***Toukokuun 2009 tuhisijat*** marraskuussa

HEIPPA!!
oon tässä eläny hiljakseni, kun ylimääräinen vuoto säikytti, mutta viikon sisällä käydyissä ultrissa kaikki on hyvin ja sydän äänet & liikkuminen on kunnossa. ultrassa ilmeni että koko ei vastaa viikkoja, heittoa tosin vain kolme päivää.

PilkkuPantteri, mä shoppailin kanssa elämäni ensimmäiset mammavaatteet tiistaina, ollut jo käytössä :) ja tosiaan ihanaa ku ei purista ja kiristä mistään :p löysin kirpparilta halvat 10e ja hyväkuntoiset farkut, H&M:ltä ostin toiset olohousut alennuksessa 10e jee!

Ootteko muuten jo tehneet isyyspakkausta? entäs isänpäivä? :)

Siksakkia, voi vaihtaa tonne listaan mun LA:n, se on nykyään 26.5 ja ikää on 19v.
kattelin että oon tän joukon kuopus... :D
 
Mulla kans h&m:n mammahousut. Muut ahdistaa ikävästi. Masu pömpöttää sen verran jo.

Koitin skannata ultrakuvasta koneelle, mutta vauvelit sellaisessa asennossa, ettei niitä yhtä aikaa kunnon kuvaan saanut. Alakautta tuo kuva joten muutenkin epäselvä.

Tulevalle isille voisi jotain hauskaa keksiä =)
 
No niin aamusta käytiin ultrassa ja kaikki oli hyvin!!!! Kyllä pelotti ihan älyttömästi ennen sitä, mutta nyt saa taas ainakin vähäks aikaa huokasta =)
Viikot vastasi hyvin, joten la säilyy samana. Niskaturvotusta oli vähän kuvakulmasta riippuen 1,2-1,9mm, eli aivan normaali. Pää-perämitta oli 73,5mm ja pään mitta 23mm. Kovasti vilkas veijari oli, hyppelehti ja pyöriskeli kaiken aikaa. Ultrattiin sekä mahan päältä, että alakautta. Ultraajana oli sama ihana kätilö joka oli nelostakin ultraamassa. Hän on oikein tosi sympaattinen tyyppi ja selittää koko ajan mitä näkyy ja katselee vähän extraakin, kuvia saatiin mukaan 7 kappaletta! Toivottavasti sattuu sama kätilö rakenneultraankin! Varasin samalla reissulla jo rakenneultra ajan, se olis sitten 5.1.09, viikkoja sillon on 21+4.

Tässä vielä pari kuvaa hepusta! Ihania ultrakuvia ootte muutkin laitelleet, niitä on kiva katsella =)



 
Niin ja nyt on tuleville isoille veljille kerrottu vauvasta. Vauvauutisen ohi meni kyllä nyt autotallista löytynyt unohduksissa ollut nosturi :LOL: Noh, oli ne toki iloisia, joskin kovin hämmästyneitä eikä meinanneet oikein uskoa koko juttua. Ihana nyt kun nekin tietää niin ei tartte niin varoa koko ajan puheitaan. Kunhan ne nyt vaan malttaa olla möläyttelemättä asiaa kellekään...
 
hömps...mä tulin tänään muristen ja itku silmässä töistä kotiin. mun henkilökohtasen avustettavan isä on todella ilkee tapaus. Veti mielen todella matalalle. Kohtelee meitä avustajia välillä kuin ilmaa ja välillä kuin oltais sen pahimpia vihamiehiä vaikka mehän vaan pyritään auttamaan sen lasta itsenäistymään. Työfiilis meni täysin. :( Suoraansanoen ei tee pätkääkään mieli palata töihin kun viikon jatkuvasta työstä ei saa koskaan mitään kiitosta, eikä muuta kuin paskan fiiliksen kun se perjantaina hakee lapsensa kotiin.

Oottakoon vaan kun näkee, että me molemmat avustajat ollaan raskaana ja tullaan jäämään kesken lukuvuoden pois. Jospa alkais sit ääni kellossa muuttua. :attn:
Esimiehelle viestitin, että kirkuisin jos ääni riittäis, sen verran matalaliitoa mennään töiden suhteen. Tääkin sanoi potevansa masista tän päivän kohtelusta, vaikkei itse avustaja ookaan. :headwall:

kissinminttu & papu 12+3
 
Onnittelut hienoista ultrakuulumisista kaikille!! :heart:

kissinminttu :hug: inhottavaa jos ei kunnoiteta sun tekemää työtä. :(

(.) Pitääkö teidän mahat omituista meteliä? Mulla maha koko ajan vinkuu, kurluttelee ja lorisee. :LOL:

EM ja vinkumasukki 13+3 :heart:
 
Mukavia uutisia tosiaan täällä luettavana =) paitsi kissinmintun työjutut. Ikävää tuollainen.

Mulla on taas muutaman päivän ollut tosi huono olo. Alku viikosta jo luulin, että nyt helpottaa ja plaaah useamman kerran saanut taas viime päivät oksentaa..Vetää heti mielen niin apeeksi. :/
Sellainen mielikuva on, että viime raskaudessa pahoinvointi loppu rv 16, mutta aina sitä pelkää mitä jos tässä raskaudessa se kestää synnytykseen asti. :eek: no eikai sentään.
Välillä tulee väsyneenä sellaisia ajatuksia, että oliko tämä raskaus nyt hyvä idea ja jaksanko mä sitten niin monen lapsen kanssa? Siksi tämä odotus kestää 9kk että on aikaa sopeutua ajatukseen. Samat pelot sitä on ollut joka raskaudessa.
Tänään tekis kyllä mieli köllötellä sängyssä koko päivän. Kai sitä täytyy kuitenkin vähän siivota. Onneks viikonloppuna ei tarvi ajatella eikä muistaa mitään.
:saint:
Nara ja himppu 13+5
 
Moikka

Ihania ultra kuvia ja uutisia.
Kissinmintulle lohtuhaleja.Todella kurjaa kun omaa työtä ei arvosteta.

Mua vaivaa mieletön väsymys.Eikö tää lopu ollenkaan. Keittiön raivasin just,jäi eilen astianpesukoneen tyhjennys tehtyä ja kaikki likaiset astiat keittiön pöydällä.Pesukoneenkin laitoin päälle.Seuvaakasi lähdeen viikkailemaan puhtaita vaatteita kaappiin.

Mies ja 4 v tulee vihdoin tänään kotiin.Lähtivät aikasin to aamun Helsinkiin. Kamala ikävä molempia. :heart:
Esikoinen on kotona lomalla ja vie paljon energiaa ja sitä energiaa on muutenki tosi vähän.Hänelle ei olla vielä kerrottu raskaudesta.Ultran jälkeen sitte kerrotaan.

Muuten ei muistaisi että on raskaana ellei olisi tätä mieletöntä väsymystä.Hiuksetkaan ei enää rasvoitu niin nopeasti ku ennen,eli puolessa päivässä-päivässä.

mut nyt jatkaa kotihommia.

NN rv 11+2

 
Kiitos lohdutuksista. :hug:

Meillä kotona remppa jatkuu. Mies nakuttelee sähköjohtoja seiniin ja kattoon. Meteli ei onneks vielä pahemmin ärsytä, saa nähdä miten sit kun lattia avataan. :whistle:

Nikunaku mainitsi ton hiusten rasvoittumisen..Mullakin on vähentynyt verrattuna ihan alkuviikkoihin. (tai sit mä vaan löysin loistavan shampoon) :D

ElinaMaria, mulla ajoittain masu pitää meteliä, mut ei kai mitään sellasta mitä ei olis ollut jo ennen raskauttakin. :)

Mä oon edelleen aika yllättynyt näiden mun raskausoireiden 'vähyydestä' tai lievyydestä. Ei sillä ettäkö sitä edes haluis juosta vessassa vielä jatkuvasti tai yökkiä minne sattuun. Päin vastoin tää tuli kuin tilauksesta että pystyy syödä kunnolla, jopa paremmin kuin ennen raskautta. Nyt jo kahvi ja teekin taas maistuu, ei vaan uskalla kahta kuppia enempää päivässä nauttia. =)

Nara toivottavasti sulla helpottaa toi pahoinvointi pian. :hug:

Nyt kun on ollut teillä puhetta siitä omille lapsille kertomisesta...Meillähän tää on esikoinen, mutta mä pari päivää sitten näytin meidän pavun tuoreimman ultrakuvan mun veljen lapsille (poika 16, tyttö 11) kun tulivat käymään. Asuvat tossa tien toisella puolella. :D Ne on ollut mulle melko läheisiä pipanoita koko ikänsä, esittelin pavun niille 'tuoreimpana serkkuna'. Ne kattelivat kuvaa mielenkiinnolla ja varmasti tulevat olemaan läheisiä pienen kanssa tulevaisuudessa.
Tätä poikaa mä oon myös miettiny kummiehdokkaaksi. Onko teillä muilla ketään isompia lapsenne serkkuja kummeina? Mulla itselläni on omana kumminani yks mun vanhimmista serkuistani.

kissinminttu & papu 12+4
 
kissinminttu mä oon mun serkun kummitäti. Tai oikeastaan kahden, ku ovat kaksoset, mut virallisesti toisen. Olin 15 ku tän kunniatehtävän sain =) Nyt kummityttö täyttää jo 13 maaliskuussa, mikään muu ei ahista kun että kuin vanha kummitäti täytyy olla noin vanhalla tytöllä :/ Musta voisit hyvin pyytää veljesi lasta, kun on noin vanhakin jo. Takaat varman sukulaissuhteen ylläpidonkin.

Meillä nyt kerrottu pojille. Tytöt kuulee kun joskus taas pääsee kotiin :/
POjat oli ihan täpinöissä. Näytin niille kans ultrakuvaa ja mun toistaiseksi kuopus tokas et sehän on vauva =) Nyt kyselee miten voin ja miltä tuntuu. Vanhempi lähti illalla partioleirille ja kävi vielä halaamassaja antamassa suukon lähtiessään. Hurjaa, muista koska 8v poika olis viimeks tota tehnyt :hug: Mummullekin hehkutti heti asiaansa.

Mulla olis vapaata ja pitäis siivota. Mutta arvatkaa kiinnostaako? Ei sit pätkääkään!! Jalat olleet koko aamun ihan puutuneet joten jaksa hirmuisesti liikkuakaan. Ärsyttää olla näin laiska. Mut eiköhän se into pian tule..
 
kissinminttu Ikäviä nuo työkuulumiset :/ Voimia sulle ja toivottavasti tosiaan joku kaunis päivä osaisi arvostaa toisten työtä se ihminen :hug:

Meidän pojalla on vasta kaksi serkkua, 9kk vanhempi ja 10kk nuorempi niin ei tuo kummiasia ole siltä kantilta mahdollinen. Mutta pikkusiskollani on kummina meidän vanhempi serkku, ikäeroa heillä on 20 vuotta. Itse olen kummina omalle serkulleni, hän on minua 18 vuotta nuorempi. Ja tuon serkun äiti on minun kummitätini :)

Me ollaan perinteisesti vietetty isänpäivää niin, että meidän äiti on tehnyt ruuat (meidän avustuksella) koko porukalle, siis meille lapsille, isälle ja papalle. Mutta nyt tehdäänkin ensimmäistä kertaa niin ettei äitin tarvitse osallistua, vaan laitetaan sisarusten kesken ruuat ja syödään mun isosiskon luona. Pitäis lähteä kauppaan ja alkaa valmistella jo ettei kaikki jää huomisaamuksi.

Eilen illalla tehtiin isänpäiväkortteja pojan kanssa :heart: Painettiin sormiväreillä käden kuva korttipohjaan, ja niitä pitikin tehdä oikein sarjatuotantoja neljä kappaletta, isille, vaarille, ukille ja papalle (mun äidinisä) :) Poika oli aluksi vähän ihmeissään, kun laitoin hänet syöttötuoliin istumaan ja sinisen sormivärin eteen, niin luuli että se mössö on iltapalaa ja meinasi käydä syömään sitä :D Mutta sitten kun keksi idean niin ei olisi malttanut ollenkaan lopettaa, oli kyllä vähän joka paikka maalissa.

 
siksakkia Söpö kuva. :heart: Toinen on niin keskittyneen näköinen.:)

Kissinminttu Ikäviä juttuja. :hug:

Meillä on nuoremman 8v tytön kummina vähän päälle parikymppinen serkku"poikansa".:)

Jotenkin samaa ongelmaa täällä myös..jaksoin pestä koneellisen pyykkiä ja nyt oon ihan tööt. :/ Koskahan tää väsymys helpottaa..

Sompio Olet varmaan vielä anoppilassa?

Laitoin kuvan profiiliin pikkuisesta kun en osaa sitä tähän laittaa enkä jaksa selvittää. :p

Hyviä viikonlopun jatkoja kaikille!

Therean+vaavi 12+5 (alkuperäisen neuvola kiekon mukaan<--ota noista nyt sitten selvää mikä se on oikeasti)

*muoks* Niin ja mietin tuota lasketun ajan muuttumista, olisko tekemistä henkilökohtaisella kierron pituudella minkä perusteella ne niitä vaihtaa? En tiedä... kun mun kierto ei koskaan ole ollut mikään säännöllinen, kierto:32-42pvä. Yliaikaseksi tämäkin menee niin kuin siskonsa, sanon minä.:)
 
Moi taas. :)
Me kerrottiin tänään anopille ja apille, että yks lapsen lapsi on lisää tulossa. Iloisesti ottivat asian vastaan. Anoppi sano, että kyllä hän jo vähän arvaili, että näin on. Kun en mm. saunaoluita viimeks juonut heillä käydessä...
Miehen sisko oli vaan hiukan outo... mut noh, en taidan jaksaa välittää... se vaan sano, että ei kannata vielä miettiä mitään on niin pitkä aika ja kaikkee ehtii tapahtua. Se vaan pelkää et meidän lapsi ois jotenkin hänen ja hänen lastensa "eduista" pois...
Tappelee jo mummien ja ukkien eläessä perinnöstä...

Mun veljen poika kysy, että eihän se teidän vauva muuta heille. Kun heille syntyi vasta toinen lapsi, niin on isoveljellä nyt huoli, että eihän kaikki vauvat heille muuta...

Muutama ihminen on vihjaillut, että oliko vahinko... mut olen sanonut, että eiköhän me tässä iässä jo tiedetä miten lapsia tehdään.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja iloista isäinpäivää!
 
Hei "pitkästä aikaa" !


pian 3x äippä Olit ihan oikeassa, ei olisi niin paljon pitänyt stressiä ottaa, ihan hyvin kuului sydänäänet ja kaikki muutenkin ok! np-ultrassa kun niitä ei jostain syystä kuulunut vaikka sydän selkeästi sykähteli reippaasti ja normaalisti niin alkoi huoli nousta tässä muutama viikko ennen neuvolaa että entä jos ei vieläkään kuulu... Mutta neuvolan täti rauhoitteli että jos tässä ennen taas seuraavaa käyntiä tuntuu että hermot riekaloituu huolesta niin voi poiketa pikavisiitille ja hän tarkistaa että sykintä kuuluu. :)

onko muilla tullut vielä painoa lisää kuinka? Minä porhallan viikolla 15+3 ja neuvolassa totesi opiskelija huolestuneen oloisena että eipä ole paino vielä yhtään noussut. Sitten kyselivät yhdessä neuvolan tädin kanssa mun syömisistä yms. Lopulta sitten antoi mulle synninpäästön että eihän tuo vielä tässä vaiheessa kauheasti merkitse vaikka ei olekaan tullut painoa että ehtiihän sitä. :| Jotenkin se oli sellainen kynnyskysymys niille se paino..
Jäi vain pohdituttamaan että miten muilla?

Muuten tänne ei mitään kummempia käyn tonne kerhoon kirjoittamassa laivareissun kuulumiset! =)

Ihania ultrauutisia ja -kuvia ootte laittanu!
Ja Kyllä tuo sormiväripuuhailukin näyttää kovin mukavalta touhulta! Varmasti kaiken sotkun arvoista! :heart:

Ensimmäiset pienet pakkaspäivät ovat virkistäneet mieltä, kyllä se talvi vaan sieltä tulee! :xmas:

Mukavaa isänpäivää huomiselle!

Jasmin ja aarre 15+3 :heart:
 
Ensimmäistä kun odotan, niin kaikki on niiin uutta ja ihmeellistä, eka ultra oli aika mahtava kokemus, en olisi uskonut että sormetkin jo pystyi erottamaan (rv 12+1) :) Kovin se olento siellä heilutteli ja liikkui.
Therean: mullakin on laskettu aika 17.5.
Nyt tuntuu kyllä mahtavalta, kun pahoinvointikin on vihdoin ohi (kesti noin 6 viikkoa).
 
Hieno uutinen jasmin84 =) Ja siksihän täällä ollaan että toisia tuetaan.
Mun paino oli kiitos kesän sidukoiden ja grilliherkkujen muutenkin kohollaan ja siitä noussu muutaman kilon. Nyt kyllä muutaman viikon pysyny samassa. Sehän on kans ihan henkilöstä riippuvaa nouseeko se paino paljon vai ei. Vielä tossa vaiheessa ehkä enempiä kuulukaan nousta! Kyllä se sitten nousee kun lapsivettä alkaa olemaan enemmän ja vauva kookkaampi. Eli älä huoli, kyllä se paino varmasti nousee =)
Hupaisaa anoa noin jollekin :LOL:
Mä löysin sen siivousinnon ja nyt on siivottu!
Tulevat kummit tulee poikkee ja nyt jännään ehtiikö isäntä kotiin ennen niitä kun on autorempassa..

Joose75 onneksi jo helppaa pahaolo! pääset nauttimaan vauvasta ja odotusajasta! Ultra on aina yhtä yllättävä ja ihana. Oli ensimmäinen tai kolmas kerta
:heart:


Oikein hyvää isänpäivää kaikille =)
 
Hei taas väki :wave:

Painosta Mulla ensin pahoinvoinnin ja sitten flunssan takia paino putos pari-kolme kiloa, nyt en tiedä onko vielä palautunut samaan kuin ennen raskautta. Tiistaina sen kuulee sitten.

Me tehtiin nyt sitten eka isompi ostos vauvaa varten kun päivän lehdessä oli ilmoitus myynnissä olevista emmaljungan yhdistelmävaunuista. soitettiin ja sanoi että meni jo, mutta antoi naapurinsa numeron, joka myös oli myymässä omiaan pois. :p Ajettiin sitten paikan päälle ja saatiin tosi hyväkuntoiset vm 2004 emmaljungan yhdistelmät ja ties mitä ylimäärästä kaupan päälle. Ihan voittajaolo :D Myyjä oli aivan onneissaan päästessään niistä eroon.

Koiruus on aika tuskasen olonen ison masunsa kanssa. Levotonkin ehkä. Taitaa pyöräyttää pennut isänpäiväks. :LOL:

Miehellein ostin isänpäiväks kylpytossut ja kylpypyyhkeen joissa lukee 'iskä'. Piilotin vielä lisäks pakettiin kaks tuttia tulevaa varten.

Jeps, hyvää isänpäivää kaikille ! Nauttikaa ;)
 
Jes, kaikki tämän päivän hommat tehty, suklaakakun päälle tulevat suklaamarengit on kyllä vielä uunissa mutta muuten!

Kiitos Therean :) Valitettavasti minulla ei ainakaan näy sun profiilikuvaa :/ En tiiä onko vika meidän koneessa tai nettiyhteydessä, mutta vaihdoin juuri oman profiilikuvani muutama päivä sitten mutta uusi kuva ei vaan millään ilmestynyt näkyviin. Näkyi vähän viiveellä, seuraavana päivänä vasta.
Tuolta www.aijaa.com sivujen kautta on ainakin tosi helppo laittaa kuvia, klikkaa siitä "lisää kuva" ja valitsee vaan minkä kuvan haluaa ladata. Sitten tulee ne osoiterivit näkyviin. Kun ottaa sen osoitteen jossa lukee "pieni kuva" niin tulee tuollainen pikku kuva jota klikkaamalla saa sen isommaksi. Ja muistaakseni ihan viimeisen rivin osoite on linkki kuvaan.

Karkki-82 No onpa ollut jännä suhtautuminen tulevalla tädillä :eek: Luulisi että ensimmäisenä tulisi mieleen että kiva kun hänen lapset saavat uuden serkun :heart:

jasmin84 Tervetuloa takaisin laivalta :wave: Olihan se sormiväreillä maalaaminen tosiaan vähän sotkuista puuhaa, mutta ihana kun poika tykkäsi siitä niin kovasti :heart: Jos seuraavan kerran maalaisi kylppärin lattialla niin ei tarvitsis sotkuista murehtia ollenkaan :D

Painoa ei ole tullut vielä lisää, päinvastoin tippunut lähtöpainosta 6kg johtuen siitä etten ole pystynyt syömään juuri mitään ja olen oksentanut niin paljon. Esikoista odottaessa oli sama lähtöpaino ja ennen ensimmäistä neuvolaa tippui jo 8-9kg. Onneksi nyt tuo pahoinvointi vähän helpottanut jo, ja pystyy syömään jo jotain edes. Omenoita menee kilokaupalla ja appelsiinimehu on myös hyvää. Tänään tein tonnikalasalaattia ja voi miten herkullista se oli!

Jännä miten eri tavalla eri neuvoloissa suhtaudutaan tuohon painoonkin. Meillä terkkari sanoi ettei alussa ole yhtään huolestuttavaa jos ei paino nousekaan (riippuu tietty lähtöpainostakin) mutta monilla varmasti pahoinvointi vaikuttaa niin paljon alussa että kai se on ihan normaalia.

joose75 Juu nuo ultrat on kyllä ihania kokemuksia, kun näkee sen oman pikkuisen :heart: Mulle tulee aina ihan epäuskoinen olo, että ihanko oikeasti MINUN sisälläni kasvaa uusi elämä! Kun sitä alkaa miettimään, niin on se vaan hienosti säädetty että 9kk:n aikana kahdesta solusta kehittyy ihan oikea pieni ihminen.
Onnea hyvistä ultra-kuulumisista kaikille :flower:

kissinminttu Kiva että löysitte mieluisat vaunut, ja kun vielä hinta kohdillaan niin ainahan se mieltä lämmittää vielä enemmän :) Eikö ole ihanaa niitä katsella ja haaveilla se oma pikku nyytti niihin? :heart:

Ajatelkaas, ei ole enää pitkä aika kun päästään hakemaan äitiyspakkauksia/raha-avustusta :eek: Minusta tuntuu että aika menee niin paljon nopeammin kuin esikoista odottaessa. Pari kuukautta sitten olin vasta ihan alussa ja tein plussatestin - ja aika mennyt yhdessä hujauksessa. Pari kuukautta tästä eteenpäin vois laittaa äitiysavustus-paperit menemään kelaan ja sitten raskaus onkin jo oikeastaan aika pitkällä!

Mites muuten kaksosten odottajat, oletteko jo miettineet montako avustusta otatte pakkauksena ja monta rahana? Kaksosista kun saa kolme avustusta ja itse saa valita millaisena yhdistelmänä vai kaikki samana.

Ihanaa huomista isänpäivää kaikille perheille ja onnittelut isukeille :wave: :flower:
 
Hyvää Isänpäivää kaikille perheille :flower: mites teillä iskät heräteltiin? meillä perinteinen kortti, lahja ja aamupala sänkyyn :) entä esikoisen odottajat joko teillä kovin juhlitaan? :) nyt tää äiti vaan jättää isän ja lapsen juhlimaan ja lähtee töihin :( mutta hauskaa päivää silti kaikille!!
 
Meillä keitin tulevalle isille kahvit ja paistoin lettuja aamupalaksi.:) Mokoma vaan nousi liian aikaisin sängystä enkä ehtinyt edes aloittaa lettujen paistoa! :LOL: Sanoin että ensi vuonna on kiltisti makoiltava sängyssä niin kauan kunnes tullaan herättämään.... :heart:
 
Siksakkia Juu oli todella ihana miehen kanssa yhdessä niitä vaunuja rassailla. Testattiin heti kaikki mahdolliset. :) Aika kyllä menee niin nopeasti, vaikka ei se aina siltä tunnu. Välillä ei malttais oottaa enää että sais nähdä sen oman nyytin ihan siinä sylissä.
 
Heippa kaikille.
Ja hyvät isänpäivät isille ja tuleville sellaisille :D

Perjantaina oli vihdoin virallinen ultra... kaveri heilui kuin väkkärä... ja kaikki oli hyvin.
Huimat liki viisisenttiä oli pituutta, ja niskaturvotustakin vain 0.8mm.
Joten huolissaan ei tällä hetkellä tarvitse olla.

Nyt odotellaan veriseerumin tuloksia, ja tammikuun viidettä päivää, jolloin olisi seuraava ultra.
Torstaina menemme tapaamaan lääkäriä ensimmäistä kertaa :D

Pahoinvointi ei valitettavasti vieläkään päästä irti :( ja tunteet heittelevät laidasta laitaan, vaikea itsekkin pysyä perässä missä milloinkin mennään...

Odotan jännityksellä ja innolla vauvaa saapuvaksi... mutta voi kun voisi hypätä suoraan synnytykseen, ja jättää tämä odotus väliin...
 

Yhteistyössä