Tulevat Täydelliset Naiset

mä unohdin aamupunnituksen joten siirrän sen huomiseen :)
Meil piti isukin kunniaks olla leffa ja herkku ilta eilen, mut molemmayt oltiin niin väsysiä et siirrettiin suosiolla tähän päivään...
Nyt koitan itekkin saada vähän otetta tähän hommaan... Edelleen on sitä väsymystä, mut jos sais vähän erillaisen otteen tähän ku isäntä on kotosalla... :)

Paljon tsemppiä kaikille, hyviä tuloksia tullut :)
 
ehkä mä pääsen vielä mukaan tähän :D
Huimat jopa -300g nyt aamuna :D Nooh parempi kuin ei mitään.. nyt pakko alkaa vähän miettii tekemisiä ja syömisiä :) Jos vaikka piristyis pelkän ruokavalion ja liikunnan avulla :)
 
Maruska: Mua ei ainakaan väsytä läheskään niin paljon ku ennen nyt ku oon jättänyvalkosen sokerin ja jauhot pois. Enkä todellakaan oo saanu nukkua yhtään enempää joten se on ihan tuon "dieetin" ansiota. Ja siis tää ei oo mikään dietti kun aijon pysyä tässä muutenki, sitten ku varsinainen laihdutus loppuu. Niin hyvä olo tästä tulee. Tai siis on koko ajan =)
Kauheelta hehkutukselta tää varmaan tuntuu mut mulla tää ainaki toimii.
 
Hei, meitähän onkin kolme!!!

Maruska Pienikin pudotus on aina parempi kuin pieni plussa, joten ole tyytyväinen tohon kolmeen sataan. Mites onko isännän paluu alkanu virkistää?!

Daaria Sä hehkutat aivan onnessas tuosta karsitusta ruokavaliostas. Alkaa kiinnostaa! Kerroppa nyt siis konkreettisia esimerkkejä, mitä oot jättäny ruokavaliosta pois ja ootko korvannu ne jollakin muulla. Valkonen sokeri ja jauho on meikäläiselle ainakin hiukkasen liian laajasti sanottu. Ootko jättäny aivan kaiken, mistä löytyy sokeria tai jauhoja vai miten homma oikein pelittää? Valota nyt tyhmälle!

Omaan napaan... Eilen kattelin taas töllöstä Ylipainoista. 50-kymppisen tätin mitat muistutti pelottavasti omia eikä täti todellakaan ollut kovin hehkee, joten ahistuin kesken ohjelman lenkille. Ukko katto monttu auki mun kiskoessa lenkkareita jalkaan, mutta meidän saksanseisoja puolestaan pomppi riemusta - tykkäs kuin hullu puurosta päästessään yllätyslenkille puolkymmenen aikaan illalla :LOL: Lenkiltä palatessa oli voittajafiilis! Olin jaksanu juosta koko matkan eikä edes tehny heikkoa. Millähän sais ittensä tänäkin iltana kammettua juoksemaan?
 
Sasumoto: No siis.. Oon jättänyt pois pastan, riisin, perunan, leivän, pullan, karkin, jogurtin, murot, puurot, jäätelön, hampurilaiset, pizzat.... Eli aika laajastihan tuota on lähtenyt..
Korvannut.. no salaatilla ja vihanneksilla ja lihalla, kanalla, kalalla.. Tais siis syön noita enemmän ku ennen. Ja karkkia sun muita herkkuja en oo korvannu millään. Jos niitä tekee mieli niin sit syön hedelmiä tai marjoja. Eli hedelmissäkin on siis hedelmäsokeria mut syön niitä silti. Että en ihan neuroottisesti sitä dieettiä noudata. Ja pepsi maxia juon. Periaatteessa ei siis suositella myöskään mitään missä on jotain lisättyjä juttuja kuin esim. makeutusaine. Mut näin kesällä ainaki suon tuon pepsi maxi lasillisen päivässä.
Tässähän on tarkoitus että tämä ois elämäntapa eikä mikään dieetti. Ja pyrinkin siihen että pääsääntöisesti vältän edellä mainittuja tuotteita vaikka tavoite painoon pääsenkin. Ja lauantain olen itselleni suonut sellaiseksi päiväksi että saan syödä ihan mitä ikinä keksinkin.
Toivon vaan että tämä innostus kestää ku mää vähän oon semmonen että innostun hulluna jostain ja sitä kestää sit pari viikkoa kunnes innostus lopahtaa :ashamed:
Elikkä semmosta. Kysele toki jos haluat vielä jotain tietää, mielelläni hehkutan :D
 
http://karppaus.info/wiki/index.php?title=Ateriamatriisi

ja tuossa on sitten ihan taulukkona noi mitä saa syödä. Mää nyt noudatan tavallaan tuota alakarpin ja hyväkarpin välimaastoa... ymmärtääköhän kukaan mitä yritän selittää :whistle:
 
Kyl mäkin täällä vielä roikun, oltiin vaan reissussa..

Mieliala on kyllä alkanu nousta jo tän laihduttamisen kanssa, joten kyl se tästä taas.. Nyt pitäis vaan käydä tsekkaamassa uus huippulukema ja alottaa taas tämä asennoituminen..

Mul on kyl samaa vikaa kun maruskalla, muakin väsyttää.. Ja kaikissa kokeissakin kävin, mutta ei löytyny mitään..

Pitäiskö mennä nukkumaan, sehän vois vaik auttaa..

Tsemppiä kaikille ja kyl mäkin täältä vielä tuun sinne seitkytluvulle! :wave:
 
No niin, uusia huippulukemia. Väärään suuntaan vaan..
Mä oon ilmottanu 21.6 tulokseksi 81.6kg ja tänään vaaka näytti 86! Mut siis tuohan ei voi olla läskiä, pakkohan tossa on ainakin osan olla jotain turvotusta. En mä oo kuitenkaan ihan penkin alle päästäny syömisiä ja oon kuitenkin liikkunukkin..

Mutta nyt vaan uudella taistolla kohti tavotetta..
 
MilliMetri Tervetuloa takaisin! Täällä on käynyt niin paha kato, että pelättiin homman kuihtuvan aivan kasaan. Nyt meitä taitaa olla hurjat neljä "aktiivia". Älä muuten lannistu huippulukemista. Nyt otat vaan itteäs niskasta kiinni ja näytät sille puntarille närhen munat!!!

Daaria Kävi sitten just niinkuin mä pelkäsinkin eli hyvältä ja mielenkiintoselta kuulostanu homma osoittautuu aivan mahottomaks meikäläiselle. Ai miten niin.... No mun päivä alkaa lautasellisella kaurapuuroa ja leivät on mun välipaloinani ehdottomia. Jos mä aamulla yritän lähteä liikenteeseen jollakin muulla kuin puurolla, mä oon nälkäkuoleman partaalla hyvin vikkelään ja sitten napostelen sitä sun tätä epäterveellistä. Välipalaleivistäni mä ehkä jopa pystyisin luopumaan korvaamalla ne hedelmillä, mutta ruisleipä maistuu sen verran hyvältä, että enpä taida raaskia. Mahtava homma kuitenkin että sulla toimii hyvin ja koet homman piristävän. Sillonhan siitä kannattaa väsätä itelleen pysyvämpää elämäntapaa. Tsemppiä!

No nyt jälkikasvu kutsuu eli jatkan toisella kertaa...
 
Millimetri: Ei toki unohdeta, Jei me kaikki =)

Sasumoto: Toki voit aamulla puuron syödä, sehän on ihan terveellistä eikä sitä tuu mielinmäärin syötyä. Ja yks tai kaks palaa ruisleipääkin voi päivässä syödä mut ei mielellään enempää. Lähinnä tuossa on siis pointti (ainaki mulla) se sokeri ja valkoinen jauho (eli karkit, pastat tms.)
Mulla taas puuro ei pidä aamulla nälkää yhtään, heti tunnin päästä on hirvee nälkä. syön nykyään rahkapurkin jossa ananasta tai marjoja niin se pitää tosi hyvin nälkää eikä oo kaloreita. Kannattaa kokeilla =)

Meillä on ens viikolla kuopuksen ristiäiset. Mun perhettä alkaa valumaan tänne jo nyt viikonlopulla joten voi olla etten ehdi tänne kirjotella. Mutta mukana pysyn ja lujasti =) Ja käyn varmasti täällä lukemassa kuulumisia joten kirjoitelkaa ihmeessä ja maanantaina päivitän tulokset kyllä.

Tsemppiä meille (ainakin) neljälle :D

:wave:
 
onhan tuo miehen kotiin tuli piristänyt :) JA ollut "pakko" raahautua ulos :D
Ollaan nyt käyty poitsun kanssa "lenkillä", jesse ajaa pyörällä ja äiti kävelee.. Saa samalla olla kahestaan poitsun kanssa :)
Huomenna sitten verikokeisiin tämän väsymyksen takia.. vähän jännittää mitä selvii vai selviikö mitään...
 
No niin, mukana remmissä taas.. Oon taas syönyt asiallisesti, tosin synttärikakkua eilen, mutta paremmin kuitenkin..
Vaaka näytti tänä aamuna -300g, joten ilmeisesti nestettä on reilusti, mikä on nostanu tuon painon tuollaisiin huippulukemiin :)

Mulla tulee aina säännöllisin väliajoin tuollaisia "masennuskohtauksia", ei kiinnosta tarkkailla painoa, tekee mieli syödä kaikkea moskaa, ei vaan tunnu tämä elämäntaparemontti enää tärkeältä. Onneksi oon saanu joka kerta itseni kammettua sieltä ylös ja jatkamaan, mutta painohan sitten sahailee.. Nyt oon taas samassa kun alotettaessa..
Onko kellään muulla tällaista ja ootteko keksiny mitään ratkaisua siihen?
Pitäisi varmaan jotenkin varautua tuollaisiin tilanteisiin, ettei menisi aina niin syvälle. Kun näiden aikana oikeastikkin on masentunut olo, ei huvita mikään muukaan ja nukuttaakin vaan..

Mutta nyt taas reippain mielin mukana! :wave:
 
Hei vaan kaikki!

Täällä on mennyt edelleen hyvin, näytti jo -800g maanantaista tuo puntari. Eilen oli herkkupäivä ja en saanut edes kaikkia herkkuja syötyä :eek: Toivottavasti vaan itsekuri pitää ja ei tuu nyt niitä sitten syötyä. Seuraava herkkupäivä ois torstaina ku on ristiäiset, sinne asti pitäs jaksaa =) Voi kyllä nyt tuleva viikko mennä vähän pipariksi ku tulee niitä vieraita heti alkuviikosta. Mutta noh, sitten taas tsempataan. Pitää kuitenkin yrittää ettei ihan mee höpöksi.

Hei, laittakaa aina erikseen mitkä luvut haluatte että päivitän tuonne eka sivulle. Ku jos joku käy muuna päivänä puntarilla ku maanantaina niin en välttämättä muista sit muuna päivänä päivittää. Ja niinku itekki ni käyn monta kertaa viikossa puntarilla ja jos on hyviä tuloksia niin tänne hehkutan vaikkei niitä vielä päivitetäkään. seliseli, olipa taas sekavaa :LOL: Mää oon kyllä huono ilmaisemaan itteeni :ashamed: sori...

Millimetri: Mulla on kans välillä tommosia masennuskohtauksia ja sillon syön mitä sattuu. Mulla ei kyllä yleensä kestä ne päivää pitempään koska huomaan ettei se ruoka yhtään lohduta niin sitten lopetan sen syömisen. Ei kai se auta muuta ku ajatella just ettei se ruoka mitään muuta tai lohduta. Suoda itselle vaikka se yks päivä millon voi syödä mitä tahansa niin ei tunnu sitten se herkuttomuus miltään rangaistukselta. Mulla ainakin toimii tuo yks herkkupäivä viikossa.
Onhan sulla kaikki muu elämässä kunnossa? En halua mitenkään udella mutta monestihan se syöminenkin heijastuu muuhun elämäntilanteeseen. Mulla itellä on nyt kaikki tosi hyvin, ainut mikä ahistaa on tämä ylipaino. Siitä välillä sit masennun mut se tosiaan menee sit hetkessä ohi. Vähän aikaa ku on saanut rypeä itsesäälissä niin helpottaa :whistle:
Ja tieten se että yrittää keksiä jotain muuta mikä piristäis kuin se ruoka. Vaikka ostaa jotain kivaa itelle (muuta ku ruokaa ;) ) sillä rahalla mikä menis herkkuihin.
Toivottavasti ei kuitenkaan usein tuommosia tuu. Ja jos tulee niin tuu tänne kirjotteleen ni jospa se helpottas :hug:

Maruska: Mitä verikokeet sano? Toivottavasti kaikki hyvin :hug:
 
Ihana Daaria, kukaan ei oo varmaan koskaan kysyny multa onko kaikki kunnossa..
No ihan ok on, välillä vähän raskasta näiden pienten lasten kanssa ja miehen kanssa, että varmaan sellaista ihan tavallista. Jossain vaiheessa mietinkin, että pitäisi varmaan laihduttaa sitten kun paremmin jaksaa ja olis enemmän voimavaroja, mutta tää on oikeastaan ainoa juttu, jolle voin nyt tehdä jotain. Nostaa sekin mielialaa kun onnistuu edes jossain..
Sithän se tuntuukin raskaalta jos tulee takapakkia, vaikka kuinka olisi varautunut siihen.
Nyt on kuitenkin parempi mieliala ja miehenkin kanssa mennyt nyt hyvin kun on lomalla.

Voi kun munkin lohtusyömispäivät kestäisikin päivän, mutta pari viikkoa yleensä aina.. Mutta iloisena totesin tänä aamuna, että -500g lähteny kahdessa päivässä, että ei se niin hurja sit ollukkaan se nousu.. :)
 
Heh, katselin nelosen netti tv:stä Eroon liikakiloista ohjelmaa samalla kun crossasin. On tuo laihduttaminen tuolla jenkeissä vähän erilaista kun täällä..

Tuli vaan mieleen, että olishan kiva, jos meistäkin tulisi noin hyvä porukka, vaikka näin virtuaalisesti vain ollaankin yhteydessä.. Olisko kiva jos kerrottais enemmänkin itsestämme? Siis tietenkin vain sitä mitä haluaa, mutta tutustuttais vähän paremmin?
 
Hyvä Millimetri! Miltä tuntu ku oli tippunu paino? Tuliko hyvä mieli? Mieti sitä ens kerralla ku tympäsee ja tekee mieli syödä, että oikeesti ehkä kuitenkin se painon tippuminen piristää enemmän =) Mää oon kyllä vakuuttunut että sitten ku olen tyytyväinen itseeni ni muutkaan jutut ei tympäse enää yhtä paljon..
Sanot sitten heti jos alkaa maistua taas herkut niin potkin sua persauksille ennen ku on mennyt ees kahta päivää :D
 
Ja joo ois tosi kiva ku kirjoteltas jotain muutaki itsestämme ku vaan laihdutus juttuja :) Mää oon vähän jo varonu mitä kirjotan ettei muut aattele että mitä tuoki nyt jaarittelee, mutta annanpa tulevaisuudessa tulla ihan säästelemättä tekstiä :D :whistle:

Mulla on nyt harvinainen päivä ku esikoinen on iskän kans mummolassa niin oon vauvan kans keskenään, ehdin vähän väliä tietokoneen ääreen tässä siivouksen lomassa. Enpä ois pari vuotta sitten uskonut että ku saan hetken omaa rauhaa niin käytän sen siivoamiseen :LOL: niin ne ajat muuttuu..
 
Päivän hiljainen hetki, kun molemmat mukulat nukkuu... Ihana hiljaisuus ja ennättää edes hetken "tekeen omia juttuja". Ei uskois, miten kummasti rauhassa juotu teemuki ja hetken nettisurfaus voi piristää päivää.

Daaria Mun täytyy jossain välissä yrittää ennättää tsekkaan noin nettisivut, mitä mainitsit. Sun homma kuulostaa mielenkiintoselta, joten täytyy kattoa, saisko sitä muokattua mulle sopivaks.

Maruska84 Huhuu, miten sun verikokeitten kävi?

Millimetri Tuttuja on täälläkin nuo masennuskohtaukset ja lohturuokasyömiset. Onneks ne kuitenkin mullakin jää yleensä yhteen päivään. Suurin syy siihen taitaa olla joka aamuinen puntaristoppi, jossa kyllä heti huomaa edellisen päivän ylensyömiset. Mä oon ainakin itestäni huomannu, että mukuloitten oikein pistäessä parastaan (pahintaan), tulee helposti eksyttyä jääkaapille nappaamaan jotain purtavaa. Niinkuin se ruoka nyt auttais yhtään niitten mukuloitten kans jaksamiseen, mutta kai sitä jotenkin alitajusesti aattelee "hyvä ruoka, parempi mieli", vaikka eihän se oo sinnepäinkään. Nyt oon tietosesti yrittäny vaihtaa tuon äitin hermonapostelun vesilaseihin ja ainakin vielä toimii, mitä nyt vessassa juoksuttaa :LOL:

Oma napa B) Mullahan oli puntaripäivä näin sunnuntaisin -1000g. Hiukka harmittaa, kun tiedän, että eilen aamuna tulos olis ollu -1400g. Eilen kuitenkin käytiin markkinoilla ja ostettiin pari laatikollista mansikoita, joista pakastusvaiheessa ainakin neljäsosa tais eksyä äitylin suuhun :ashamed: Oli ne mansikat kuitenkin niin hyviä, että suon ihan hyvillä mielillä itelleni hetken hairahduksen. Etusivun taulukkoon siis tiedot: alkupaino 89,7, paino nyt 78,8, viikkopudotus 1000g, kokonaispudotus 10,9 ja tavoite 68.

Mä voisin nyt sitten olla ensimmäinen, joka kertoo itestään hiukka enemmän.... Ikää pyörähti mittariin tammikuussa tasan 30, mikä on omiaan vauhdittamaan tätä kilotaistoa. Tähän eteläpohjalaisperheeseen lukeutuu mies ja kaks lasta. Esikoinen on lähes kuuden vuoden työn, tuskan ja hedelmöityshoitojen tulos, joka näki päivän valon tammikuussa 08. Kuopus puolestaan on täys ylläripylläri lottovoitto luomutuotanto, joka pamahti maailmaan helmikuussa 09. Ikäeroa on siis suunnilleen vuos ja kaks kuukautta. Pienestä ikäerosta me aina puhuttiin, mutta ei nyt ihan näin pienestä kuitenkaan :D Kaikki on kuitenkin menny tosi hienosti ja noista kahdesta taitaa kasvaa sellanen vauhtikaksikko, että oksat pois. Ai niin vanhempi on poika ja nuorempi tyttö. Vielä olis (hetkittäin) haaveissa kolmaskin, mutta täytyy nyt vähän aikaa odotella, jos vaikka joululta jätettäis ehkäsy pois..... Lisäks meidän perheeseen lukeutuu kaks nelijalkaista eli saksanseisoja ja suomenajokoira - molemmat tiiviisti kytköksissä meidän yhteiseen harrastukseen eli metsästykseen. Minkäslaisia perheitä teiltä muilta löytyy?
 
heissan..
Mä kans tykkäisisin jos saatais sellanen tiivis porukka aikaseks :)
Ite oon kans sellanen höpöttäjä et välillä tuntuu et liian helposti selittelen omia asioita vieraille :D
Mut toisaalta tuntuu et tälläsessä paikkaa on kans helppoa jakaa omia murheita kun kukaan ei oikeesti tunne ja eikä välttämättä tulla näkemään tms. eikä ainakaan silleen arkisesti.. :)

Olin viime yön töissä tekemässä sellasta yksittäis keikka hommaa.. (vahaamassa erään ravintolan puulattiaa) Mentiin 1:x yöllä ja olin kello 8 kotona.. Ihmeen hyvin jaksoin mut vetäsin tosta vaan eilen reilun 3 tunnin päivä unet, ja paljon batteryy vaan naamaan niin ei ehtinyt väsy tulla.
Kotiin päästyä olin hetken lasten kanssa kunnes kroppa pakotti mut nukkumaan.. Meinasin pyörtyy keittiön lattialle...
Nyt oksettaa ja päätä särkee, tuntuu et oliskin ollut ravintolassa muusta syystä kun töissä :D

Huomenna sitten se lääkäri, mua jännittää.. Oon kellannut kaikkii mahollisia juttuja päässä.. Ja arvatkaa mitä kaikkee oireita sitä itestään löytyy ku miettii oikeen urakalla :D Tuntee jokasen nipistyksenkin jossain..
:LOL:
Ei sais ajatella niin paljoa...
Mut huomenna sen näkee, toisaalta tuntuu myös siltä ettei olis mitää vikaa ja se lääkäri pitää mua ihan luulosairaana...
Oon nimittäin siellä ravannut mun poikani takia aika useaan otteeseen kummallisen yskän takia.. Mikä yksityisellä todettiin tic-oireeksi (eli ns. neuroottista ja tosi yleistä.. Esintyy esim. jännittäessä saattaa olla silmien räpsytystä tai jtn käsi liikettä)

Eli siinä sitten tulikin jtn vähän mun omasta elämästäni :)


Noi masennusjutut on tuttuja täälläkin, varsinkin kun koitan mahdollisimman paljon peittää mun tunteita kaikilta.
Jossain vaiheessa tulee vaan sellanen olo ettei jaksa eikä halua jaksaa mitään. Tekis mieli maata vaan sohvalla ja syödä suruun. Sit tulee morkkis ylimääräisestä syömisestä ja helposti tulee vaan syötyä siihen suruun lisää.. Ja vaaka alkaa näyttää liian paljon, ja taas popsitaan.. :/
Kauhee oravan pyörä :(


No mut mun perheeni...
Täytän marraskuussa itse 25 vee ja alkaa tuntemaan olonsa vanhaksi :D :p
Tammiskuussa 2004 mieheni oli lähössä inttiin ja sovittiin että jätetään ehkäisy pois ja hankitaan vauva.. Marraskuussa 2004 syntyi poika "5tuntia myöhässä".
JEssen kanssa on ollut ongelmia korvien kanssa, neljä kertaa tuubitettu. Sit tosiaan tuo yskä minkä vuoksi puol vuotta juostiin lääkärissä.
Nyt mennään pojan puheen ja muun takia tutkimukseen syksyllä. Itsestäni tuntuu et poika on jonkin verran ikäisiä jäljessä monessakin asiassa, ei paljon eroa siskostaan tuon jutut ja käytös ja osaaminen :(

Joulukuussa 2005 jätin pillerit pois, ei mennyt aikaakaan kunnes saimme tietää raskaudesta.
Lokakuussa 2006 päivää ennen eräpäivää syntyi tyttö. Eli täsmällisiä molemmat olleet.
Jonna on aivan kauhea jääräpää, kunnon muija jo nyt :D :D
Helppo vauvana ja aivan kaamee nyt uhmaikäsenä :D

Noi kaks on kans sellanen pari et huh huh, isoveli aina puolustamassa siskoaan

Eli kahen lapsen kanssa tätä arkea täällä miehen kanssa pyöritetään. Ja meidän lapsi luku olis nyt täys :)

:heart:
 
Daaria; Kyllä vähän lohduttaa kun se paino putoaa taas, mutta hitsi vie kun te ootte karannu ihan eri kymmenluvulle! :kieh: :D

Sasumoto Miten ihmeessä sä pudotat noin paljon viikossa! Ja ei kai mansikat pahasta oo, eikö ne oo terveellisiä ja poistaa nestettäkin?

Maruska; Kiva oli lukea, hyvin jaksoi :)

Mäkin oon eteläpohjanmaalta ja 26 tulee tänä vuonna ikää mittariin. Meilläki kaksi lasta 3 ja pian 2v, vuosi ja 3kk ikäeroa näillä.. Väilillä tuntuu että pää hajoaa, nää kerkeää ihan mitä vaan ja on sellainen kauhukaksikko!

Mä en nyt oikein meinaa taas saada kunnon vauhtia päälle, väsyttää aina vaan. Mäkin kävin tuossa alkukesästä tutkimuksisissa tän takia, verikokeita otettiin kaikki mitä lääkäri keksi, mutta mitään vikaa ei oo. Lääkäri vaan sanoi, että ottaa uudestaan yhteyttä jos vielä jatkuu.. No jatkuuhan se, kun ei mitään apuakaan kerran löytyny..

Hyvää viikon alkua kaikille, meillä alkaa viimeinen lomaviikko!
 
Mä unohdin taas aamulla punnita itseni.. Oli sen verran kiire aamulla et se sit jäi :) Huomenna sitten.
Olin aamust siellä lekurilla. Kilpirauhasarvot oli kohonneet (mulla on lääkitys kilpirauhasenvajaatoimintaan), joka luultavammin selittää väsymyyden. Kaks vuotta sitten oli ollut sama homma.
Ja voin pistää sen piikkiin senkin et painoo on tullut tässä puolen vuoden aikana koska yks oirehan on painon nousu.. Vikahan ei tietenkää ole minussa tai ollut minun ruokavaliossa :LOL:
Mut 6 viikkoa ja sitten lääkityksen noston pitäis olla vaikuttanut.. Eli voi olla et tää painon pudotus ei nyt oikeen onnistu, mut jos vaan sopii teille niin roikkuisin mukana ja odotan tota piristymistä et saan inspiksen takas sitten viimeistään ja toivon mukaan :D???
Kyllä mä siis koitan tässä samalla jtn tehä mut en ota siitä nyt enempi stressiä...

Sokerit oli onneks kunnossa :) Se oli oikeastaan suurin pelko tossa :)
 
Tän aamun paino oli 79,1kg. Viikonloppuna ei tullut pysyttyä niin tiukkana joten vähän nousi ku oli jo perjantai aamuna 78 ja jotain.. No mutta.. kuitenkin -700g

Sasumoto:
Mahtava pudotus!!! JEI!!!
Mulle tuotti herkkujen lisäksi hankaluuksia tuo pastasta luopuminen. Oon ennenkin tähän "dieettiin" tutustunut mutta oon ollut sitä mieltä etten kykene luopumaan pastasta ja eikai se kuitenkaan nyt niin epäterveellistä ole. Varmaan vähän sama ku sulle leipä..? ehkä? Mutta sitten vaan oli pakko myöntää että se on pärjättävä ilman pastaa koska just se oli se ongelma. En pysty syömään sitä pientä sievää annosta vaan vedän aina vähintään kaks isoa annosta. Nyt ku oon ollut ilman ni ei se nyt niin kauhean vaikeaa olekaan. Toki tekee mieli sitä (kuin myös karkkia) harva se päivä mut taistelen vaan aina sinne lauantaille (viime viikolla perjantaille) .

Tällä viikolla on ne ristiäiset ja tulee yökyläiliöitä. Aijon tämän viikon ottaa vähän rennomin, en kuitenkaan tee mitään pastaa ruuaksi =) Mutta voileipäkakkua ja kakkua tms. tulee kyllä syötyä. Sitten taas ens viikolla spurtti päälle.

Maruska:
Roiku vaan mukana, kiva! Älä tosiaan ota stressiä pudotuksesta mutta voithan tarkkailla syömisiä silleen rennosti että vaikka et herkkuja niin paljoo söis ku joskus.. Ni ei pääse ihan röpsähtämään =)

Millimetri: Äkkiä sää meidät kiinni otat, älähän lannistu! Enkä minäkään kovin paljoa vielä tuolla alle 80kg ole. Kohta se oot sieki täällä, usko pois vaan!!!

Vähän äkkiä vielä itestäni...
Mun perheeseen kuuluu mies ja pojat 08/07 ja 05/09 Eli 1v8,5kk ikäeroa. Onhan tuo tohinaa mutta mulla on onneksi ihana mies joka auttaa tosi paljon kotona. Ruuan laitto on oikeestaan ainut mun homma kotitöistä. Mies meillä siivoaa pääasiassa. Ja on poikien kans tosi paljon että kai mulla oikeestaan ihan helppoa on. Ei sais valittaa. Mutta olen todennut että mun hermoilla ei kotiäidiksi ryhdytä, kaipaan elämääni muutakin ku vaan lasten ja kodin hoitoa vaikka lapset onkin kaikkeni ja en niitä "liian" aikasin hoitoon halua viedä. Mutta kyllä mun pitää kerran tai pari viikossa päästä pois kotoa vaikka sitten vaan ruokakauppaan ilman lapsia.

Nyt on pakko lopettaa ku molemmat pojat unilla niin ehtisin itekki ottaa pienet unet. Nuo yösyötöt kuitenkin tuppaa hieman verottamaan.

Tsemejä ja :hug: kaikille!!!
 

Yhteistyössä