+++ TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat +++

First signalin kasetti antaa roskisviivoja, puikko ei koskaan! :D Tai itse en ole moiseen koskaan törmännyt ja aika saakelin monta first signalin puikkoo oon kokeillu.. :p
Sama pregchek, ei turhia viivoja.

Tsemppiä kissendaal! :)

Ja sunflowerkin voi alkaa pissailee jo tikkuun.. ;)



Täällä toistaiseksi kaikki hyvin. :)
 
Tervetuloa uusille:wave:

Eilen iski illalla kauhea epätoivo ja paniikki. Purkauduin hieman miehellekin pahaa oloa ja sehän meni tyypilliseen tapaan: Mies haukottelee ja katsoo kelloa ja sanoo;taidanpa mennä nukkumaan...Mä tietty siihen sitte pidin esitelmää miten epäreilua tää on kun mä joudun yksin pähkäilemään kaikkea. Oon lukenu netistä (tyhmä minä) kaikesta mahdollisesta mitä siitä IVF:stä voi tulla ja tietenkin oon nyt satavarma että mulle käy just niin. Eli hyperit sun muut kun mulla folleja on aina ollut paljon ihan omastakin takaa. Pelkään että joudun sairaalaan ja kärvistelen yksin siellä, saan jonku veritulpan jne jne...:'( Tai että en saa palkkaa jostain monen viikon saikusta mikä voi hyvinki tapahtua, meillä ei talous kestäis sellasta kun hoitoki maksaa jo hitosti, yksityisellä kun ollaan...Harmittaa ja huolestuttaa!:|
 


keskiviikko 25.5.2011


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t........Ikä....Toive.....Yritys
öttiskä......................kp64/28-30...........22v...1. lapsi.....yk1/10km2
unna84......................kp34/??.............26v.......2. lapsi.....yk1
Sunflower11...............kp33/26-31.................3. lapsi....yk5
nepari80.....................kp33/29..............31v...2. lapsi.....yk4
Sinderella..................kp32/25-30.........38v...6. lapsi....yk5/7km1
pikkumy......................kp29/28.............25v...1. lapsi......yk8
Tuuska.......................kp28/28...........25v.....3. lapsi......yk5
Minnarun....................kp28/29-31.........30v......3. lapsi......yk10
Kauniina Päivänä Tuut....kp28/27-30................................
kissendaal...................kp27/35.............25v.......2. lapsi....yk2
MinyMom...................kp26/27-28..........26v....2 .lapsi....yk12
Bla-bla........................kp26/34.............34v...2. lapsi......yk13
Metku.......................kp24/22-26.................3. lapsi.....yk1
Zanca.....................kp23/26-31........27v......1. lapsi.....yk10
Viola30................kp23/27..........31v......2.lapsi....yk12/km yk11
Barbamama35............kp20/23-28........35v...3./4. lapsi...yk9
iltatähti-80.................kp20/25-28.........31v......4. lapsi.....yk5
macy gray...................kp16/30-35........31v......2. lapsi.....yk18
Paulette.....................kp13/26-30.........24v......3. lapsi.....yk3
hapisikatakamura........kp12/28-30..........30v.......4. lapsi.....yk1
Jensar.........................kp11/35.......32v....2. lapsi.....yk13/16ku1
Ansku83......................kp6/30-32.........27v...1. lapsi......yk6
Epa_88......................kp6/30-33.........22v......1. lapsi.....yk2/5tm1
Emmuska10...............kp6/38-42.............28v......2. lapsi.....yk3
Midia...........................kp4/30-32........34v....2. lapsi.......yk2
Pänä..........................kp?/26-34.......28v...1. lapsi....yk21
Pumpuli-81..................kp?/??...........??v.......?. lapsi......yk?




TAUSTALLA
Lara--, Green Lady, Viulu, myrskytuuli, Ngale, tattoomam, PieniTytönTylleröinen, AiraM, *Justiina*, iloksi, SiSa78, Laurelle



PIINAILIJAT
Pänä...........................dpo37
Tuuska........................dpo14
kissendaal.....................dpo13
MinyMom.....................dpo11
Zanca..........................dpo10
Viola30........................dpo9
Barbamama35...............dpo5
Bla-bla.........................dpo3


PLUSSANNEET 2011 helmikuu: Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu: MiiJane76 10.3., EevaN 25.3., Mariel85 26.3.

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu:
äiti x4................4.4......kp26/24............32v....6. lapsi......yk4
Viena.................8.4......kp26/29-31........33v.....1.lapsi.....yk3kkm1
mileon...............12.4.....kp??/??............??v.......?.lapsi.....yk?
Mango86............17.4....kp27/??............24v......2. lapsi.....yk1km1
Miimau...............21.4....kp27/27............31v......1. lapsi.....yk10
Camilla31............24.4....kp29/??............31v.....2.lapsi......yk1
Jul.....................24.4....kp28/27.............27v....1.lapsi.....yk3
Viola30...............27.4....kp28/27............31v...2. lapsi.....yk11

Plussanneet 2011 toukokuu:
Maira.................11.5......kp29/28.........25v...2. lapsi......yk2/4ku1
Lisey..................16.5.....kp44/30-32........28v.....2. lapsi...yk2/4kkm1


Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/



HAAMUILIJAT






Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: Ansku83


Listan lyhenteiden selitykset ja huhtikuun pinkan linkki etusivulla! =)



Plussarikasta toukokuuta!
 
Mitämitämitä??!!! Tänne on tullu TYKKÄÄN-napit?? :D :D Hehe....

Omaanapailua sen verran että, täti on alkanut pikkuhiljaa keräileen kamppeitaan. Ja mikä positiivista näissä mensuissa oli, ni nää oli oikeesti mensut, tuli siis rehellistä verta eikä mitää ruskeeta töhnää! Kiinnittymisalusta siis lienee paksuuntumaan päin! :D
 
Sunflower11
Ei mulla oo testiä millä tehdä :LOL: Meinasin et eilen oisin ostanu kaupasta mut mies sit meni..
Taitaa jäädä sinne et jos ei reissun aikana ole alkanut niin testaan :D

En mä jaksa negoja :LOL:
 
Heippa kaikille :wave:

Tää vois liittyä kesällä plussaavien joukkoonne ;) Tarkoituksena olis saada alulle toinen lapsi, yksi siis on jo, 2v, ihana mutta uhmaa täynnä oleva tyttö :)

Mulla siis YK1, kp 1. Lasketteko muuten kp 1:ksi heti sen päivän kun masussa tuntuu että nyt menkat alkaa ja kun pyyhkiessä ilmenee ekan kerran verta? Mulle tää on vähän epäselvää :xmas:

Tarkoitus olis hommata sellanen digitaalinen ovismittari heti tähän alkuun, malttamattomana haluan maksimoida hyödyt heti mahdollisimman hyviksi :LOL:

Ensimmäinen lapsi sai alkunsa kun kuparikierukka poistettiin kuun puolessa välissä ja silloin oli just ovis ja ei siis menkkoja tullut kertaakaan vaan samasta hetkestä alkoi mahan kasvatus ja pelkäänkin että noin helpolla kun pääsi niin seuraava eli tämä kerta on sitten pitkä ja vaikea tie mutta saas nähdä sit :popcorn:

Mutta joo, sellanen tarina ja oon jo hetkisen lueskellut juttujanne ja päätin nyt rekkautua ja liittyä joukkoon :flower:

MUOKS: kierronpituus on 30 päivää.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Sunflower vastauksesta :flower: On nää vaikeita asioita... tuntuu että jos menkat alkaa niin ne alkaa ja se on se päivä jolloin ne alkaa :LOL: Nytkin kun tosiaan ei tule mitään ruskeaa tuhrua paperiin vaan ihan kirkasta verta, blaah... Ehkä se ovismittari sitten selventää sen tarkan päivän :confused:

Meillä alkaa sinällään yritys ihan puhtaalta pöydältä kun ei ole ollut mitään hormonaalista ehkäisyä kun en voi sellaisia käyttää niin kierto on onneksi tiedossa ja aika päivän tarkkakin tuntuu olevan.

Toivottavasti kaikille joilla on jännät paikat meneillään niin tulee plussia testeihin :heart:
 
Seikkailija_Dora: Tervetuloa!:wave: Mä katson yleensä että sinä päivänä kun ihan kunnollista kirkasta verta tulee paperiin enemmän kuin yhdellä pyyhkäisyllä, on se päivä kp1. Mulla joskus alkaa menkat niin että ensin tulee pientä veriviirua liman seassa tai sitten sellaista hieman rusehtavaa/kellertävää tai noita kaikkia sekaisin pari päivää ennen kun menkat alkaa ja sitten tulee sitä kirkasta verta ensin päivä tai pari vaan ihan vähän. Lasken sen kirkkaan veren kuitenkin jo menkoiksi vaikka vuoto selvästi yltyykin vasta myöhemmin...:confused:

Ovistestillä on vaikea paikantaa sitä kuukautisten alkamispäivää, koska luteaalivaihe voi vaihdella muutamia päiviä eri ihmisillä. Se voi olla 10-16 päivääkin ja vielä ihan normaalia. Itselläni tuo luteaalivaihe, eli aika ovulaatiosta kuukautisten alkamiseen on vaan 10 päivää. Tän oon pystynyt laskemaan kierroista joissa ovulaation ajankohdasta ei oo ollut mitään epäselvyyttä(testi, limat,kivut, yms).

Toivottavasti teillä nyt kuitenki olis yhtä helppo toi toisen alullepano!:D
 
Heippa, vieläkö mahtuu mukaan porukkaan? Olen lueskellut juttujanne parin kuukauden ajan, liittynyt jo aiemmin Pikkukakkosta yrittäviin, ja nyt ajattelin kysellä "paikkaa" tännekin selvästi aktiivisemmalle puolelle.

Minulla on 4/10 syntynyt tyttö, kuukautisia on tullut kahdet synnytyksen jälkeen. Ensimmäinen kierto oli 29 päivää, ja nyt odottelen kolmansia menkkoja. Kp:t nyt 38 (huh huh!), olen tehnyt jo vaikka miten monta raskaustestiä, ja kaikki, kuten arvata saattaa, negatiivisia. Ärsyttävää tällainen, kun kuukautiset antavat odottaa. Alkaisi vaan uusi kierto, niin saisi uutta yritystä taas kehiin!

Nyt on yk 2, ja kunhan uusi kierto alkaa, niin yk 3. Olen vaan tosi malttamaton raskautumisen suhteen, koska odottelin jo kuukautisten alkamista puolisen vuotta. Ei kai muu auta kuin vaan odottaa...

...mutta tehdään siitä odottelusta mahdollisimman mukavaa näin vertaistuen voimin, vai mitä? :D
 
Viimeksi muokattu:
Tyllerömamma: aina joukkoon mahtuu :)

Sunflower: voi kuinka inhottavaa...odotan itse minä hetkenä yk10 vaihtuu yk 11... mitään hajua ei oo oviksesta tai mistään muustakaan joten ei osaa yhtään arvioida minkä pituinen kierto on tulossa...
 
Tyllerömammalle tervetuloa!:wave:

Sunflower11 :hug: Toivottavasti matka auttaa fiiliksiin!

ON: Outoa kun tuli eilen kp11 limansekaista verta. Mullakin näköjään silloin tällöin jotain outoa menkkojen jälkeistä tiputtelua:eek: Yhen kerran on ollut aikasemmin, vuotoa ei oo tullut kun päivän ja niin näyttäisi nytkin. Kuitenkin menkat loppui jo kunnolla monta päivää sitten. Plaah. Taas jotenki sellanen vitutus-ärsytys olo mikä alkaa olla jo liiankin tuttua, mielialat vaihtelee päivittäin, nahka ei siedä yhtäkään asiaa mikä ei mee niin ku mä haluisin:mad:
 
Voi harmi Sinderella ja Sunflower.. Tuttuja fiiliksiä..

Jensar, sä saat mut hymyilemään :) Huipusti sanottu tuo "nahka ei kestä.." :)

Mulla on edelleen olevinaan samankaltaisia "raskausoireita" kuin viime kierrossakin ja testit vaan näyttää negaa. Noh, menkkojen pitäs kyl alkaa vasta sunnuntaina. Jotenkin ahdistaa taas tää odottaminen ja päivien laskeminen.

Niin, ja uusille tervetuloa!
 
Pahoittelut tädin kestitykseen joutuneille ja kärsivällisyyttää piinailijoille! :hug: Tervetuloa uusille! :wave:

Kopsaan omanapailut toisesta pinosta. :ashamed: Koittakaa kestää tai skipatkaa yli te, jotka olette jo muualta lukeneet.

Täällä ollaan myös turhautuneissa fiiliksissä, sillä joudun odottamaan keskustelua miehen kanssa pitkälle iltaan. Aamulla on kiire peruuttaa ajat, jos en inssiin menekään ja kyllä harmittaa. Piinaavaa on tämä odottaminen, mutta toivottavasti sen arvoista. Tänään pistän irroituspiikin ja pelkään, että pettymysfiilikset vie halut, jos mies ei inssille lämpene. On sitten vähän pakkopullaa tai jopa kokonaan menetetty mahdollisuus tämän kierron hyvä ovis. :mad: Koitan puuhailla sen verran tiiviisti jotain konkreettista, ettei ajatukset koko aikaa pyärisi tässä piinaamisessa. Dpo-piinailu on pientä tähän verrattuna. |O
 
Viola30: =) Mulla oli edellisessä kierrossa DPO 4-5 sellaista kuvotusta, että luulin jo tärpänneen:rolleyes: Erehdyin siitä miehellekin sanomaan ja kyllä harmitti kun menkat tuli.

Tulee joskus mietittyä meneeköhän mun oireet mieheltä aina toisesta korvasta ulos yhtä nopeesti kun sisään tai että sääliiköhän se mua aina kun jaksan sitä pitää ajantasalla kaikenmaailman oireista ja oon toivorikkaana vaikka ne menkat sieltä on aina tullu:stick: Noh sellasta se on:rolleyes: :kieh:

MG: :hug:Oottekos te ehtineet ollenkaan puhua noista hoidoista yleisellä tasolla?? Meinaan vaan että kun kuulostaa siltä että sä olisit valmis mutta miehesi kenties ei?? Mun mielestä jos on mitään syytä hoitoon mennä, olis hyvä kuitenkin olla avoimena kaikille avuille mitä on ja molempien pitäisi olla sitoutuneita siihen. Toki mahdollisuuksien mukaan. Olis kurjaa jos sä pettyisit tähän hoitokiertoon vaan sen takia että mies ei jostain syystä olis lämmenny siihen inssiin, koska kyllä siinä voi olla paremmat edellytykset onnistumiseen kun normimenetelmin. Lisään vielä että jos sun mies haluaa kaiken tapahtuvan luomusti niin eihän toi sunkaan hoito ole enää mitään luomua, kun follit kypsytetään piikityksillä ja munasolu irrotetaan samalla tavalla. Spermaan nähden mun mielestä insissä se hedelmöitys on kuitenkin niin lähellä luomua kun olla ja voi, koska tavara on ihan normaalia reittiä lähtenyt miehestä ja siitä on vaan otettu huonoin osa pois. Jos se sperman vienti jotenki häiritsee, voittehan aina silmänlumeeksi pöllytellä peittoja muutenkin oviksen aikaan ja ajatella että inssi on vaan varmistustoimenpide. Mä ainakin ajattelisin sen niin jos itselläni olisi jotain sitä luonnottomuutta vastaan. Tsemppiä odotteluun, toivottavasti tärppi onnistuu tavalla tai toisella!!:p
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa kaikille uusille :wave:

).( Yritys on siis tauolla tämän ja ensikierron ajan... Taisi vaan käydä pieni vahinko tuon ovulaation välttämisen kanssa :whistle: Nyt on siis kp 10 vasta ja ovistesti näytti plussaa tänään :O Peittoja heiluteltiin myöhään eilen illalla. Mulla ei tullut mieleenkään, että tarttis käyttää kumia jo kp 9! Mulla on siis aina ennen ollu ovis kp 14-15 ja kierto noin 28 päivää. Nyt taitaa siis ovis olla huomenna (kp11). Näin aikasin se ei ole IKINÄ ennen ollut. Tai ainakaan niin kauaa kun oon tota tikutusta harrastanu... Tein siis koko ovistestin tänään ihan hetken mielijohteesta, kun aloin ihmettelemään runsaita limoja ja himoja näin monta päivää ennen oletettua ovisajankohtaa. Varmistin vielä digillä. Eli on tässä pienen pieni mahdollisuus raskautua tästä kierrosta :D Se vaan tarkoittaisi sitten tammikuisen matkan perumista, mutta olisihan se vauva ihanampi asia kuin yksikään matka ikinä :rolleyes:

Tässä siis Pregcheckin liuskatesti ja sitten digi.


MUOKS!!! Kysymys: Olihan se niin, että jos kunnon vuoto alkaa klo 18 jälkeen illalla, niin kp 1 lasketaan vasta seuraavalle päivälle? Mulla nimittäin alkoi vuoto illalla klo 19 ja laskin sen mukaan uuden kierron alkaneeksi vasta seuraavana päivänä... Onkohan mulla nyt sit varmasti kp:t oikein?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Maira
Sisa näin minäkin muistelen, eli miun nähdäkseni ihan oikein olet laskenut...

MG: toivottavasti ei tarvitse siun turhautua... tuossa vaiheessa on jo varmasti aikaa vaikeaa en tiiä mitä tässä vielä on edessä ja mihin mieheni edes suostuisi...

ON: alkaa jomotella siihen malliin et täti tulee ihan just... no yllätys yllätys
 
täällä dpo 14 oletetusta oviksesta, ja testattu nega :( toivottavasti menkat alkaa nyt sit pian...
täytyy varmaan ens kiertoon ostaa ovulaatiotestejä, mitä suosittelette? ja toivon että se verinen vuoto jää nyt taakse. mieskin oli pettynyt, toivoo niin vauvaa :(

tsemppiä kaikille! :) ja mg, toivottavasti mies suostuu inssiin!!
 
Kissendaal: Pahoittelut negasta :hug: Ne on aina niin tympeetä katsottavaa :( Mun mielestä parhaita ovistestiliuskoja on ehdottomasti Pregcheckit. Tai no CB:n digitaalinenhan se tietysti kaikkein paras ja luotettavin on, mutta sitä ei raaski käyttää kun varmistamiseen ;) Netistä niitä digejä saa huomattavasti halvemmalla kuin apteekista. Noita Pregcheckejä taas saa sitten ihan Cittareista ja Prismoista. Ja ovat edullisia :)
 
Ja taas ollaan tässä entäs jos tilanteessa... tulipa se täti nyt äkkiä ettei tartteis jossitella ja nostella taas haaveita !!! tänään miulla on lomapäivä ja ohjelmassa siivousta siivousta ja vähän lisää siivousta...
 

Yhteistyössä