Turun äidit+ tulevat sellaiset

joo mansikka kyllä törmäsimme sinä ulkona joo.. piru oli kylmä ilma :/

mä en tule leffaan enkä varmaan kaffelkaan.. kun toi selkä vihoittelee ni aattelin jos olisin ihan oikeesti saikulla lopun viikon :D
 
moi miten tiivis porukka teillä on?
Mietin vaan että joskus saattais lähtee kahville tai myllyyn tai leffaan tai jotain mutta mahtuuko joukkoon tällanen 1v pojan äiti ja toisen ois tarkotus tulla 10/08? en asu Turussa mutta lähialueella kumminkin että kahvittelu joskus vois olla ihan jees :)
 
Tule mukaan vaan Kyllikki:) Joukkoon mahtuu!

Meillä oli tänään Vernerin kanssa neuvolalääkäri. Pituutta oli tullut hirveästi, 5cm! Painoa ei niinkään, huomaa että alkaa mittasuhteen pikkuhiljaa muuttua. Mitat oli siis 76,5 cm ja 10800g. Verner ei tykännyt ollenkaan olla siellä, tuli oikein iso itku. Lääkäri oli kyllä ihan mielissään, että onpa reipas poika :LOL: Ja toinen itkee, kyyneleet valuu pitkin poskia...

Keksin alustavasti uudelle tulokkaalle nimiä, tietysti ne varmistuu vasta sitten kun nähdään livenä :) Verner oli ainaskin niin Vernerin näköinen, ettei tarvinnut vaihtaa.

Tänä aamuna poika kakkasi meidän eteisen lattialle :LOL: Me oltiin menossa suihkuun ja olin vessassa laittamassa turhia tavaroita(roskikset ja vaippaämpäri yms) pois pojan ulottuvilta, ja Verkku oli oven ulkopuollella sen aikaa. Ja kun menin sen hakemaan niin tassutteli omassa kakassaan :x =) Ihanaa!

Minkäslainen leffa oli tänään? Oliko teitä paljon siellä?

Odottelen että mies tulee kotiin, mulla on tän illan ohjelmana taas kerran lapsen vaatekaapin järjestely ja samoin pikkuvauvan vaatteiden lajittelu.
 
Moro, kiitos kahviseurasta elokuvan jälkeen! Olihan meitä taas aika monta, tästäkin pinosta neljä kahvilla, mutta ainoastaan Mansikka ja allekirjoittanut elokuvissa. Ei nyt ollut mikään paras ikinä tuo leffa mutta siinähän se meni vauvaa hypittäessä :D

Ja tervetuloa Kyllikki, enimmilläänkin meitä on tainnut tämän pinon tapaamisissa olla jotain 6-7, vai mitä? Eli mahtuupa hyvinkin :)
 
Mua tarvittiin tänään kotona, joten ei sit leffaan ja kaffelle pästy. Poikettiin kyllä keskustassa, kun miehen piti käydä lääkärillä, mut oli ihan selanen pikareissu vaan. Huomenna vauvaviittomia opettelen, jos suinkin jaksetaan ja keretään. Ketä tulossa?

Miehen vanhemmat tulee perjantaina, joten pitää siivota vähän tarkemmin. :D Ajattelin pesasta ihan saunankin, jos suinkin jaksan... Vaikka tuskin me saunotaan, mut tulee kylppäri puunattua paremmin siinä samalla. Hirveesti taas kertyny pyykeistä pölyä pesukoneen alle ja vedestä jääny seinään jotai väriä. Inhottavan näköstä.

Oon nyt vähemmän ollu tässä koneella, kun oon neulonu pojalle sukkia... Ei nyt sit oikein mitään osaa kirjottaakaan, kun pikaselti tulin poikkeemaan... Jutellaan sit ku nähään. :)

Kyllikille tervetuloa porukkaan!
 
:wave: Hei vaan, kiinnostaisko ketään huomenna vaunulenkki ja kahvit keskustassa, tai siis kävely siinä vaikka jokirannassa? Mulla jotenkin suuria käynnistymisvaikeuksia täällä, en saa lähdettyä ulkoilemaan ihan ulkoilemisen vuoksi... jos olis seuraa niin voisi tulla vaikka kuinka pitkät lenkit mentyä... Mulle sopii mikä aika vaan! Siis tietysti sillä varauksella että ilma on suunnilleen siedettävä.
 
Pinkee meillä samoja ongelmia, ei vaan saa itsestään irti lähteä kävelemään.
Eli meistä voisi vaikka huomiselle ollakin seuraa, tai vaikka tänäänkin.Meille sopii ihan mikä aika vaan kunhan nyt on inhimillinen ilma.
Pistän sulla yv:nä mun numeron tulemaan niin ilmottelet vaikka sitten siihen jos ei täältä muita seuralaisia löydy !
 
Kivaa, mennään huomenna lenkille sitten! Käykö teille Raitapaita ja vib klo 11? Me tullaan bussilla keskustaan joten tavattaisiinko vaikka siinä torilla hennesiä ja svenskania vastapäätä? Näyttää siltä, että huomiseksi ei luvata sadetta eikä kummoista tuultakaan. Mutta kerrankos ne lupaukset on pettäneet...
 
Juu sopii mainiosti!

Muoks. Piti vielä erikseen tulla kertomaan että nyt meilläkin on koettu tonttuhammas-ilmiö.Likalla on ilman suurempia itkuja ilmestynyt alas etuhampaiden viereen molemminpuolin pienet valkoiset nököt.
Jee, nyt jo yhteensä kuusi hammasta!
 
Raitapaita Mun on pitäny sulta kysyy et mikä se oli ku sulla MYllyssä oli se maastokuvioinen kantoliina/pussi/reppu? Se näytti kivalta ja mukavalta kantaa.. Oon vaan täällä kanniskellu Ellaa taas liinassa kun huutaa niin tuli taas mieleen et mikäs se oli mikä sulla oli sillon..
 
Onko se sitten tuplasti parempi hammas kun tuli tonttuhammas x2 ?!?

Maastokuvioinen kantoväline, mei tai neliöliina on tosiaan Baby Hawk !Noita myy Sininen Onni Mikaelin kirkon vierellä, omani on ostettu tosin käytettynä muualta.
Muita samantapaisia kantovälineitä on esim. Yamo ja Hippis.Reppumaisempia Ergo ja Patapum.
 
moikka!
mäkin kaipaan joskus uusia kasvoja.eipä mulla ole liikaa noita äitejä kenen kanssa vois nähdä ja vaihtaa kuulumisia!eli muakin voisi joku kerta kiinnostaa lähteä.Mulla on kaks eli toinen on 2,3v ja toinen 6kk
 
Hei vaan kaikille!

Nitalla on mahatauti, ja kuumetta, se on niin raukka, ei tämmösten pienten pitäis olla kipeitä ollenkaan, eilen Nita oli sylissä koko päivän, nukkui tai oli semmoses horrokses silmät puoliks auki, ja välillä lensi oksennus ja jos hetkeks laski sänkyyn ni silmät oli samantien auki ja itku tuli. Kauheeta kattoo Nitaa ku on normaalisti semmonen energiapaukkaus ettei pysy yhtään paikallaan ja nyt on ihan apaattinen :( Tänään on jo vähän helpottanu, tässä se on sylissä vieläkin mut kuume on laskunu melkeen kokonaan ja ei oo ainakaan vielä oksennellu, ja se hymyilee ja jutteleeki jo vähän.

Pinkee me voitais kans mennä lenkkeilee sit ku Nita parantuu, asutaan kuitenki aika lähekkäin ja saisin itteniki liikkeel, aika helposti menee autolla nykyään jos on vähänkin pidempi matka ni ei ois yhtään pahitteeks tommenen lenkkeily..
 
Voi Nita parkaa, en osaa ollenkaan sitä touhutyttöä edes kuvitella tuollaisena! Pahin on varmaan jo ohi onneksi kuitenkin. Kukkia toipilaalle :flower:

Lenkkeily tahtoo jäädä vähälle, syksyllä jotenkin paremmin jaksoi - liekö ollut niin uutuudenviehätystä tuossa vaunuttelussa... mutta kun on seuraa, niin jaksaa paremmin lenkkeillä vaikka ihan ulkoilun ilostakin, ei tarvi välttämättä olla edes mihinkään menossa! Pannaan korvan taakse.. saat puhelinnumeroni yksärinä niin ei tarvi täällä koko kansalle kuuluttaa jos ollaan menossa! :D

Mites ensi viikon treffailut? Toisessa pinossa näkyy olevan tiistaina, otetaanko me eri päivälle? Siinä tapauksessa ehdotan keskiviikkoa. Ajattelin mennä Marakattiin kantoliinainfoon ke klo 11 joten sen jälkeen vaikka sopisi ainakin mulle. Tiistaikin kyllä minun puolesta sopii, mutta loppuuko meillä kahvilavaihtoehdot kesken? Riippuu tietysti porukan koosta. Mutta mulle kävisi kyllä esim se Aboa Vetuksen kahvila ihan hyvin! Joku sanoi että siellä on ainakin ollut vauvanhoitotaso jossain siellä vessojen luona mutta enpä ole hoksannut.
 
Onpas täällä hiljaista!
Me käytiin kädentaidonmessuilla tänään, tuttuja oli pilvin pimein ja vauva matkusti onnellisena repussa koko matkan, unetkin sai otettua vaikka hälinä oli melkoinen.Ilta onkin kolmas peräkkäinen ilman isiä, nuorella miehellä kun on niin paljon menoja ja harrastuksia :D .

Kahvittelu ensi viikolla kuulostaa hyvältä, keskiviikko sopii ainakin meille ja aboa vetuksen kahvilakin kuulostaa ihan hyvälle.Sinne luulisi ainakin useamman vaunun sopuisasti mahtuvan.

Pikaista paranemista Nitalle, ikävä tuollainen vatsatauti noin pienellä.Meille ei moinen tauti ole vielä kotiutunut vaikka tuntuu että viruksia on nyt joka lähtöön kun niistä lehdissäkin varoitellaan ... * koputtaa puuta*
 
Jätkän mummu ja pappa lähti junaileen kohti kotia ja me jäätiin hetkeks pojan kanssa kaksin... Autossa saattaa taas olla jotain häikkää, joten mies vähän testailee. Ilkee lähtee torstaina reissuun, jos ei pelitä kunnolla. Tai siis... Auto pelittää kyllä, mut lämmitys- yms laitteet tökkii jostain syystä ja niitä ollaan nyt jouduttu remppauttaan.

Mulle käy miitti keskiviikkona ja paikkakin passaa. Käytiinkin siellä muuten tänään ja ihan mielenkiintosta oli. Jätkä oli liinassa ja kävi vähän polviin... Tottumattomuutta vissiin, mut eiköhän se kesän myötä helpota.

Nitalle paranemista! :flower:

Mulle kelpaa myös ulkoiluseura... Viestiä vaan, niin tulee lähdettyä herkemmin. Mullahan on vähän tuota keventymisprojektiakin tässä, joten senkin kannalta olis syytä liikkua aktiivisemmin.

Mä innostuin sukkien kutomisesta... Siinä on nyt menny aikaa rutiinien ohella ja palstailu jääny vähälle. Mut ehkä hyvä nin välillä, kun välillä menee liikaakin aikaa täällä surffatessa.

Ja sit laittaan Raitapaidalle yksäriä...
 
Joo, no keskiviikkona siis treffit Aboa Vetuksen kahvilassa. Sopiiko puoli yhdeltä, siihen mennessä ainakin minä ehdin sieltä Marakatista varmaan? Jos tässä nyt minun aikataulujen mukaan ruvetaan menemään :)

Mehän oltiin Myy peräti puolentoista tunnin lenkillä silloin perjantaina! Ei mulla ainakaan yksin tule tehtyä kuin jotain 45 minuutin lenkkejä korkeintaan.

Meillä on ollut kamalaa kakkasirkusta viimeiset puolitoista vuorokautta. K oli ensin kakkaamatta kokonaisen viikon, ja nyt on kakannut siis eilisaamusta lukien jo kahdeksan kertaa... kamoon, kohtuus kaikessa!
 

Yhteistyössä