)(y)
 
One steppejä oon käyttäny kahessa kierrossa ja siis pitää olla joko yhtä vahvat tai vahvemmat kuin kontrolli viiva.
Siinä kohti jos tulee selkeiden negojen jälkeen vaikka yhtä vahvat, niin se on plussa ja pitäis lakata testaamaasta. Aika haitari tosin voi sit olla todellisen ovuloinnin tapahtumiseen kaikkea 12 tunnista 78 tuntiin. Siksi jos testailet vielä, voi viiva vielä jopa voimistua kontrollia vahvemmaksi tai olla myös huomenna selkeä nega. Eli ei muuta kuin tallettamaan tänään ja parina päivänä eteenpäin.;)(y)
Kiitos, täytyy kokeilla testailla huomenna. Tilasin myös clearbluen testejä huomiseksi niin kokeilen niillä kans.
 
Joo mulla tulee aika tukala fiilis kun ovuloin oikealta. Vaikea kuvailla järkevästi sitä fiilistä, ehkä jotain polttavan tunteen ja todella pahojen ilmavaivojen sekoitusta. :D
Ja se polttelu tuntuu ristiselässä ja siellä oikean munasarjan kohdilla ja säteilee aaltomaisesti oikeaan reiteen.
Vasemmalla tuntuu ainoastaan kevyttä aaltoilevaa polttelua tai tykyttelyä.
Silloin kun oli kuopuksen tärppikierto, ovuloin ilmeisesti molemmista samaan aikaan. Se kupukombo oli aivan kamala, hyvin lähellä sitä hetkeä kun synnytyksessä alkaa hissukseen ponnistuttamaan.:whistle: Kesti onneksi vain tunnin, mutta siinä kyllä hetken kävi mielessä että oliko taas fiksua alkaa vauvakuumeilemaan.:LOL:
Saattoi siis alkuun olla kaksi kun plussa tuli niin aikaisin ja oireet oli ihan megaluokkaa ennen kuin menkatkaan oli myöhässä ja synnytyksen yhteydessä istukassa havaittiin lisäistukkaa ja jotain mikä saattoi olla viite tuplista, joskaan ei voitu tietää mitenkään varmaksi. Joskin siis kuopus oli ainoa joka ekassa ultrassa rv12 löytyi.

Mutta mutta..keskiviikkona pitäis kai omat ovistestit tulla. Lähteneet torstaina illalla mutta postin tietäen ei liiku eikä inahda enään perjantaina ja kun tiistaina ei jaeta kirjepostia, menee keskiviikolle. Mut ei haittaa, eipähän tuu aloteltua ovistestejä liian aikaisin.:LOL:
 
@pikkutakkutukka Mitä testejä? :) Toivotaan että muuttuisi plussaksi vielä.
Minäkin tilasin taas ovistestejä. Ja kahdenlaisia raskaustestejä :LOL: Ovistestien pitäisi riittää nyt ainakin 4 kiertoa, raskaustestien kohdalla riippuu omasta mielenhallinnasta :LOL:
Nä oli pregcheckejä. Tänään ymmärsin myös mitä nä viivanpaikat on, kun tietyssä valossa se näkyi. Ei siinä kyllä muuta edes hyvällä mielikuvituksella näe. Oireet muutenkin nolla :(

Tilasin pariin kiertoon testejä joka lähtöön, eli eiköhän täältä perästä tulla!
 
@viipulainen, jaetaankohan keskiviikkonakaan postia kun on itsenäisyyspäivä? Ja huippuhienoa, miten vakavasti miehesi ottaa vitamiiniasian.
@pikkutakkutukka, ei annettu mitään selkeää ohjeistusta raskautumisesta. Kysyin, että pitääkö odottaa oikeita kuukautisia. Vastaus oli, että meidän sairaalassa ohjeistavat, että hyvä olis olla yhdet menkat välissä, mutta ei useampia ehdottomasti tarvitse odotella eikä pakko ole niitäkään, että jotkuthan raskautuu heti. Ja jos te haluatte raskauden alkavan, niin te haluatte, eikä tarvitse odotella. Selvä. Mutta mun täytyy nyt ensi viikolla käydä verikokeessa tsekkaamassa että hcg-arvo on laskenu alle viitearvojen, mitä se ei edellisessä mittauksessa ollut. Se oli ainoa selkeä ohje, minkä sain.
@Uutikainen, tervetuloa, mukaan mahtuu aina!
@emilyyh, hienosti on viivat vahvistunu. Toivotaan, ettei tuu takapakkia.
 
@vuuti jaiks tottapa turiset, en ajatellut yhtään.:LOL: mut ei sekään haittaa jos tuleekin vasta torstaina. Keskiviikkona on vasta kp8 niin oisin ollu siltikin tosi ajoissa.:whistle::ROFLMAO:
Pitää tsekata postin sivut, tietäs jatkonkin kannalta tälle kuulle että miten jakavat, kohtqhan alkaa joulukortti sekoilukin:LOL:
 
Voi ei, mullekin tulee testit siis vasta torstaina...(n) En tiennytkään ettei posti tuo kirjeitä tiistaisin. Harmi. Mutta toisaalta, nyt on aivan sellainen olo että menkat alkaa ihan kohta. Kp on tänään 30/30-34. Henkisesti oon jo valmistautunut uuteen kiertoon. :confused:
 
Voi ei, mullekin tulee testit siis vasta torstaina...(n) En tiennytkään ettei posti tuo kirjeitä tiistaisin. Harmi. Mutta toisaalta, nyt on aivan sellainen olo että menkat alkaa ihan kohta. Kp on tänään 30/30-34. Henkisesti oon jo valmistautunut uuteen kiertoon. :confused:
Mäkin ostin jo eilen greippimehua varuiks. Viel ei oo menkkoja näkyny. Enkä kyl herännyt päänsärkyyn niinku AINA menkkojen aamuna
 
@Fritang kuvaili edellisellä sivulla ovulaatiotuntemuksiaan ja mulla on ihan samat kokemukset. Nimenomaan tommonen tärinäkipu ja just ennen ovulaatiota siis niin pahana että tavallinen kävelykin tuntuu inhottavalta. Ovulaatio tuntuu semmoselta nopeelta kipupiikiltä ( oon joskus onnistunu ihan ”kirkasemaan” ääneenkin :D kun se on ollu niin yllättävä) ja sit ne tuntemukset loppuu melkeimpä seinään.


Puskee päälle nää perus menkkoja edeltävät: tissikipu, turvotus, lyhyt pinna jne. Ja flunssassa mä oon ollu lähes ovulaatiosta asti :(
Nyt kuitenkin toissailtana alkoi ja eilen oli ihan ärsyttäväks asti semmosia pieniä tuikkasuja ja repäsyjä tuolla niinku ehkä häpyluun kohdilla. Herätti kyllä toiveet, kun ei oo mitään semmosta mitä perus kierroissa.

Tein kärsimättömänä testinkin ( ja kenenkään ei tarvi muistuttaa alkukierron lupauksesta tehdä vasta kun kuukautiset myöhässä :D) Tässä teille apuviivakin, ihan vaan jos ette kattele samanlaisin viivalasein mitä mä. Ja tosiaan dpo9
 
Nyt mulla n. pdo 10-11. Eilen mieliala heitteli häränpyllyä. Olin koko päivän jotenkin super iloinen kunnes illalla itketti. Alavatsa ja -selkä jomottaa. Oiskohan ne menkat kuitenkin tulossa.... Ihme päänsärkykin ollut päällä nyt toista päivää ja yleensä ei mulla semmosta kyllä ole.

@Nelliida toivotaan parasta ja että tuo viiva tuosta vahvistuu :D

Onko kellään kokemuksia Sofi one step raskaustesteistä. Onko kuinka luotettavia. Minulla niitä one step liuskatestejä joissa herkkyys pitäisi olla 10 ja sitten niitä toisia. Liuskatesti ainakin näytti eilen negan (n)

Kamalaa tää piinailu kun tekis mieli testata koko ajan mutta se olisi vaan turhaa ja rahan tuhlausta koska kohta kuitenkin menkat alkaa. Ukkokin on on tosi positiivinen ja sanoi että et sä ole raskaana mä tunnen sen. Onkohan sillä joku ylimääräinen aisti tämän suhteen vai? :whistle:
 
Hei tuli muuten testit. Eipä oo postia jaettu tiistaina tänne sitten heinä-elokuun. Varmaan vaikuttaa toi keskiviikko ja yleisesti joulukuun vilkkaampi postittelu.(y)
Pitää kyllä varmaan tilata r-testit ennen sitä viimeistä joulukorttien lähetyspäivää. Tai sillain että tulisivat ennen sitä päivää. Postilla alkanee tosiaan häslinki silloin ja en halua joutua oottelemaan tai miettimään häviikö se kirje.:LOL:
Ja varmaan arvaatte et noi o-testit polttelee nyt.:D
Saletisti menee yks tikku iltapäivällä.:whistle:
 
Mä laitoin eilen raskauskeijun tilauksen mutta vieläkään ei oo tullut sitä lähetys-viestiä. Höh. Muistaakseni yleensä tulee joku tieto kun paketti on lähetetty. Hyvään saumaan sattui @viipulainen postintulo. Tai no hyvään ja hyvään jos ne siellä polttelee nyt liikaa... ;)

@Nelliida kuvittelen kyllä näkeväni tuossa jotain värin tynkää. Vai kuvittelenko vaan? Toivotaan kovasti vahvistumista! Onko testejä vielä jäljellä?

Täällä kp32/32 jota kuinkin ja menkkoja ei näy. kp 30 &31/32 testit oli siis negatiivisia. Nyt alan pelkäämään että ovulaatio olikin vielä normaaliakin myöhemmin... Yleensä ollu kp 21. Nyt en siis tikutellut eikä muutenkaan mitään hajua oireista tai mistään. Eli saattoi osua kyllä hikiset hedelmöitysyritykset ihan väärille päiville :unsure: On tä odottaminen piinallista kun ei ole testejäkään!

Mitään raskauteen viittaavia oireitakaan ei ole, paitsi eilen kuvittelin bonganeeni muutoksia rinnoissa. Saattaa kyllä mennä samaan kastiin kaikkien olemattomien kuvittelemieni rt-viivojen kanssa :D Muutoin oireet nolla menkkojen tai raskaudenkaan suhteen...
 
Nelliida mä nään tuossa kuvassa haaleaa viivaa! Toivottavasti lähtee vahvistumaan!:)

Viipulainen, nyt kyllä toiveet heräsi, toivottavasti tännekin posti tuo kirjeitä tänään. :D Ei oo menkat vielä ainakaan alkaneet... :rolleyes:
 
Nää oli tilattu raskauskeijulta ja sieltä ei oo yleensä tullu muuta ku se tilauksen vastaanoton vahvistus. Mutta yleensä postittavat viimeistään seuraavana arkipäivänä, jos tekee tilauksen aamusta, lähtee saman päivän postiin tosi usein ja voi olla jopa seuraavana päivänä perillä.:)

Ja mäki nään @Nelliida tossa jotai, voi kun vahvistuisi(y)

Ja mä vähän nyt ihmettelen ku tuntuu niin...ovismaiselta. Sellasta samaa mitä yleensä 4vrk ennen ovista. Voi olla kyllä et toi greippimehu potkii taas, mutta hyvä oikeestaan että tuli noi testit. Saattais hieman ottaa päähän jos kroppa päättäis ovuloida tosi aikasin ja sit kauheella paniikilla alkaa säätämään talletuksia.:ROFLMAO:
Nythän siis oon ajatellu että vasta to-pe tarvii alkaa sykkimään asian kanssa .:LOL:
 
Posti toi tännekin testit tänään!:)Negatiivinen oli, niinkuin vähän arvelinkin, joten nyt vain odottelen menkkoja alkaviksi.

Mä tilasin kotitestiltä, ja sieltä tuli sähköpostiin ilmoitus, kun tuotteet oli lähetetty.
 

Yhteistyössä