Toiveena vauva 2017-2018

Eilen ois pitäny alkaa
No niin eli sen suhteen oot turvallisilla vesillä. Mä en kyllä usko tätä todeksi. Pelottaa tehdä uutta testiä ku ei mul oo ku 1 pc enää jäljellä ja sit noita huonoja loput. Säästän varmaan ton pc:n sunnuntaiaamuun jos menkat ei ala.

Hassua miten oireetki taas vahvistui. Huono olo ollu koko päivän. Alavatsassa ja alspäässä kirvelevää ja repivää tunnetta ja menkkajomotuksen kaltaista. Ihme köhä myös vaikkei mitää flunssaa oo.
 
@Nadine88 onnea plussasta!! :) :love: @ijomeo mäki aattelisin että nyt voit varmuudella olla luvan kanssa raskaana kun "kp1" meni ohi :) @Nasunen87 pidetään peukkuja ettei ne menkat alkais ja saat seuraavaan testin vahvan plussan(y)
@taaperotx5 aika vahva vääräks plussaks ois tuo sun testi, mut silti kannatan punaväritestiä myös :) tai digiä:LOL: tuo sun nimimerkki, meinaako että sulla on jo 5 lasta? :) ovatko minkä ikäisiä / millä ikäerolla (oonkohan kysyny sulta jo tätä :oops:)? Mä tarvisin hulluna kokemuskertomuksia, että kuinka selvitä kunnialla monen pienen lapsen kanssa:unsure: kaks menee kun on kaks aikuistakin mut jo näiden kanssa yksin liikkuminen on TODELLA haastavaa:unsure:
 
Pakko oli päivälirusta uittaa 25mlU puikko ja herkkä liuska. Puikkoon tuli käytännössä heti toinen viiva ja on vaaleanpunainen taas. Liuskassa sen sijaan onneton haamu eli taas osoitus siitä että noi "herkät" testit on perseestä ja noi toiset näyttää puolta vahvempaa viivaa jo nyt.
IMG_20180309_143500.jpg IMG_20180309_143628.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: Nasunen87
@Nadine88 onnea plussasta!! :) :love: @ijomeo mäki aattelisin että nyt voit varmuudella olla luvan kanssa raskaana kun "kp1" meni ohi :) @Nasunen87 pidetään peukkuja ettei ne menkat alkais ja saat seuraavaan testin vahvan plussan(y)
@taaperotx5 aika vahva vääräks plussaks ois tuo sun testi, mut silti kannatan punaväritestiä myös :) tai digiä:LOL: tuo sun nimimerkki, meinaako että sulla on jo 5 lasta? :) ovatko minkä ikäisiä / millä ikäerolla (oonkohan kysyny sulta jo tätä :oops:)? Mä tarvisin hulluna kokemuskertomuksia, että kuinka selvitä kunnialla monen pienen lapsen kanssa:unsure: kaks menee kun on kaks aikuistakin mut jo näiden kanssa yksin liikkuminen on TODELLA haastavaa:unsure:
Joo viisi lasta on ja he on 13,12,11,9 ja 8 ja mun mielestä on yllättävän hyvin sujunu liikkumiset ja jaksanu on yllättävän hyvin kun vauvoinakin nuo nukkui yöt niin hyvin. Joo täytyy hommata semmone testi mihin tulee punaset viivat.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13
@Nadine88 aapuvaaaa!! Varovasti onnea, mut muistakko mun "mitäs pipedipapedi viddua tämä on" päivityksen?:LOL: Ihan just tommosta näky mullaki, mutta oon vaan niin pska kuvaamaan viivoja.:ROFLMAO:
Mä parkkeeraan tänne ny jännäämään ja olipa täällä muitakin plussanneita, onnea tasapuolisesti.:love::love:

Ja hei aika jännä Nadinellaki tuo preseed ja ilmeinen tärppi!!(y) Se meilläki oli otettu kiertoon käyttöön ja tuliki sit heti plussa. Erikoisen jännittävää.:X3:

Mulla aika kuluu niin hitaasti. Ei oo varhaisultraa tms.ellei jotain syytä ilmene ja ekaan kunnan ultraan pitkä aika vielä. Joten mä varmistelin tekemällä testin itsekkin.:LOL: Himotestaaja henkeen ja vereen näemmä.:whistle:
Mutta, rauhoitti mieltä että hyvissä vesissä varmaan ollaan kun nyt testiviiva oli jo punainen, kun kontrolli vasta alkoi saada väriä. Ja loppujaan kontrolli jäi vaaleammaksi kuin testiviiva.
En oo digejä uskaltanu sen ekan jälkeen tehdä kun olisin varmaan vetäny stressit siitäkin.:oops:
Mut tämmönen tulos laihasta ja randomista päivä lirusta 6+5.
[url=https://aijaa.com/fa45Es][/URL]

Nyt sikkenä plussa onnea kaikille.:love::love:
 
@viipulainen ihana viiva sulla siellä ❤
Itsekin voisi tilata preseediä :whistle:
Siis ihan todella isosti suosittelen.
Mullahan ei ovisliman määrästä sikäli ollu puutetta, mutta 3 ja 2vrk ennen ovista ei kelit olleet silti ihan ne parhaat ja koostumus oli ehkä vähän...sitkeää, vaikka noinaki päivinä ois otollista hyvinki talletella. Käytin 1g sillonki joka sit yhdessä oman tuotannon kanssa simuloi mun mielestä aika täydellisesti sitä millaset kelit on ku plussa tulee o-testiin ja ovispäivänä.:LOL:
Ovispäivänä en laittanu kun pelkäsin liukuvani seinästä läpi muuten.:D
 
@viipulainen mä just kelailin sun plussaamisen ajan viestejä ja ihan samanlailla mulla kyllä tää kierto etenee ku sulla. Hienot viivat sulla siellä :love:

Tässä vielä kuva kuivuneesta puikosta ja pc:stä. Ei oo paljoo jossiteltavaa. Kunpa pysyis vaa kyydissä.
IMG_20180309_215704.jpg IMG_20180309_215740.jpg
Teinpä huvikseen ovistestinki ku en muutakaa uitettavaa keksinyt :ROFLMAO: aika vahva viiva siihenki tuli vaikkei ihan ovisplussan tasoinen kuitenkaan.
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Tiutau13
@Nadine88 sitä määki oon kattonu ku täällä sivussa oon lueskellu mm.olojas. Myhäilly vaan täällä, että jos ei nyt tuu plussaa ni syön pääni.:D:love:

Mun oireet ei edelleenkään oo mitään mielettömän pahoja, mutta tänään on ollu darramainen huono olo ja se kyllä tulee puolilta päivin. Ja hajuherkkyys..hiilihappo haisee pahalle.:LOL:
 
Uskopois, tiedän tunteen. Me kerrotaan vasta kun ollaan käyty nt-ultrassa ja se on vasta joskus rv12 kupeessa...tai päälle.:LOL: Eli vielä pitäis kestää minimissään 5 viikkoa.:X3:
Mulla on jo yks lapsi, mutta tulin raskaaksi vahingossa enkä hetkeäkään ajatellu, että on ehkä aikaista heti kertoa kaikille koska mitä vaan voi tapahtua. Mulla oli oikeasti vaan tosi hyvä tuuri kaikessa enkä tajunnut pelätä tai stressata mitään muuta kuin sitä, että odotin lasta yksin. Helppo raskaus ja synnytys. Mutta nyt pelottaa ihan kaikki vaikka onkin ihan eri tavalla innoissaan! Haluaisin vaan kertoa koko maailmalle, että MEILLE tulee vauva. Mutta mekin päätettiin lykätä kertomista kunnes kaikki on varmasti kunnossa ja isoin riski ohi :)
 
Hei vaan tännekin pitkästä aikaa, viikkoon täällä muistanut käydä. Täällä ei mitään ihmeellistä, viimeinen primo otettu tänään ja nyt sitten odotellaan koska pääsisi uuteen kiertoon. Harmittaa kun ollaan menossa viikon päästä perjantaina kylpylähotelliin ja todennäköisesti sitten vuodan vielä, mutta sitten jää mun osalta lillumiset.

Mitäpäs tänne? Onko uusia plussanneita? :)
 
Täällä tähdätään tulevassa kierrossa sitten joulukuun vauvaan, mutta ei varmaan tärppää ensi kierrossakaan.. Mä niin sanon tän, että me ollaan sinne inseminaatioon menossa kokoajan, mutta syödään nyt nää letrokierrot pois alta ensin.
 
Vitsi mua jännittää huominen. Menkat alkanu aina dpo13 aamulla tai aamuyöllä niin että oon herännyt siihen mahakipuun. Miten sitä uskaltaa mennä nukkumaan :confused: tämäkin aamu jännitti kun lämpö laskenut joka kierrossa päivää ennen menkkoja selvästi. Tänään onneks pysyi 36,9 asteessa eli ei laskenut yhtään vaan jatkaa tuolla tähän asti korkeimmassa lukemassa:rolleyes: huh

Mä taisin käyttää pre seediä yhteensä 4 kertaa eli 3 kertaa ennen ovista ja ovispäivänä. Ja nää siis kp13, 15, 17 ja 18 mikä oli ovisplussa ja myös ovispäivä. Laitoin 1-2g vaikka ohjeessa käskettiin laittaa enemmän. Toi oli kuitenkin ihan riittävästi.
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82
Vitsi toi preseed kuulostaa mielenkiintoselta :whistle: pitää kuulostella jos ei tässä kierrossa tärppää ominee ni sit harkita tuota (y) miulla ei nimittäin viime kierrossa ollu juurikaan mitään limoja oviksen aikaan o_O kroppa varmaan heräilee pillereiden jälkeen..
@viipulainen kiva kuulla kuulumisia (y)
Mitäs @tänttähäärää :lle kuuluu? Ootteko saanu asiat selvitettyä ja päätöksiä tutkimuksiin menosta kuitenkin :)

Tein eilen toisen ovistestin suht samaan aikaan alku illasta, tuli melkee tyhjä o_O edellisessä oli lievästi vahvempi.. mielenkiintosta..

Ei muutaku tsemppiä piinailijoille ja plussanneille vahvistumis tsempit:barefoot:
 
Raskauskeijulta tilasin minäkin. Onhan se hinnakas liukkariksi, mutta on riittoisa ja noh, selkeesti tosi moni tuppaa tulemaan raskaaksi sitä käyttäessä, jos ei ekassa ni tokassa käyttökierrossa. Lueskelin siis kokemuksia preseedin omilta sivuilta ja eri palstoilta ja aika samanlaista lukua tuli kaikista paikoista. :D(y)
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82
Ja kertoo se jo jotain jos 3 on täällä tullu raskaaksi ekasta preseed-kierrosta. Mulla uutta oli myös gelee royale tässä kierrossa ja miehellä oli uudet vitamiinit.

Huh, edelleen raskaana. Jopa OS ei herkkä antoi selkeän viivan. Mulla on 1 digi ollu jemmassa alusta asti mut en osaa päättää koska teen sen.
IMG_20180310_100219.jpg IMG_20180310_100245.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: Nasunen87

Yhteistyössä