** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

Nara: :hug:

4krs: toivottavasti kaikki on hyvin ja pääset vain tällä kertaa vähän vähemmällä. Eikös se ollut niin, että eri raskaudet voi olla hyvin erilaisia?

toinen: voi kun teillä on suloinen pikkuinen :) :heart: . Ikävää, jos isovanhemmat suhtautuvat noin penseästi tulevaan lapsenlapseensa. Millainen heidän suhteensa on teidän esikoiseenne -jos siis haluat kertoa-?
 
emiliana esikoisen kanssa on tekemisissä lähinnä vaan jouluna ja synttäreinä..asuu 10km päässä joten matka ei ole esteenä |O heitä kun ei vaan satu kiinnostamaan syy on omien päätelmieni mukaan se kun eivät musta pidä lainkaan..koska muut lapsenlapset saa kuitenki heiltä huomiota PALJON enemmän..mut ei se meiltä oo pois,mun vanhemmat kun rakastaa poikaa niittenki edestä :heart:
 
ElinaMaria meillä sama juttu.. kaikille ollaa jo kerrottu tää ihana uutinen! :p Mä varsinkii oon sellanen hätähousu ja lörppösuu etten varmast osaa pitää mitää kovin pitkää sisälläni.. :whistle: :LOL:
mutta joo toiseen asiaan.. mulla ei oo ollu viel minkäälaisii pahan olon tuntemuksia ja mikää ei öklötäkään. :/ kahvikii maistuu oikein hyvin! silleen jänskästee on nyt 2-3pvää ollu sellain olo et tekee mieli jotain syödä mut sit ei kuitenkaa maistu mikää.. jos tuo nyt olis sit jotain "oiretta" .. :D 2viikkoo viel siihi neuvolaanki! päätinkin että meen siihen varhaisultraan het ton neuvolan jälkeen, koska en jaksa oottaa enää 5-6viikkoo et pääsee siihe ekaan "oikeeseen" ultraan..
Sellaisia tänään!

ja toivottavasti ne vuodot mitä teillä jollain on tullut on ihan harmitonta ja kaikki menee hyvin! :heart: ja voimia niille joiden kyytiläinen ei pysynyt matkassa.. :hug:

T: Toukotytsy+masuasukki 6+2
 
voimia vuotojen kanssa painiville! :hug:

(.) tänään on sitten taas näköjään etopäivä. :) Tekis mieli syödä jotain, mutta ainakaan mikään makea ei mene kurkusta alas! (JES, normaalisti voisin syödä makeeta vaikka kuinka!) hmmm... jos vaikka pitäis aikaisen lounastauon ja söis vaikka salaattia ja leipää... :)

Niin ja kohta pääsen katselemaan ja haistelemaan ihkaoikeeta pientä vauvaa; kaveri sai vauvansa juuri. :) Luulen että sitten vasta iskee todellisuus että "kohta meilläkin on taas näin pieni". Siis toivottavasti. :heart:

Jokohan tänään arvaisi soittaa neuvola-aikaa...?
 
myy-09
Elikkäs aamusta tein selkeän plussa testin ja la olis nyt laskureitten mukaan 20.5 =)
Yritän lukea täs lähipäivinä teiän juttuja niin pääsen paremmin itekki niihin mukaan sitte ;)
Elikkäs kolmatta meillä täällä nyt sit odoteltais ja kaks tyttöstä löytyy kotoota 10/05 ja 12/06...

Mut hei yritän palata paremmalla ajalla uuestaan jutustelemaan ;)

:heart: Myy ja 5+2 (kai)
 
Heippa naiset! :wave:

(.) paha olo senkun jatkuu... :x nyt oli jo tosi lähellä etten mennyt huutamaan isoon luuriin muutama tunti sitten... :headwall: Ekassa raskaudessa (siinä joka keskeytettiin) mulla ei ollu melkein mitään oireita alussa muuta kuin kahvi ei maistunut ja väsymys. Ja nyt! |O Mutta toisaalta nyt kun on niin erilainen raskaus niin toivon että lopptuloskin tulisi toukokuussa syliin asti... :heart:

Nara :hug: :hug: toivottavasti vain olisi jotain harmitonta vuotoa!!! Kylläpä täällä nyt monella on pelottavat hetket menossa. :(

Toukotytsy meilläkin on pari viikkoa vielä neuvolaan!! Ei millään malttais oottaa... :) Ehkä se sais tästä vielä jotenkin todemman tuntuisen. No kyllähän tuo paha olo nyt aika todellista tästä tekee mutta se on sellainen kestokrapula vaan... :p mikä sais kyllä loppua jo.
 
Nyt ei kai taas vuoda. Sellaista verilimaista vuotoa oli ei suoranaista kirkasta verta vaan limaan sekoittunutta verta heh..hyvin selitetty ei vuotanut housuun asti vain pyyhkiessä. Aamusta oli mahakin ihan kuralla. Mistä näistä tietää viime raskaudessa oli ihan sama homma just rv 7 alkaen. Kivaa tää alkuraskaus. Nähtäväksi jää ..
UUsille tervetuloa..
Nara ja (veriviiru)himppu 7+0
 
Alkuperäinen kirjoittaja myy-09:
Elikkäs aamusta tein selkeän plussa testin ja la olis nyt laskureitten mukaan 20.5 =)
Yritän lukea täs lähipäivinä teiän juttuja niin pääsen paremmin itekki niihin mukaan sitte ;)
Elikkäs kolmatta meillä täällä nyt sit odoteltais ja kaks tyttöstä löytyy kotoota 10/05 ja 12/06...

Mut hei yritän palata paremmalla ajalla uuestaan jutustelemaan ;)

:heart: Myy ja 5+2 (kai)
no hei.
muulla olis laskettu aika sitten 19.5, että aikalähelle menee...

meiltä taas löytyy yksi tyttö 7/06
 
no niin,ois tiistaina aika sinne naistenpolille..alkaa kyl vähän jännittää..jotain verikokeita ne ottaa ja sit ultran..toivottavasti menee hyvin..
voimia kaikille keskenmenon saaneille ja NARA toivottavasti tuo himppu jaksaa kasvaa vielä :)

luppa ja kirppu rv5+1
 
Nara Toivottavasti vuotoa ei tule enempää ja kaikki menee hyvin! :hug:

Muillekin keillä vuotoja esiintynyt :hug: :hug:

Just söin leivän, ja nyt olo ihan :x :x . Housut, mitkä ennen oli löysät vyötäröltä, on alkanut ihan vähän kiristään. Kauankohan tän pystyy pitään salassa... Noh, saa nähä millon "käry käy". :D :D Ajattelin ens viikolla soitella neuvolaan. Voi iiih, miten sekin voi joka kerta jännittää yhtä paljon. :D Musta on muutenkin tullut "iiih-oih-voih-kaikki on niin ihanaa:heart: "- ihminen. Kauhee herkistelijä. :D Kai tuo on yksi syy, minkä takia mies arveli että tyttö on tulossa, kun olen kuulemma ihan sen oloinen. Poikia oottaessa oon ollut todella räjähdysherkkä. :xmas:
 
Voih, onpas nyt monilla vuotoja... :(
Toivottavasti ihan harmitonta.

Eilen illalla oli parempi olo ja toin jopa töistä tullessani pizzat kotiin. Hyvin maistui, mutta aamu olikin sitten kahta kauheampi, kun suussa löyhkäsi valkosipuli. Ja jääkaappia ei voi oikein edes raottaa, kun siellä lemuaa ne pizzan jämät.
Kävin äsken vähän kaupoilla ja voi jestas taas sitä huonoa olo. Hyvä, kun ruokakaupasta selvisin ulos. Pönttöäkin kävin jo halailemassa, mutta oksuolo menikin pois, kun lattialle polvistuin. Mitähän tästä vielä tulee, kun on näin aikaisessa vaiheessa jo huono olo?

Housut kiristää ihan kivasti jo heti aamusta. Onneksi tuolla kaapissa on kokoa isompiakin housuja jemmassa. Ajalta ennen esikoista. Laiha olen muutenkin, mutta esikoisen jälkeen paino romahti aikalailla enkä ole sieltä suosta ylös meinannut päästä. Ennen kuin nyt. Maaginen 50 raja on ylittetty tän alkuraskauden aikana jo 2 kilolla!!! :eek:

Äitti-83: Ihanaa kuulla, että jollakin on tuollainen kaikki-on-ihanaa -vaihe.
Mua lähinnä masentaa tää syksy ja kesä, jota ei ollut. Ja pelko keskenmenosta on saanut aika araksi. En millään uskalla päästää tätä raskautta pääni sisälle, kun pelkään, että menetän taas pikkuiseni. Kaikki on paremmin kuin ikinä ja silti masentaa.

No nyt syömään. Ostin piimääkin ruuan kanssa, kun teki niin mieli.


Joie ja Sippu

 
Tervetuloa kaikki uudet! :flower:

Ja :attn: me kaikki huonovointiset ja te todella pahoinvoivat, lääkäri sanoi mulle tänään, että sitä paremmin vauva voi, mitä huonompi olo äidillä on, koska silloin hänellä on paljon raskaushormonia veressä! =) Mutta älkää te, toistaiseksi oireettomat, ottako tästä paniikinaihetta. Teilläkin on varmasti kaikki hyvin!

Mulla oli tänään sekä eka neuvola että varhaisultra. Neuvolassa meinasi paniikki iskeä, kun tajusin, että kahdeksan kuukauden päästä tuun käymään samassa paikassa pikkuisen nyytin kanssa. Tuli sellainen "kääks, mihin olen pääni laittanut, osaanko varmasti pitää hyvää huolta siitä pikkuisesta" -olo... :ashamed:

Muuten kyllä tapaaminen neuvolatätin kanssa oli kiva. Luulin tosin saavani kiitosta runsaasta kasvisten ja hedelmien syönnistä, mutta mitä vielä: huomio kiinnittyi siihen, että saan kalsiumia liian vähän ja hemoglobiinikin oli vain 103! Ei yhtään ihme, että on hieman väsyttänyt...

No, varhaisultrassa näkyi sitten pienen pieni papu, jolla sydän sykki ihanasti! =) Tuntui aika ihmeelliseltä!!! Onneksi mies oli mukana varmistamassa, että kuva otettiin todella minun masustani, jos alkaa jossakin vaiheessa kuvaa katsoessa epäilyttää. Raskaus oli koon perusteella muutaman päivän pitemmällä kuin oletin, joten pian vaihtuu 9. viikko.

Tsemppiä kaikille!

H3LMI & pirpana 7+6
 
H3LMI ihania uutisia... varmasti helpottava tunne, kun on omin silmin nähnyt pikkuisen ja kuullut sydämen sykkivän normaalisti... ootkin sitten pidemmällä, mulla vasta 7+4 meneillään.

En voi sille mitään, että tää oireettomuus laittaa panikoimaan, ja miettimään, onko kaikki ihan kunnossa... nyt mulla ei ole mtn muuta todistetta, kuin poisjääneet menkat , positiivinen raskaustesti ja masunkasvaminen, se ei vielä takaa kuitenkaan sitä, että masukilla kaikki olis hyvin :/

4rks+masukki 7+4
 
Voi Lehmis, kovasti jaksamisia sulle :hug:

Ja jaksamisia kaikille vuodoista kärsiville, kylläpä monella oli nyt jotain vuotoa ollutkin :( Toivotaan kuitenkin, että kyse olisi vaarattomasta vuodosta.

Ja onnea uusille plussanneille ja tervetuloa joukkoon! :flower:

(.) Tänään on todella huono olo, yrjö on koko ajan kurkunpäässä. Oon jotenkuten onneks sentään saanut syötyä, syömättömyys lisäisi vaan pahoinvointia. Väsyttää tolkuttomasti myös. Olotila on siis kaikenkaikkiaan karmea.

 
:'( :'( Kävin tänään 6+4 ultrassa ja ei löytynyt sydämen sykettä, vain ruskuaispussi, kuten kaksi vuotta sitten kun toista yritettiin ja tuulimunan saimme aikaiseksi. En kyllä jaksa taas tähän samaan rumbaan lähteä, että taitaa meillä lapsiluku olla täynnä! :'( :'(
 

Yhteistyössä