Toukokuiset 2019

@Kirsey Onpa kiva ettei tarvi jännittää enää pitkään. Eiköhän maanantaina jo jotain voisi näkyä testissä. :p

@roona Teitkö uuden testin tänään? :geek:
Paranemisia sinulle! :) Ja toivotaan toista vauvaa teille <3

Tein itseasiassa illalla jo yhden (oli haalea viiva, mutta viiva kumminkin) lisäksi tein aamulla, viiva oli voimakkaampi kuin iltainen, mutta haaleampi kuin edellisaamun - edellisenä aamuna mulla oli RFSU:n testi ja tänä aamuna/eilen illalla oli jonkun eri merkin, joten on varmasti ehkä testissäkin eroa. Toivotaan, että viiva pysyy <3

Hui, kaikilla meillä taitaa olla aika jännät päivät edessä!
 
Täällä yksi lisää toukokuisiin :love:
Torstaiaamuna plussasin! Itse laskin laskettunahan 2.5. Oireina että menkat eivät alkaneet ja ei ollut myös menkkoja edeltäviä oireita (finnit, mielialat yms.) vatsassa välillä myllertää ja rinnoissa pieniä tuntemuksia. Huomenna teen vielä digitestin:)
Soitin jo kyllä neuvolakäynnin ja aion kyllä mennä myös varhaisultraan yksityiselle. Meidän esikoinen on tämä vauva, uskomaton fiilis<3 vuosi odotettiin plussaa.
 
Täällä yksi lisää toukokuisiin :love:
Torstaiaamuna plussasin! Itse laskin laskettunahan 2.5. Oireina että menkat eivät alkaneet ja ei ollut myös menkkoja edeltäviä oireita (finnit, mielialat yms.) vatsassa välillä myllertää ja rinnoissa pieniä tuntemuksia. Huomenna teen vielä digitestin:)
Soitin jo kyllä neuvolakäynnin ja aion kyllä mennä myös varhaisultraan yksityiselle. Meidän esikoinen on tämä vauva, uskomaton fiilis<3 vuosi odotettiin plussaa.
Onnea paljon <3 Saitko jo neuvola-aikaa? :)
 
Moi kaikille!

Täällä yksi toukokuisen odottaja. Olin kuukausi sitten raskaana, mutta se ei pysynyt. :( Toivotaan, että nyt on parempi onni. :love: Koska tämä raskaus alkoi ennen kuin menkat tulivat, niin en voi sanoa menkkojen perusteella laskettua aikaa. En ole vielä neuvolaan soittanut. Ajattelin odottaa vielä jonkun aikaa ja sitten kysyn, olisiko mahdollista päästä varhaisultraan. Mutta toukokuun alussa laskettu aika todennäköisesti on.

Monenlaisia raskausoireita minulla on ollut. Siksi olenkin luottavaisempi, että tämä jatkuisi. Yhden päivän jouduin olemaan poissa töistä pahoinvoinnin vuoksi. Minun maha on niin turvoksissa, että mielelläni laitan vähän löysempiä paitoja päälle.

Minulla on jo useampia lapsia ennestään edellisestä avioliitosta, mutta edellisestä synnytyksestä on jo 7 vuotta ja tämä tuleva pikkuinen on nykyiselle miehelleni ensimmäinen.

Näin ihanan unen viime viikolla, kun olin poissa töistä pahoinvoinnin vuoksi ja nukuin päivällä. Unessa katsoin ja silittelin mahaani, jossa olikin jo iso vauva. Tunsin hänen liikkeensä ja sitten mieheni oli vieressäni ja myös hän kosketti mahaani, ja tunsi vauvan liikkeet ja hänen ilmeensä oli unessani niiiin onnellinen. :love:

Onnea @Toiveli! Vuosi on pitkä aika odottaa, että tärppää. Esikoisen odottaminen on niin ihanaa, kun kaikki on uutta. Itse aloin odottaa esikoistani 20-vuotiaana.
 
Soitin neuvolaan ja sieltä varattiin aika rv7 tienoille, voi tätä odotusta, tulisipa pian :D @roona

Olen pahoillani keskenmenosta ja nyt kaikki tarrasukat mukaan tähän raskauteen @Reetaleena :love:
On kyllä hyvin jännittävää ja kutkuttavaa odottaa esikoista, toivottavasti kaikki sujuu hyvin täälläkin<3
 
Varovaisen varovasti täällä vähän vilkuttelen kaikille :) Sain tänään aamulla testiin hyyyyvin hailakan haamun ja nyt illalla taas hyvin hailakan haamun, mutta mielestäni se oli kyllä vähän tummentunut. Mulla on kaksi lasta ja heidän jälkeen kaksi kemiallista raskautta ja ne kyllä opetti melkoisen varovaiseksi. Mä koitan pitää ajatukseni jossain muualla (mikä siis kuitenkin on käytännössä mahdotonta :D) ja teen testejä tulevina päivinä todennäköisesti vähintään kaksi päivässä :oops: Katsotaan kuinka käy! Laskettuaika mulla olis varmaan 5.5 :love:

Voisko @Taateel muokata omaan ekaan viestiin sellasen listan, et ketä meitä täällä on? esim:
la / nimimerkki / ikä / monesko lapsi / sairaala / (tyttö vai poika)
5.5 / Tiuhti83 / 34 / kolmas / TYKS

ONNITTELUT kaikille plussanneille :love:
 
@roona Erimerkkisillä testeillä tulee kyllä eri vahvuisia viivoja. Toivotaan sinne viivojen vahvistumista. :love:

Onnea kaikille uusillekin plussanneille!

Mä ajattelin kans huomenna uskaltaa varata ekan neuvolan, kun esikoiselle pitäisi varata 2v neuvola. Mulla on takana tosiaan huhtikuussa keskenmeno viikoilla 8+ ja sitten viime kuussa kemiallinen, joka meni kesken 4+6 muistaakseni. Kuukautiset eivät siis olleet välissä, joten en olo LA:sta ihan varma. Ihmeen rauhallinen olo silti, vaikka välillä tulee semmonen olo että mitä jos tämäkin nyt menee kesken. Varhaisultraan ajattelin mennä tosiaan ja sitten meillä neuvolassa ultrataan ihan vaan sen verran että katsotaan lyökö sydän.

Päivitin tuonne ekaan viestiin nyt noita tietoja. Lisäilkää punaisella, jos haluatte listalle. :)
 
Hei

Varovasti ilmoittaudun mukaan. Tälle vuodelle yksi keskenmeno joten en ole varaillut vielä neuvolaa tai mitään. Odottelen rauhassa ensimmäiset viikot

1.5/Eveliss/38/4/KSSHP

Onnea kaikille plussanneille :love:.
 
@Reetaleena joo oon menossa! Soitin neuvolaan ja Ne laitto mut sinne heti kun ei voitu laskee mun tarkkoja viikkoja, koska mulla ei oo ollut menkkoja moneen moneen vuoteen minipillerien takia eikä ne ehtinyt alkaa lopetuksen jälkeen kun olinkin jo raskaana :D
 
Millasia oireita teillä on? Mulla on välillä kuvotusta, mutta ei vielä pahaa. Aamupala ei tänään meinannut mennä alas. Mahassa kans välillä juilii ja kiristävä tunne. :confused: Ja väsyttää, mutta tosiaan oon myös flunssassa nyt. Onneksi ei enää kuumetta. Varmaan taas 6+ viikolla vois odotella isompaa pahoinvointia.
 
@Taateel Täällä melko oireetonta, vatsassa tuota samaa juilintaa ja kiristävää tunnetta mitä kuvailit :) rinnat eivät juurikaan arat... Ennen plussaa yhtenä päivänä huimasi hetken ja se sai miettimään että voisiko olla totta että olen raskaana, itseä ei juuri koskaan huippaa:D
Jännä nähdä tuleeko voimakasta pahoinvointia... Täytyy töissä kertoa ainakin esimiehelle jos alan voida kovin pahoin.

Itsellä varhaisultra vkolla 8... Tuntuu ikuisuudelta odottaa
 
  • Tykkää
Reactions: Taateel
Onnea uusille plussaajille <3

Minutkin voi varovaisesti laittaa listalle, tuli niin paha mieli lukiessa teidän ikävistä kokemuksista, joten toivotaan, että tällä kertaa meillä kaikilla olisi jarrusukkia matkassa. :love:

4.5/Roona/25/1/KYS
 
Minäkin varovaisesti tuun tänne mukaan :oops: Raskaustestit antaneet nyt muutamana aamuna haaleeta plussaa, joka on kyllä vahvistunut pikku hiljaa. Yksi kohdunulkoinen spontaanisti keskenmennyt raskaus on jo koettu pari vuotta sitte , joten se vähän kummittelee mielessä, kun viivat on olleet niin haaleita oletettuun ovulaatioajankohtaan nähden :censored: Toivotaan kuitenkin, että ovulaatio oliskin vaan ollut myöhemmin! Tarkka la ei siis tiedossa vielä, mutta laitan tähän nyt arvauksen.

7.5./Kiirula/27/toinen/TYKS
 
Onnea taas uusille plussaajille! Toivotaan että pienet pysyy kaikilla matkassa! :love:

@kiirula Sinulla ei taida kuukautiset vielä olla kauheasti myöhässä? En olisi vielä huolissaan haaleista viivoista. Eiköhän ne siitä vahvistu. :geek:

Voi ei miten nää päivät matelee! :D Tänään ajattelin alunperin varata neuvolan, mutta nyt tuntuu siltä etten ihan vielä uskalla. :cautious: Tein aamulla vielä raskaustestin, kun koko yön ollut sellainen paineen tunne mahassa. Onko muilla ollut? Aikalailla yhtä tumma kontrolli ja testi viiva tuli. Huh. No päivä kerrallaan. Minne se mun rauhallisuus muka katosi. :oops: 4+5 tänään.
 
Ei tarvinnut hakea testiä.. Mulla oli koko viikonlopun aaltomaista voimakasta vatsakipua mikä paheni vaan. Viime yönä en saanut oltua mitenkään päin kun kipu oli niin järkyttävä. Aamulla sitten alkoi voimakas vuoto ja tummia hyytymiä tulee mukana.. Kivut jatkuu niin etten pysty toimimaan tai paikallaan olemaan. Mitä mieltä ootte pitäskö soittaa neuvolaan? Kuukautiskipuja minulla ei normaalisti ollenkaan ole ja vuotoakin hyvin niukasti..
 
Ei tarvinnut hakea testiä.. Mulla oli koko viikonlopun aaltomaista voimakasta vatsakipua mikä paheni vaan. Viime yönä en saanut oltua mitenkään päin kun kipu oli niin järkyttävä. Aamulla sitten alkoi voimakas vuoto ja tummia hyytymiä tulee mukana.. Kivut jatkuu niin etten pysty toimimaan tai paikallaan olemaan. Mitä mieltä ootte pitäskö soittaa neuvolaan? Kuukautiskipuja minulla ei normaalisti ollenkaan ole ja vuotoakin hyvin niukasti..
Voi itku! Ikävä juttu! Jos kivut on voimakkaita olisin kyllä yhteydessä päivystykseen. Ainakin neuvojen vuoksi. Tsemppiä!
 
@Kirsey eikä! Ei kiva :( Ehkä myös soittaisin varalta, siellä ne varmaan osaa neuvoa sitten.

@Taateel Mulla oli myös toi paineen tunne ja välillä semmosta menkkamaista kipua, mutta se on kuulemma normaalia neuvolatädin mukaan! Kohtu kasvaa :) Nyt ei oo ollut kumpaakaan noista, vain tissit on kipeät! Helpolla pääsee jos ei tule pahoinvointia mukaan :rolleyes:
 
Oi ei, tsemppiä :unsure: @Kirsey

Minulla myös tuota paineentunnetta alavatsalla, välillä enemmän ja välillä vähemmän, tänään voimakkaammat tuntemukset:) @Taateel

Oi kuinka jännää kun pääset jo varhaisultraan! Tule sitten kertomaan mitä näkyi ja mitä lääkäri sanoi:love: @Herqqu

Itsellä torstaina 5+0 odotan vain että viikot kuluisivat, koska tuohon rv12 tuntuu olevan niin pitkä matkao_O
 

Yhteistyössä