Toivottomat Haaveilijat kevättä odottaessa.

Kiitos Hippo :) Meidän käännytys oli kyllä niin omituinen projekti, eli mä sanoin haluavani lopettaa pillerit ja sitten ukko seuraavana aamuna yllätti iloisesti. Asiasta ei juurikaan olla juteltu, en viitsi nyt alkaa liikaa juttelemaankaan asiasta, jottei se pelästy :LOL: Mut uskon et taustalla on ollut sellainen juttu, että se on kypsynyt pikkuhiljaa ja on ajan kanssa nähnyt että mäkin olen tosissani asian kanssa. Mä pitkään nimittäin olin varma, etten edes lapsia halua, mutta mulla selkeästi on ikä tehnyt tehtävänsä, koska viimeiseen 1½ vuoteen en ole oikein muuta osannut ajatellakaan... Ei tämä yritys tosiaan kovin aktiivista ole ollut, mutta ehkä onkin hyvä saada ne ekat luomumenkat tulemaan ja sitten antaa mennä :saint: Toivottavasti Hippo pääset pian liittymään tuonne Lähes 30-kymppisiin :D :D

Ihanaa, että kevät alkaa jo lämmittää ja kesää kohti mennään. Tänä viikonloppuna olis tarkoitus kaivaa grilli esille kesäkautta varten.
 
Kaivaudunpa taas kolostani ja ilmoitan olemassaolostani. Säännöllisesti luen muiden kuulumisia, mutta kirjoittaminen aina tahtoo jäädä. Varsinkin kun ei ole mitään edistystä havaittavissa. Mukavahan se on lukea muiden iloisia uutisia ja onnistuneita miehen käännytys tarinoita. Mutta siinä hiipii pieni kateus ja mesennus aina mieleen, kun itse ei siinä asiassa onnistu, ei sitten millään.

Pahoitteluni Pantterille ja paljon uutta intoa jatkossa yritykselle! :hug:

Onnitelut Hipolle sormuksista. Kyllä sitä uutta sormusta ihmetellessä menee tovi. Mun pitää aina välillä vieläkin jäädä ihastelemaan ja ihmettelemään vihkisormustani, vaikka sitä on jo kaksi kuukautta pitänyt. Häiden osalta homma on nyt kokonaan kasassa, kun sain tänään kiitoskortit postiin. Ei vaan tuo seuraava projekti (vauva) ota onnistuakseen kun mies haraa vastaan niin kauhiasti.

Onneksi on ihanan aurinkoista ja lämmintä, kyllä se mieltä vaan piristää tämän toivottomuuden keskellä. Kesän ekat jäätelöt käytiin tänään syömässä. :p

Annuli
 
Onnea poika04. :flower: B) On muuten teidän pikkumies samankokoinen mitä minä oon ollut syntyessäni. :D

Vieläkin välillä täytyy pysähtyä katsomaan tuota sormusta. :heart: On aikamoinen edistysaskel tämä kihlauskin, kun ajatellaan että tuo mies on joskus sanonut, ettei naimisiinmenossa ole mitään järkeä.

Siltikään sitä ei osaa olla tyytyväinen tähän tilanteeseen. Tuntuu että kevät on taas pahentanut tätä vauvakuumetta. Joka puolella tuntuu näkyvän vaunuja työntäviä äitejä tai sitten ison mahan kanssa kulkevia tulevia äitejä. Ei kai tähän vauvakuumeeseen ole muuta lääkettä kuin se oma pikkuinen. Vaan kaukana tuntuu olevan vielä tuo haave. Miehelle yrittänyt taas puhua, mutta sanoo vaan että kattellaan, miten mun työtilanne tästä kehittyy kunhan saan tuon koulutuksen päätökseen. :/ Kesäks mulla pitäis nyt olla töitä tiedossa, mutta aika laiha lohtu on jos ei sitten jatku syksyllä. Ei tuo kesätyö tuo vauvahaavetta yhtään sen lähemmäs. :|
 
Onnea sylin täydeltä Poika04! :flower:

Kyllä se niin on Hippo, että tämä kevät täälläkin on taas nostanut kuumeen huippulukemiin. Asiaa ei myöskään auta, että kaveripariskunnalle on syntymässä minä hetkenä tahansa vauva. Nyt on vielä vietetty aikaa Vapun aikoihin melko paljon heidän kanssaan ja on saanut ihastella suurta vauvamasua ja kateellisena kuunnella odotusjuttuja.

Tosin jonkinlaista edistystä on tapahtunut meillä täällä kevään myötä. Mies totesi mulle, kun taas kerran luettelin hyviä asioita vauvan hankkimisessa, että alkaa lämmetä ajatukselle. Siis mun mies sanoo alkavansa lämmetä vauvan hankkimiselle! En voi edes uskoa todeksi, että kuulin tollasta jääräpäisen mieheni suusta. En nyt vielä kuitenkaan kovin optimistinen ole, koska ei edelleen ole mitään tietoa siitä, koska yritys voisi alkaa.

Tällaisia täällä tänään. Ihanaa kuitenkin kun aurinko on paistellut ja ollut niin kesäistä. Terassikausikin on virallisesti avattu.

Toivoa lähenevän kesän myötä meille kaikille toivottomille toivottelee Annuli.
 
Tervetuloa mukaan joukkoon miragle88. :)

Meidän kummitytöstä tuli viikonlopun aikana isosisko kun sai pikkuveljen. :) Saas nähdä koska päästään pikkumiestä kattomaan. Varmaa on, ettei ainakaan omaa vauvakuumetta helpota yhtään. :D

Tänään ois vielä vapaa, huomenna takasin kouluun. Onneks toi koulu tulee pitämään kiireisenä tän toukokuun ajan. Monta näyttöä tulossa ja päättötyötä tartteis tehdä. Tähän samaan syssyyn ajattelin alotella sen miljoonannen laihdutuskuurin. Ei sit ehtis taas hetkeen murehtia tätä vauva-asiaa sen enempiä. Jos tällä kertaa sais ihan oikeastikin tuota painoa vähän pudotettua. Ei varmasti olis haittaa muutaman kilon pudotuksesta jos ja kun siihen yritysvaiheeseen sitten joskus pääsis. :whistle:
 
Tämähän alkaa mennä kohta yksinpuheluksi. Missä kaikki toivottomat luuraavat? Vai eikö meitä ole enää jäljellä?! No minä pidän pinoa pystyssä, toivoton edelleen. Kotona kaamean flunssan kourissa on aikaa kirjoitella.

Annuli
 
Tai siis näyttää menneen kaksinpuheluksi tämä meidän pino. Onneksi Hippo sentään täällä olet minun seuranani. =) Vaikka en toki toivoisi, että meidänkään tarvitsisi olla täällä enää. Mutta jospa sitä pientä toivoa olisi ilmassa kesän myötä. Eletään toivossa me toivottomat.
 
Täällä ollaan, mutta kotona netti ei toimi vielä, joten joudun töissä ja miehen vanhempien luona käymään koneella..

Täällä ollaan vähän alakuloisissa tunnelmissa...
Alkaa olemaan sellainen olo ettei meille suoda omaa pikkuista..

Täällä tänään kp 2/32-35(-43) eli huomiselle kp 3/32-35 yk 9...
Eli ne menkat täälläkin alkoi.. Sanoin ettei meille vielä mitään plussaa tule..
Saa nähdä saadaanko koskaan omaa vauvaa.. Kyllä vauvakuume kasvoi kun kävin katsomassa ystäväni poikaa joka on nyt n. 3 kuukautta vanha..

Lupasin että meille saa tuoda hoitoon..

KP
 
Moikka, mie nyt tuun tällekki puolelle haaveilemaan... Täällä huutelee siis 20 vuotias naisenalku kera 23 v keltaista valoa jo näyttävän miehen kanssa, sekä 9kk tanskandoggi "vauvan"... pitäs saada käännettyä valo keltaisesta vihreäks ja kun ei millään malttaisi olla rankuttamatta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Annuli:
Tai siis näyttää menneen kaksinpuheluksi tämä meidän pino. Onneksi Hippo sentään täällä olet minun seuranani. =) Vaikka en toki toivoisi, että meidänkään tarvitsisi olla täällä enää. Mutta jospa sitä pientä toivoa olisi ilmassa kesän myötä. Eletään toivossa me toivottomat.
Toivotaan tosiaan että kesän myötä päästäisiin mekin jo pois tästä pinosta. Ei tässä pinossa haluais enää kovin kauan roikkua. :kieh:
 
Heippa tännekin!! Tulin taas moikkailemaan tänne teitä :hug: Meillä on nyt 1 yk takana ja tänään täti pamahti paikalle. Ei tässä vielä kamalasti harmita tuo, olishan se ollut tosi iso (ihana) yllätys, jos olis ekasta tärpänny. Jotenkin tuntuu, että tuo vuosi tässä ketjussa oli niin raskas, ettei jaksaisi enää hetkeäkään odottaa. Toivottavasti tää ketju kuivuu kokoon ja ollaan pian kaikki tositoimissa :D

Hippo, mites laihdutuskuuri? Mulla on takana reilu puoli vuotta erittäin säännösteltyä ruokailua ja liikuntaa roppakaupalla. Kiloja on lähtenyt, ja nyt mahdun samoihin vaatteisiin kuin 3 vuotta sitten. Ihana fiilis! Vaikka vähän tässä mietityttää, että tuli päästettyä itsensä lihomaan pullataikinaksi. Mutta nyt siis taas normipainoisten kirjoissa B)

Tsemppiä kaikille ja nauttikaa viikonlopusta!!
 
Tervetuloa mukaan joukkoon Muksuluuri. :) Vaikka tähän pinoon ei toivoisi kenenkään tulevan. Kuulostaa kuitenkin siltä, ettei sulla tuo tilanne välttämättä niin kauhean toivoton ole. :)

niiskunenä, tuo laihdutuskuuri alkanut ihan kohtuullisesti. Tosin on tuota pudotettavaakin kertynyt. En kuitenkaan mitään tiukkaa linjaa ole pitänyt. Herkkujakin olen syönyt, mutta kohtuudella. Liikuntaa kun sais vielä lisättyä, niin hyvä tulee. Nyt vaan ajasta vähän pulaa, kun koulussa loppurutistus. Eiköhän se siitä kun koulu päättyy, niin vapaa-aikaakin jää taas. :)

Huomenna ois sitten äitienpäiväkin. Täällä ainakin saa tuo päivä aikaan ahdistuneen olotilan. :/ Olis niin hienoa viettää päivää itsekin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muksuluuri:
Noh, pitikin nuolaista ennen kuin tipahti... eli takaisin lähtöruutuun... Jäin kiinni tästä kaksplussassa hengailusta...Tappeluhan siitä tuli. Ei ole kuulemma vauvelia tiedossa vuosiin. Enpä tiedä kuinka sitä tästä sitten eteenpäin pyrkisi. Pitää kai vaan unohtaa koko juttu... :'(
:hug:
Uskomaton mies, jos suuttuu siitä että käyt tälläisellä palstalla. Pakkohan sitä on jotenkin tuota vauvankaipuuta käsitellä. On tuo vauvakuume kuitenkin niin vahva tunne ja vaikuttaa koko elämään. Ja jos ei meidän miehet siitä asiasta pysty meidän kanssa juttelemaan, niin jossakinhan niitä tuntojaan täytyy purkaa. Ei niitä voi sisällekään padota.

Käykö miehes itse jossain auto/moottoripyörä tai vastaavilla sivustoilla? Voithan sä vastapainoks vetää herneen nenään siitä kun se seuraavan kerran sellaselle erehtyy menemään. Jospa se sit tajuais miten naurettavasti on käyttäytynyt.

Ja jos ei mene oppi perille, niin mä voin lainata anopin marmorikaulinta ja tulla takomaan järkeä päähän. |O :kieh:
 
Heippa kaikille.

Olen käynyt haaveilemassa näillä sivuilla ja löysin ketjun jonne koen sopivani, ikävä kyllä.

Eli minä kuumeilen kovasti, välillä vähemmä ja välillä enemmän ja mies ei.

Ikää on mulle kertynyt 27, marraskuussa rapsahtaa 28. Mies on 25. Ja vauvoista on ollut puhetta koko suhteen ajan (2,5v) että sitten joskus.

Nyt ollaan tilanteessa jossa ollaan "sovittu" että kun laastaripaketti loppuu jatketaan joko kumilla tai ei millään. Ja arvatkaapa kuka alkaa sopimuksesta luistamaan?
Ärsyttävää.

Muille toivon suostuvaisia tuulia miesten suhteen.

 

Yhteistyössä