Toiveena vauva 2017-2018

@Laurajy Minä vedän yrityksen takia ainoastaan foolihappoa. Lisäksi syön d-vitamiinia, monivitamiinia ja B12, mutta nämä menee tosiaan ilman yritystäkin :) Ruokavaliotakaan en ole jaksanut muuttaa, koska en keksi mitään parannettavaa, toki herkkuja voisi vähentää mutta mitä elämä on jos ei saa joskus herkutella :D
 
  • Tykkää
Reactions: Laurajy
vaihtaakseni fiilikset negatesteistä takaisin yrittämiseen, niin mitä vitamiineja muut yrittäjät syö? ja onko muuten ajateltu ruokavaliossa tms tuo raskautumisyritys? :)
Mä syön ladyvitan raskausajan vitskua, 50 d vitskua ja magnesiumia lisänä.
Ruokavaliossa yritän hillitä lähinnä mun paria pahetta, kahvia ja suolaa.:LOL: Muuten on monipuolinen ruokavalio kun on näitä kasvavia ihmistaimia joita pitää ruokkia.:D
 
  • Tykkää
Reactions: Laurajy
Onko muilla kropassa tullut ulkoisia muutoksia pillereiden lopetuksen jälkeen? Mulla tissit pienentynyt (jopa mies huomautti asiasta :unsure:), finnit kukkii selässä ja vatsa on kasvanut. Piru vieköön, tässäkö kiitos raskaushaaveista :eek::ROFLMAO:
 
Täällä käytössä d-vitamiini 50, sitten juon joka aamu monivitamiiniporejuoman, siinä on myös tuhti annos foolihappoa. Painoa pitäis kyllä saada pois, mutta sille asialle en oo toistaiseksi tehnyt mitään. Yritämme syödä monipuolisesti peruskotiruokaa. Oon herkkuhiiri, mutta minäkin olen sitä mieltä, että pitää saada herkutella. Karkitta olen ollut puoli vuotta ja se on kyllä valtava saavutus mulle, etenkin kun joulustakin selvisin. Mitä nyt leivoin pätkis- ja geishakakkua, mutta sehän on ihan eri asia. ;) Niihin pitää sentään nähdä vaivaa.

Täällä edelleen märät paikat ja aamulla tuntui kipua rinnoissa ihan puristelematta. Mahatuntemukset jatkuu ja tänään tuntui pieni vihlasu alapäässä levossa ollessa.
 
Mulla pillereiden jälkeen tullu näppyjä paljon, mut onneks semmosia pieniä että ei mitään aknenäppyä. Mulla muutenki kuiva iho kyllä talvella. Hiukset kans rasvoittuu hiukan nopeammin ja tissit kasvoi vähän ja painoakin tuli muutama kilo. Ylipainoa ei ole mut herkuttelua on tullu ny tässä yritysaikana turhan paljon.

Vitskuja mulla menee d 50, foolihappo, monivitamiinipore, sinkki, b, rauta+c(kuureina), magnesium ja satunnaisesti omega.

Jännää miten menkat on muuttunu pillereiden jälkeen. Veri on semmosta viininpunaista ja vuoto runsaampaa mut kestää vähemmän aikaa. Mahakivut on suuremmat ku pillereiden aikaan mut se kamala päänsärky joka ennen alko päivää ennen menkkoja ja teki olon kuin humalaiseksi, on poistunut kokonaan. PMS-oireet kyl on mut ei onneks kovin pahana.
 
Onko muilla kropassa tullut ulkoisia muutoksia pillereiden lopetuksen jälkeen? Mulla tissit pienentynyt (jopa mies huomautti asiasta :unsure:), finnit kukkii selässä ja vatsa on kasvanut. Piru vieköön, tässäkö kiitos raskaushaaveista :eek::ROFLMAO:
Mulle tullu finnejä. Eikä todellakaan näin kohta 36v oo kauheen hemasrvaa finnit nenän juuressa tai poskissa et todella kiva!
Rinnat mulla pienentyny mut oliko syynä laihdutus vai pillereitten pois jättö mutta pienet on (semmottet roikkuvat mummo tissit)
 
Tiiät @Jasuuu mihkä laitat kuvan sit huomenna.:D Voidaan täristä sit joukolla täällä. Sharing is caring jne.:giggle:

Ja siis joo mun PITI tehä testi. Kävi kuitenki niin, että mies nukku pahasti pommiin ja heräsi paniikissa ja pyysi jeesiä että saa tavaransa nopeesti kasaan. No tää sekotti mun pasmat niin että painuin ens töikseni kuselle ja mittaa lämmön. No kusasin pönttöön.:LOL: Lämpö oli sentään noussu taas kymmenyksellä vaikka heräsin tunnin aiemmin mitä ois tarvinnu. :ROFLMAO:
Joten pitää kattoa illemmalla jos tekis, tai sit vasta huomenna uus yritys.:D
 
Tiiät @Jasuuu mihkä laitat kuvan sit huomenna.:D Voidaan täristä sit joukolla täällä. Sharing is caring jne.:giggle:

Ja siis joo mun PITI tehä testi. Kävi kuitenki niin, että mies nukku pahasti pommiin ja heräsi paniikissa ja pyysi jeesiä että saa tavaransa nopeesti kasaan. No tää sekotti mun pasmat niin että painuin ens töikseni kuselle ja mittaa lämmön. No kusasin pönttöön.:LOL: Lämpö oli sentään noussu taas kymmenyksellä vaikka heräsin tunnin aiemmin mitä ois tarvinnu. :ROFLMAO:
Joten pitää kattoa illemmalla jos tekis, tai sit vasta huomenna uus yritys.:D
Ehdottomasti tuun tänne aamulla sit uuden kuvan kanssa! Tää on kyllä hyvä paikka kun saa niin mahtavaa tukiverkostoo oli lopputulos mikä tahansa! Se kemiallinen on niin takaraivossa et ihan ihme panikoimtia noitten viivojen kanssa :D

En malta odottaa että säkin alat testaileen pääsee sit jännää sunkin puolesta ! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
Mulla oli käytössä sellaiset pillerit, joista en saanut mitään oireita, niin hyvässä kuin pahassakin. Eli edelleen täytyy pestä tukka joka päivä ja naama kukkii ympäri kierron. <3<3 Tissit on imetyksen jäljiltä sellainen kaunis roikkuva AA. Sitten kun lapset on tehty, käyn hakemassa 1) sen aknentappolääkekuurin 2) tissit. :D

Onko tänään välipäivä testien suhteen vai meinasik joku vielä testata? :giggle:

Täällä dpo5(?). Oireet: ei mitään. Lugen sivuoireet: ei mitään. Tärppifiilis: ei.
 
Mulla oli käytössä sellaiset pillerit, joista en saanut mitään oireita, niin hyvässä kuin pahassakin. Eli edelleen täytyy pestä tukka joka päivä ja naama kukkii ympäri kierron. <3<3 Tissit on imetyksen jäljiltä sellainen kaunis roikkuva AA. Sitten kun lapset on tehty, käyn hakemassa 1) sen aknentappolääkekuurin 2) tissit. :D

Onko tänään välipäivä testien suhteen vai meinasik joku vielä testata? :giggle:

Täällä dpo5(?). Oireet: ei mitään. Lugen sivuoireet: ei mitään. Tärppifiilis: ei.
Mä oon tehny ton b valinnan aikanaan! Hyvä valinta sekin :ROFLMAO: toki tein sen ennen lasta ni saa nähdä jos tulee vie toinen lapsi että onko mulla sit roikkuvat tissit missä on jossain jotkut pallot kun vähän hakee :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
@Fritang mä teen varmaan illalla, mutta tuskin näkyy mitään.:LOL: Nyt on noita David merkkisiä. Niitä oli ku kuopuksesta plussasin. Aina tosin vähän hämmentää kun niissä se tikun pitely puoli on vihreä niinku one stepin ovistesteissä.:LOL: Mut tuli niillä viimekski plussa ihan oikeesta asiasta.:D
 
  • Tykkää
Reactions: Jasuuu
12.01.2018

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen........19/26-31...yk6
Nadine88...........2/28-34....yk4
Möörtsi..............2/25........yk3
Tänttähäärää....25/23-29......ya 10/16
Viii......................35/29-33......yk3
Nelliida..............6/28-30....yk7
Fritang...............17/23-27...yk11 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-......17/24-34...yk11
Vuuti...................22/28-32...yk9 (km yk7)
Salty....................26/30-33...yk1
Jasuuu................32/32-33...yk2(kemiallinen yk1)
Sonde................22/26-30....ya syksy -17-
lilia88.................. 13/27-31....... yk 1
Pikkutakkutukka..5/29-33....yk6 (km 6/17)
Nasunen87..........24/28.......yk 1
Ksennonen.......... 4/XX...ykX
Ahmis................ ..3/25-28.....yk2

Piinailijat:
Jasuuu...............dpo13
Viipulainen..........dpo6
Fritang.................dpo5
Nasunen87..........dpo10

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
 

Yhteistyössä