**Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

Heiä hei kaikille!!

Mulla alkoi nyt sitten se äklötysolo perjantaina! sitä asti sitä on sitten riittäny. Onneks en oo yrjönny, mutta ei oo ollu kaukanakaan... :x Poikaa kun silloin joskus ootin, niin silloin pahaaoloa oli vain aamuisin. Nyt koko päivän ja illaksi aina pahenee. Tää on kaameeta!! :|

Muuten ei mitään ihmeitä oireita olekaan sitten ollut.

G: Mulla tuli hyvin, hyvin hailee viiva masuun edellisessä raskaudessa vasta loppupuolella, ja poika siis syntyi.

Voi vitsit, töihin pitäis jaksaa mennä....iltavuoro, ja pelkään hulluna, että mul on tosi huono olo....kiva hoitaa potilaita okse kurkussa.... :(

mutta tämmöstä...ei auta ku koittaa elää. JOspa tää joskus loppuis tää äklötys ja sais ruveta nauttimaan.

Tää nyt oli omaa napaa taas, mutta toivotan kuitenkin oikein mukavaa alkavaa viikkoa! Voikaa hyvin! =)

Sani-81 ja pikkuinen, 6+4 :heart:
 
Heips! G: mulla ei pojasta tullut mitään viivaa masuun.. saas nähä tuleeko nyt =)

täällä kans innolla odotetaan ekaa ultraa johon on vielä ikuisuu =( eli ainakin 5 tai 6 viikkoa.. nooh... kai sitä malttaa.. neuvola sentään on puolen kuun aikoihin et siihen ei enää oo kauaa =) kauhee ongelma vaan että minne esikoisen aina saa siks aikaa ku neuvola tai ultra on.. mut tietty neuvolaan vois ottaa mukaankin mut ulrtaan ei kai oikein suositella..

Olo on tänään ollut suht hyvä vaikka pientä kuvotusta koko ajan on mutta tiedän että nyt ku oli hyvä olo ja tuli tehtyä aamulla kunnon siivous, kauppareissu ja vielä olis esikoisen päikkäreiden aikaan ulkohommia ni kyllä taas illalla on aivan kaamee olo!!

onks muilla sellasta et jos hiukanki tekee jotain raskaampaa ni alkaa mahaan sattuu ja tuntuu ku kauhee kivi olis mahan päällä?? eli semmosta kauheeta painontunnetta ja särkyä.. hups! tulipas tekstiä :) nyt lopetan kyllä jo..

Höpöliini ja masukki 6+5
 
mä kans siivoon kissojen hiekkalaatikkoa. Mun mielestä toksoplasmoosi vaara on niissä kissoissa jotka syö jyrsijöitä ulkona jne "Kissa saa taudinaiheuttajia itseensä niitä levittävien toisten kissojen ulosteista tai syödessään taudin tartuttamia hiiriä, muita jyrsijöitä tai lintuja. " Meillä on sisäkissoja mutta tietty pesen aina huolellisesti kädet.

Olo jatkuu samana..oksupoksua..helposti alkaa huippaamaan mutta ei se auta ku tankata aina lisää vaan.
Voi kun pääsis jo NP-ultraan...ei tätä raskautta usko ennenkuin näkee..vaikka kuinka olis pahaolo.. :p

Nara ja himppu 9+3
 
niin vielä mulla ei ole tainnut tota linea negra viivaa olla koskaan? Jostain syystä tytöistä on tullut todella paljon hormooninäppyjä käsiin ja jalkoihin niinku olis vesirokko tms..pojista ei koskaan..Saa nähä tuleeko nyt näppyjä vai ei B) :D
 
Heippa hei,

Täällä kotiuduttu sairaalasta. Pahoinvointi ärtyi sitten niin kamalaksi että jouduin tippaan.
Nyt kotilääkityksellä mennään eteenpäin. Olo nyt parempi.

Mitäs tänne kuuluu?

Ps: ultrassakin kävin..siellä se sydän tykytti :heart:

Aurora72 ja katkarapu 7+4
 
Moikkis pitkästä aikaa! Niin kauheesti tullu taas uutta tekstiä kun en oo jaksanu pariin päivään käydä täällä että en nyt ees yritäkään kaikkea niin tarkkaan lukea.

Aivan ihania uutisia Alice in w...!!! Tosi hieno homma :hug:

Uusiakin oli muutama taas tullut, kovasti vaan tervetuloa!! :flower:

Linea negraa mulle ei oo tullu kenestäkään pojasta.

(.) Olo alkaa olla jo voitonpuolella, väsymys ei ole enää niin kaatavaa kuin aiemmin ja huono olokin on jo aikalailla poissa. Ruoka maistuu jo ihan hyvin, myöskin makea se kun ei oo maistunu ollenkaan tässä muutamaan viikkoon. Äskenkin vetäsin sitten puol litraa jätskiä suklaakastikkeella :whistle: Pissalla saa etenkin iltasin juosta ihan jatkuvalla syötöllä, maate ku menee niin aina saa vähintään kolme kertaa käydä ihan vartin välein ja jokakerta tulee kuitenkin ihan kunnolla pissaakin. Yöllä saa nousta kans pari kertaa, tosi ärsyttävää :headwall: Keskiviikkona oliskin sitten se eka neuvola =)

Jaksamisia erityisesti kaikille kamalasta pahoinvoinnista kärsiville :hug: Ja mukavaa viikkoa kaikille!

 
Joo mä en sitä kissan hiekkistä putsaile enää kuin pakkotilanteessa ja aina sen jälkeen pesen kädet tosi huolellisesti. Mies on saanu sen homman hoitaakseen just siks että mä yökkäilen tosi pahasti. Mein kissa on kyllä jyrsijöiden pyydystäjä.
Tarkinhan siinä pitää olla ettei syö likasilla käsillä mitään.
 
Alice in wonderland: Paljon onnea! Ihana juttu että kaikki oli sittenki kunnossa! :)

Therean ja Elinamaria: Mulla on kans iho menny tosi huonoon kuntoon! Mulla oli teininäki niin hyvä iho, niin nyt sitten leuka on ihan täynnä finnejä!!! Ihan kamalan näköstä... Mutta onneksi meikeillä saa niitä vähän peiteltyä... Mutta vaan vähän.

Kävin loppuviikosta ostamassa mammahousuja, ku alko tavalliset housut jo niin puristaa ja ahistaa. Tuntuu hassulta että masua on jo sen verran, vaikkei oo menossa vasta ku 11 viikko. Ja mulla pitäis olla taaksepäin kallistunu kohtu, eli mahan pitäis näkyä vielä myöhemmin. Mutta silti se on vaan kasvanu, vaikken oo edes syöny sen enempää ku ennenkää..

Tänään alotin työt taas s-loman jälkeen... ja käsidesiä kului aivan tolkuttomasti!!! Teen kaikkeni etten saa sitä tuhannen rokkoa!!!

 
Kirjottelempa minäki tänne...Oireet:
-Sairaslomalla kolmatta viikkoa kauheen pahoinvoinnin takia.
-Vessassa ramppaamista
-Kauhee väsy
-Iho aivan kamalassa kunnossa
-Tosi rasvaset hiukset.
Siinähän niitä oliki.Sais tuo paha olo jo loppua.... :x
 
Therean mäkin meen vanhoilla mömmöillä! Ja mä oon vähän laiska naamanputsauksen suhteen... yks hyvä puhdistusgeeli ja vettä. :D Joskus joku kuorinta tai naamio mut aika laiska oon sen suhteen... :whistle:

Uneksija joo mun on kans pakko meikillä peittää, ja vähän joudun töpöttelemään rinnalle kanssa kun siinä on oikein punaisia ja isoja finnejä... mulla otsa on täynnä ja rinnassa myös paljon... :x No mä uskon että ne katoaa kyllä tässä muutamien viikkojen päästä. :)

Tervetuloa hennaleena!

(.) neuvolassa käyty! Pissa puhdas, hemppa tosi hyvä, ja tosi kiva neuvolantäti. :) Sellainen jalat maassa tyyppi! Jäi hyvä mieli... seuraavaksi odotellaankin kutsua np-ultraan joka on muutaman viikon päästä. :D

EM ja Dodo 8+6 :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kissinminttu:
Joo mä en sitä kissan hiekkistä putsaile enää kuin pakkotilanteessa ja aina sen jälkeen pesen kädet tosi huolellisesti. Mies on saanu sen homman hoitaakseen just siks että mä yökkäilen tosi pahasti. Mein kissa on kyllä jyrsijöiden pyydystäjä.
Tarkinhan siinä pitää olla ettei syö likasilla käsillä mitään.
Meilläkin se nakitettiin miehelle sillon kun varrottiin esikoista. :D Vaikka se meni yleensä siihen, et mä olis sitä sitten jo menossa siivoamaan, mies sitten viimetingassa ehti..Joskin se ehkä oli vaan tarkotuskin.. :saint:
Nykyään karvaset herrat käykin vallan pihalla asioillaan.
 
Alice in wondenland: :hug: ihanan ihanaa :hug:

yöh.. Tänään on ollu kyllä kauhee päivä. Ihan kamala olo koko päivän ja vattaki on ollut ihan sekasi. En pojan kans ees ulos päässy :ashamed: Siellä kyllä on satanu koko päivän vettä että ei ehkä kuiteskaan oltas päästy mut silti...

Tää raskaus on kyllä ihan erilainen ku ton esikon kans... Sillon ei ollu muutaku tissit kipeet, nyt on kaikkea muuta.. noh, onneksi lopputulos on ihana :heart:

Eipä tän kummempia, piti vaan vähän pinoa nostaa =)
 
Minullakin on mennyt iho tosi huonoksi, viimeksi murkkuikäisenä ollut tällainen iho. Hiukset myös rasvottuu ihan tosi nopeasti. Edelleenkään ei mitään pahoinvointia olle ollut.
Enään kaksi viikko ultraan sen kun viellä jaksaisi oottaa.

Tytti83 9+2
 
"Mukavaa"kun on niin monia oksuolosia :hug: Mulla ei niinkään aamuisin vaan iltaa kohden alkaa maha turvota kuin taikina ja yöllä käyn mahanesteitä kyökkimässä,HUH! :x Mutta ainakin tietää olevansa raskaana =) Pikkusiskolle kerroin ja oli innoissaan...Heillä juuri 2kk ikäinen poika.Ristiäiset ensi sunnuntaina ja sylikummina tarkoitus olla.Vähän jännittää pyörrynkö vai..Veljen tytön ristiäisissä olin kakkosesta vähän pidemmällä odotuksessa ja kovasti pyörrytti kastetilaisuuden ajan.. :x Kyllä sitten viimeistään paljastuu myös meidän odotus.Tässä mietein sopivaa runontapaista jonka lähettäisin molempien äideille odotuksesta.
Täällä myös hiukset kokoajan rasvaisena :D Viili muuten helpottaa oloa kun oikein kyökittää ja ananastäysmehua myös suosin ;)
 
Markkinoin tätä vielä täällä, jos on joltakin mennyt ohi. :)

Eli Yahooseen on perustettu suljettu yhteisö toukokuisille 09.
Löytyy täältä: http://groups.yahoo.com/group/toukovauvat09/

Mukaan pääset, kun tuosta etusivulta klikkaat: Join this group ja sitä kautta pikku viesti modelle.

piiperot 8+1
 
villahousu Mä kanssa ramppaan pissalla päivin ja öin. Loppukuusta pitäisi labraan viedä aamupissaa, joka on ollut rakossa 4 h. Kai minä aamuyön istun jalat ristissä kun ei saa pissahädältä nukuttua :D

Iho on täälläkin kamala ja hiukset rasvaiset. Viili on helpottanut täälläkin :heart:


Höpöliini Mulla kanssa alkaa rastituksesta sattua mahaan. Ei paljon, mutta pikkaisen nippailee. Töissä pelasin lasten kanssa kunnolla pesäpalloa ja sitten sattui loppupäivän mahaa. Levolla helpottaa, mutta töissä vähän paha levätä. Kotona voikin sitten jättää kaikki kotityöt miehelle, kun pitää itse levätä :LOL:
 
Pöllähtänyt aamu täälläkin. Mies kutsu yllättäen työkaverinsa kahville, joka tuli hakeen sitä töihin. Olin kyllä onneksi suurinpiirtein pukeissa, mutta siihen ne aamutoimet oli sitten jäänytkin.

Keittiön pöydällä oli pissapurkki (onneksi tyhjä) ja kaikki neuvolasta saadut liput ja laput. Piilotin ne äkkiä lehden alle, mutta taisi ehtiä ne nähdä. Ei kyllä sanonut mitään.

Tuli muuten ruokavaliosta mieleen. Täytyykö kurkut, omenat tms. kuoria? Riittääkö, että huuhtelee ne hyvin?

Mä en meinaa muistaa, mitä saa syödä ja mitä ei. Eilen ostin leipää, missä on siemeniä. Enhän mä muistanut katsoa onko niissä pellavansiemeniä. Ei onneksi ollut.
 

Yhteistyössä