Toiveena vauva 2017-2018

Mulla menee hermot itteni kanssa. Mä en oo testaillut mistään raskauksista/ yrityksistä ennen ku päivää ennen menkkojen poisjääntiä. Tänään taas sorruin tekemään pc:n testin,eikä siitä saa ku viivan paikan valoa vasten :LOL:
Vähän siis malttamaton:whistle:
Maaliskuussa tulee 5vuotta mun viimeisimmästä keskenmenosta, ja sen jälkeen mies ei halunnutkaan lasta. Nyt sitten ku olin jo heittänyt viimeisimmätki toiveet kuoppaan ja asennoitunut että enempää ei tuu, niin mies tosiaan tiputti pommin, että haluais vielä yhden..
Nyt tietysti en pysty muuta ajattelemaankaan ja tää tekee mut hulluksi.
(Sori, tuli pelkkää omaa napaa. Pakko purkaa tänne kun en oikeestaan haluu kavereille ees kertoa koko kuumeilusta)
 
  • Tykkää
Reactions: Laurajy
Mä nään noissa vieläkin haamujen haamut mut tietty jos ne haalistunu siitä mitä oli niin sit varmasti se kemiallinen :(
Haaleita ne edellisetkin on ollu.. Lähinnä nyt kokoajan mietin voiko tuo avanne vaikuttaa virtsan vahvuuteen kun joudun juomaan ihan hulluna et munuaiset kestää kunnossa.. Keskiviikkona on hoitaja aika toivottavasti lähettää vaikka verikokeisiin ni selviää tämäkin.. :/ kyl mieki jotain tikussa nään mut apteekin testissä en mut en kyl kauheesti sitä tiiraillu ku odotin vahvoja viivoja :/
 
@Nadine88 mä kartoitan menkkojen aikaan suusta jos edes kartoitan silloin. Sit vikana kuukautispäivänä jolloin vuoto on ihan olematonta enään, alan mitata toosasta.:D

@Laurajy pyydä vaan se verikoe mikäli tulee tarpeeseen. Jos tosiaan joudut paljon nestettä vetämään, niin pissa saattaa olla haljua jatkuvasti ja tulos jää epäselväksi sen takia.
 
  • Tykkää
Reactions: Laurajy
@viipulainen Voi olla että se 15 on joku laskettu keskiarvokin.
Se että tänään tuli verta seksin jälkeen ni on meillä tullu vakioksi menkat voi siltikin alkaa vasta 1-5pv päästä. Viimeksi oli just tällä samaisella kp:llä verta (24) menkat alko vasta kp 29. Ja siinä välissä ei tullut tuhrua eikä mitään.
Okei.
Mulla tuli mieleen sellainenkin, että jos siun mies menee uusinta testiin ja tulos on normaali, niin kannattaa ehkä sun pyytää kierronseurantaan ultraa ja verikokeita.
Sillä siis että onko hormooniarvot varmasti balanssissa kierron lopulla ettei se sitten vaikeuta asioita. Just että keltarauhanen toimii normaalisti alusta loppuun yms. Vai oliko sulla nämä jo kartoitettu?
 
Okei.
Mulla tuli mieleen sellainenkin, että jos siun mies menee uusinta testiin ja tulos on normaali, niin kannattaa ehkä sun pyytää kierronseurantaan ultraa ja verikokeita.
Sillä siis että onko hormooniarvot varmasti balanssissa kierron lopulla ettei se sitten vaikeuta asioita. Just että keltarauhanen toimii normaalisti alusta loppuun yms. Vai oliko sulla nämä jo kartoitettu?
Ei oo mulle tehty mitään. Kun lääkäri päätti että mulla helposti tulleita raskauksia takana niin miehestä alotetaan.
Mutta mihin noi hormoniarvot vaikuttaa?
Siis voiks tää et mulla on alkanu tuleen loppukierrossa verta niin johonkin?
Aikasemminhan mulla alko tuhruttelut 2-4pv ennen menkkoja mut se loppu kun tehtiin loop.
 
Ei oo mulle tehty mitään. Kun lääkäri päätti että mulla helposti tulleita raskauksia takana niin miehestä alotetaan.
Mutta mihin noi hormoniarvot vaikuttaa?
Siis voiks tää et mulla on alkanu tuleen loppukierrossa verta niin johonkin?
Aikasemminhan mulla alko tuhruttelut 2-4pv ennen menkkoja mut se loppu kun tehtiin loop.
Joo jostain oon lukenu täällä kaksplussassa että heille joilla lyhyt luteaalivaihe tai selkeästi liian varhaista tiputtelua, niin saaneet lääkkeitä näihin.
Tiputtelu liian varhain kielis kaiketi siitä että se hormooni joka ylläpitää kohdun limakalvoa ei välttämättä pysy tarpeeks korkealla vaan limakalvo alkaa surkastua pois ennen aikojaan.
Musta on hassua että sulle on käyny noin, että todettu vaan että ku on ennenki onnistunu ni alotetaan toisesta. Mun sisko on elävä esimerkki siitä että tuli laakista raskaaksi, mutta sen jälkeen kaikki mahollinen on menny päin peetä. On todettu keltarauhasen vajaatoimintaa, lievää pco:ta toisella puolella vaikka normaalipainoinen, toinen puoli ois normaali muuten, mutta hieman munanjohdin tukossa ja sit oli jotain muita heittoja muissa hormooneissa.
Eli pointti oli, että mitä vaan voi tulla ja siksi musta ois tärkeetä tsekata ihan molemmat. Ja siis silläkin, että vaikka miehen seuraava näyte olis sama ku viimeksi, niin oletus ei sais olla se ettei sua tutkittaisi.
Reippaasti vaaditte sullekkin kartoitusta kaikkeen mitkä vaan voidaan kartoittaa.
 
Joo jostain oon lukenu täällä kaksplussassa että heille joilla lyhyt luteaalivaihe tai selkeästi liian varhaista tiputtelua, niin saaneet lääkkeitä näihin.
Tiputtelu liian varhain kielis kaiketi siitä että se hormooni joka ylläpitää kohdun limakalvoa ei välttämättä pysy tarpeeks korkealla vaan limakalvo alkaa surkastua pois ennen aikojaan.
Musta on hassua että sulle on käyny noin, että todettu vaan että ku on ennenki onnistunu ni alotetaan toisesta. Mun sisko on elävä esimerkki siitä että tuli laakista raskaaksi, mutta sen jälkeen kaikki mahollinen on menny päin peetä. On todettu keltarauhasen vajaatoimintaa, lievää pco:ta toisella puolella vaikka normaalipainoinen, toinen puoli ois normaali muuten, mutta hieman munanjohdin tukossa ja sit oli jotain muita heittoja muissa hormooneissa.
Eli pointti oli, että mitä vaan voi tulla ja siksi musta ois tärkeetä tsekata ihan molemmat. Ja siis silläkin, että vaikka miehen seuraava näyte olis sama ku viimeksi, niin oletus ei sais olla se ettei sua tutkittaisi.
Reippaasti vaaditte sullekkin kartoitusta kaikkeen mitkä vaan voidaan kartoittaa.
Pitää ottaa tämäkin puheeksi kun pääsee lääkäriin ensikäynnille.
Mää oon ollu sitä mieltä kun tutkinut tuota verivuotoa että se johtuu vaan siitä että seksi takaapäin saa tuon. Esim viime kierrossa kp 24 takaapäin vuosi sen jälkeen muita asentoja ei tullut mitään.
Pitää kattoo kuin huomenna käy jos koittaa jotain muuta. =)
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
Aloitin tänään taas greippimehun ja nyt uutena tämän vadelmanlehtiteen. Elikkäs @viipulainen uskaltaako tätä juoda läpi kierron vaikka paketin kyljessäkin varoitellaan juomasta alkuraskaudessa? o_O Vai ottaisko varman päälle ja jois vaan ovikseen asti..
Voi juoda läpi kierron. Taatusti harmittomampaa kuin tupakka, alkoholi tai lääkkeet/särkylääkkeet. Toi lukee aivan kaikissa luontaistuotepussien kyljessä ja myös mm.rooibos tee paketeissa.
Käytönhän voi stopata samantien jos alkaa näkyä viivaa tai pelata varman päälle ja lopettaa 5-7vrk oviksesta kuten punkkukuurin kanssa tehdään.:)
 
Ja siis lähtöjäänhän tuota juodaan muissa maissa kuukautiskipujen lievitykseen läpi kierron. Vadelmanlehdet parantaa lantion alueen verenkiertoa isommaksi osaksi, jolloin kohdun lihakset saa paremmin happea ja kramppikipu on lievempää.
Samalla kun verenkierto on parempaa, kohdun limakalvoille kiertää paremmin ravinteita ja sitä happea jolloin alkion edellytykset kiinnittymiseen paranee.
Loppuraskaudessa juotuna kohtu taas vahvistuu ja auttaa synnytyssupistuksia ja kohdun jaksamista urakassa.
Ei siis sisällä myrkkyjä, mutta varalta tuo suositus on laitettava näihin, koska kattavan suuruisia tutkimuksia ei ole kaiketi vielä tehty.
Mie oon vähän ituhippi näissä vaikka en suurkuluttaja olekkaan, mutta mieluumin otan vattulehdet kuin punkun. :giggle:
Tekee miten itsestä hyvältä tuntuu niin tuskin menee pieleen .:)
 
  • Tykkää
Reactions: Möörtsi
Voi juoda läpi kierron. Taatusti harmittomampaa kuin tupakka, alkoholi tai lääkkeet/särkylääkkeet. Toi lukee aivan kaikissa luontaistuotepussien kyljessä ja myös mm.rooibos tee paketeissa.
Käytönhän voi stopata samantien jos alkaa näkyä viivaa tai pelata varman päälle ja lopettaa 5-7vrk oviksesta kuten punkkukuurin kanssa tehdään.:)
Jees!

Hirveet menkkakivut, en kestääää.
 
Ja siis lähtöjäänhän tuota juodaan muissa maissa kuukautiskipujen lievitykseen läpi kierron. Vadelmanlehdet parantaa lantion alueen verenkiertoa isommaksi osaksi, jolloin kohdun lihakset saa paremmin happea ja kramppikipu on lievempää.
Samalla kun verenkierto on parempaa, kohdun limakalvoille kiertää paremmin ravinteita ja sitä happea jolloin alkion edellytykset kiinnittymiseen paranee.
Loppuraskaudessa juotuna kohtu taas vahvistuu ja auttaa synnytyssupistuksia ja kohdun jaksamista urakassa.
Ei siis sisällä myrkkyjä, mutta varalta tuo suositus on laitettava näihin, koska kattavan suuruisia tutkimuksia ei ole kaiketi vielä tehty.
Mie oon vähän ituhippi näissä vaikka en suurkuluttaja olekkaan, mutta mieluumin otan vattulehdet kuin punkun. :giggle:
Tekee miten itsestä hyvältä tuntuu niin tuskin menee pieleen .:)
Nojooo, sais näitä kipuja vähän helpatakin! :(
 
Mä skippaan greippimehun tässä kierrossa mut pitäiskö hakea tota vadelmanlehtiteetä. Muistaakseni clipperin sarjasta sitä ainaki löytyy.

Itketty tänää miehen kainalossa ja sit sisuuuntuneena ovistikut tilattu(ja samassa paketissa 10kpl herkkiä r-testejä). Hauska ku en jaksanu heti hakea luottokorttia nii tapahtuma jäi kesken nii heti tuli raskauskeijulta viestiä että onks kaikki ok :ROFLMAO::ROFLMAO:
olis pitäny laittaa takasi että ei oo ja lähettäkää yks raskaus mulle ja heti!
 
@Möörtsi toivotaan että tasottuisi kivut.

@Nadine88 joo clipperillä on, siinä tais olla tosin seassa makuna ruusunmarjaa ja vadelmaa vai olikohan vaan ruusunmarjaa. Hyvän makuista mielestäni, mutta en ole aivan varma onko siinä minkä verran sitä vadelman lehteä sen muun lisäksi. :) Mutta jos sitä saa helpoimmin, niin ostamaan vaan.(y)
Ja joo voisivat lähetellä niitä raskauksia myös, tarvii alkaa kyselee turhia.:LOL:
Mulla on kans aina rituaalina törsätä kammo summa testeihin kp1, kummasti helpottaa pahimpaan ketutukseen.:D
 
@Möörtsi toivotaan että tasottuisi kivut.

@Nadine88 joo clipperillä on, siinä tais olla tosin seassa makuna ruusunmarjaa ja vadelmaa vai olikohan vaan ruusunmarjaa. Hyvän makuista mielestäni, mutta en ole aivan varma onko siinä minkä verran sitä vadelman lehteä sen muun lisäksi. :) Mutta jos sitä saa helpoimmin, niin ostamaan vaan.(y)
Ja joo voisivat lähetellä niitä raskauksia myös, tarvii alkaa kyselee turhia.:LOL:
Mulla on kans aina rituaalina törsätä kammo summa testeihin kp1, kummasti helpottaa pahimpaan ketutukseen.:D
Olin joskus töissä paikassa mistä sai tota clipperin ja moni nainen kävi sitä hakemassa naistenvaivoihin, mut täytyy kattoo ku samaisesta kaupasta saattaa löytyä muunkin merkkisiä
 
Hei ihanaa, kiitos tuosta vadelmanlehtiteevinkistä! Jisst mietin tänää et mikä se on se mitä kaikki vetää ja sehän se oli (n):p. Huomenna luontaistuotekauppaan :whistle:..

Minulla käytössä raskaus ja imetysvitamiinit, macaa tulee käytettyä smootheiden joukossa ja lisäksi magnesiumia nappailen sillo tällö. Nyt Ctä ja sinkkiä koska flunssa.. ja tietenkin kaikkea kirpeää ja sitrushedelmiä, koska tyttötoive :love:.

Että ihan vaan vähän panostan :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Olin joskus töissä paikassa mistä sai tota clipperin ja moni nainen kävi sitä hakemassa naistenvaivoihin, mut täytyy kattoo ku samaisesta kaupasta saattaa löytyä muunkin merkkisiä
Mulla Clipperiä, oli hyvänmakuista kun sekoitin vielä sitä kuningatarhyytelö-siitepölyhunajaa sekaan (y) Toivon sinulle niin paljon sitä raskautta, vaikutti nyt niin hyvältä. :( Ehkä meidän vuoro on tässä kierrossa :love:
 
vaihtaakseni fiilikset negatesteistä takaisin yrittämiseen, niin mitä vitamiineja muut yrittäjät syö? ja onko muuten ajateltu ruokavaliossa tms tuo raskautumisyritys? :)
Mulla käytössä raskausajan monivitamiini + lisänä d-vitamiini, vehnänalkioöljy, greippimehu, vadelmanlehtitee ja kuningatarhyytelö-siitepölyhunaja (gelee royale siis hunajan muodossa). Nyt tilasin dermosililtä vielä magnesiumia. :D Jääätävä määrä kaikkee! Kahvin juontia oon vähentänyt ja energiajuomat jättänyt kokonaan pois. :)
 
  • Tykkää
Reactions: ahmis ja Laurajy
Hei ihanaa, kiitos tuosta vadelmanlehtiteevinkistä! Jisst mietin tänää et mikä se on se mitä kaikki vetää ja sehän se oli (n):p. Huomenna luontaistuotekauppaan :whistle:..

Minulla käytössä raskaus ja imetysvitamiinit, macaa tulee käytettyä smootheiden joukossa ja lisäksi magnesiumia nappailen sillo tällö. Nyt Ctä ja sinkkiä koska flunssa.. ja tietenkin kaikkea kirpeää ja sitrushedelmiä, koska tyttötoive :love:.

Että ihan vaan vähän panostan :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Itsekin vedän kaikkia vitamiineja,magnesiumia,sinkkiä, foolihappoa tietty :D miulle ei oo mitään väliä kumpi tulee <3 kunhan joskus vaan tulisi se lapsi :)
 

Yhteistyössä