~ TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA 2009 ~

TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA 2009
Synttäripäivä...............Syntymämitat..............1-v mitat

Jenni...............13.3......1380g/42cm/28,5cm...9310g/75,5cm/44,4cm
Nemika...............21.4.....2520g/47cm/32,9cm....7385/72cm/45,5cm
Katrinainen........24.4.
Summer81.........30.4.........3945g/50cm............12kg/80cm/
poika04ja08......30.4.........3500g/50cm/...........10kg/75cm/
Marimint81..........5.5.
Weiss................. 7.5.
Edla-Mamma........7.5.........2965g/48cm/..............8800g/73cm/
Naukuri................8.5........190g/49cm/37cm.....9800g/78,5cm/48
London C...........10.5..........2500g/......................8220g/72cm
Birdie.................10.5
Carmen.............12.5..........3972g/51cm/37cm.....8950g/78cm/47
sonja R..............13.5.
Liukumiina.........16.5.
Jossu-71............20.5...........4440g/55cm................9960g/80cm
Kurpitsa.............21.5......2465g/46cm/33,5cm....9060g/76cm/44cm
Hemuli79............21.5........3430g/49cm.................10,4kg/76,6cm
Vilma..................22.5......3310g/49cm/34cm.......9250g/74cm/46cm
Matamimimmi68.24.5...........3480g/50cm................9270g/71,5cm
Marmotta...........26.5.
Repa..................26.5.......3400g/49cm/34,5cm..9450g/78,5cm/45,1
Uskonpuute.......26.5
Iina72................28.5........3685g/51cm/35......10,5kg/79,5cm/46,7
Heinuli81...........29.5. 8,7kg / 74cm
Puliina...............30.5.
Merika77...........30.5......4990g/56cm..................13,6kg/81cm
Kirsikkatomaatti...........3375g/49cm/36cm......10,1kg/75,5cm/47,2
Sarbba...............4.6.
kriisi....................7.6......4045g/52cm/38........10,45kg/76,5cm/47 ,5
Majj.....................9.6.......3635g/51cm/33,5......9600g/73cm/46cm

uudet tulokkaat 2009

Jenni ~ tytttö 11.1.
Iina72 ~ tyttö 10.8
Liukumiina 20.8 ?
Naukuri ~ tyttö 14.9
Carmen ~ tyttö 27.9
Sonja R ~ poika 5.11
Katrinainen ~ tyttö 21.11

LASKETTU AIKA

2009
Keilis joulukuu

2010
Marimint 4.3.
Puliina huhtikuu
Hemuli79
Ani79 toukokuu

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mie alotin sit uuden pinon ajan kulukseni!

Ei varmastikkaan ketään haittaa?! :)

Edla-mamma: Kuulostaa kyllä samalta! Ainut että meillä ei ole edes flunssaa ja silti valvottaa. Korvatkin käytiin yks päivä näyttämässä, mutta ihan terveet oli. Katsotaan kuinka ens yö menee. :)
 
meillä kiukutaan ihan huvikseen joka ikinen yö pariin otteeseen. jos menee vielä erehtymään ja katsomaan päin tai sanomaan jotain rauhoittavaa, niin siitäkös se kiukku vasta yltyykin! että tällaisia terveisiä täältä.
 
Okei,kiitti Majj...kopsaampa taasen tekstini myös tänne,kun kerkesin tuohon vanhaan pinoon rustata :wave: Eli hymiöt puuttuupi taas...


Heipat reissusta,mikä meni hyvin...poika tuntu jonkin verran muistavan pappaakin,ei ainakaan ujostellut yhtään Automatkat nyt oli perinteiset...tosin nukku melkein 2h kunpaankin suujntaan,et sentään sen verran helpotusta.

Majj, Kyl mullakin aina aika-ajoin palaa pinna,mikä ilmenee just rähjäämisellä Tsemppiä heräilyihin...

Carmen,onkos se maidoton olemassa vielä? siis sun dieetti,meinaan vaan jos korviketta annat,vai onko se jotain maidotonta laatua? Sama meilläkin kuin Nemikalla,et pojan vauva-aika meni huolehtiessa et mikä ipanalla on hätänä... heräili melko vanhaks 1-2h välein ja aina ei tissi toiminut. Tosin ei nyt joka yö,mut kuitenkin. Muistat ehkä kun täällä väsymystä ruikutin kerran jos toisenkin niihin aikoihin Ei kai niihin aina kuin aika auta...nopeesti se sit kuitenkin menee Jaksuja

Matami,kiva et keikka oli hyvä...niinhän se sit on et kun meet tonne baariin niin tulee olo,et mitä hittoo miä ees oon täälä Ootteko tulos kerhoon huomena?

Poika puhuu tosi paljon...reissussa ihmettelivät pappa ja sukulais perhe,et tuleepa herralta tekstiä.. ei tosta nyt niin hyvin aina selvää saa,mut kovasti se koittaa selvittää ihan kaikkea

Nyt kahville ja kohta sauna lämpimäks
 
Yökukkujat, no meitähän on sit enemmänkin näitä.... Höh :eek: Voiku tajuaisivat pikkuhiljaa et yöllä sais nukkuu.

Mä tulin nosteleen itteni tähän pinoon :D

Kiitos, Majj :flower: Tosin nyt Jossun tekstit jäi tuosta alusta veke, mut eiköhän ne siirry sieltä jossian vaiheessa :)

Repa, kiva et teidän reissu meni mukavasti. Meillä tyttö kyl ihan selvästi arastelee mun isää, vaikka viikottain sitä näkee... Mut toki varmaan tajuaa sen että se on vähän erilainen ku ei puhu sille mitään, kattelee ja ilveilee vaan.
 
repa...ei tulla kerhoon, menen yöksi töihin...iik....on nimittäin aika pitkä aika siitä, kun olen viimeksi tehnyt yövuoron :eek: ...voi tehdä tiukkaa pysyy hereillä :whistle: ! kiva, kun teijän reissu onnistui =)

kiitos majj uudesta pinosta =)

yökukkujat...voidaan perustaa klubi :D ...meillä kyllä viime yö meni melko rauhallisesti...ensi yönä onkin sitten neiti ensimmäistä kertaa isin kanssa...mies on nukkunut tähän asti alakerrassa...kun ei voi meidän kans nukkuu...miä kuorsaan ja neiti möykkää muuten :LOL:

Nyt valmistautuun töihin...mukavaa iltaa kaikille :wave:
 
Yökukkuja oli iskenyt täälläkin viime yönä. Mä olin onnellisesti muualla, mutta oli pitänyt mummua ja pappaa hereillä 02-04. Ei itkenyt tai mitään, höpötteli vaan omiaan. Tuli paha mieli kun olin pois ja toiset joutuivat valvomaan puoli yötä. Voi kurjuus. :(
 
Edla Kiitos ulkoiselle kovalevylleni muistutuksesta kuukauden vaihtumisesta. Majj oli onneksi kuulolla ja pisti tuumasta toimeen. Minä hääräilin eilen lähes koko päivän haravointi hommissa ja ehdin koneelle vasta iltasella, kun uusi pino oli jo valmiina.

Meille ei mitään erikoista. Omaa mukavaa rataansa porskutetaan. Pikkumiehellä on tietty virtaa vaikka muille jakaa, joten perässä saa olla kokoajan vahtimassa.
 
Moi.

Palailenpa taas linjoille!!! Keittiöremppa on venyttänyt päivät niin pitkiksi, että edes koneella ei ole kerennyt käydä. Onneks remppa on jo paremmalla puolella.. pari listaa ja katkaisijaa kun saa laitettua, ni se alkais olla siinä. Ihanaa.

Muuten arki on sujunut vauhdikkaasti.. Aika menee tosi vauhdikkaasti.. Poitsu on iloinen oma itsensä, tänä aamuna jopa hampaidenpesu sujui nätisti :heart: Viime yö oli meilläkin kovin rikkonainen.. Poika heräsi klo 02 yöllä huutelemaan eikä rauhoittunut millään.. Piti ottaa jätkä meidän väliin nukkumaan.

Jätkä on oppinut uuden tempun: pään hakkaaminen sängyn laitaan ! siis mitä ihmettä????? Tosi outoa.. Aina nukkumaan mennessä puskee päätänsä pinniksen laitaan. Taitaa olla aika siirtyä isojen poikien sänkyyn nukkumaan.

Kiitos MAJJ pinosta.

mitäs meinasitte isälle antaa sunnuntaina???? Mun pitäs miettiä joku hyvä, helppo ja pieni täytekakku... Lahja on jo, kunnon reissukassi (ei, tämä ei ole vihje miehelle että pakaa kamansa) mutta kortti puuttuu.. Aattelin tarjota hänelle aamupalaks croisantteja, suklaata, sinihomejuustoa ja ehkäpä vielä pekonia til.. Luulis että niillä lohkeais mukava sunnuntain aloitus.

nyt nauttimaan viimeisistä vapaa hetkistä ennen ku poika herää päikyiltä.

PS: arvon täällä edelleen tuleeko meille lasta numero 2. Jotenkin on jo semmonen olo että peli on meidän kohdalta tässä. :(
 
Hiljaista taas...

Isänpäivänä.. taidetaan joku aamiainen pykätä ja sit kortit poika askartelee kerhossa. Jos saan järkättyy meidät kahden kesken syömään lauantaina,nii sit viel sellanenkin juttu =) Mitään ihmeempää lahjaa en osta.

Meil on ollu hiukka levotonta aamuyöstä ja heräilee edelleen 6.30 tietämissä lopullisesti,mikä on siis aikasemmin kuin vielä jokunen tovi sitten... ja on sitte väsynyt aamupäivästä. Ei nyt kauheesti kiukkua,mut just tänäänkin kerhossa roikku mussa kiinni kokoajan ja on tapaturma altis ja itkuinen... sit nukahti kotimatkalla,mitä ei kyl oo aikasemmin sattunut,jäi lounaat syömättä. Nukahti iltaunillekkin ennen 19.30 ja ihan tuossa tuokiossa. Tiedä mikä nyt sitte herätyttää... Unissaan puhuu ihan mahottomasti :eek:

Birdie,Anna ajan kulua rauhassa sen lapsiajatuksen suhteen,kyl se sit tulee kirkkaana mieleen et mitä haluaa...ainakin vois kuvitella et mitä enempi etäisyyttä tapahtuneeseen,sitä selkeempi ajatuskulku :hug:
 
Kiitokset Majj:lle uudesta pinkasta :flower:

Meil on esikoinen kuumeessa ja yskii raukka sisuskalunsa pihalle :( Muut ollaan viel terveinä mut odotan vaan kokoajan koska tauti iskee Joaan tai muhun... Pelottaa kans et onks tää nyt sitä sikaa vai ihan perus nuhaa vai jotain muuta. Välillä tuntuu et pelot ottaa ylivallan kun rupeen ajattelemaan liikoja. Oon jotenkin niin ahdistunut tost sikanuhahysteriasta tuol mitä nyt -palstalla etten ole viitsiny sinne mennä vähään aikaan :/

Isänpäivänä ajattelin et pojat saavat väsätä isälleen aamupalan ja viedään se sänkyyn. Ostin Anttilan alepäiviltä Mummi Pappa mukin ja matalan lautasen, laitetaan aamupala niihin ja katsotaan huomaako mies edes et ne on uusia :LOL: Sunnuntaina illalla on mun ja miehen vahemmat tulossa meille isänpäiväkahville. Ajattelin tehdä jokun kivan kakun ja jotain pientä suolasta. Poikien kans varmaa askarrellaan kortit.

Edelleen odottelen vahvistusta tarhapaikasta. Oon päättänyt et jos en saa poikaa sinne minne olen hakenut niin en vie häntä hoitoon ollenkaan vaan jään kotiin. Olihan se kiva jo pikkuhiljaa tietää et vois jutella pomon kans jatkosta :/
 
Heips.. mihin tää aika oikein häviää. Yritän käydä lukemassa, mut aikaa ei jää kirjoittamiseen kun iskee väsymys. Yritän parantaa tapani. :wave:

yökukkujat ootteko miettineet et vois olla joku kasvuvaihe taas menossa.. ei malta nukkuu. meillä ainakin on puheen kehitys ihan valtavaa..sanavarastoon tulee päivittäin uusii sanoja. Mietinkin, jos meidän yöt johtuis siitä. nukkuu kyllä hyvin, mut kitinää kuuluu ja saa käydä katsoo useesti. Sit viereen tulee nukkuu jossain vaihees ja voi sitä halausten määrää -liiskaantuu kiinni ja siinä sitä sit niputetaan. Joskus voi mennä tuntikin ennen kun uni tulee. Yks yö me syötiin viilis ja vaihdettiin vaippa kun oli nukahtanut ilman iltapalaa. Se auttoikin ja 05.00 oltiin taas molemmat unessa. Tsemppiä kaikille öihin. :hug:

Sikainf.rokotuksesta mä olen ajatellut ottaa sen tytöille. Meillä sitä on jo yhdessä koulussa liikkeellä, joten nyt olen itsekin herännyt tähän asiaan. Varmaan ihan hyvä -sit ei tarvii miettii jos saa flunssan. Isommalle se on varmaan ihan hyvä kun lähdetään sinne reissuunkin..paljon ihmisii kuitenkin. Mut saas katsoo koska niitä aletaan antaa..ainakin täällä viel on menossa 6kk-64v. riskiryhmään kuuluvat. te jotka olette sen ottaneet itsellenne tai lapselle onko ollut oireita?

carmen :hug: sinne. Musta tuntuu oudolle toi et pulloa pitäs tarjota -ja jos ei neiti haluu niin heittäisin nurkkaan. Miehelle pikku puhuttelu :| toivotaan et ymmärtäis tilanteen. Ikävää kun vanhemmista ei oo apuu, nyt kun se olis niin tervetullutta. Ootko miettinyt voisko pienellä olla tiheänimun kausi - tankkaa vaan lisää maitoo tai sit sitä läheisyyttää.
Onko tilanne yhtään helpottunut? :hug: ja jaksamista sinne. Ei näist mun sepustuksista varmaan apuu oo, mut tuli viel mieleen et nukkuuko vauva sun kainalos.. voisko se helpottaa niin ei tarviis muuta kun tarjota tisukkaa ja nukahtaa uudelleen. itse koin sen niin käteväksi tavaksi. Mitä Nea tykkää siskosta?

Mitäs muuta piti kirjottaa..hmm ajatus katkes. öitä :wave:
 
Marmotta ja Sarbba, meillä tuli neiti nyt sitten räkätautiin :/ Viime yö valvottiin ja nukkui sellasia puolen tunnin pätkiä huudon välissä. Taitaa se torstai peruuntua mun kohdalta, mutta treffatkaa ihmeessä te! katotaan sitten uusiks koko porukalla. Eipä tuo taida parissa päivässä parantua kuitenkaan...Enkös marmotta aika hyvin eilen sanonut...ettei keskiviikon kerhoon enää päästä...kyllä äiti tietää
:saint:

Sori kaikille kun oon tosi huono kommentoimaan teidän juttuja :ashamed: Kaikki luen ja ajatuksissa olette Carmen ja muut! mutta ei vaan saa mitään järkevää kirjotettua...
 
Moi rakkaat! :flower:

Mies lasten kanssa ulkona ja rauha maassa - vielä hetken ennen lounasta :D

Kiitos kaikille myötäelämisestä! Nyt sujuu jo pikkuisen paremmin, kun aloitettiin antamaan pari kertaa pvässä korviketta - jostain syystä siis aina tissiruokinnan jälkeen seuraa hirveästi huutoa, mahaväänteitä ja puklua. Kauheen kauan saisi pitää pystyasennossa tissin jälkeen, mutta korvikkeen antamisen jälkeen riittää yksi röyhtäisy ja se on siinä :eek: Maidottoman dieetin lopetin eilen, kun NAN ei kerta saa aikaan mitään ongelmia - tosin kai se korvikkeen laktoosi on aika hyvin pilkottua ja vauva voisi siis saada oireita mun käyttämistä tavismaitotuotteista??? :/ Vaan en kyllä usko tohon.. Jospa tää vaan on itkuisempi versio ilman mitään erityisempää syytä! Sitäpaitsi on meillä eteenpäin menty: eilen torkahti kahdesti siihen koliikkikeinuun mikä on siis aivan ennen kuulumatonta :eek: Taitaa aika auttaa siihenkin pikku hiljaa...

merika Kiitos tsempityksestä :hug: Mies on saanut jostain ihmeestä auttamispuuskan ja nyt jo muutaman päivän elo on ollut sen myötä paljon helpompaa. Toivottavasti kestää ;) Ja ei; meillä vauva nukkuu "raa'asti" omassa kopassaan ellen sitten aamuyöstä oleottanut mahavaivojensa kanssa ähräävää reppanaa viekkuun - vaikka ei sekään paljoa auta :( Mä koitan nyt pitää n.3 tuntia syöntiväliä, kun selvästi se on meillä helpannut pienen oloa, kun suoli saa levätä. Illalla toki tankkaa pikkuisen useammin.

birdie Kiva kuulla taas sinusta! :wave:

Yöheräilyä ja itkuja on ollut täälläkin Nealla.. Taitaa olla joku "vaihe" taas menossa (mun kun täytyy aina löytää asioille syy niin nää "vaiheet" on tosi näppärä selitys kaikelle epäselvälle :LOL: )... Onneksi isä hoitaa hänen heräilynsä, kun itse saa tuon pikkuisen kanssa kukkia ylhäällä kaiket yöt.

Onko muuten muita, joiden lapset sanovat vielä vasta muutamia sanoja ja muuten puhe on sellaista omaa "pölötystä"?? Meillä Nealla suu käy koko ajan, mutta ei oikein osaa vielä puhua mitään..
 
Kiitos majj uudesta pinosta!!

Ristiäiset meni hyvin ja neiti käyttäytyi tosi hienosti! Ihana tyllerö :) Koko nimi on nyt sitten Linnea Lilja Katariina.

MUTTA. Poika putosi sunnuntaina portaat! :eek: :'( Heräsi päikkäreiltä ja menin häntä hakemaan huoneestaan (en laittanu porttia kiinni ku ajattelin et mennään heti alas). Pedattiin yhdessä sänky ja laitettiin nallet ojennukseen ja sit poika hävis. No, ei ole IKINÄ edes yrittänyt portaisiin, joten en huolestunut . Laitoin viimesen nallen sänkyyn ja menin perään ja samalla kuului töminää ja tajusin et portaitahan tuo tippuu :( Onneksi on kaartuvat portaat ja puiset niin ei tullu kuin kuhmu otsaan. Ja matka pysähtyi puoliväliin. Taisi mennä peruuttaen, kun selvisi noin vähällä. Mutta voi elämä, kun mun ja miehen sydämet pysähtyi ja mulla ollu ihan kamala fiilis koko päivän. Tää oli siis tunti ennen ristiäisten alkua... Poika itki vaan hetken ja sekin varmaan säikähdyksestä, mutta kyllä mä huusin ihan paniikissa kun näin kun toinen vieri alas. Tuntuu, et täs pienes väsymykses ja hortees sattuu ja tapahtuu ihan liikaa. Heh, ja mulla vaan 2-3 herätystä yössä, mutta silti näyttää vaikuttavan toimintakykyyn. Jessus sentään. Ahistaa.

matami: Meillä taas niin et mä en pysty nukkuun ku mies kuorsaa ja neiti möykkää :D Pakenen vähän väliä toiseen huoneeseen nukkumaan, huaah.

Marmotta: Ei lasten oikuille voi mitään. Eiköhän sun vanhemmatkin sen ymmärrä. Mutta tiedän kyllä, et tuntuu itsestä kurjalta. Eihän ne isovanhemmat kuitenkaan joka yö joudu valvomaan ja saavat sitten muina öinä nukkua.

Carmen: Toivottavasti vauva pian hoksaa, että yöllä nukutaan. Meillä menee aamuyöt ähistessä, mutta päivällä kyllä ottaa kaiken takas ja nukkuu 3-5h päikkäreitä yhteen menoon. Ihan jees :)

Meillä kans E:n huoneesta kuuluu välillä öisin huutelua, mut aina ei tarvi ees mennä käymään vaan hiljenee itsekseen. Joku vaihe selkeästi. Toistelee kovasti sanoja, mutta ei kyllä puhu muuta kuin omaa kieltänsä. Puhe tulee kun on tullakseen.

No mut tällasta. Vauhdikasta arkea ;)
 
Carmen,Voihan siihen tissimaitoon vaikuttaa muutkin syömiset,mitkä ei sit pullomaidossa ole...et mistä näitä tietää.. kiva kuitenkin jos elo helpottunut =)

Naukuri,Hui sentään :eek: No onneks lapsilla on pehmeet luut eikä kummempia sattunut. Nätti nimi tytölle tuli :heart:

Yölevottumuutta meilläkin tosiaan ja tuosta puheen oppimisesta nimenomaan...tälläkertaa ;) Herää juttelemaan unissaan..mm.isi..TAKKA ja sit pam,takas uneen :LOL: Jotain positiivista sentään,nukkuu päikkärit kun herää tavallista aikasemmin ja nukkuu levottomammin.

Meillä tulee kovasti uusia sanoja joka päivä...toki sitä omaa höpötystäkin on,eikä kaikesta läheskään saa selvää vaikka selvästi mun pitäs ymmärtää pojan mielestä :whistle:
On alkanut vieraillakin huutelemaan itseään syömään,eli syysään... :ashamed: Myös kerhoon mennessä osotteli heti kahvipöytään ja totes et otetaan :LOL:
Mun lemppareita on tällähetkellä appeltsin=appelsiini ja Patsistii/pastitsii=pastilli. Ny on oppinut myös sanoon pissa erikseen,kun ennen oli kaikki kakkaa =)
 
Tausta piru kuikuilee täällä taas. Monta kertaa päivässä käyn kurkkimassa kirjoituksianne, mutta ei tule itse paljoa kirjoiteltua. Ei ole mukamas pahemmin asiaa :) Tai sit en vaan osaa jäsennellä omia ajatuksiani.

Nyt lapset leikkivät keskenään ja isäntä häärää tuon edelleen kesken eräisen autotallin tekeleen parissa.

Iltapuuroa pitäis keittää, tiskikone ladata, pyykkikone tyhjentää, mutta täällä mä vaan roikun :LOL:
 
Sikapiikki, kävin tänään hakemassa sen ja ihan ok on olo. Koko käsi on pikkasen kumman tuntuinen sekä flunssa hiukan paheni mut muuten ihan jees. No yö vissiin kertoo sen et onks tää tässä vai paheneeko vielä. Eikun odotellaan.

Höpötyksestä, juu omaa juttua tulee minkä ehtii vaan selittämään. Oikeita sanoja ei sitä kymmentä enempää tule vieläkään. Mut juu, juttelua pitäisi ymmärtää ?

naukuri, ihanat nimet teillä neidillä :heart: Ja voi hurja sitä pojua... meinas vissiin poju ettei sisko saa ihan kaikkea huomiota sinä päivänä... :/ (tää on tätä mun maailman huonointa huumorintajuani ku ei käyny mitään pahempaa, sori :ashamed: ) mut hienoo ettei oikeesti sattunut mitään pahempaa, kyllä noi veitikat ehtii :hug: Enkä muuten oo saanu mun puhelinta toimimaan edelleenkään :ashamed:

Meillä neiti kiipee sujuvasti syöttötuoliin ja kyllä äitiä pikkasen kylmää joka kerta... Ei vaan aina ehdi väliin :ashamed: Mut siis apinahan täällä asuu, millon mistäkin haettava :whistle: rapussa yrittää joka kerta karkuun -ja minnekäs muualle ku portaisiin :headwall:

Taidan siirtyä sohvan puolelle... :wave:
 
Moikka.

marmatusta taas luvassa. Sori jo etukäteen. Nyt on vaan sukset todella pahasti ristissä miehen kanssa. En oikein tiedä mitä pitäis tehdä... Ollaan vaan tapeltu ja tapeltu. Miestä ei kiinnosta mun tuntemukset pätkän vertaa.. on vaan kiinnostunut rempasta ja itsestään. Mä taas kuulemma pelaan jotain valtapeliä enkä anna hänen harrastaa. Pienistä asioista on nyt noussut sen verta iso haloo että on kyllä ajatus aika hukassa.. Mieli tekis heittää sormukset huitsan tuuttiin. Mä en jaksa tämmöstä enää. Ei vaan taida olla rohkeutta erota, kun on toi muksu ja kaikkea. Viimenen niitti miehelle oli mun tupakointi, josta siis jäin "kiinni".. Olin muutamaan otteeseen kieltäny kysyttäessä tupakoinnin. ELi siis valehdellut.. Mutta ei kai se näin iso asia ole??? Mun juttu se on loppupeleissä.

Poika taasen temppuilee syömisten kanssa. Aamupuuro upposi ok, mutta lounasta ei laisinkaan.. Sama homma eilen.. söi aamupuuron mutta ei lounasta.. Välipala kyllä uppos. Ja iltaruokaa ei suostunut mun antamana syömään.. vaan isänsä antama ruoka kelpas. Ei jaksais nyt tähän häslinkiin yhtään mitään ylimääräistä... Onneks sentään muuten sujuu pienen miehen kanssa hyvin.

Sanoja ei tuu kuin kakka, anna,takka, äiti, isi, humma, puu ja täti. Sönköttää omaa kieltänsä ku ruuneperi, mutta selkeitä sanoja ei tuu.

naukuri: ihanat nimet olitte antanu! Ja onneks ei pojalle käyny kuinkaan! Muksuille näköjään sattuu :(

Jos lähtis vaikka laittamaan ittelle sapuskaa ja miettimään että mitäs nyt. AHISTAA.
 
naukuri ihanat nimet tytön tyleröllä :flower:
Onneksi poika selvisi säikähdyksellä portaiden tippumisen!

birdie :hug:

Sikapiikin otin eilen ja olo oli vähän flunssanen...illalla tosin nousi kuume ja päätäsärki,mut meni ohi panadolilla ja levolla.Käsi hieman arka vielä ja puutunut,mut ei menoa haittaa!

Meillä kans heräillään öisin 2-3 kertaa...tai siis säpsähdetään johonkin ja sitten käydään takas nukkumaan,kun olen käyny huoneessa pari minuuttia rauhottamassa.Taitaa kuulua tähän ikään ja kehitykseen,kun aika monelle sama vaihe yöllä meneillään.

Oma olo on vähän helpompi raskauden edetessä,mut väsymys ja kuvotus ei vieläkään helpota.Omituisia mielitekoja myös ollu,mitä ei todellakaan ollu ekan raskauden yhteydessä...hassua!Laskettuaika on siis kesäkuun alussa,jos en ole muistanu vieläkään mainita.Jotenki ollu niin paljon kaikenlaista touhua,etten ole täällä ehtiny pyörähtämään kuin illalla hätäseen :ashamed:
Tässä ja ens kuussa kamalasti menoa,et eiköhän tuo joulukin pian ole jo ovella...ihanaa,saa laittaa jouluvaloja!!!

Kaikille voimia ja ihanaa loppuviikkoa :heart:
 
Birdie: :hug: , kurjaa se riiteleminen on. Meillä on kanssa vähän matala lentoa ollut..Musta tuntuu et meillä mies ei osaa ollenkaan ajatella mun tunteita puhuu vaan omistaan ja omasta työstään, harrastuksistaa. mikään ei käy mitä ehotan vaan mun pitäs olla het valmis kaikkeen mitä hän ehdottaa.. :( no jospa se taas tästään.

Neuvolassa käyty: pituus 84 cm ja paino 11,5kg. Kaikki muutenkin OK.

Naukuri: onpas kaunis nimi =)
 

Yhteistyössä