Tottakai palstalla pitää saada puhua uskonnosta!

  • Viestiketjun aloittaja tottanäin
  • Ensimmäinen viesti
tottanäin
Ei tätä nyt feministisen ateistisen ja kaiken ihmeellisen hyväksyjöiden palstaksi tehdä.
Täällä on paljon nuoriakin äitejä ja ihmisiä jotka eivät ole kotona saaneet minkäänlaista uskonnollista elämää nähdä ja saattavat jopa täältä saadda valaistusta elämään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:
Olen samaa mieltä siinä, että sellaista aihetta ei pitäisi ollakaan, mistä ei voida keskustella asiallisesti. Julistaminen on sitten eri asia.
Ootko tullut ajatelleeksi, että vaikka sanoisin, että Jeesus just SÄ voit kokea sen julistamiseksi. Aika hankalaa on kyllä löytää kultainen keskitie keskustellessa ettei se sun tai jonkun muun mielestä muutukin julistamiseksi.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
kyllä niille uskovaisille löytyy omat palstat missä harjoittaa typeriä riittejään.
Ei tässä mitään riittejä suoriteta. Liioittelua.
no eipä, raamatusta suoraan napattu toi teidän velvollisuus levittää jumalan sanaa kaikkien korviin, mikä se on jos ei riitti?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:
Olen samaa mieltä siinä, että sellaista aihetta ei pitäisi ollakaan, mistä ei voida keskustella asiallisesti. Julistaminen on sitten eri asia.
Ootko tullut ajatelleeksi, että vaikka sanoisin, että Jeesus just SÄ voit kokea sen julistamiseksi. Aika hankalaa on kyllä löytää kultainen keskitie keskustellessa ettei se sun tai jonkun muun mielestä muutukin julistamiseksi.
Juuri äsken kirjoitin tuohon toiseen keskusteluun siitä, mikä on minun mielestäni keskustelemisen ja julistamisen ero.
 
sasa
Samaa mieltä! Tämä palsta on avoin ja avoimena pysyköön! Täällä SAA puhua persreiästä, liberoista, reimateceistä, uskosta ja uskonnoista ihan yhtä lailla, vapaasti ja jokainen valitkoon sen ketjun, johon haluaa hypätä!
 

Yhteistyössä