** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

Onnea uusille plussanneille! :flower:
Meitähän alkaa olla täällä iso joukko... ei enää pysy kärryilläkään kaikista...
Edelleen hyvä olo, ja samalla niin epätodellinen olo, vaikka ystävät vakuuttelee, että kaikki kuitenkin kunnossa, eikä joka raskauteen kuulu pahoinvointi jne... silti pelko takaraivossa jatkuu... mutta luottavaisin mielin mennään eteenpäin kohti ekaa neuvolaa ja np-ultraa...
4rks+masukki 7+1
 
Onko kellään mitään kikkaskonsteja tähän pahoinvointiin?? Mulla ei oo mitään aamu pahoinvointia vaan alkaa keskipäivällä ja ainaki eilen kesti iltaan asti. Eihän tässä oo vielä ku kaks päivää kärvistelty :LOL: mutta ajattelin ajoissa vinkkejä kysellä jos niitä on ja tämä jatkuu.. Viime raskaudessa mulla ei ollut yhtään mitään alkuraskaudessa joten tää on ihan uutta. Eli 4rks Ei tarvi olla pahoinvointia jotta ois raskaana =)

Äitiyspakkauksesta:En tiiä kyllä yhtään ottaisko.. Toisaalta ei tarvi ku vuoden vaan vanha tuo edellinen mutta mutta... Toisaalta jos tyttö ois tulossa ni sais sille 140 eurolla ostaa niitä punasia juttuja ku noita sinisiä on ennesteen aika hyvin.. En tiiä, pitää fiilistellä...
 
Täällä ollaan onnellisissa tunnelmissa! Käytiin varhaisultrassa. Siellähän se pikkunen kelli ja sydänkin sillä näytti sykkivän. :) Mittaa pienokaisella nyt vaivaiset 12,8 mm ja viikot meni tosi lähelle, 7+4 kun menkkojen mukaan laskin että 7+1. Eli laskettu aika on nyt 3.5. Niin tuo la ois ollu alunperinki tuo 3.5., toisin ku luulin että 4. päivä. Mutta näin kuitenkin mennään. :) Onnellinen ja helpottunut olo kun näki että kaikki on pienellä hyvin. :)

Pahoinvointia mulla ei onneksi vielä pahemmin ole. Ainut oire vaan et väsyttää ja palelee. Mut niihin oireisiin oon varsin tyytyväinen. En edes kaipaa sitä pahoinvointia! :)

Uneksija ja Mussukka 7+1/7+4
 
voi ku itekki jo pääsis ultraan kahtomaan omaa pikku aarretta! :heart:
uneksija ihana että kaikki on hyvin ja näitte pienokaisen sydämen sykkivän =) varmasti ihan tunne :D

(.) mä kärsin järjettömästä ruokahalusta!! :eek: koko ajan ravaan jääkaapilla, ihme ettei koko jääkaapin ovi ole jo menny pois sijoiltaan :ashamed:
 
Pahoittelut Prinsessarusinalle. :'(

Täällä podetaan erittäin kovaa korvakipua. Kaks yötä valvottu 3 kertaa käyty lekurissa. Huomenna neljäs kerta ja korvanhuuhtelu. Oon itkenyt ja vaikertanut. Raskautta edes muista tai muistaa kun vetää kipulääkettä :eek: mutta minkäs teet. Kipu on vaan niin kamalaa että prle :( Mä vaan odotan että tämä tuska loppuu..tuntuu että korvassa tikittää joku pommi..josko tämä tästä menis nyt parempaan suuntaan. huoks..kyllä se terveys on niin tärkeä asia..
Nara ja Himppu 6+4
 
taaperotx4 jospa kyse ei olisikaan mistään vakavasta, toivotaan ainakin niin :hug: Vuotaako oikein reilustikin?

uneksija, voih varmasti oli ihana nähdä pikkuinen hyvä vointisena masussa!! Taidan minäkin jossain vaiheessa ajan ultraan varailla.

Nara juu korvakipu on kyllä varmaan yks pahimmista kivuista mitä tiiän, se on niin kauheeta. Onkohan nyt jotain korvatautia liikkeellä, kun tuntuu että kavereistakin jokatoisella on korvat särkeny. Koita kestää!

Kaikille uusille tervetuloa munkin puolesta ja onnittelut plussasta!!

(.) väsymys pahenee ja pahenee aina vaan, tänään oon jo kahteen otteeseen nukkunu päiväunet, mutta aina vaan väsyttää. Voisin nyt jo lähtee yöunille. Joku jossain vaiheessa tais mainita, että hiukset rasvottuu nopeesti, mulla kans tuntuu että koko ajan on tukka likasena vaikka kuin pesis, sen oikein tuntee kuinka se alkaa likastumaan :$ ei ollenkaan normaalia mulle, aina ollu ennemminkin kuivat hiukset.
 
Ellu-80:No muistan =) Tämä palstakin siis on niin kovin pieni :LOL: Mää en ihan tavoitteeseeni päässyt mutta pitää aloittaa sit vuoden päästä uudestaan. Sain kuitenkin 18kg pois :D Tavoitteeseen ois ollu vielä 6-7kg..

taaperotx4:Oon jostain lukenu että yhdet tai kahdet menkatki voi tulla vaikka on raskaana.. Toivottavasti sulla on vaan ne :hug:

Nara:En oo kuullutkaan semmosista rannekkeista :eek: Pitääpä laittaa korvan taakse jos tämä pitkään jatkuu ni pitää kokeilla..

Nyt on alkanu nippaileen tuolta alavatsasta. Ei mitenkään hirveen kipeesti mut tuntee että jotain siellä tapahtuu.. :heart: Voi että ku menis nää riski viikot äkkiä!!
 
Emiliana, Lillagubben & Ellu: Juu, olo on aivan mahtava! Neuvolan täti oli tosi mukava. Joo, mies oli mukana. Ollaan tässä ilta pohdittu tulevaa ja suunniteltu miehen isyys- ja kesälomia. On tuo toukokuu niin älyttömän hyvä aika lapselle syntyä. Mies ehtii pitää isyysloman ja kesäloman putkeen! Ihanaa! :)
Mutta nyt pitää lähtee kattoon vähäksi aikaa telkkua. Ja sitten nukkumaan niin jaksaa taas huomenna töissä hoitaa/kasvattaa lapsia. :)

Hyviä illan jatkoja!
 
Mulla eka neuvola 9.10 ja ultra 15.10. Sitä odotellessa! Mulla on varmaa 5.viikko menossa.
Tänään on kuvottanut kyllä, ja nenä on tukossa, kurkkuakin vähä koskee, ehkä oon sit vaa tulossa kipeeksi :/ Vaik viime raskaudessa oli kyllä kans nenä aina tukossa.
Ja hiukset joo rasvottuu nopeesti!! Sit mulla on niin maha pömpöllään välillä..
Kaivelin jo äitiysvaatteita kaapista, ihana ku saa niitä sit pitää, ku viime raskaudessa mä en kauheen pitkään niitä pitäny, ku masuki alko näkyä niin myöhään.
Nyt sit varmaa iha kyllästymiseen asti semmosis masukkivaatteissa :D
Voi, olispa ultra pian <3

 
PrinsessaRusinalle oikein paljon voimia ja jaksamista!!!! Olen tosi pahoillani puolestasi! :hug: :hug: :hug:

Kyllä me varmaankin äp otetaan, kun on aiemmillekin otettu. Säästän jokaiselle lapselle oman makuupussin ja toppahaalarin siitä pakkauksesta, saavat sitten aikuisina ottaa mukana muistoina lapsuudestaan. :heart: :D

Te olitte kirjottaneet niin paljon, että en ees muista mihin piti kommentoida. :D :snotty:

Mut sitä ainakin, et mä oon niiiiiin onnellinen tästä raskaudesta. Toivottavasti kaikki menis hyvin. :heart: Tänään kaverin kanssa hihkuttiin tätä raskautta. :D :D Ajatukset jotenkin ihan koko ajan pienen pienessä "naperossa" , meidän salaisuudessa :heart: , ei meinaa saada muita juttuja ollenkaan mieleen.

Miehen kanssa aamulla huomattiin, et masu ihan pikkusen pömpöttää. Taitaapi olla ihan vaan turvotuksen aiheuttamaa. Voi kun ei jaksais oottaa, et masu ihan kunnolla alkaa kasvaa. :D
 
Nasu21 mulla myös nyt kahtena päivänä samanlaista vuotoa!edellisissä raskauksissa valkovuotoa alusta asti mutta nyt tosiaan aamulla kun nousee sängystä niin "holahtanut"jotain ei veristä eikä niin ruskeaakaan vaan persikan väristä kuten kirjoitit!On kans pelko takaraivossa kun ei mitään oireitakaan ole ollut..niin kauan kun ei veristä vuotoa niin hyvä..
Tilaan kyllä yksit.heti ultran kun viikkoja sen verran että varmasti näkyy! niin ja äitiyspakkauksen otan nytkin(jos sinne asti päästään) kun säästän topppahaalarin,makuupussin,kirjan ja "rakkaimmat"vaatteet kunkin lapsen kohdalla.saavat sitten omakseen joskus =)
 

Yhteistyössä