Tulevat Täydelliset Naiset

Oli kyllä Daarialta niin mahtava tsempitys, että eihän tässä vallan masennuta. No, eilen vähän juhlittiin ja tuli herkuteltua,mutta tänään taas puuro kiehui aamulla..

Ihmettelin vain äsken kun aloin crossaamaan ku ei meinannu millään jaksaa ja päätäkin alkoi särkeä.. Että miksköhän.. Ku ei oo mitään flunssa tms. ja ihan tavallisesti oon syönykkin.. No vedin kuitenkin 20 minsaa..

Muiden tuloksia vielä odotellessa ja onnea jo ilmottaneille, hienosti putoaa!

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
tUnohtui eilen kokonaan vaa'alla käynti, mutta nyt muistin...Ja viikkopudotus 1,2kg, eli juhannusturvotus on selätetty, ja painoa pudonnut yhteensä 4,1kiloa. Ihan oon tyytyväinen, vieläkin pelko lipeämisestä niskassa, mutta toki olis voinu enemmänki tässä ajassa pudottaa. vieläku sais itteensä niskasta kiinni ja jaksais raaututa muutaman kuukauden laiskottelun jälkeen BodyPumppiin, mutta nyt nää ilmat on niiiiin kuumia, et ei kyllä millään huvittais. Ja sama on ton crossarin kanssa.
 
ääh, älyttömiä kokonaispudotuksia jo teillä ja mulla ihan säälittävä =( Pitää siis ottaa kunnon tsemppi! Huoh, ois tää talvella niin paljon helpompaa. Nyt kaikki jätskit ja muut herkut huutelee koko ajan tuolla kaupassa :whistle:
 
Heips!
Vieläkö mahtuis yks painon pudottaja (ainakin yritys pudottaa) mukaan joukkoon?
Laittelen huomenna painon ja sellasta kun vaa alla käyn. Lueskelin näitä juttuja tuntuu, että tälläsessä ryhmässä voisi itekin saada jotain oikeesti aikaseks =)
 
Mä haluan myös mukaan tähän pinoon!! :attn: :wave: :D
Eli olen 28v kötiäiti. kolme naperoa löytyy tästä perheestä ja nuorimmaiselta löytyy ikää 7 viikkoa :heart:
Imetän eli en voi ihan täysillä laihuttaa, mutta tärkeintä on että se paino tippuu vaikka vähän kerrallaan.
Tällä hetkellä mun paheena on jokapäiväinen herkuttelu ja en liiku oikeastaan ollenkaan.. joskus käyn vaunulenkillä, (liian harvoin) :ashamed:

ja tässä tulee mun mitat: alkupaino: 61,1kg, tavoitepaino 52kg

mutta nyt pitää mennä, lapset tappelee :whistle: :wave:
 
maamix3 ja Ellu-80-: Tervetuloa!! Ilman muuta mahtuu mukaan.

Ellu-80-: Ootkohan sää se ellu joksi sua luulen, oot ollu toukokuisissa odottajissa ja joskus aikanaan yhdessä toisessa laihdutus pinossa? Oon entinen perlos..

Tänään vielä pitää täytekakku väsätä miehellä ja tietenkin sitä itse maistaa. Vain maistaa!

:whistle: Ja sitten kyllä loppuu tää herkuttelu. Toinen pahe mulla on pasta. Pystyn oikein hyvin pizzasta ja muusta roskaruuasta kieltäytyyn mutta pastaa vois syödä vaikka kuin paljon. Höystettynä tietenkin kaikenlaisilla herkku kastikkeilla :p Tummaksi oon sen osannut jo vaihtaa mut määrää pitäs vielä radikaalisti pudottaa. Meillä siis syödään lähes päivittäin pastaa. Pitäs ruveta nyt grillaileen paljon ku grilliruokien kans tekee aina salaattia eikä mitään hiilari pitosta. Ja me grillataan aina kunnon lihaa tai kanaa eikä mitään makkara hässäköitä tms.

no mut taas omahetki loppu.. johan tuota kestikin jo 10 minuuttia |O
 
ellu: sama tyyppi :D
Jossain vaiheessa se keskustelu siellä vain jäi :/
Eli tää mun nuorimmainen on lokakuun 2pvä 2006 syntynyt... oikee jästipää :D:D
Vähän pelottaa ens ma punnitus, aika pahasti vaihteeks lipsunut *iso huokaus ja nolous*
Huomenna olis ekaa kertaa elämässäni tarkotus mennä festareille, ruisrockkiin :D
JOspa se vähän auttais kun joutuu kävelee edes takas :p
Tosin menkkaturvotus vielä päällä:/ Eiks aina kun pitäis johkin mennä niin menkat alkaa :/
 
Ellu: Joo piti vaihtaa ku unohtu salasana ku olin tovin kirjautumatta. Oli loppuraskaus tuon taaperon kans sellaista säätämistä etten koneelle juuri päässyt.

Maruska: Ota joka toinen askel juoksuaskel siellä festareilla. Johan palaa kaloreita :) Voi olla kyllä typerän näköistä mut ei kai se festareilla haittaa B)

Mää oon väkertänyt exelille itelle semmosen taulukon johon joka kuukausi merkkaan painon ja lisäksi lantion, vyötärön ja reiden ympäryksen. Kuukaudessa oli muka lantionympärys pienentynyt 5cm :eek: Vähän mua epäilyttää mut toisaalta voi kai tuo tottakin olla. Raskaana en nimittäin pystynyt liikkumaan juurikaan mitään ja nyt ku ihan erilailla arkena liikkuu vaikkei varsinaisesti liikuntaa harrasta niin kai sitä sitten saattaa kiinteytyäkki noin paljon. Toki tuossa voi olla sentin kahden mittausvirhe. Yritin kyllä samasta kohtaa mitata vaan mistä sitä koskaan tietää.. Vyötärö ei ollu pienentyny ku kaks senttiä vaikka kuvittelin että se ois voinu enemmänki ku eikö sen nyt pitäs synnytyksen jälkeen ihan itekseenkin vähän pienentyä.. Vai eikai mulla oikeesti oo näin iso maha :eek: :eek: apua...

Nyt on kakut sun muut syöty ja jälleen kerran aloitan herkuttoman kauden. Mää alan olla jo kyllä aika säälittävä :ashamed: tätä varmaan kestää päivän :ashamed: noh, tuun kertoon jos yllätän itsenikin :whistle:

Mitäpä muille kuuluu??
 
Huomenta!! Täällä on takana huonosti nukuttu yö, koska heräsin puoli kolmen aikaan siihen ku meidän ikkunan alla hurisi paloauto ja sammutti palavaa autoa parkkipaikalla :| Ihan hirveä katku tulvi sisään vaikka ikkunat oli kiinni :x

Ja onko tässä pinossa jokin tietty punnituspäivä vai käykö jokainen milloin haluaa??

Minunkin pitäisi kahtella mittanauha jotta tietäisi minkäs kokoinen maha on.. mulla niitä senttejä riittää koska jo esikoisen syntymän jälkeen mun maha jäi pömpöttämään ja sitten vuosi sitten keväällä olin laihtunut 52,5 kiloon joka on mun ihannepaino ja silti mun maha oli kuin raskaana olevalla :(

Daaria: Kyllä se vaan voi olla totta että senttejä voi lähteä noin paljon jos liikkuu huomattavasti enemmän =) Hyvä Sinä! :D
 
No, mulla ei ainakaaan ole odotettavissa mitään maanantain punnitukseesa koska ostin eilen litran jäätelöpaketin josta olen tuhonnut jo puolet ja tänään katoaa sitten loput jädestä.. että niin.. :ashamed: mutta toivottavsti teillä mulla menee paremmin sitten =)
 
ellu: se -200g on ihan hyvä tulos viikossa, pysyy helpommin poissa kun se et jos lähtee paljon kerralla.. :)

Perhanan perhana, täälä näytti taas sen 70g :( vituttaa!!!!
Mut nyt mulla on menkat kyl jos se selittäis jotain :/
 
Onpas taas ollu sellaset pari viikkoa, että huhhuijaa!!! Syömistä on harrastettu pakon edessä nälän yltyessä käsittämättömäks ja senhän tietää, miten siinä sitten käy - tulee ahmittua älyttömästi ja kaikkea "tosi terveellistä". Sellaset olikin sitten lukemat eli hienosti +1,6kg parin viikon takaiseen :ashamed: Mä en edes yritä selitellä, kun tiedän ite tasan tarkkaa, missä meni metsään. Ärsyttää ja inhottaa ihan kiitettävästi, mutta eipä auta valittaa.

Tänään sain kyllä hyviä uutisia eli sain työpaikan syksyks. Jospa siitä sais hieman lisämotivaatiota tähän kilotaistoon. Ottais tavoitteeks mahtua edes siedettävän näkösiin housuihin töitten alkuun mennessä... Uusia työkuteita en kyllä osta, joten jos ei housut mahdu, niin sitten mennään lökäpökillä :x

maamix3 ja ellu-80 Tervetuloa! Joukkoon mahtuu aina uusia kilotaistelijoita!
 
Unohdin eilen käydä vaa'alla ja tänään se sit näytti -300g edellisestä. Ihan ok tulos ottaen kakut yms. huomioon.
Mutta nyt!!! KAIKKI!!! Ens viikolla semmoiset tulokset että.. Vähintään -800g kaikilla! Nyt kunnon tsemppi päälle, muutenhan tää menee ihan höpöksi. :attn:

:hug:
 
Mulla menee ihan perseellään.. Lauantaisia puntarituloksia en edes muista ja nyt oon herkutellu ihan urakalla. Housun vyötärökin kiristää taas..

Mut kyl mä täällä hengaan ja pian otan itteeni niskasta kiinni.. :ashamed: :'(

Mut paljon tsemppiä teille kaikille!
 
Millimetri: No niin mullakin meni persielleen :kieh: Ja tää univelka alkaa olemaan jo kovin väsyttävää ja esikoinenkin on kuumeessa. Niin sitä helposti aattelee että herkut lohduttaa. Mut ku ei ne oo vielä kertaakaan lohduttanut niin päätin kokeilla että josko se piristäs että pysyis niin lujana ettei sortuis ja josko vaaka lukema ens viikolla virkistäis erilailla ku se karkkipussi. Viimeksi sunnuntaina olen syönyt karkkia, ja päätin valkoisen jauhonkin jättää pois eli leivät, pastan, riisin, perunan yms. Vaikka ei ookkaan vielä ku pari päivää mennyt niin olen ylpeä itsestäni :D Ja huomaan että tästä tulee paljon parempi mieli ku siitä karkista. Lauantaina on sitten "saa syödä mitä haluaa" päivä :p

Ja eilisestä tippunut 900g paino!! Joo, on nesteitä mutta silti :saint:
 
mun pitää varmaan mennä lekurille ens viikolla jos tää jatkuu...
Varmaan yks syy painon nousuunkin tässä ollut :/
Mä en nimittäin pysy hereillä :( siis tää on ihan järkyttävää ku taistelee et jaksaa edes vähän pitää silmiä auki, ku on nyt tämän viikon vielä yksin noiden lasten kanssa :(
Mä oon viimeiset kolme päivää vaan maannut 12 eteen päin ja kello 18 saanut itsensä sit vihdoinkin ylös... :(
Ehkä ku jaksaa olla pystyssä jaksaa sit taas miettiä mitä sitä syö ja jaksaa liikkuakkin johonkin :(
Et ens ma paino varmaan taas jonkin verrna plussanp uolella :(
 
Maruska84 Kuulostaa hurjalta! Saatko nukuttua yöllä? Onko sun mahollista saada hoitoapua päivisin esim. mummoista tai kummeista? Ei kannata päästää väsymystä liian pahaks vaan tarttua asiaan hetimiten. Onko sulla muita "oireita" kuin väsymys? Ei sun todellakaan kannata enää painosta ottaa lisästressiä, jos on muuten hankala vaihe menossa. Hoida ittes esteks kuntoon ja sitten takas kilotaistoon! Tsemppiä!
 
Maruska: Mene toki lääkäriin ja hoida ittes kuntoon. Todella tympeän kuuloista. Äläkä tosiaan mitään stressiä laihdutuksesta ota mutta muista silti syödä terveellisesti. Tai lähinnä tarkoitan sitä että yritä karttaa sitä sokeria.
Oon nyt perehtynyt aika paljon tohon sokeriin ja hiilareihin yleensä niin aika hurjaa luettavaa on kyllä eteen tullut. Kyllä ois maailmassa, varsinkin länsimaissa huomattavasti terveempiä ihmisiä kun sisäistäisivät tuon sokeririippuvuuden. Tai ylipäätään uskoisivat että se on täysin rinnastettavissa alkoholismiin ja nikotiini riippuvuuteen.

Kaikki jotka tästä haluaa tietää ja varsinki ne jotka ovat riippuvaisia sokerista niin suosittelen lukemaan Bitten Jonssonin ja Pia Nordströmin kirjan Sokeripommi. Aukaisee silmät.

Mää oon nyt kolme päivää pysynyt lujana =) Tänään puntari näytti 79,9 eli mentiin 80kg alle, JEI!!
 
Kiitos teille :)
Oon ollut mun porukoilla, siellä saa kummin ollut niin ettei tarvitse ite koko ajan juosta noiden nappuloiden perässä...
Yöt oon nukkunut kuin tukki, unille meno tosin venynyt tonne 24-1, mut silti nukkunut täysin 7-8tuntii yössä.. välillä nukun jopa enemmän...
Et kyl yö unet pitäis riittää..
Nyt kun on ollut tekemistä enempi ei aina ehdi edes huomaamaan tota väsymystä, en tiiä onko jotain riippuvuus oireita kun mies ollut "kauan" poissa :D noh huomenna tulee kotiin nii se nähdää.. :D
Kilpirauhaset täytyy kyl ens viikolla päästä mittauttaa, jos vaikka sais noi muut perus arvot samalla otettua...
Muita oireita en ole kyllä huomannut.. :/
Mut ehkäpä tää tästä :)

Vau, hyvä Daaria, tuuelttaa!!!!!
 
Olen kyllä itsestäni ylpeä että olen pysynyt lujana. Ja jo perjantaina oli tosi hyvä olo ja mieli eikä tehnyt ees mitään mieli =) Ja lauantaina ku oli herkkupäivä niin pysyin hyvinkin kohtuudessa ku tuli mielihyvä jo pienestä määrästä makeaa. Tällä linjalla kyllä aijon vielä jatkaa ja kaiken lisäksi hyvillä mielin =) En ois ikinä uskonut että pystyisin tämmöseen, aina ajattelin että on ihan pakko saada pastaa ja karkkia edes vähäsen..

Ja kaiken lisäksi olen pirteä! Ei väsytä enää koko aikaa vaikka on univelkaa ja yöt on katkonaisia...

Miten muilla? Oonko mää täällä jo aivan yksin?
 
Daaria: Et oo yksin! On meitä täällä kaksi :LOL: Tuntuu tosi raivostuttavalta, kun ei kukaan kirjota. Ei sitten oikein viiti itekään kirjotella kuulumisia...

Mä sain viime viikkoisen romahduksen jälkeen itteäni niskasta kiinni ja tulosta tuli eli -1,8 kg. Hyvä minä!!! Nyt ollaan sitten alle maagisen kasikympin, joten nyt ei saa päästää itteään repsahtamaan. Mulle tais kyllä olla aika hyvä kiritin tuo syksyks varmistunu työpaikka =) Uusia housuja en suostu ostamaan ja tällä hetkellä päälle ei mahu kovinkaan hehkeät kuteet, joten pakko tsempata. Hyvin tää lähti liikkeelle, kun nyt vaan jaksais...

Toinen hyvä kiritin mulle on töllöstä tulevat Suurin pudottaja ja Ylipainoinen. Kaiketi aattelen, että jos toikin onnistu, niin miksen minäkin. Tyhmää, mutta toimii :p
 

Yhteistyössä