Toiveena vauva 2017-2018

@Jasuuu joo onhan se hienoa, hyvässä ja joskus pahassakin. Mä oon itsekkin tosi vauvasti tunteva ja molemmat tavoillaan tosi vahvasielusia, ni ei puutu actionia tässä huushollissa. :ROFLMAO: Miehen suuri haave on päästä tekemään mulle raskausajan herkkukaappi. Ei tajunnut viimeksi tämmöstä toteuttaa ja sitä harmitti. Tää on siis hänen veljensä ideoima juttu ajalta, jolloin hälle oli ensimmäinen lapsi tulossa. :LOL: Käskin kyllä hankkia siihen jonkun sormenjälki tunnisteisen lukon, muuten saa täyttää sen viikon välein.:D
Ja mies toivois tyttöä, mutta mä oon ihan varma että sit ku joskus tärppää, niin poika sieltä varmana tulee. Sillä en oo laittanu ees kiertoon pojan vaatteita.:LOL:
Olin tosin sillon tyttöä oottaessa ihan loppuun saakka varma pojasta, vaikka ultrassa kätilö oli erittäin varma tytöstä. No olin ihan pihalla kun sain vauvan mahan päälle ja tyttö siinä parku.:giggle: Piti sit viikko synnytyksestä lähtee sekoamaan kaupoille tyttövauvojen vaatteista.:D

Mut propsit mulle. Ei oo tehny yhtään mieli testata aamun jälkeen. Tosi tyyni fiilis tällä kertaa. Mut en mä pystyis skippaamaan päivää niin etten testais ollenkaan, se ois aivan hullua.:LOL:
 
Moikka kaikille! :) Voisin myös liittyä tänne joukkoon, jonkin aikaa tätä ketjua kuitenkin tullut jo seurailtua.

Vähän esitietoja: Haaveissa olisi miehen kanssa molempien ensimmäinen lapsi. Ehkäisypillerit jätettiin pois viime vuoden toukokuussa n. seitsemän vuoden jälkeen ja kierto ei palautunut normaalisti itsekseen. Viime kuussa sain vihdoin ensimmäisen Terolut kuurin ja nyt näyttää jo paremmalta. Kunnon yrittämisen katson siis alkaneen viime kierrosta. Kyllä niin malttamattomalta tuntuu että.. :cautious:

Haaveilija_93 kp 4/27, yk 2.
 
@pikkutakkutukka siltä nimenomaan tuntuu, jotain uutta joka kerta. :D tässäkin kierrossa olin jo hehkuttanut miehelleni, että nyt tajuan ovikset ja vuorottelevat kiertojen pituudet ja tämän kierron keston ym. Ja miten sitten kävikään, menkkoja ei näy ei kuulu. :ROFLMAO: En tunne omaa kroppaani kyllä ollenkaan. :LOL:

@viipulainen mäkään en pysty oleen testaamatta jos testejä on kaapissa. :LOL: Ei oo sellaiseen itsehillintää. :ROFLMAO:

@Haaveilija_93 tervetuloa mukaan! :)
 
15.01.2018
Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen........22/26-31......yk6
Nadine88...........5/28-34.......yk4
Möörtsi...............5/25............yk3
Tänttähäärää.....28/23-29.....ya 10/16
Viii......................38/29-33.....yk3
Nelliida...............9/28-30.......yk7
Fritang...............20/23-27.....yk11 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-.......20/24-34....yk11
Vuuti...................25/28-32....yk9 (km yk7)
Salty.....................29/30-33...yk1
Sonde...................26/26-30....ya syksy -17-
lilia88...................16/27-31...yk 1
Pikkutakkutukka...2/29-33....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........27/28........yk 1
Ksennonen...........7/XX..........ykX
Ahmis...................6/25-28.....yk2
Haaveilija_93........5/27...........yk 2
VauvaHaaveilija89.16/29...........yk1

Piinailijat:
Viipulainen...............dpo9
Fritang.....................dpo8
Nasunen87..............dpo13
VauvaHaaveilija89...dpo1

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2)

*15.1 Lisäsin @VauvaHaaveilija89 ja @Haaveilija_93 ja siirsin @Jasuuu plussanneisiin. Voit Jasuuu siirtää takaisin piinailijoihin jos koet että se on enempi ok vielä :)
 
Viimeksi muokattu:
@Jasuuu joo onhan se hienoa, hyvässä ja joskus pahassakin. Mä oon itsekkin tosi vauvasti tunteva ja molemmat tavoillaan tosi vahvasielusia, ni ei puutu actionia tässä huushollissa. :ROFLMAO: Miehen suuri haave on päästä tekemään mulle raskausajan herkkukaappi. Ei tajunnut viimeksi tämmöstä toteuttaa ja sitä harmitti. Tää on siis hänen veljensä ideoima juttu ajalta, jolloin hälle oli ensimmäinen lapsi tulossa. :LOL: Käskin kyllä hankkia siihen jonkun sormenjälki tunnisteisen lukon, muuten saa täyttää sen viikon välein.:D
Ja mies toivois tyttöä, mutta mä oon ihan varma että sit ku joskus tärppää, niin poika sieltä varmana tulee. Sillä en oo laittanu ees kiertoon pojan vaatteita.:LOL:
Olin tosin sillon tyttöä oottaessa ihan loppuun saakka varma pojasta, vaikka ultrassa kätilö oli erittäin varma tytöstä. No olin ihan pihalla kun sain vauvan mahan päälle ja tyttö siinä parku.:giggle: Piti sit viikko synnytyksestä lähtee sekoamaan kaupoille tyttövauvojen vaatteista.:D

Mut propsit mulle. Ei oo tehny yhtään mieli testata aamun jälkeen. Tosi tyyni fiilis tällä kertaa. Mut en mä pystyis skippaamaan päivää niin etten testais ollenkaan, se ois aivan hullua.:LOL:
Mä vedin tosta esikoisesta päivässä aina yhen suklaa levyn ja raskausaikana tuli 25 kiloo :D niin jos mulla olis joki herkkukaappi niin sais olla 10 lukolla kiinni :D Mut aivan ihana idea <3 Toivotaan että menee toteutukseen :love: joko teit testin ??
 
Mä vedin tosta esikoisesta päivässä aina yhen suklaa levyn ja raskausaikana tuli 25 kiloo :D niin jos mulla olis joki herkkukaappi niin sais olla 10 lukolla kiinni :D Mut aivan ihana idea <3 Toivotaan että menee toteutukseen :love: joko teit testin ??
joo 10 lukkoa vois olla paras.:LOL:
Ja joo tein mutta ei siinä mitään edellisiä kummepaa näkyny.:giggle: Oon aika varma että se minkä siinä nään on vaan viivanpaikka, ei sen kummempaa.:D
 
joo 10 lukkoa vois olla paras.:LOL:
Ja joo tein mutta ei siinä mitään edellisiä kummepaa näkyny.:giggle: Oon aika varma että se minkä siinä nään on vaan viivanpaikka, ei sen kummempaa.:D
Älä vie luovu toivosta kun dpo vasta niin vähän se on se keskiviikko kun tehdään hienot viivat tää on ihan hiton outoo kun puuttuu ne menkkajomotukset mahasta mitä oli esikoisesta.. kun tuntuu et mahassa ei tapahdu mitään :D
 
Älä vie luovu toivosta kun dpo vasta niin vähän se on se keskiviikko kun tehdään hienot viivat tää on ihan hiton outoo kun puuttuu ne menkkajomotukset mahasta mitä oli esikoisesta.. kun tuntuu et mahassa ei tapahdu mitään :D
Joo en mä vielä kirveitä heittele.:LOL:
Voin sanoa, että ekan jälkeen noi tuntemukset on ihan muuta alkuraskaudessa. Mulla kakkosen ja kolmosen alkuraskaudessa oli vaan sukkapuikko tuikkasuja ja satunnaisia repäisykipuja. Esikon kohdalla juurikin menkkajomotusta ja jatkuvaa kiristystä alavatsalla. Ihan loogista sikäli, että kohtu on jo kerran venynyt äärimmilleen, joten ei reagoi enään jatkossa samoin. Sen sijaan liitoskivut, joiden ajattelin esikon odotuksessa olleen kipeitä...no ei ne kyllä ollu.:whistle::giggle:

Ainiin, eilen tein itelleni iltapalaa ja mies tuli siihen kyttäämään. Oltiin syöty 2h aiemmin myöhästynyt kunnon ruoka, joten miehen mielestä olen selvästi raskaana (kuten joka kuukausi) kun vieläkin olin nälkäinen.:ROFLMAO: Mutta oikeesti se johtu siitä että en syöny sitä ruokaa kovin hyvin koska mun mielestä se maistu ihan roskalta (marinoitua broilerin filettä):sick: pitää muistaa etten anna enään miehen päättää ruoista. :LOL:
 
Joo en mä vielä kirveitä heittele.:LOL:
Voin sanoa, että ekan jälkeen noi tuntemukset on ihan muuta alkuraskaudessa. Mulla kakkosen ja kolmosen alkuraskaudessa oli vaan sukkapuikko tuikkasuja ja satunnaisia repäisykipuja. Esikon kohdalla juurikin menkkajomotusta ja jatkuvaa kiristystä alavatsalla. Ihan loogista sikäli, että kohtu on jo kerran venynyt äärimmilleen, joten ei reagoi enään jatkossa samoin. Sen sijaan liitoskivut, joiden ajattelin esikon odotuksessa olleen kipeitä...no ei ne kyllä ollu.:whistle::giggle:

Ainiin, eilen tein itelleni iltapalaa ja mies tuli siihen kyttäämään. Oltiin syöty 2h aiemmin myöhästynyt kunnon ruoka, joten miehen mielestä olen selvästi raskaana (kuten joka kuukausi) kun vieläkin olin nälkäinen.:ROFLMAO: Mutta oikeesti se johtu siitä että en syöny sitä ruokaa kovin hyvin koska mun mielestä se maistu ihan roskalta (marinoitua broilerin filettä):sick: pitää muistaa etten anna enään miehen päättää ruoista. :LOL:
Totta muuten! Eihän tässä enään olla ekaa kertaa raskaana :D Ni ehkä ne oireetkaan ei oo niin voimakkaita :D En kestä kuinka ihana toi sun mies on! Toivon niin paljon teille plussaa <3 Hyvä toi kana juttu :LOL: Parempi päättää itte niin saa varmasti hyvää:LOL: onko hei sulla mitään hajua minkänäkösillä viivoilla digiin sais sen 2-3 viikkoo? Jännää se keskiviikko :LOL:
 
15.01.2018
Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen........22/26-31......yk6
Nadine88...........5/28-34.......yk4
Möörtsi...............5/25............yk3
Tänttähäärää.....28/23-29.....ya 10/16
Viii......................38/29-33.....yk3
Nelliida...............9/28-30.......yk7
Fritang...............20/23-27.....yk11 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-.......20/24-34....yk11
Vuuti...................25/28-32....yk9 (kmyk7)
Salty.....................29/30-33...yk1
Sonde...................26/26-30....ya syksy -17-
lilia88...................16/27-31...yk 1
Pikkutakkutukka...2/29-33....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........1/28........yk 2
Ksennonen...........7/XX..........ykX
Ahmis...................6/25-28.....yk2
Haaveilija_93........5/27...........yk 2
VauvaHaaveilija89.16/29...........yk1

Piinailijat:
Viipulainen...............dpo9
Fritang.....................dpo8
VauvaHaaveilija89...dpo1

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2)


Täällä alkoi menkat päivää ennenku ois ees pitänyt. Eilen sain tosiaan viivanpaikan PC:n testiin ja yhtäkkiä aamulla alkoi vuoto rajuna. Paskat fiilikset,mutta se ois kyllä ollu ihme jos ois ekasta kierrosta tärpänny.. varaudun henkisesti siihen puoleen vuoteen, mut silti tää henkinen kipu on tuskaa joka kerta ku nää vuoto alkaa :cry::cry::cry:
No, töiden jälkeen meen ostamaan kaikki mahdolliset vitskut ja hapot ja mehut yms.

Kertokaas mitä kaikkee mun pitää ostaa :D
 
@Nasunen87 pahoittelut menkoista. Mullakin alkoi päivää ennen ja on se raastavaa joka kerta. Mut eka päivä on pahin ja nyt mulla jo kp5, joten nopeasti aika menee :)

Toivottavasti @viii n tilanne selviää pian. Mullahan kans venyi kierto mut kun tiedon oviksen tarkan ajankohdan nii osasin sen jo ennakkoon laskea. 2 kierrossa taas en tienny ja se oliki sit inhottavaa ku testit negaa mut kierto venyy. Toivon että nyt tulis lyhyt kierto ja muutenki kierrot rupeis olee lähempänä 30 taas.
 
Täällä alkoi menkat päivää ennenku ois ees pitänyt. Eilen sain tosiaan viivanpaikan PC:n testiin ja yhtäkkiä aamulla alkoi vuoto rajuna. Paskat fiilikset,mutta se ois kyllä ollu ihme jos ois ekasta kierrosta tärpänny.. varaudun henkisesti siihen puoleen vuoteen, mut silti tää henkinen kipu on tuskaa joka kerta ku nää vuoto alkaa :cry::cry::cry:
No, töiden jälkeen meen ostamaan kaikki mahdolliset vitskut ja hapot ja mehut yms.

Kertokaas mitä kaikkee mun pitää ostaa :D
Osanotot menkoista! Sulla kävi @Nasunen87 just niinkun mulla :cry:. Tosin minä en testannut edes mitään koska a) en oo ostanut ainutakaan ovis/raskaustestiä ja b) mulla oli niin ajallaan kaikki kiinnittymiskivut ja samanlaiset pissaoireet kun esikoisesta, et oon kyllä edelleen joku siellä yritti kovasti kiinnittyä. Mut kp24 tuli flunssa ja kp26 sitten menkat, en tiedä. Jälkikäteen vielä selvisi että mulla oli dpo6 (noiden oletettujen kiinnittymiskipujen kanssa samaan aikaan) ollut labrakokeessa jo tulehdusarvot ihan ministi koholla (sama arvo kun oli joskus esikoisen alkuraskaudes kun kävin jossain työterveyslabrassa), en sitten tiedä johtusko kiinnittymisyrityksestä ja elimistön vastareaktiosta vai olisko se flunssa sitten jo tehnyt tuloaan mut ei ainakaan siinä vaihees viel ollut muita oireita kuin palelu ja menkkamaiset kivut.

Mut tääl kp6 menos ja elämä voittaa, just tässä ekaa vadelmanlehtiteetä hörpin :love:. Mulla tosiaan tämän lisäksi raskaus/imetysvitskut, magnesiumii ja macaa käytössä. Tämä uusi kierto olkoon nyt meidän kierto :love:! Täällä siis myös yk2 menos.
 
Täällä taas miestä ei tunnu kiinnostavan yhtään vaikka normaalisti roikkuu koko ajan vonkaamassa. No mut toisaalta hyvä ettei käytäkää kaikkee energiaa turhaan jos vaik ovis tuleeki taas vasta kp22 :D sitä varmaa pelottaa jo valmiiks taas se panoralli :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
15.01.2018
Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen........22/26-31......yk6
Nadine88...........5/28-34.......yk4
Möörtsi...............5/25............yk3
Tänttähäärää.....28/23-29.....ya 10/16
Viii......................38/29-33.....yk3
Nelliida...............9/28-30.......yk7
Fritang...............20/23-27.....yk11 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-.......20/24-34....yk11
Vuuti...................25/28-32....yk9 (kmyk7)
Salty.....................29/30-33...yk1
Sonde...................26/26-30....ya syksy -17-
lilia88...................16/27-31...yk 1
Pikkutakkutukka...2/29-33....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........1/28........yk 2
Ksennonen...........7/XX..........ykX
Ahmis...................6/25-28.....yk2
Haaveilija_93........5/27...........yk 2
VauvaHaaveilija89.16/29...........yk1
Keijupölyä..............7/18-23..........yk2

Piinailijat:
Viipulainen...............dpo9
Fritang.....................dpo8
VauvaHaaveilija89...dpo1

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2)



-------

Greippimehun kittausta täällä. Tää on myös meidän kierto, pakko olla:love: Yk2 siis menossa ja menkat loppuivat juuri kp7. 
 
Täällä taas miestä ei tunnu kiinnostavan yhtään vaikka normaalisti roikkuu koko ajan vonkaamassa. No mut toisaalta hyvä ettei käytäkää kaikkee energiaa turhaan jos vaik ovis tuleeki taas vasta kp22 :D sitä varmaa pelottaa jo valmiiks taas se panoralli :ROFLMAO::ROFLMAO:
Joo, täällä valitetaan kun sillon on kauhee määrä seksiä kun on mahis tulla raskaaksi ja sit taas selibaatissa muka niin hiiiirmu pitkään, pah :D
 
Voi vitsi nyt on hyvä fiilis ku ei oo ollenkaan tuhrutellu ennen tai jälkeen menkkojen! Viime kierrossa tuhrua tuli viel kp10 ja sehän on merkki jostain liian matalasta hormonitasosta tms. Jospa tää kierto olis ny sit normaali ja jäis myös lyhyemmäksi.

Vadelmanlehtiteetä oon ny juonu päivittäin ja ai kauhee ku se laittaa pissattaan :eek::ROFLMAO:
 
Vadelmanlehtiteetä oon ny juonu päivittäin ja ai kauhee ku se laittaa pissattaan :eek::ROFLMAO:
Josko se kierto sieltä nyt vakiintuis ja tärppimahiksetkin paranis :love:!

Mut tää mua kiinnostaa paljos tuota vadelmanlehtiteetä sit uskaltaa vetää? Onks kaks kuppii päiväs ok? Vai oisko 1 parempi?

Yritän nyt vähentää tuon kahvin 1mukiin (iso!) Päivässä, joten vähän tekis mieli kofeiinitonta teetä (kuten tuo vadelmanlehti) sit lipittää sen sijaan. Vai ostanko sit toisen kofeiinittoman mikä ei oo vadelmanlehtee (n)..

Joo ja kyllä pissittää huomasin eilen saman!
 
Josko se kierto sieltä nyt vakiintuis ja tärppimahiksetkin paranis :love:!

Mut tää mua kiinnostaa paljos tuota vadelmanlehtiteetä sit uskaltaa vetää? Onks kaks kuppii päiväs ok? Vai oisko 1 parempi?

Yritän nyt vähentää tuon kahvin 1mukiin (iso!) Päivässä, joten vähän tekis mieli kofeiinitonta teetä (kuten tuo vadelmanlehti) sit lipittää sen sijaan. Vai ostanko sit toisen kofeiinittoman mikä ei oo vadelmanlehtee (n)..

Joo ja kyllä pissittää huomasin eilen saman!
Mä aattelin että 1 kuppi varmaan hyvä. Tosin esim tossa clipperissä taitaa olla noin 50% sitä vadelmanlehteä eli saattais 2 kuppiaki olla ok. Mut mul on vaik ja minkälaisia teelaatuja kotona että kyllähän niissä valikoimaa on jos tykkää enemmän juoda :)
 
Onko kenelläkään ollut menkkojen jälkeen outoa kipua kohdussa ja munasarjojen kohdalla? Ja siis ei johdu raskaudesta,2 nega testiä.
Vähän kuin oviskipu ja pistää inhottavasti. Viimeksi menkat kesti vajaa 2 päivää vaan!!
Ja nyt kp6.. toivottavasti ei tähän tule väliin mitään tulehduksia,kystiä saati endometrioosia.
 
Pahoittelut menkoista @Nasunen87 :( Tsemppiä uuteen kiertoon!

@Nadine88 Mahtavaa että kierto alkaa normalisoitua (y) Toivottavasti tästä kierrosta tärppää!

Huh, täällä alkaa testit poltella. Kaikki perinteiset raskausoireet päällä. No okei ei kaikki :D mutta epämääräistä pahoinvointia, ruokaa tulee vedettyä kaksin käsin ja kohdussa edelleen paineentunne. Nämä on kaikki myös valitettavasti Lugesteronin mahdollisia sivuvaikutuksia, joten en nyt halua innostua liikaa ennen testin tekoa. :)
 

Yhteistyössä