*TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HELMIKUUSSA 2010

sarbba: Eikö teillä olis mahdollisuutta saada kunnallista kyyditystä sinne eskariin? Täällä päin mielestäni ollut 3km rajana. Tosin joku joskus sanoi, että saa nimellisen rahallisen korvauksen jos kuitenkin itse kuljettaa, mutta sullahan kortittomana ei kuljettamiseen ole mahdollisuutta.
 
Jossu-71: Täällä on rajana 5km yhteensuuntaan, eihän meillä tule kun 2km yhteen suuntaan, eestaas eestaas on tuo matka sen 8km, eikä auta jäädä talvella paljo keskustaan pyöriin, pari kertaa oon kokeillu, hommansa sielläki kierrellä 4 tuntia :D Eikä maksullistakaan irtoa kun on niin täyttä, kun kyselin syksyllä että jos maksullisen ottasin. Me pietään sit väliin vapaapäiviä eskarista jos sille tuntuu, eskarilaisesta ei kyllä oo sille tuntunu ni oon sit vieny :D Kyllähä tuota lykkii ku tiet on jäässä tai ei oo lunta, tuskaa aiheuttaa vaa sit ku lunta tulee kunnolla.
 
sarbba: ok. Mä olin tulkinnut nuo teidän reissujen mitat eritavalla. Tuo on muuten aivan tosi etteivät nuo eskarilaiset suostu pitämään vapaapäiviä. Meillä ainaskin viime vuonna oli oikeastaan päin vastoin sairaanakin olis pitänyt päästä.

Kyllä meillä edelleen kouluunkin mennään ihan ilman suurempia rutinoita.

Tuota auraus ongelmaa on meilläkin päin näkynyt.n Kahtena päivänä, kun peräkkäin alkuviikosta satoi ei niitä myöskään kahteen päivään aurattu. Vaikka autollakin olin liikkeellä ei ollut silläkään hääviä puskea penkasta läpi.
 
Pitää kehasta miten reipas tuo neiti on =) kerkis olla 1,5 viikkoa hoidossa ja sitten tuli viikon tauko, kun tultiin kipeeks. Eilen sitten vein sitä ja ajattelin, että varmana alotetaan alusta ja huudolla mennään jne. Mutta ei ollenkaaan! sinne se oikein juoksi kavereiden luo eikä vilkassutkaan taakse.

Nyt mullakin on jo normaali olo. Ihanaa
 
Olipas hurjan suloinen näky, kun vein pepin hoitoon ja sieltä juoksi vastaan saman kokoinen tyttö ja sitten ne alko halaamaan :heart: halasivat tosi pitkään ja hartaasti. Ihania

Mä en saa tuota tyttöä mitenkään harjottelemaan juomista tavallisesta mukista :/ ei se suostu. Hoitaja kuulemma saa jotenkin eikä ole vieläkään antanut nokkiksesta. Onko ideoita kuinka saisin sen harjottelemaan kotonakin?

Tää lähtis kohta illaks töihin....oon tässä ollut aamupäivän yksin kotona. Kattelin ohjelmia ja sitten järkkäsin paikkoja, kun ei ole kukaan häiritsemässä.

Hauskaa päivää!
 
Summer: Meillä poika lopetti viimeviikon loppun nokkiksesta juonnin aivan itse, ehkä se halusi olla yhtä iso poika kuin veljensäkkin :D Matkii nykyään kaikessa veikkaansa mikä ei ole aina ihan kivaa näin äidin silmin katsottuna :LOL: Mut uskon et Peppikin rupeaa juomaan kunhan vaan aina tarjoot yski kerta se vaan rupeaa toimimaan, eikä ole mitään hätää viellä pitkään aikaan jos neiti ei itse tahdo.

Kauhia päänsärky taas vaivana

 
Muki meil kävi kans viime viikolla käänne ja poika vaan totes et ei kantta ja hän juo nyt mukista. Annettiin juoda ja hienosti menee.

Potta ei enää kiinnosta kun on nyt alettu tutustumaan pöntönpienentäjään. Ei halua enää potalle vaan hakee pienentäjän vessasta ja näyttää et tämä :D

Joan kans on kaikki mennyt niin paljon helpommin kuin esikoisen kans. Asiat vaan tapahtuu ihan huomaamatta ilman sen kummempia opetteluja :D

Yöt on tarhan aloituksen jälkeen olleet aika kauheita. Joa herää huutamaan ja ei tahdo nukahtaa enää millään ja vain mamma kelpaa. Viime yö oltiin hereillä klo 4-5 ja lopulta nukahti mun kainaloon. Olin ihan poikki puol seiska kun herätyskello soi ja piti duuniin lähteä. Toivottavasti tämä vaihe menis pikaisesti ohi...

Uhma on ihan kamala |O Välillä ei tiedä pitäskö itkeä vai nauraa kun mikään ei toimi ja vajaa metrin mittainen komentaa huutamalla niin että tärisee koko lapsi. Ruoka ja ruokailuvälineet lentää mun päälle ja auttaa ei saa yhtään. Pinna katkeaa heti jos joutuu ruokaa odottamaan yli 30 sekunttia |O Kyllä on mulla ollu hermot kirellä duunin jälkeen yhden jos toisenkin kerran. Olisko kellään vinkkejä? ei meidän esikoinen ollu yhtään samallainen tai sit aika kultaa muistot :whistle:

Oon itse ollu aika alamaissa kun sain alku viikosta kuulla että duunikaverin lapsi on kuollu toissa viikolla aivokalvontulehdukseen. Oli meidän esikoisen ikäinen :'(
 
summer,Reipas tyttö tosiaan =)

Vilma,kauhea juttu tuo sun työkaverin lapsen kuolema:hug:

Uhma,Meillä pääsääntösesti ollaan taas ihan kilttiä poikaa,mitä nyt pukemista aina välillä kiukutaan kunnolla,siis ulkovaatteiden. Mut auta armias kun herra on väsynyt,silloin kaikki vastoinkäymiset on ihan ylisuuria :kieh: Miä suhtaudun noihin kiukkuihin niin et annan raivota enkä kiinnitä huomiota,jossainkohtaa tulee sit pyytään halia... joskus itelläkin on pinnakireellä ja sillon saattaa "lähtee mukaan" siihen kiukutteluun..maanitella,uhkailla,kiristää,korottaa ääntä..mut se yleensä pahentaa asiaa :/

Nuha on ihan loppusuoralla mut en tiiä väsyttääkö se vai oliko poikkeustilanne ennen tota nuhaa,kun jakso jo hyvin valvoo ilman päikkyjä kuuteen asti jolloin saa puuron. Nyt nimittäin ollaan palattú taas siihen et väsyttää niin rutosti mut ei voi nukkua :kieh: Ja aamullakin herää aikasemmin kuin yleensä vaikka selvästi on väsynyt vielä.... no ehkä tuo tuosta normalisoituu =)
 
vilma uhmaa.. meillä taas esikoinen on koetellut mua niin rankasti tän kohta kuuden vuoden aikana, et E mielenosoitukset ei tunnu missään. On musta rauhallisempaa sorttia muutenkin tai sit on vaan tyyntä myrskyn edellä. :) jänniä noi uhmat niitä taitaa tulla parin vuoden välein. Seuraavaa odotellessa..esikoisella aikast tyyni kausi menossa..mitä nyt äiti on niiiiiiiiiiiiiin TYHMÄ. Kun kieltää ja määrää. Lätkimistä on nyt liikkeellä täällä ..opettelee varmaan pettymyksen hallintaa-mitä lie.. itse hillintä hakusessa kun kaikki ei mee suunnitelmien mukaan, mut onneks tää kohdistuu vaan vanhempiin ei siskoon tai kavereihin. Oppii hiljalleen. Ikävä uutinen - kyllä saa vaan olla onnellinen ja välillä oikein nolottaa kun valittaa lapsen mahdottomuutta. oliko sun työkaverilla muita lapsia? Lapsen kuolema on kyllä jotain niin kamalaa.. ei sitä voi käsitää. :|

marmotta olisin kans ehdottanut et löytyykö naapurustosta lastenhoitajaa. MLL taksa on ihan ok. Itse olin joskus lapsenlikkana 14-18v. sain palkkaa MLL taksan mukaan vaikka en sen kautta ollutkaan hommiin päässyt ...naapurin lapsia hoitelin ja välillä naapurin mummoakin :) Toivottavasti löydät hoitajan.

mut nyt E ottaa tossa jo vaippaa pois ja on valmis lähtemään kylpyyn. Vettä päälle :) täytyy lähtee täyttää kylpyammetta. :wave:
 
meillä juodaan mukista hyvin..mut on pullo myös käytössä. mitä isot edellä sitä pieni perässä. ;)
sanoja alkanut tulemaan tosi paljon pienessä ajassa. meillä ku oli aikast hiljasta vielä joku aika sit. mut nyt alkaa löytymään urakalla tekstiä :)

poika: voi kurjuus :hug: jaksamisia kovasti sulle :hug: ja vaikka onkin kaksi lasta niin onhan se musertava uutinen kun lisää haluaisit. :hug: :hug: :hug:

vilma: voi kauheeta :'( eihän se oo sama juttu mistä iltis kirjoitti? nuo on nii kauheita juttuja ettei niitä pysty ymmärtäään..eikä niistä varmaan ikinä vanhemmat toivu :'(

uhmaa myös täällä..välillä kovemmin välillä iisimmin. mut keskimmäisen pimun kans saa taistella itsensä uuvuksiin. uskomaton sisupussi. ja siinä se onkin kumpi sanoo viimeisen sanan aina. tyttö ku ei helpolla lenkkiin anna. :| pojat meillä enemmän viilipyttyjä mutta tytön tempperamentti on aivan jotain uskomatonta. ja eskarissa taas on nii mielin kielin ja ope tykkää. sano et jos kaikki olisi tuollaisia olisi hänen työ helppoa. kunpa pääsisi kärpäsenä kattoon. koti minä onkin sit jotain aivan muuta. :|

mut nyt pikaiseen facebookin kautta sänkyyn. viime yö meni harakoille..josko tulis muksuille paremmat unet tälle yölle... :wave:
 
Pikaisesti laitan tänne kuulumisia!
Raskaus on nyt edennyt vk24 ja olo on ollut hyvä.Potkuja tuntuu aina päivän aikan mukavasti,mutta nyt huolestuin viime neuvolakäynnillä tuosta pienestä sf-mitasta!neuvolatäti kyllä veikkasi,et johtuu siitä,kun vauva vielä niin peini,et mahtuu löhöilemään poikittain mun masussa.Rakenneultrassa oli kyllä poikittain ja liikkeetkin tuntuu kummallakin mahan sivulla,et kai se vaan on uskottava,et hätää ei ole.Esikoisestakaan mulla ei kyl ollu näil viikoilla kuin 1cm isompi mitta,mut silloin ei asiaan puututtu millään tavalla?!?Menen kontrolliin ens pe ja sitten ultraan,jos mitta ei kasvanut.

Uhma meillä on myös kamala!Kaikki pitää tehdä ite ja kaikki on saatava heti,mitä haluaa :headwall: Välillä meinaa pää hajota täällä kotona,kun tuon mörrimöykyn kanssa taistelen milloin mistäkin asiasta.Tilannetta ei helpota sekään,et mies aina kritisoi mun komentelua.Olen kuulema julma,kun aina kiellän poikaa tiukasti.Kysyinki,et haluatko et sun tavarat täällä kotona rikki,jos en kiellä?!Helppohan se on mollata toista,kun ite joutuu vahtimaan työvuorojan takia poikaa vain pari kertaa viikossa 4h.Vähän eri asia kuin mun 24h melkein joka päivä!Miesten logiikkaa taas...

Tutista olitte jossain vaiheessa puhuneet ja meillä on vielä käytössä unilla.Nukkuminen muuten täysin mahdotonta,jos otan tutin pois,et kokeillaan uudestaa vieroittaa,kun on vähän vanhempi...ehkä sitten kun vauva tullut kotiin ja tilanne hallinassa ellei ite luovu aiemmin!
Potalla käydään päivittäin ja välillä tulee pissat pari kertaa,mut kakkoja ei tehdä.leikkimistä suurimmaksi osaksi tuo paotalla käynti vielä!

Poika :hug:

Taas menoksi.Hyvää viikonloppua kaikille :D
 
Hemuli: Ihana kuulla sun kuulumisia, juuri tänään ajattelin sua :D

Nyt se iski kauhia tyhjyyden tunne, siis ihan kuin salama kirkkaalta taivaalta. Jotenkin mun alitajunta alkaa käsittelemään tätä kaikkea...mulla on ihan epänainen olo, olen alle kolmekymmpinen lapsenteko kykyni menettänyt nainen tai epänainen.
 
Moi kaikki!

Meillä Nealla on kurkunpääntulehdus, just tultiin Mehiläisestä, kun kuumetta on jo 5ttä päivää ja halusin tsekata korvat. Onneksi ne olivat kunnossa ja neiti kuumeesta ja ystästä huolimatta pirteä, joten ei kauheasti ole joutunut tätä tautia murehtumaan. Ärsyttävää vaan olla sisällä ja alkaahan tuo pimukin hyppiä seinille, kun koko viikko ollaan sisällä könytty :/ Lääkäri tosin sanoi, että heti kun kuume laskee alle 38 niin ulos vaan!

pojalle :hug: Tosi ikävää kuulla diagnoosistasi.. Sinä kun olet jo ennen näitä toukokuisiakin puhunut enemmästä määrästä lapsia! Jaksuja!

vilma Jokaisen äidin painajaisuni - aivan kamalaa.... :'(

Treffit Muumimaailma sopisi meillekin (ei siis vain matkan puolesta vaan koska ollaan sinne anyway menossa varmaan moneen otteeseen B) ), mutta toki lähdetään myös Korkeasaareen tai minne vaan meinaisitte, että eniten saadaan porukkaa kasaan!

Mulla häämöttää ensimmäinen tyttöjen ilta tiedossa, kun mennään kavereitten kanssa Paulaa katsomaan 5.3. =) Ootan ihan innolla, mutta en tiedä miten se käytännössä onnistuuu, jos/kun vielä imetän vielä silloin.. No, kuukausi aikaa pähkäillä ja vauvan tottua pottuun =)

Nyt keikkalippuja tilaamaan B)

Viikonloput,
C ja tytöt
 
Ps. Meillä ollaan ihan vauvoja vielä, kun tutti maistuu muutoinkin kuin unilla ja pottaan ei saada mitään saalista, vaikka siinä joka vaipanvaihdon yhteydessä istutaankin! Tuttipullo sentäs on enään illalla käytössä, vaikka hyvin voisi siitäkin jo luopua... Isoon sänkyyn meinataan siirtää Nea ihan lähiaikoina.
 
poika :hug: :hug:

hemuli....kiva kuulla teistä =) !!

carmen....ihanaa kun pääset ulos...Paula on hyvä :)...ja on muutes miun syntymäpäivä...

treffit....miä haluaisin muumimaailmaan...samalla tapaisin erään hyvän ystäväni, jota en ole nähnyt aikoihin, kun muuttivat koko perhe sinne Turkuseen reilu vuosi sitten...voitaisiin yöpyä heillä =)

uhma....neiti on tulta ja tappuraa...jos ei mene oman mielen mukaan...arvatkaa, että pelkään tulevaa 10 h lentomatkaa :eek: ...varmaan tooosi mukava ja rattoisaa tulee olemaan :LOL:

merika....millaiset pelastusliivit teillä oli mukana?...kun meillä nuo melko paksut...tuntuu, et vie aika paljon tilaa...
 
Poika: :hug: !

Tutti ja pullo: Ovat molemmat vielä käytös, tuttia syö unille mentäessä, varsinkin yö unille. Jossain vaiheessa kuitenki tiputtaa sen pois. Pullosta juodaan maitoa, ei sit millään suostu juomaa maitoa kupista tai nokkiksesta.. Vaikka muuten juo kupista tosi hienosti.

Uhma: Meillä ei onneks oo niin pahaa uhmaa -vielä ainakaan. Vaikka tosi temperamenttinen tyttö onkin jos jotain päättää niin asia pitäis tehdä hänen mielestään niin, mutta ei kyllä kauaa jaksa "väittää vastaan" = kitistä. Muita on myös kova komentamaan, hoidossa esim. ketään ei sais istua lempihoitajan sylissä, mutta haluis päättää ketä istuu sit jonku muun hoitajan sylissä ja kuinka kauan. Tai ketä leikkii milläkin lelulla tms. Itse haluaa syödä ruokansa, välillä kun pitäis pukee niin lähtee karkuun ja naureskelee, mutta kun otan kiinni niin antaa hyvin pukea. Vaikka joskus hokeekin että "ulia pukee"..

Potta ja pönttö: Hoidossa käy tooosi hyvin potalla, kahtena päivänä ollut lähes kuivalla vaipalla koko päivän.. Kotona taas haluaa käydä pöntöllä ( kakalla ) koska leikki ponin pitää kuulemma istua samaan aikaan neidin potalla! :LOL:
 
Höh, kirjoittelin eilen palstalle, mutta nayttää kyllä siltö ettei viesti oo saapunut teidän luettavaksi :(

Ekaksi Poika :hug: harmi ja harmi iso harmi. Endometrioosistakos oli kyse? Kannattaisikos miettiä jos laparoskopiasta ja hysetroskopiasta olisi apua kipuihin. :hug:

Treffit Kyllä tekisi mieli tulla, mutta ollaan tulssa vasta heinäkuun lopulla suomeen...

Potta Ei suostu vaikka mikä ois, nyt istuu vaatteet päällä ihan pikaisesti, mutta kun pissa tai kakka tulee nii juostaan omaan huoneeseen ja huudetaan että popoo.

Tuttipullosta juodaan ilta maidot!

Uhmaa myös täällä, mutta ei ihan helisemässä asian kanssa.

nyt tilaileen valokuvakirjaa F:n ekasta vuodesta.
 
matami pelastusliivit oli sellaset kevyet -eli ei ne tajutonta pelastais. Miks niit nyt kutsuis harrastuspelastusliivit tai jotain. Ei remmejä kuin vyötäröllä eikä niskatukee. Siel myytiin kauppakeskuksessa (Patong beach) sellasii uikkari kellukkeita -aika jännän näkösii.
10h lentomatka.. varaa paljon syötävää..rusinoita jos neiti tykkää. Pikkuväellä näytti olevan aikamoiset eväspussit trippejä, hedelmiä yms. pientä purtavaa. Lapsille saa ottaa mukaan vaikka mitä.. en itse jotenkin tajunnut ottaa kun luulin et trippejäkään ei saa viedä. Kyllä se reissu hyvin menee .. toivotaan. :)
 
Edla- Mamma oon vihoin vastannut yv:n :D . Sori kun en aiemmin huomannut viestiasi :ashamed:

Matami: Ihan vain rivien valista kommentoin kun kysyit Merikalta noista pelastus liiveista. pitkalle lennolle ehdottomasti mukaan paljon nestetta tytolle, mulla yleensa Sampersin smoothejaja, ja sellaiset mehukatti hedelma pussukat on hyvii, jos maitoo jo nii ehka tutteli ym kannattaa pakata mukaan, voi olla etta kentalla pyytaa aukaseen ja maistaan, ja jos huono tuuri nii kaikkea joutuuu maistaan. Lentokentalla on turvatrkastuksen jalkeen muutama kahvila josta saa (jos jaljella) noita mehukatteja ja luulen et Stokkalla on myos jotain. Passin tarkastuksen olevassa odotushallissa on yks kahvila, mut en oo tsekannut niiden tarjontaa, mut stokkan osastolla ei oo ruokapuolta laisinkaan. Viimeksi pyysi F:aa maistaan mehun ja suomen paassa ei edes kyselleet mitaan. Oon menossa ostaan myos uimaliivia tai kellukkeita F:lle kun ollaan menossa Etela Afrikkaan parin viikon kulttua. En haluais ostaa uikkarikellukeita, mutta jos se on paras vaihtoehto nii ne sitten. Ne toimii ihan kivasti ja joistain malleista voipi kellukeita poistaa (sellaiset taskut), mutta irralliset kellukkeet menis sit koko uimaan opettelu vaiheen.

Nyt heratteleen tyttoa et saadaan kunnon younet...
 
Edla&Merika, järjen äänet. Enhän mä ollenkaan tajunnut kysellä vanhemmiltani josko ne tietäis jonkun, kävin läpi vaan oman kaveripiirini ja totesin ettei niistä kukaan kyllä tule lapsenvahdiksi. En kuitenkaan ihan vierasta haluais, ennemmin joku tutun tutun tuttu edes. Ajattelin maksaa 10?/h, se on mukava tasasumma ja sisältää kakkalisän plus kiukuttelubonuksen jos käy niin että Eeva on ihan painajainen ja väsää kammottavan kakan.

LC, mua aina ihmetyttää Helsingin turvatarkastuksessa kun vauvallehan sais periaatteessa olla vaan lennon aikana tarvittava määrä nesteitä ja mulla on aina litrakaupalla, koskaan silti pyydetty maistamaan tai kysytty onko niitä pakko olla niin paljon.. muualla on eri meininki. Paitsi Italiassa, kun oon aina ollut suhteellisen itkuinen sieltä lähtiessäni ja turvatarkastuksen sedät antais varmaan viedä vaikka aseen kädessä kun on nainen, itkuinen ja kantaa pientä lasta. :)
Kauan lento Etelä-Afrikkaan kestää? Meitä on kovasti pyydelty Kanadaan sukuloimaan, mutta mua hirvittää että miten Eeva viihtyis sen lennon kun nyt ollaan lennetty max. 3,5h kerralla ja sekin oli ihan tuskaa.

Treffit olis ihanat ja toki tullaan jos vaan ollaan maisemissa, luulen vaan että suurin osa kesää menee taas muilla mailla.

Tuttiapua! Eevalle on yhtäkkiä tullut tutista hirveän tärkeä, kiukkuaa sen perään ja yleisin kuultu huuto tässä talossa on "Eevalle tutti suuhun!". Pitäiskö ne nyt vaan kylmästi viskata roskiin ja kuunnella kirkumista ja odottaa että unohtaa koko asian vai antaa järsiä tuttia silloin kun haluaa ja vieroittaa sitten kun tää vaihe menee ohi? Meneekö se ohi? Onko tää joku vaihe? Mulla ei periaatteessa ole kiire vieroituksen kanssa ja ajattelin että jos se vaan unikäytössä on niin olkoon vielä, mutta tää on ihan mahdotonta jo. Jos palapelin pala ei mene kohdalleen, seuraa huutoa ja kirkumista ja sitten juostaan etsimässä tuttia. Ihan puun takaa tuli tämä ja aloi yllättäen, ei siis niin että pikkuhiljaa olis lisääntynyt tutin tarve.

Uhma.. niin. Oon ihan piipussa tuon neidin kanssa, aamusta iltaan kiukkua ja huutoa. Kun on niin temperamenttinen muutenkin ja sit vielä siihen päälle vähän lisää.. ja ihan selvää kiukuttelua vaan, haluaa sitä, haluaa tätä eikun haluaakin tuota. Harmillisen usein annan periksi. :|

summer, miten mukitreenit sujuu? Ajattelin, että ootko antanut Pepille jogurttia tavallisesta mukista? Eeva opetteli niin, jogurtti kun on paksumpaa ja saa kallistella vähän enemmän että sitä tulee. Ei ole lattiallakaan niin helpolla. Siitä siirryttiin piimään ja nyt menee mikä vaan. Kylässä juodaan kyllä nokan kanssa ettei muiden lattia lainehdi jos käy vahinko, ei tuo niin vakaata toimintaa vielä ole.

Oltiin aamulla kerhossa ja eteisessä muutama äiti puhui kun on vatsatautia ja yksi sanoi että "Ei tää meidän Pirkko ole enää yön jälkeen oksentanut, eilinen ja yö oli kyllä ihan kamalaa kun kaikki tuli ulos molemmista päistä ja nyt mulla kääntää mahassa". SIIS HALOO?! Jos on oksennellut pari päivää ja aamulla sattuu pysymään mehut mahassa niin kuka kantaa lapsen heti kerhoon kun "on se varmaan jo terve kun ei ole tuntiin oksentanut". Olisin kääntynyt samantien ulos jos Eeva ei olis jo juossut leikkimään. Nyt mulla on koko ajan sellainen olo että oksettaa, ihan vaan koska kuvittelen että mua varmaan alkaa oksettaa.. :x
 
LC: On mulla sekin vaiva mutta ei se ole syy vaan et mun kohtu on tosi pahasti arpeutunut leikkaus voisi olla riski mulle itelle. mut tähystettiin tuossa joku aika sitten ja lääkäri oli sitä mieltä että ei voi suositella lisä raskauksia koska en voi synnyttää alakautta ja leikkaamisen riski on suuri kun arpikudosta on tosi paljon. En halua lähteä ottamaan riskiä et pojat jäis ilman äitiä. Enpä tiennä tätäkään et tämmönenkin voidaan saada selville mutta tutkiihan ne aivoja, sydämiä ja vaik mitä niin miksi ei sit kohtuakin :eek:

Muuten täällä elämä etenee omia polkujaan ihan suht kivasti paitti mies on TAAS menossa. Poika on terveenä saanut olla ja on kasvanut tosi ison oloseksi :D Ihana lapsi kaikkinensa mitä nyt uhma on kova =)
 
Marmotta, ei suju treenit kotona ollenkaan, kun ei suostu siihen touhuun sitten yhtään. Hoidossa se täti kaataa sille tavallisesta suuhun... mutta saas nähdä mitä ihmettä joskus keksin, että kotonakin onnistuis. Tutti on meillä kanssa tosi tärkee :/ saas nähdä miten senkin saa pois...tai saahan sen kun ottaa vaan, mutta miten kestää mun hermot. Jos kesään mennessä :whistle:
 
Marmotta,Toi on just niin rasittavaa,et tullaan pää kainalossa kerhoilemaan ja tartutetaan kaikki muutkin...en tajuu miten jotkut edes jaksaa lähtee niin puolikuntosen ipanan...tai itsensä kanssa liikenteeseen. Noh,meitä on monia :| Tutista en voi sanoo mitään omakohtasta tosiaan kun meillä ei oo oikeestaan tarvinnut vierottaa mistään,vaan poika on hyvin itekseen luopunut kaikesta tollasista...(mitä nyt yötissi aikoinaan otti kovemmalle),mut en tiiä lähtisinkö pakolla riistämään jos vaikka tosiaan on vaihe...vaikka onhan se ikävä jos on jo ollu kauan niin et syö vaan unilla ja sit mennään ns.takapakkia. Mut tekisin joko niin et kattelisin onko vaan vaihe tai sit piilottaisin tutin ja kaivaisin vain yöunille mentäessä...

Treffeistä vielä et mies vois lähtee suhariks mikäli osuis sellanen viikonloppu tai lomaa siihen ajankohtaan... muuten voi mennä hiukan hankalaks,ainakin julkisilla.

Meil on tää taas sisko palannut suomeen,oli siis viikon välissä reissussa ja nyt taas viikon täälä kunnes palaa kotiin =) Huomenna pyritään muskariin,mut muuten jää kerhot ja muut aktiviteetit tältä viikolta...ja lauantaina olis tarkotus lähtee siskon kans hiukan liikekannalle :p
 

Yhteistyössä