ToukoVauvat 2011

onkos teillä jtn oireita?
mulla tokasta viikosta alko pahoinvointi, joka jatkuu yhä...on mihin aikaan pvästä tahansa. ja nyt tällä viikolla alkanut kauhee pissaaminen:D joka yö saa nousta vessaan...
 
Heippa! Täällä myös LA 15.5. :) Toista odotellaan. Mitään oireita ei ole, ei ollut esikoistakaan odottaessa. Esikoisesta alkoi yölliset vessajuoksutkin vasta viimeisellä kolmanneksella... saa nähdä, kuinka käy tällä kertaa. Eka neuvola olisi 29.9.

Minnes olette menossa synnyttämään? Itse olen Helsingistä ja menossa Kätilöopistolle, Haikaranpesään, jos suinkin mahdollista. Siellä syntyi esikoinenkin.
 
Täällä on kanssa yks, jolla on laskettu aika toukokuussa 2011. Rv 7+6 ja nettilaskurin mukaan LA olis 3.5 ja synnytyssairaala olis Tyks, koska Turussa asutaan. Toinen lapsi olisi tulossa.
Eka neuvola olis 24.9, että ei oo enää onneks montaa päivää:)
 
Täällä myös ilmoittaudutaan mukaan varovaisesti... plussattu maanantaina ja LA olisi 31.5.2011 joten toukovauvoihin ehtisin juuri ja juuri :) Tampereella asutellaan, eli TAYS olisi synnytyspaikkana täällä.
Nyt siis viikot olisivat varovaiset 4+1.

Luminen85 Ollaan varmaankin aika samoilla viikoilla ja molemmat näköjäänsä Tampereelta... :)
 
Viimeksi muokattu:
Heipä hei :wave:
Voisin ilmoittautua tännekin, alussa ollaan vasta, nyt viikkoja 5+3, ja LA taitaa olla 22.5.
Toista lasta tässä odotellaan, ennestään on 1-vuotias tytöntyllerö. Ikää mulla on 29v. eli juuri ja juuri sovin tähän joukkoon :)
 
Heippa! Mäkin voisin tänne ilmoittautua :wave:

Esikoista ootellaan, ja jos laskurit yhtää pittää paikkansa niin laskettu aika ois 24.5, nyt olis siis 5+5...
Tyksiin tarttis sit synnyttämään mennä :) Kun tästä naapurikunnasta ollaan.

Itellä ollut sillain ihan suht hyvä olo, mutta kyllä aika lailla etova olo vähän joka päivä on. Edellisyönä heräsin pahaan oloon eikä millään meinannu tulla unta. Alamaha/alapää ilmoittelee itestään ehkä vähän turhankin paljon, meinaan aika lailla siellä on kipuja/särkyä??!!

Nyt on muutaman kerran tullu sellasia ihme kohtauksia, jossa koko alapää vetää kovaan kramppiin, sattuu ihan julmetusti, mä lopetan hengittämisen ja toivon sen vaan loppuvan. Sen jälkeen on kamala pissahätä. Pelkään, että kaikki ei oo kunnosssa ja aattelinkin huomenna soittaa neuvolaan...

Mutta jaksuja ja voimia kaikille odotusaikaan! Täällä on varmasti mukavaa vaihdella ajatuksia :D
 
soitin kans toissa päivänä neuvolaan ja täti sano että laskettu aika olis 24.5 ja nyt siis mennään 5+5 neuvolaan aika olis 22.10 kun vaan malttas odottaa sinne asti et sais tietää onko kaikki ok. ja pikkuinen oikeassa paikassa mukana matkassa. tsemppiä kaikille. mulla ei niin palijo oo noita kipuiluja ´ja vihlontoja mut selkä särkyä löytyy sit ja palijon...
 
mulla oli kan aika ekoilla viikoilla outoja kipuja vatsassa, mut aattelin vaan et kun toista ootellaan, niin kuulostelen enemmän nyt, niin huomaan kaikki epämääräiset tuntemuksetkin. Ja kyllähän kohdun kasvaessa niitä kipuja voi tulla, kunhan ei vaan tule verta.

mut hyvä vaan soittaa neukkuun et saa itelleen mielenrauhan
 
Tämä onkin hiukan hiljainen ketju, mahtaako juttu vilkastua kun päästään pidemmälle :)

Tänne ei kovin kummoista kuulu, perjantaina oli hiukan niukkaa rusehtavaa vuotoa, mutta se loppui jo. Erilaisia mahaoireita on, mutta ei juuri mutta. Nippailee ja jomottelee ja maha on hiukan sekaisin ja turvottaa. Välillä on etova olo, viluttaa ja väsyttää mutta pääosin olo on ihan normaali.
Omassa päässä sitä vaan vatvoo taas tätä raskausjuttua koko ajan, eikä oikein ajatus kulje. Töissäkin olen ihan omissa maailmoissa, noloa :ashamed:

Ensi viikolle varasin varhaisultran, toivottavasti kaikki olisi silloin kunnossa!

T: Linttu ja möykky 6+2
 
Voisin kanssa ilmoittautua mukaan tänne! :heart:
Toukokuussa olis LA. Tällä hetkellä mennään terveydenhoitajan arviolla et olis 6. rv menossa. Tämä raskaus tärppäsi niinki helpolla kun pillerit lopetin ja samantien onnistui! En niin nopeasti edes ajatellut onnistuvan niin testin tekeminenkin vähän jäi... Joten nyt odotellaan, ensi viikolle eka neuvola aika ja siitä sit selvitellää tarkemmi oikeaa LA :D
Ja toista lasta tässä sitten odotellaan,ennestään marraskuussa 3v täyttävä tyttö :) Kuten ekassakin, ei niin minkäänlaisia oireita ole, väsymys ehkä ja nyt vessassa tiuhempaan tahtiin käyminen. Ja SatakunnanKeskussairaala olis meen paikka sit :p
 
Mä varasin yksityiseltä ajan ultraan, kun ei mulla riitä kärsivällisyys odotella np ultraan asti joka on vasta viikolla 12. Maksan ton varhaisultran siis itse.
Aika harvassa paikassa kunta tarjoaa varhaisultraa, tosin joissakin neuvoloissa on oma ultralaite.
Mä en ole edes neuvolaan vielä soittanut, pitäisi kyllä....
 
Täällä esikoistaan odottava mami. Laskettuaika ei vielä tarkasti tiedossa, kaiketi selviää ekassa neuvolassa tarkemmin, mutta siihen toukokuun loppuun tai kesäkuun alkuun olisi vauveli tulossa meille :) Aika jännää ja töissä saa joka päivä taiteilla turvonneen mahan kanssa, koskahan hieman hellittäisi?
 

Yhteistyössä