** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

Mulla on to eka neuvola, viikkoja silloin 5+5. Siellä on kuulemma joku iän vanha lks:stä poistettu ultra. Olin jo ihan siinä uskossa, että ei sillä mitään näe, mutta olisiko edes ihan pikkuriikkinen toivo, että sillä näkis edes sen palleron ja onko se oikeassa paikassa? Sydämen sykkeestä en uskalla edes haaveilla, eikä sitä pitäisi oikeastikaan edes näkyä, jos la pitää paikkaansa.

- Narttu rv 5+2 -
 
Kävin viime viikolla ekassa ultrassa...viikolla 6 ja sieelähän se sydän jo pompotteli iloisesti ja nopeasti. Lekuri sanoi et yleensä sydän alkaa näkyä 5:n vkon lopussa tai 6:n vkon alussa eli olkaa ihan rauhallisin mielin. Mulla tuli lasketuksi ajaksi 5.5. mutta saa nähdä tuleeko etuajassa kuten esikoinen (viikolla 36).

Tosi huono olo ja tuntuu et vaan pahenee, eikä vain aamuisin vaan ihan koko päivän!!! Välillä ihan masentaa kun ei saa mitään tehdyksi ja tulipa otettua miehenkin kans vkonloppuna yhteen kun en kuulemma muuta tehnyt kuin istuskelin tai nukuin...että ne miehet osaa ottaa välillä pattiin!! Pyyteli sitten anteeksi ja sanoi et oli vaan väsynyt kun oli tehnyt koko vkonlopun kotityöt. Sanoin, et niin nytpä sit näkee miten paljon sitä kotona on hommaa:) Jospa tää pahaolo kohta helpottais ja pääsis taas tavalliseen rytmiin kiinni.

Mukavaa alkavaa viikkoa mammat!!
 
Kauhee olo..toista viikkoa korvatulehdus päällä. Viime viikolla sisäkorva nyt ulkokorva. Jumatsuikka että on kipee. Penisiliinit ei auttaneet mitään nyt tipat menossa siihen vielä oksuolo päälle halleluja :x Oi voi..

Nara ja Himppu 6+3
 
Moi Ellu!!! Muistankin sinut, olin nimittäin lokamasuissa 2006 mut minun pippuinen ei jaksanut odottaa kylläkään lokakuuhun vaan syntyi jo 18.9 eli torstaina tulee 2vee täyteen ja menoa riittää. Ollaan sitten taas samalla palstalla:)

Hyvää raskauden jatkoa!
 
Mä taidan poistua tästä pinosta. :( Tulin kolmen jälkeen töistä kotiin ja vessassa käydessä huomasin että pikkuhousunsuoja oli verinen. Veristä vuotoa jäi myös paperiin kun pyyhin. Nyt on olo aivan tyhjä. Päätä särkee ja silmät on itkemisestä turvoksissa. :'(
Onneks mies tulee kohta kotiin. Viikkoja on/oli nyt 6+2.
 
4-kerroksen väkeä, sitähän mäkin toivon. Eilen just katoin sen prisman ohjelman niistä keskenmenoista ja siinä se lääkäri sanoi, että vuodot alkuvaiheessa voi olla ihan normaalia. Eikä mulla vielä ainakaan tuu mitään kirkasta verta. Mutta silti on mieli maassa, en voi uskoa, että tää tästä enää jatkuis.
 
PrinsessaRusina jos vuoto kuitenkin niukkaa, se voi olla ihan normaalia... saattaahan menkat tulla normaalisti, mutta niukempana, vaikka onkin raskaana... mulle saattanut niin käydä, kun tuntuu, ett olisin jo pidemmällä, mitä laskurin mukaan, ja viimesimmät menkat oli niukemmat ku yleensä, ja kesti 4 pvää, niiden jälkeen ei vuotoa ole sitten tullutkaan, ja tänään tasan 3 vkoa siitä, kun niiden OLIS pitäny alkaa.
 
Nelosella muutama viikko sitten startannut Maria Veitolan Maria!-talk show etsii teitä yleisökseen tulevan keskiviikon lähetykseen! Aiheenamme on vanhemmuus, ja kaipaamme yleisöön teitä, äidit. Vieraina ovat muusikko Martti Syrjä sekä pian esikoisensa saava Eva Wahlström. Studiossamme on valtava vaippapinkka ja lähetyksen lopussa yleisö saa kahmaista pinkasta itselleen vaippoja niin paljon kuin ehtii!

Kysymyksessä on suora lähetys, aika on keskiviikko 17.9 ja kello 21-22, paikka YLEn studio Pasilassa. Ota yhteyttä, niin saat tarkemmat ohjeet; Nopeimmat ehtivät mukaan!

hanna-maija.paronen@tarinatalo.fi
040-7245918
 
PrinsessaRusina :hug: Toivotaan että kaikki on kuitenkin hyvin :hug:

Sporttimama: Voi!! Täällähän on tuttujakin!! :LOL: Kyllä suomi on näköjään pieni maa :D Sun tiedot näyttää vielä puuttuvan tuolta listasta...

(.) Tänään päivä on menny ihan kamalan väsymyksen kourissa.. taidan mennä jo klo 10 nukkumaan...
Ellu80 rv5+1
 
PrinsessaRusinalle tsemppi :hug: toivottavasti kyse olisikin jostain muusta... :(

Tervetuloa Humu! :D :wave: Kivaa saada sinut tänne! :D

(.) Pahaa oloa.... väsyttää... turvottaa ja finnejä finnejä. Mutta onnellisuus on huipussaan. :D Raskaanaoleva olo todellakin... B) =)
 
Tein testin labras tänään ja positiivinenha sieltä tuli! Sydän vaa hakkas ku odotushuonees olin, ja jalat alko täriseen ku lähettiin meneen sieltä. Kakkosvauvaa siis tulossa, esikoinen 1 ja 1kk.
Oon niin pöllähtäny vieläki. Mutta HELPOTTUNU ku sai nyt tietää. Viime viikolla se testi oli negaa kotona, ja olin niin satavarma et oon raskaana. Pitihä se ny naisen vaistoon luottaa. :)

LA ois laskujen mukaan 21.5.09, mutta en oo kyllä aivan varma tuosta, kun kierto oli aika epäsäännöllinen ettei tarkkaa kiertopituutta tiedä.
Vähän yököttää ja paleltaa, ja väsyttää. Ja nälkä koko ajan :D
 
PrinsessaRusina. Voimia kovasti!! Toivotaan, että kaikki on kuitenkin hyvin!! :hug:

Ja tietysti tervetuloa kaikille uusille mammoille!! :wave:

Eka neuvola siirtyikin muutamalla päivällä. On sitten rv.8+0.
Nenä on niin tukkoinen, varsinkin aamuisin. Onko tietoa, että milloin tämän kylmämisen tulisi helpottaa?? Kuljen huovassa ympäri taloa. Lämpökin heittelee koko ajan siinä 37,0-37,2... Näistä himoista. Itselläni iskee järkyttävän kova nälkä aina iltaisin. Ja se tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta. Nyt olen neljänä iltana keittänyt makarooneja, niskaan vaan ketsuppia, ja siihen iso tuoppi kylmää maitoa!! Nam, nam. Tilalle jotenkin kelpaavat myös keitetyt nuudelit, ketsupilla ja maidolla tietenkin... Mitähän tässä vielä keksii... :LOL:
Väsymys on aika kova. Päivisin kyllä kun pirpana ottaa päikkärit, niin on kampeuduttava pienokaisen kainaloon itsekin vähän torkkumaan... =)

Kysymys teille joilla [/b]on jo useampi lapsokainen... Onko toisella/kolmannella jne. kerralla massu tullut aikaisemmin näkyviin kuin esikoisen kohdalla?? Odottelen jo niin innolla, että pieni kumpu ilmestyisi... :D Vaikka siihen tosin on vielä paljon aikaa... :whistle:

-Nasu ja Nipsu 6+4-
 
Lauantaina testasin yllätysplussan, joka kertoi, että meille olisi tulossa viides kullanmuru. Ihan hämmästynyt olen vieläkin tästä raskaudesta, mutta ehkäpä olo tästä vielä selkiytyy...

Ennestään lapset 00, 02, 04 ja 06. Innolla otamme pikku-yllärimme vastaan, jos vaan nyt kaikki hyvin menisi.

Oireita ei ole ollut, mutta ei kyllä aiemminkaan vielä tässä vaiheessa. Mitä nyt väsymys vaivaa iltaisin, mutta saattaa myös johtua yhtä hyvin kiireisistä päivistä ja pikku flunssasta

Onnea raskauteen kaikille toukokuun odottajille!!

Varovaisin mielin, mutta onnellisena: piipero 5+1 vissiin... (la 17.5.)
 
ElinaMaria ai voinkin laittaa finnit raskauden piikkiin? onpahan sitten ainakin yksi raskausoire täälläkin :whistle: ehdin jo huolestua, onko teini-ikä tulossa jälkeenpäin? :xmas:

Nasu21 ainakin neljännen kohdalla voisin sanoa, että massu pullahti ihan samantien... nyt viikkoja 7 laskurin mukaan, mutta masu näyttää siltä, että siellä asustaisi vähintäänkin triplat :D
 
Voimia Prinsessarusinalle! Pidetään peukkuja että ois väärä hälytys! :hug:

Mulla kans väsymystä... voisin nukkua ihan koko ajan. Ja palelee.. Piti laittaa heti takkaan tuli kun tulin töistä kotiin. Nyt on takka ihanan kuuma, siinä on hyvä lämmitellä.

Mulla on huomenna varhaisultra. Jänskättää, mutta onneksi mies lähtee mukaan. Toivotaan että pikkunen ois oikeessa paikassa ja kasvanu. :)

Uneksija ja Mussukka tasan 7
 

Yhteistyössä