*** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

huomentapäivää!
tänne tulle niin paljon tekstiä et menee monta tuntia ennen ku kerkeää lukea.. ;)
päivänsade: mulla on ollu jo pidemmän aikaa tuo viiva, ihan tuolta häpyluusta rintojen alle..
ikäg: mä kesäkuussa 22 ja mies on 28.
kuuluisa pesänrakennusvietti on jyllännyt täälläkin kuukausia.. täytyy alkaa jo pikkuhiljaa hommat alusta ku ei oo tekemistä ja kuitenki tuntuu et pitäis siivota tai jotai.. :LOL: eilen kävin myös hiuksia siistityttämässä..
tänään ois vuorossa valmennusta ja aiheena synnytys.. pitää vielä tämä kerta käydä, viimestä ei jaksa ku ne on aika lässytystä koko valmennukset.. mä haluan vaan tuon synnytyksen käydä ku kerrotaan kivunlievityksistä yms. mies tosin tuskaili jo eilen illalla et miten hän jaksaa istua taas pari tuntia kuuntelemassa.. :) sit on vielä se synnärille tutustuminen, pitää varmaan ens viikolla käydä.

anuliina 36 tasan (uus viikko jälleen :D )
 
Olipas ihania uutisia, mulla olikin sellainen kutina että "viimein" täällä joku muukin on poksahtanut kun availin tänään sivuja!

Nemika: Toivottavasti saatte prinssinne pian kotiin, tuo sairaala-arki käy pitemmän päälle tosi raskaaksi ja ikävä lasta kohtaan kasvaa päivä päivältä. Mutta tärkeintään on että pojunne on hyvässä hoidossa,koittakaa vaan jaksaa, kyllä se odotus palkitaan :heart: :heart:

Tänne tulee niin hirmuisesti tekstiä etten tahdo kärryillä pysyä. Olen liki päivittäin käynnyt kurkkimassa kuulumisianne siltí tuntuu että olen ihan pihalla missä enää mennään.

Meillä prinsessan kanssa on mennyt tosi hyvin (koputan puuta). Hän vaikuttaa varsin rauhalliselta lapselta, ei turhia kitise. Painoa on tullut hurjaa tahtia. Neuvolan täti kävi eilen punnitsemassa ja paino oli noussut viikossa 2090g -> 2360g. Ääärettömän hyvin keskoslapselle jotka ei aina niitä parhaita syöjiä ole...Jaahas, äitiä kutsutaan, tarttee mennä...
 
Heipä hei,

Ikägallupiin
, minä 29 ja mies 34 ja molemmat ollaan kyllä sellaisia yökiitäjiä oltu, et kyllähän tässä on varmaan senkin puolesta totuttelua. ;) Mutta eiköhän pikkuneiti laita asiat tärkeysjärjestykseen sekä isälle että äidille. =)

Täällä ei tapahdu mitään, ei alapäässä kuin ei myöskään kotirintamalla. Valmiina ei ole siis vielä mitään. Tänään on se päivä jolloin kaikki laitetaan kuntoon eli alan pesemään vaatteita, kasaan hoitopöydän, laitan sängyn kuntoon =) Siis tällä mä varmistan että lääkäri laittaa mut taas huomenna kotiin, eikä puhettakaan et tulis ulos jo, vaikka mä alan kallistuun jo sen puolelle, et parempi sen olis ulkona olla...

Eilen aamulla kävin lääkärin luona ja se lääkäri totes, että mähän vaan paranen loppuraskautta kohti fyysisesti. Verenpaine oli 104/56, hemppa noussu 157 (ennen raskautta 165-168), paino edelleen -1 kg, pissat puhtaana. Sydänkäyrä hyvä. =) Ainoo siis vaan, et vauva on liian pieni :(
 
päivää :wave:

täällä on ollu siivoushulluutta liikkellä mutta taidanpa vasta viikonloppuna pestä ikkunnat ja matot.
on niin aurinkoinen ilma pihalla B) taitaa se kesä olla tulossa.
mulla oli se viiva kun poikaa odotin nyt ei ole tullut.

ikäg minä vm75 ja mies vm 70 ukko se vasta ikäloppu on :LOL:
 
Kylläpä tullut tekstiä näin aamusta! :)
Täällä on niin hieno ilma että ! Heti aamusta oltiin tekemässä uusi vuokra sopimus, että nyt on sitten uusi asuntokin tiedossa, tosi täpärälle menee, koska 1.5 sielä aletaan vasta remontoimaan ja remontin jälkeen päästään heti muuttamaan, että viimestään 1.6 :) toki olisi mukavampi jo toukokuussa saada tavaroita vietyä, ennen vauvan syntymää :) saas nähdä kuinka käy :)
Ajattelin lähteä tänään taas vähän kävelylle tässä jonkun ajan päästä :p kyllä tua kaunis + lämmin ilma vaan piristiää kummasti! Tulis kesästäkin hieno niin kelpais vaikka joka päivä tehdä vaunujen kanssa lenkkiä :p

(.) sen verran että yö oli aika kauhea, vessassa taisin käydä 4 kertaa (kumma kun aina suurinpiirtein samoihin kellon aikoihin) ja olin ihan hiestä märkä! Kattoin ku mies nukku peitto korviin asti vedettynä ihan tyytyväisenä ja mulla valui vaan hiki vaikka alusvaatteilla vaan nukuin! :D nojoo.
 
birdie :hug: kylla sepaiva viela paranee.
jenni ihana kuva
nemika viela kerran onnittelut. :heart:
ihana, etta poika voi jo paremmin.
ikagmina25 ja mies 26.
raskausmyrkytyksesta paranee vain synnytyksen myota, joten siksitata karvistelya on osaltani jatkettu.
kaynnistavat nyt viimein tanaan illalla sanoi laakari. toivotaan, etta kaynnistyisi. en nyt sitten jaakaan tanne roikkumaan viikoille 42. anteeksi kaikille sanojeni syonnista.

kiitos kaikille tuesta jonka olen saanut taalta. :hug: :heart: :hug:
 
No nyt on lattiat pesty! :D

Täältä löytyy myös vauhtiviiva masusta, menee ihan häpyluusta rintojen alle. Olen kuullut että se viiva merkkais poikavauvaa, taitaa olla niitä hömppäennustusjuttuja ;) Meillä se taitaa ainakin pittää paikkansa =)

majj, täälläkin on monet yöt hikoiltu ihan sikana. Asiaa ei auta yhtään, kun olen laittanut lakanan alle sellaisen muovifrotee alustan (jos nyt sattuukin vedet menemään kesken unien), mikä ei hengitä läpi sitten yhtään :/

Mutta nyt on mentävä ulos kun on niin muksa ilma B)

P.S Onpas jennin rinsessa suloinen =)
 
Katrinainen: Huippua et pääset kärvistelemästä ihanaa, ihanaa :heart: vaikka nyt mulle ei oo sitten kaveria täällä kärvistelemässä viimosena.. ;)

Jennin tyttö se vaan on niin suloinen... :heart:

täällä on siivous menossa joten heissuli vei taas...Pitäisi vähän kuunnella liikkeitä täs välissä kun on taas niin niin hiljaista
 
jenniolipas suloinen kuva pikkuprinsessasta :heart:

katrinainen onneksi ne viimein päättivät päättää sun odottelun! Onnea koitokseen paljon!! :hug: ihme, että käynnistävät yötä vasten, eikä vaikka jo nyt!

ikäG molemmat ollaan 25

nyt taidan mennä sinne äippäpolin synnytystapa-arvioon....saapa nähdä onko Lahden äippäpoli samaa mieltä sitten.. inhottavaa vielä asua turussa muutama päivä...kun kuiteskin aina lahti on ollut se koti ja sinne palataankin nyt tänä lauantaina, saa sitten lapsikin syntyä siellä...

-muru 36+6
 
Katrinainen ihanaa kun sinnekkin pian saadaan nyytti syliin :) samaa ihmettelin kuin muru0508 että kun vasta illalla alkavat käynnistelemään, meillä sanottiin synnärillä että mieluiten aina aamusta.. no joka paikassa eri tavat! :p
 
Carmen Mulla on ollut tuommoinen pakottava tarve saada kaikki tip top kotona, varsinainen Mission In Possible, kun muutettiin juuri ja kaikki påitäöisi saada siivottua ja laitettua paikoilleen :LOL: Sopii koittaa! Stressiä oon kerännyt tästä, mutta minkäs teet, joka päivä jotaikin mellastanut tuolla luuttu kädesäs ja raivanntu kaatikoita ees-taas :LOL:

:flower: NEMIKA :flower: onnea ihan hirmusti täältä myös!!! Laitathan pian kuvia meille uteliaille, niin kovin oottaa jo omaa syntyväksi, josko vähän helpottaisi malttamatonta mieltä, kun pääsisi vaklaamaan teitin vauvaa :heart:
 
Heipä hei kaikille!

katrinaiselle paljon tsempppiä tulevaan käynnistykseen :hug: Jännäillään täällä sun puolesta :)

Tosi suloinen on tuo Jennin tyttö :heart: Kiva, että kaikki on mennyt hyvin ja tyttö kasvaa =)

Linea negra mulla tuli esikkoa odottaessa (tyttö), nyt ei ole tullut ja poikaa on luvattu ;) Muutenkin on raskaus ollut ihan erilainen, paljon helpompi ja tasaisempi kuin tyttöä odottaessa.

Kaikenlaista vaivaa ja kolotusta on, suurimmaksi osaksi vaivaavat kuitenkin vain öisin. Päivät menee touhutessa lapsen kanssa, joten illalla vasta "ehtii" kunnolla kipuilemaan :kieh:

Upea ilma ulkona, joten sinne täytyy lähteä happea haukkaamaan, hyviä vointeja kaikille vielä viime metreille :wave:

Wilhelmiina 37+0 :heart:
 
IkäG Mie oompi 23 ja mies 26 :heart: Tän porukan kuopuksiin taidan kuulua :p

Birdie Avaudu vaan rauhassa, tää on oikea paikka, täällä ainakin ymmärretään, mistä kenkä puristaa ja kuinka sitä sa helpotettua :p
Mulla tuli yhtenä viikkona 1500g lisää, kokonaisuudessaa ilmaantunut se 16 kiloa, kyllä niistä ehtii sit eroon pääsemään. :hug: (mie tosin vaan tykkään, kun on kerrankin jotain lihaa, mistä ottaa kiinni ) :LOL:

Linea Negra löytyy täältäkin, todella haaleana kylläkin ja navasta ylöspäin :p Ilmaaantui parisen viikkao sitten :)
 
Päiviä täältäkin!!

Mie nukuin viime yönä muhkeat 10 tuntia, tokikin kävin vessassa tasan 2 tunnin välein ja hereillä kävin aina kun kylkeä käänsin, jotta ei se mitään parasta unta ollut, mutta jotain kuitenkin.MAJJ tuolla puhuikin tosta yö hikoilusta, mä oon normaalisti kamala vilukissa, mutta voi jema miten mä nykyään hikoilen, etenkin yöllä. Viime yönäki mietin että onko mulla pissat tullu housuun ku heräsin, kun tuntu joka paikka niin kosteelta ja nihkeeltä. :LOL: Aamulla olo on sitten niin nihkee ettei mitään rajaa, tuntuu siltä ku ei olis viikkoon käyny pesulla.Yök...

Mullaki näkyy toi linea negra, alkaa tosta häpyluusta ja jatkuu navasta viel sellaset 14 cm ylöspäin. Niinhän ne jotkut sanoo että se merkkais poikavauvaa, mut täällä se ei ainakaan pijä paikkaansa ku tyty on tulossa. :D

Mitäs muuta täällä oli...oikeesti tosi huono toi muisti nykyään. Niin tosta pesärakennusvietistä, noh joni sorttist on täälläkin, semmonen yleinen järjestys ja siisteys pitää olla kokoajan ja nyt mulle on tullu et pitäis saaha kaikkee kivaa ja uutta kotiin. :whistle: Oon sit yrittäny hillitä ostovimmaani, kun mitään me ei nyt tarvita, et ostelen sit ku se talohomma on käsillä.

Musta tuntuu että toi tyty pyörii tuolla masussa välillä ihan miten sattuu. Mut YLIHUOMENNA on sit se synnytystapa arvio ja painoarvio...jeeeee...vaikkakin mua jännittää ja pelottaa aivan sikana!!!!!!!! :eek: :| :ashamed: Nyt on kyl pakko mennä laittaan jotain suuhun, palailen siis myöhemmin...

liinu83 ja möykky 36+2
 
kiitos kaikille tsempityksestä!!! Eiköhän tää mieli tästä muutu vielä paremmaksi... ja kuten mymmelis totes, saahan ne kilot sitten pois aikanaan... Mua vaan kovasti stressaa tää kehossa tapahtuva muutos. Ei oikein meinaa ittekkään pysyä mukana että mitä kaikkea keho kokee... Miks tästä ei puhuta ennen raskautta?????? Mä en oikeesti tajunnut mitä kaikkea raskaus tuo kehoon tullessaan.. Kuulostaa varmaan hölmöltä... No joo. pääasia että vauvalla on kaikki hyvin. muusta viis.

Katrinaisella onkin sitten jännät paikat!!! Sulla on ihan kohta vauva sylissä. Mieletöntä!!! Toivottavasti kaikki sujuu sutjakkaasti ja vaikka jo huomenna olisit äiti!!!!!

Taidan lähteä ulos kävelylle, niin saa mielen virkeeks!!!
birdie
 
Katrinaiselle onnea käynnistykseen, pian saat nyytin syliin :heart:

aivan mahottoman suloinen Jennin tyttö :heart:

Linea Negra löytyy täältäkin häpyluusta rintojen alle.....Neuvola oli tänään, kaikki oli oikein hyvin. Vesirokon vastaaine tuloksia saan ootella vielä paripäivää :/

sarbba 34+5
 

Yhteistyössä