Toiveissa vauva 2021

Mukavasti tummuu viivat, ylinpänä dpo12, tänään dpo14 apteekin herkkä ultra ja rfsun ei herkkä kontrolliksi. Yllättävän tumma jo tuo rfsukin. Viime kierron kemiallisesta ei missään vaiheessa noin selviä viivoja eli taidan uskaltautua tuonne tammikuisiin. Käyn kyllä täällä katsomassa mitä kuuluu ja pitämässä peukkuja.

Minä muuten ehdin juuri täyttää 34 ja mies 33. Tässä kierrossa oli käytössä greippimehu, vitamiineja olen syönyt jo imettämisenkin takia. Ovulaation jälkeen alavatsa kipuili varsin paljon, tietääkö kroppa sitten jotenkin, että munasolu on hyvin hedelmöittynyt vai oliko jotenkin tehokkaampi ovulaatio niin tiedäpä sitä. Dpo5-7 vähän vähemmän oireita mutta sitten lisääntyen vatsakipuja, väsymystä ja pahoinvointia, jota ollut kyllä muissakin kierroissa. Vahva tunne siitä että nyt olen raskaana, mitä ei ollut kemiallisessa kierrossa. Ihmeellistä. Selvää tissikipua ei ole ollut nyt, mitä esikoisen raskaudessa oli. Ehkä imetys ehkäisee sitä.

Tsemppiä kaikille yritykseen!
Sä plussasit! Ihanaa, onnea! :love:
 
@Alinna86 mulla ei ole os-testistä enää kuvaa, mutta ne oli siitä typeriä, että minun kohdalla sen viivan toinen reuna tummui plussaksi, mutta muuten jäi haaleaksi ja sit ne näytti plussaa ihan liian myöhään. Kivut tuli jopa jo 2h päästä plussasta, joten koin ne ihan turhiksi testeiksi Joillakin saattaa toimia, mut ei ainakaan minulla.
No niin näyttää nää olevan ihan :poop::D
Mut käytetään nyt pois ja ens kiertoon pregcheckit..tai siis toivon kyllä ettei mitään ens kiertoo tuu:X3:
Joku täällä laittokin kuvaa os ja pc erosta, ihan hurja kyllä:oops:
Ja hei ihanaa tuo klinikka homma! Taas viisaampana sen jälkeen :love:
@Shibali Olitkin heti aamulla mielessä ja olin varmana että plussa kuvia olisi täällä. Tosi piinaavat ajat sulla siellä:eek:
Mut tosiaan jos se ovis olikin myöhemmin ja mulla näkyy plussa pc ovistestissä jopa 3 päivää. Toivottavasti on odottamisen ja piinailun arvoista, tsemppiä:love:
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni ja Shibali
Onnea plussanneille, tulee niin hyvä mieli näistä plussauutisista :love:

Olen 31-vuotias ja olisin halunnut aloittaa yrityksen jo muutama vuosi sitten. Silloin ei kuitenkaan elämäntilanne ollut valmis vauvalle. Nyt vauveli saisi tulla. Vaikken ole kovin vanha, niin silti takaraivossa raksuttaa, ollaanko myöhässä (vaikka vasta yk 5 menossa).

Omaa napukkaa: täällä dpo 11. Huonosti nukuttaa, ja haistan kodissamme oksennuksen:sick::LOL: Ruoka ei eilen oikein uponnut. Muuten ei mitään vatsatuntemuksia tms.
 
Onnea plussanneille ❤

Olen niin huono kirjottelemaan tänne kun nää mun kierrot on mitä on. Clomit söin kp 3-7 ja ajattelin niiden aikaistavan ovista mutta ei. Nyt menossa kp 42, olojen mukaan dpo 12 tai sitten ovista ei ollutkaan. Kp 39 tuli touhujen jälkeen hyvin pieni määrä rusehtavaa housuihin ja pari tippaa verta. Eipä oo tommostakaan ennen tullut.:unsure: Tissit on arat/turvoksissa, repäisykivut puuttuu joten usko plussaan on nolla..
 
Ihanaa @Vesinokkaeläin! Paljon onnea! :love:

Täällä kp12 ja oireiden perusteella ovis tänään! Aamulla oli lämmöt alhaalla ja mukavat jomotukset MOLEMMILLA puolilla! Pari päivää jo nippaillut reippaasti ja limoja ollut. Joskus kyllä tuntuu kivut aina molemmin puolin, mutta ei näin voimakkaina. Jos mun keho huutaa nyt raskauden perään niin kovasti, että kypsytteli molemmat puolet:ROFLMAO:
 
  • Rakkaus
Reactions: Loree
  • Rakkaus
Reactions: Loree
  • Rakkaus
Reactions: Loree
  • Rakkaus
Reactions: Loree
  • Rakkaus
Reactions: Loree
Onneksi olkoon plussista täällä <3
Piinailijoille paljon plussatuulia myös!
Mulla tuli täti tänään aamulla kylään eli varmaan kyse oli stressistä niinkuin mies meinasi. Toisaalta helpottunut olo, kun parempi hetki olisi parin kuukauden päästä. Ja toisaalta taas surettaa, kun ehdin jo miettiä pientä söpöläistä ja mieskin jo sanoi, että kyllä me selvitään. Noo kesä/heinäkuussa sitten jätetään pois pillerit, sitten saakin hyvillä mielin yrittää :) Katsotaan mihin liuskat osuu sopivasti mutta aikaisintaan kesäkuussa.
 
@Alinna86 Laitan viel kuvan mun OS testin ovulaatiosta. Ja tuo oli tummin mitä tikku näytti. Edellinen testaus aamulla oli vain yksi viiva ja seuraava testaus seuraavana aamuna oli toinen viiva niin haalea, et hyvä kun erotti. Kivut oli tästä 2h päästä eli ovulaatio todella oli, vaikka testi todella todella vaalea :D https://aijaa.com/53DT4g

Mä oon tässä muuten pohtinut, et kun mulla tuo ovulaation testaaminen/ näkyminen testissä on noin lyhyen hetken ja vain juuri ennen ovulaatiota, että onkohan siitä jotain haittaa niille inseminaatioille. Jostain luin et ne tehtäis välillä jopa plussasta seuraavana päivänä, mut jos mulla munasolu irtoaa samaan aikaan ku testi näyttää plussaa, nii eikö se oo jo auttamattomasti myöhässä? Katsotaan mitä lääkäri on mieltä..
 
  • Tykkää
Reactions: kolava ja Alinna86
@minttuni missä klinikalla olettekaan hoidossa, jos saan kysyä. Tietenkään ei ole pakko kertoa jos on liian henkkoht tieto. Luin noita aiempia viestejä kilpirauhasarvoista. Ja alkoi oikein kiinnostaa. Viime kesänä mulla oli väsymystä, hiustenlähtöä, turvotusta jne. ja kävin työterveyden kautta kilpparikokeissa. Tsh arvo oli 2.6. Lapsettomuusklinikalla arvoa syksyllä kysyttiin ja siellä oltiin sitä mieltä et toi arvo on oikein hyvä. Lääkitys kuulemma voidaan aloittaa vasta jos tuo arvo on lähempänä 4. Nyt kysyin uudelleen tuosta, ja klikalta vastattiin et voin mennä ottaa uudelleen arvon ja laittoivat lähetteen, mut tosiaan et toi arvo on ihan ok. Aloin miettiä et entä jos kuitenkin mulla onkin jotain vajaatoimintaa tms. Hiustenlähtö ainakin kuitenkin loppui kun ferritiini lähti rautakuurin jälkeen nousuun. Entä se toinen kilpirauhasarvo, T4V? Tietääkö joku mitä se kertoo? Se on mulla ihan viitearvon ylärajalla. Nyt sitä alkaa miettiä et mikä kaikki vois selittää tätä pitkää yritysaikaa....Ja jos lähdetään kalliisiin hoitoihin, olisi hyvä et kaikki muut mahdolliset jutut ja labra-arvot olisi kunnossa raskautumista ajatellen.
Nuo sun kilpirauhasarvot kuulostaa ilman lääkitystä todella hyvälle. Etenkin tuo T4V on just siellä missä pitää. Veikkaisin, et jos sulla on matala ferritiini nii se voi aiheuttaa saman tyylistä oireilua kun kilpirauhanen. Se ferritiini saa yrittäjällä olla kuitenkin lähemmäs sata. Muistaakseni luin jostain et Ruotsissa ei tehdä hoitoja edes ennen kun ferritiini 70 ja siis itse rautalääkärillä käyneenä niin mun ferritiini tavoitearvo on jossain 150 pintaan. (Mä en pysty syömään edes rautaa nii sain sitä infuusiona viime viikolla)
 
@Loree no todellakin näkyy, hienoa, onnea! <3 mitenkäs se sulla menikään, tuliko sulla jotain vuotoa että luulit ettei tärpännyt vai miten meni, en muista enää
Siis mulla tuli nyt joku extra pitkä kierto, tänään 42/23-28, niin en saanu ovista kiinni tikuttamalla ollenkaan, koska tikutin ihan liian aikaisin tähän pitkään kiertoon. Oon siis tässä kierrossa jo aika monta nega testiä tehnyt kun tää kierto tälleen veny, niin oletus oli vain että pillerien lopettamisen takia en ovuloi ja kierto vain venyy. Sitten kirjailin vain aamulämpöjä flo-sovellukseen ja se heittikin mulle ovulaation kp32 kohtaan, jonka mukaan siis tänään ois tuo dpo10. Ja menkkakipuja on tässä ollut jo useampi päivä, niin enemmän mä odotin niitä menkkoja alkavaksi kuin plussaa. Talletuksetkin tehtiin vähän niinkuin vahingossa dpo -1 (ja myös dpo - 4) :D
 
  • Rakkaus
Reactions: Loree

Yhteistyössä