Turkulaiset:perustetaan ryhmä!

Olisikohan teidän tapaamiseen mahdollista päästä mukaan, vaikka ei vielä lasta olekaan? Odotan siis vauvaa, laskettu aika kahden kuukauden päästä (16.1.). Jäin just äitiyslomalle ja aika käy kotona pitkäksi, ja olisi kiva tavata uusia ystäviä. :)
Itse olen 21-vuotias.
 
Heipparallaa =)
Tänään paikallaolleiden kanssa sovittiin uudeksi treffipäiväksi ensviikon maanantai, jälleen Wikken kahvilassa ja aikakin olis sama eli klo 11.00

Kaikki mukaan haluavat rohkeasti paikalle, niin katsotaan millainen porukka saadaan kasaan :)

Vähän oli puhetta, et jossain vaiheessa siirrytään sitten treffailemaan toisten kotona, et nyt olis hyvä tilaisuus vielä tulla mukaan ;)
 
Moi! Me ei valitettavasti päästy tänään mukaan, mut ens kerralla oltas mielellään tulossa! Koskas ootte ajatellu tavata seuraavaks?
Mistä "rinkeli" on Turkuun muuttanut? Me ollaan kotosin Porista ja oon asunu kans vasta tosi vähän aikaa täällä. Mun tyttö on nyt 6,5 kk vanha.
 
Satunnainen kävijä
Tapaaminen muiden äitien kanssa kiinnostaisi myös minua, oletteko kaikki alle kolmekymppisiä? Onko tällainen yli kolmekymppinen liian vanha joukkoonne? t.äiskä ja poitsu 4kk
 
Ei mitään ikärasismia joten kaikki innokkaat mukaan vaan!!! Maanantaina nähdään taas klo.11.00 Wikken kahviossa. Ei haittaa vaikka vähän myöhästyis porukan varmasti tunnistaa vaunuista ja pienistä lapsista.
 
Moi, vielläkö mahtuu mukaan???

Minä ja tyttäreni kaivataan uusia ystäviä, itse täytän piakkoin 20 ja tyttäreni on 4,5kk ikäinen..Niin ja me asumme kans Turussa..

Samalla laitan ystäväni tiedot joka on kans halukas tulemaan mukaan elikkä hän on iältään 20 ja hänen poikansa on 2kk ikäinen, ja asustelee kans turussa..

Jäämme odoittelemaan vastausta ;)
 
niinuska88
heips! Mahdunkos mukaan vielä, vaikka en olekkaan ihan vielä tuota 18-vuotta?? Asutaan Turussa tytön kanssa, tyttö 3,5 kk. :) Yritetään kovasti päästä maanantaina sitten mukaan, olisi kiva tutustua äiti-ihmisiin kun ei äitikavereita oikein ole :(
 
Olis kyl itselläkin joskus kiinnostusta tulla mukaan, mut yleensä tohon aikaan maanantaisin ollaan keltaisella tuvalla perhekahvilassa tai ainakin yleensä siellä käydään...itse olen 23 ja pojista vanhempi 3 v ja pikkuinen 3 kk...
 
Moikka!

Tosiaan kaikki mukaan haluavat voivat tulla paikalle(= Wikken kahvila) maanantaina klo 11.
Jos myöhästyy ei sekään haittaa, kyllä porukan varmasti tunnistaa ;)

Joten kaikki ketkä kyselivät mahdutteko mukaan, niin KYLLÄ, rohkeasti vaan paikalle =)

Onkin kiva nähdä millainen "lauma" meitä sitten on koossa.

 
Miss
Olisin kiinnostunut mutta päivät menevät opiskellessa, joten jos joskus järkkäätte tapaamisia viikonlopun aikana tai lomilla niin täällä olisi myös yksi kiinnostunut.
Mailini on miss@jippii.fi jos joku haluaa kirjotella. :)

Niin, ja minä olen 22v ja poikani 3v.
 

Yhteistyössä