Toiveena vauva 2017-2018

En malta odottaa sun testejä! Onneks alat oleen jo hyvillä dpoilla! Hyvä etten oo siis suurta mokaa tehty tolla kun dipannu kauemmin! Aloin jo miettii et huomenna kun testaan sillä oikeella ajalla tulee nega ja kaikki viivat vaan tullu sen takia kun oon uittanu liikaa :D :D
Pikemminkin olis toisinpäin, että jos kastuu liiaksi, voi tulos olla hieman haljumpi jos hormooni määrät on vielä pienet. :D
 
Pikemminkin olis toisinpäin, että jos kastuu liiaksi, voi tulos olla hieman haljumpi jos hormooni määrät on vielä pienet. :D
Mä varmaan sekoon ennen aamua tätä vauhtia :D mitenköhän saan nukuttua.. jos se viiva on vielä saman vahvuinen huomenna niin apua....

Oireita ei vieläkään oo muuta kun hirveet ilmavaivat,kuvotus välillä ja kuplii kohdussa :D ( kai sekin on vaan se ilmavaiva) siinä kemiallisessa mulla oli tosi kovia kaikkia jomotuksia et jouduin panadolia ottaa kipuihin niin nyt koitan ajatella että hyvä merkki että ei oo kipuja :unsure:
 
Argh menin sit viel tekee tänään pari testiä, jokaikiseen testiin tulee haalea haamuviiva mut se ei piru soikoon vahvistu..keskiviikon avannehoitajan aikaa odotan kuin kuuta nousevaa jos osais kertoa onko miun virtsan koostumus sellainen et aiheuttaa turhia haamuja. rassaa tälläinen.. :/
 
Aloin täällä miettimään ja selvittelemään kun mun kalenterisovellus laskee luteaalivaiheen eri lailla ku mitä dpo:t menee, eli tosiaan selvisi että dpo0 on luteaalivaiheen eka päivä. Eli kun mulla nyt alko menkat dpo13 niin myös luteaalivaihee oli kuitenkin se 13, koska laskeminen alkaa dpo0:sta. Aloin vaan jo panikoimaan että jäikö toi mun luteaalivaihe nyt liian lyhyeksi ku luulin että ne se oli 12 vrk

Että kaikkee sitä ehtii tässä tylsän vaiheen aikana miettimään ja selvittelemään :ROFLMAO:
 
Nyt on jo parempi olo. Jouduin turvautumaan rauhoittavaan vaikka oon nyt yli kuukauden vältellyt kolmiolääkkeitä. Nyt on ainakin varmuus ettei kukaan elele tuolla kohdussa niin sillä uskalsin ottaa. Mies ei oikein ymmärtänyt tätä mun pettymystä - tuli se sama "mähän sanoin jo marraskuussa että älä ala liikaa heti odottamaan".. Nojoojoo, mutta minkäs sille voi kun toive on niin kova. :(
 
Jaajaajaa! Nyt on liuta oireita! Selkäkipu, alkanut flunssa, turvotus, vatsan tuikkiminen, aristavat rinnat, huono olo, väsymys, yllättävä ruokahaluttomuus, kirkasta limaa, itkuherkkyys. Dpo:sta ei selvyyttä. Menkat pitäis alkaa tällä tai ensi viikolla. Semmosta tänne :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Fritang
Täältä liittyy yksi mukaan joka toivoo vauvaa vuodelle 2018. Voisitteko auttaa kuinka dbo lasketaan? Tässä kuvassa vasen yläkulma on tämän iltainen tikku ja oikea yläkulma aamuinen (Siis perjantain) ja alavasen torstai illan ja alaoikea torstai aamun. Mielestäni perjantai aamu on vahvin.
Joo pe aamu vahvin eli lauantai ois oletettavasti dpo0 eli ovispäivä ja sunnuntai dpo1. Hienot viivat!(y)

@Möörtsi hyvä että helpotti. Miehillä on niin eri asenne tähän. Oon edelleen sitä mieltä, että se johtuu ainakin jossain määrin siitä, että raskaus on miehille tavallaan "erillinen prosessi". Ja vaikka olisi molemmat ensikertalaisia tai vaikka olisi jo koettu raskaus aika yhdessä, niin...noh, eivät koe sitä kaikkea itsessään vaan voivat vain myötäelää ja kuvitella miltä se tuntuu. Ja olen varma että naisilla se tarve/kaipuu lapselle on n.1000 kertainen tunnetasolla (heillä joilla se kuuluu tulevaisuuden haaveisiin). Olkoon vaikka biologinen kello. Kyllä se miehilläkin syttyy, mutta hitaammin ja silti hieman eritavalla tunnetasolla kuin naisilla. :rolleyes: En usko että tahallaan ovat ymmärtämättömiä, ovat vaan miehiä.;)

Ja joo, jännä toki nähä inahtaako testitikku vielä. Melkeen toivon jopa viivanpaikkaa ni tietäs mihin sitä viivaa jatkossa sopis odottaa ees hailuna.:LOL: Mulla vaan on muistikuva että noissa sitä ei pahemmin erota jos niissä on vielä se kalvo taustalla mikä ennen.:D Mut katotaan. Nyt pääsis sit tekee vaikka 2 per päivä kierron loppuun asti.:ROFLMAO:
 
Ja kuivana :D ei oo paniikkia ei
@Jasuuu hyvinhän on viiva vahvistunut! :LOL: eiköhän siellä kyytiläinen ole tiukasti matkassa mukana. Onnea! (y)

ON: menkkoja ei näy ei kuulu, ja testi nega. Outoa kun ei ole aiemmin käynyt näin. Noo, odotellaan... :confused:
Mä todellakin toivon että on <3 saa nähdä mitä testi huomenna sanoo kun verilöylyn pitäis alkaa :D mihinköhän ne sun menkat on hukkunu (n)
 
@Nadine88 Nuo vähän vaihtelee sovelluksittain. Mutta sanoisin kyllä, että oikeampi tapa on laskea luteaalivaihe dpo:n mukaan. 12 päivää taidetaan vielä laskea normaaliksi, joten ei hätää :)

@Möörtsi Tiedän ettei mulla näy aiemmin :D Ja jos se on plussa niin siitä vasta piina alkaakin, kun omat mahdollisuudet elävään lapseen on ainoastaan 50% luokkaa per raskaus. Jos joskus vielä pääsen varhaisultraan asti niin pyörryn siellä :ROFLMAO:
 
No niin, testi tehty. :D
Mä en oikein tiedä mitä siihen tuli.:LOL: Värin alkaessa liikkua oli testi kohdassa hetken pinkkiä kunnes väri liikkui pois kentältä. Sitten siinä seisoi haalea ei mielestäni värillinen haalea viiva hamaan loppuun saakka kunnes testi kuivasi ja jäljelle jäi hyvin haalea viiva.
Testiajalla sen viivan erotti ihan kyynärmitan päästä. Mut lasketaan toi nyt viivanpaikaksi kun mä kuitenkin puolen vuoden testi-uran aikana oon osoittanut olevani ihan guru niitä saamaan.:ROFLMAO:
Ja on noissa vielä se harmaa kalvo taustalla. Ei siis juurikaan toimi läpivalaisu kun taustakalvo heijastuu sinehtävänä läpi. :D
Pitää tehä toinen myöhemmin tänään. Kun kerta testejä on niin paljon että voi tehä kahesti päivään.:LOL:
 
@Nadine88 Nuo vähän vaihtelee sovelluksittain. Mutta sanoisin kyllä, että oikeampi tapa on laskea luteaalivaihe dpo:n mukaan. 12 päivää taidetaan vielä laskea normaaliksi, joten ei hätää :)

@Möörtsi Tiedän ettei mulla näy aiemmin :D Ja jos se on plussa niin siitä vasta piina alkaakin, kun omat mahdollisuudet elävään lapseen on ainoastaan 50% luokkaa per raskaus. Jos joskus vielä pääsen varhaisultraan asti niin pyörryn siellä :ROFLMAO:
Googlettelin jonkun verran ja eri paikoissa törmäsin just tuohon että dpo0 olis jo eka päivä. Mut ei sillä niin väliä. Mulla kun normaalisti vieläpä 13/14 päivää. Nyt jäi vaan jostain syystä päivää lyhyemmäksi.

@Jasuuu todella hieno hiiva :love: kunpa joskus iteki sais nähdä yhtä hienon!
 
@Möörtsi omakaan mies ei ottanu tätä mitenkään raskaasti. Lohdutti kyllä mutta hokee vaan että älä stressaa että ei tässä oo kauaa yritetty. Ärsyttää vaan ku ei kaikki oo stressiä vaan just sitä ku se vauvakuume on niin kova ja pettymys valtava kun ei onnistu. Mut mennään tästä nyt hyvillä mielin uuteen kiertoon. Kuukauden päästä ollaan taas uusilla piinapäivillä ja sä hiukan aiemminkin :)

@viipulainen kuulostaa lupaavalta! Mut omasta kokemuksesta kans tiedän että tommosta voi näkyä muutenki. Mut toivotaan että sulla se olis ny tosi kyseessä!
 
@Nadine88 joo en pidä tommosia minään. Sit vasta jos väriä tulee, voin pitää jonain lupaavana.:D
Ois kyl kiva tietää mistä noita viivanpaikkoja tulee. Tai kun mullaki melkein aina jotain näkyy piinapäivillä mut sit ei kuitenkaan oo mitään. Päästäisköhän johki testivalmistajan testiryhmään :ROFLMAO: vai onks mul vaa päässä vikaa että näön viivoja joka paikassa :D:D
 

Yhteistyössä