TYKS hoidot 2013!

Täällä mennään kp29 nyt aletaan taas odottamaan tätiä kylään.. hommailtu on kyllä senkin edest näin luomusti mut en silti usko.. kahvi ei maistu enää ja mist johtuu et näillä kp meikäläisel tota valkkarii valuu ja on ihan vetist saa pikkuhousun suojaa pitää kun muuten on koko ajan olo et ois päästänyt allensa.. mites tämän ketjun muut naiset missä mennään?
 
Moikka! Ajattelin tulla täällä piipahtaan, mut taidan jäädä pois täältä! toivon teille kaikille pian hyviä uutisia ja tietty paljon paljon plussatuulia! Hyvää kesän jatkoa kakille ja tulkaahan pian perässä! Burana ja masuasukki 13+2
 
YRITTÄJÄT

Manuliina.... *31v....... *1........ *1.IVF/2.PAS, huhtikuu 2013?
grosjean......*31v....... *1.........*2.IVF syksy 2013?
Helge...........*31.........*1.........* 2.IVF, ?
Helistin_83.....*29v.......*1.........* 1. IVF ?, toiv. alkukesästä??
hannuliini.......*24...... *1......... *eka tutkimuskäynti 20.2
SusannaO.......*29.......*2..........* luomukierto huhtikuu
Maikki1985.....*27.......*1..........*TS SG helmikuussa?
LaaL.......... * 31....... *1..........* OI helmikuu
Wiira............25......*1........3 IUI 4/13
Sansu86.... *27........ *1........ *Suunnittelukäynti huhtikuu
83_yrittäjä
Sofianna......*36.......*1.........*2.IV F

PIINAILIJAT:

Nyysy.....*38................2........1. IVF tuoresiirto................ testipäivä 9.5
Sera2010...*29...........*2........1. IVF 5.pas.................. Testipäivä 12.6

PLUSSANNEET!!

Burana........ ?........*4........ LA?
 
Moikka! Huomenna taas siirtoon, viimeistä kertaa ennen kesätaukoa!! Laitoin itseni jo valmiiks piinailijoihin, ettei tarvi taas huomenna päivittää ;)

En oo ehtiny aikoihin kirjoitella, mut ois lienee selvää, et viimekertainen siirto ei onnistunu ;) Nyt olis syytä onnistua, meinaa mennä hermot!!! Murrrr!!

Tsemppiä kaikille, ja sansu86, jospa ne oliski oireita...?? Pidän peukkuja!! :heart:
 
Heips! Ilmoittaudun mukaan ketjuun, PAS:a kohtia mennään heti kun vuoto alkaa :)

Meille tämä olisi toinen ihme, pakkasesta myöskin alkunsa saanut poikamme on 11 kk ja haluttiin jatkaa hoitoja heti vaan kun mahdollista, koska edelliseenkin projektiin meni se neljä vuotta. Viimeinen PAS olisi siis nyt ennen kesätaukoa, toivottavasti kaikki menee putkeen! Jos ei onnistu, on piikitysrumba edessä syksyllä.

En osaa vielä kommentoida muitten juttuihin, mutta varmasti pääsen kohta mukaan, kuka menee missäkin! Ihanaa kesän alkua kaikille!
 
tervetuloa Hammy :) täällä on vähän hiljaista nyt näemmä.. kolme kiloa viel kun minä saisin pois niin tyks kutsuu taasen ... ehkä se siit kp menee yli 30 tällä hetkel mut en tie milloin menkat haluaa alkaa taas
 
YRITTÄJÄT

Manuliina.... *31v....... *1........ *1.IVF/2.PAS, huhtikuu 2013?
grosjean......*31v....... *1.........*2.IVF syksy 2013?
Helge...........*31.........*1.........* 2.IVF, ?
Helistin_83.....*29v.......*1.........* 1. IVF ?, toiv. alkukesästä??
hannuliini.......*24...... *1......... *eka tutkimuskäynti 20.2
SusannaO.......*29.......*2..........* luomukierto huhtikuu
Maikki1985.....*27.......*1..........*luomukiertoja, kilpparihoitoa
LaaL.......... * 31....... *1..........* OI helmikuu
Wiira............25......*1........3 IUI 4/13
Sansu86.... *27........ *1........ *Suunnittelukäynti huhtikuu
83_yrittäjä
Sofianna......*36.......*1.........*2.IV F

PIINAILIJAT:

Nyysy.....*38................2........1. IVF tuoresiirto................ testipäivä 9.5
Sera2010...*29...........*2........1. IVF 5.pas.................. Testipäivä 12.6

PLUSSANNEET!!

Burana........ ?........*4........ LA?




Pitkästä aikaa tulin tänne kurkkailemaan kuulumisia. Minä kävin lääkärillä ja halusin tutkituttaa josko sittenkin kilpparissa olisi häikkää, vaikkei labroissa näy. Nyt sitten vastaukset saatuani kävi ilmi että tosiaan kilpparissa on vikaa ja lääkitys aloitettiin tällä viikolla.
Nyt sitten parantelen itseäni ja ainakin syksyyn asti mennään luomusti. En haluaisi ulkopuolisia hormoneja taas sekoittamaan kroppaa ja mielialoja. Ja toki jos mielialat tasottuu ja saan taas järkeni takaisin niin hakeudun hoitojen aloitukseen vasta ensivuoden puolella. ANnan kropalle aikaa palautua ja yritetään luomusti saada raskaus alulleen. Nythän se on todennäköisempää, jos tuo kilppari on ainoa joka raskautumisen on estänyt.

Mut näillä mennään, toivoa näkyvissä, ja odottelen että olo kohentuu ja jaksan nauttia kesästä. =)

Muille kovasti tsemppiä ja voimia ja toki plussatuulia!
 
Pitäiskö ottaa joku nimenhuuto ja katsoo moniko on kadonnu pinosta jo odottajien puolelle oikeesti... On nimittäin aika pelottavaa että meitä on näin iso lössi listassa ja vain yksi olis onnistunu...

Jotenkin masentava tuloslaskelma... Toivottavasti moni on poistunut listoilta luonnollista reittiä.
 
Meillä yritys jatkuu edelleen ja samoin kilojen hävitys, mulla nyt kaks juoksutreeniä takana ja oon tykännyt kovasti kaipa niitä kiloja tolla juoksullakin häviää.. :) tavoitteena olis että syksyllä päästäis tyksiin takaisin hoitoihin ja toinen olis et jos pystyis juoksumaan ruissalojuoksussa 10km.. tiedossa siis treeniä ja treeniä..
 
Täällä ollaan kans edelleen mukana.. ja toistaseks joudumme luomusti etenemään.. minulla vaaka näyttää-3 kiloa pari viel ainakin elokuuhun mennessä. mahtuu joukkoon suruakin. viime viikolla miehen isäpuoli kuoli 49v ja sydän petti. isot hautajaiset tulossa ja tarveis voimia sinne kerätä..
 
Heippa!

Mut voi poistaa listasta. Eli takana 4 tuloksetonta inssiä. Pitkään pohdittiin miehen kanssa, lähdemmekö koeputkihoitoihin.
Ensi kuussa lähtee lomakkeet adoptioneuvontaa varten :heart:
Mieli on levollinen ja fiilis hyvä. Nyt nautitaan kesästä, ja ehkä vielä tänä vuonna pääsemme alottamaan neuvonnan.

Toivon teille onnea hoitoihin, ja ihanaa kesää =) toivottavasti saan käydä täällä vielä kurkkimassa plussauutisia!
 
Heidi13 tervetuloa joukkoon.... :)
wiira tsemppiä adoptio juttuihin ja pahoittelut ettei hoidot tuonut tulosta. toivottavasti teillä asiat etenee nopeasti :) ja saat tulla tänne kertoilee omia kuulumisia jamiten menee ja myös kattoo miten me muut täällä pärjätään..

ON: kp40 pientä tuhrua jo 4 päivää nega testattu kp34 vissiin aamulla testiä kehiin ja jos edelleen nega tyydyn odottaa tätiä kylään...

Edit:

kp2 menkat alkoi eilen ja tämä aamu helvetinmoisilla kivuilla särkylääkettä nassuun ja polkemaan töihin.. vituttaa suoraan sanoen mut minkäs tekee... en tiedä mist johtuu et nyt pari kiertoo ollut et tuhruttelee ens 4 päivää ja sit tulee täti todella runsaana ja kivuliaana kylään
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa kaikkille uusille tähän ryhmään. Mulla alko jo tänään menkat edellisistä just ja just 20pvä.. Täytyy varmaan olla jossain vaiheessa tosta yhteydessä tyksiin jos tuo kierto tuppaa lyhentyvän koko ajan.. voitko sinne ihan vaan soittaa ja kysyä neuvoa tästä asiasta? Koska eiks se oo niin et jos kierto on kauhean lyhyt niin sit ovulaatio voi tapahtua kauhean aikaisin?
 
Hannuliini: Voi sinne soittaa ja pyytää neuvoa. soittoaika sairaanhoitajalle oli se 12.30-13.00.

Täällä kärsitään vissiin omituisen menkkojen loppua reipasta vuotoa ei ollut kuin kp2 päivän sit taas tuhrua ja nyt kp4 en tunne näit menkkoi omikseni. mut en tie tuskin siit kannattaa soittakaan tyksiin... nyt päiväl tein nega testin tosin 4 tuntia en onnistunut pidättämään kattoo jos aamul viel testaan mut en kai mie raskaanakaan ole. kuhan kroppa vaan kiusaa taas vaihteeks
 
Manuliina.... *31v....... *1........ *1.IVF/2.PAS, huhtikuu 2013?
grosjean......*31v....... *1.........*2.IVF syksy 2013?
Helge...........*31.........*1.........* 2.IVF, ?
Helistin_83.....*29v.......*1.........* 1. IVF ?, toiv. alkukesästä??
hannuliini.......*24...... *1......... *eka tutkimuskäynti 20.2
SusannaO.......*29.......*2..........* luomukierto huhtikuu
Maikki1985.....*27.......*1..........*TS SG helmikuussa?
LaaL.......... * 31....... *1..........* OI helmikuu
Sansu86.... *27........ *1........ *Suunnittelukäynti huhtikuu
83_yrittäjä
Sofianna......*36.......*1.........*2.IV F
Heidi13......*36........*1......... Aukiolotutkimus ?

PIINAILIJAT:

Nyysy.....*38................2........1. IVF tuoresiirto................ testipäivä 9.5


PLUSSANNEET!!

Burana........ ?........*4........ LA?

Sera2010....*29.....*2....1IVF 5.PAS......LA?




Tänään siis plussa testattu :) Aika epäuskoinen olo! Huomenna veritestiin.

Wiiralle halaukset täältä, ja tottakai tuut kertomaan, miten adoptio etenee! Ois tosi hienoo kuulla, mä oon myös harkinnut adoptiota monesti. Onko sulla ajatusta jo maasta? Vai kotimaan adoptio? Toivottavasti prosessi etenee nopeesti teidän kohdalla! Jaksuja odotukseen!

Heidi13 tervetuloa! :)
 
Viimeksi muokattu:
onnea sera plussasta:heart::hug:
hammy tervetuloa piinailijoihin... toivotaan parasta koskas testipäivä sitten on?

Täällä raskaks päivä takana. appiukko saanut rauhan ja päässyt ikuiseen lepoon. :heart: ikävä on kova mutta päivä kerrallaan. meillä mennään kierron alkupuolta tuskin tästäkään kierrost mitään tulee mut yritetään nyt sit

tulevana tiistaina saan myös tietää joudunko leikkaus jonoon. hoitoi en kesken jätä katon kumpi tulee ensin. leikkausaika vai raskaus.. jonon hännille joudun kumminkin... mites muut palstalaiset
 
Manuliina.... *31v....... *1........ *1.IVF/2.PAS, huhtikuu 2013?
grosjean......*31v....... *1.........*2.IVF syksy 2013?
Helge...........*31.........*1.........* 2.IVF, ?
Helistin_83.....*29v.......*1.........* 1. IVF ?, toiv. alkukesästä??
hannuliini.......*24...... *1......... *eka tutkimuskäynti 20.2
SusannaO.......*29.......*2..........* luomukierto huhtikuu
LaaL.......... * 31....... *1..........* OI helmikuu
Sansu86.... *27........ *1........ *Suunnittelukäynti huhtikuu
83_yrittäjä
Sofianna......*36.......*1.........*2.IV F
Heidi13......*36........*1......... Aukiolotutkimus ?

PIINAILIJAT:

Nyysy.....*38................2........1. IVF tuoresiirto................ testipäivä 9.5


PLUSSANNEET!!

Burana........ ?........*4........ LA?

Sera2010....*29.....*2....1IVF 5.PAS......LA?



Mä nyt poistin itseni.. Aijon hoitoihin hakeutua vasta joulun jälkeen tai ens kesänä jos ei luomuplussaa tule. Täytyy antaa kropan tervehtyä rauhassa ja luomuplussalle mahdollisuus nyt kun tästä kilpparin saan kuntoon.
Toki mielikin voi muuttua äkkiä kun syksy tulee, mut täl hetkellä vauva asiat asetan syvälle syrjään ja mennään tulee jos on tullakseen asenteella.

Tulen varmasti välillä katselemaan mitä tänne kuuluu ja kertomaan omiakin kuulumisia.

Aurinkoista kesää ja voimia tyksiläisille!!
 
Sansu miten toi sun painonpudotus edistyy? Millaisella ruokavaliolla muuten oot? Mä oon päässy oikeen kunnolla tohon juoksemisen makuun vähän vaa noi penikat sattuu välillä mut kaipa ne siit asettuu vielä. Mulla toi paino junnaa tällä hetkellä aika paikalla mut mä alan juoksemaan aika säännöllisesti noita lenkkejä ja kattomaan vielä enemmän mitä mä sinne suuhuni laitan. Mulla kiertopäivä 7 ja jos tää kierto lyhenee viel tai on just sen 20 päivää niin sit taidan rimpauttaa sinne tyksiin ja kysyää asiaa et miten pitäis toimia.
 
hannuliini: mul on nyt tuo -4kg tippunut.. siis olen lopettanut ilta syömisen, aamupalaa lykkään niin pitkälle kun mahdollista ja työpaikan herkkukaapin olen kans hylännyt totaalisesti. myös roskaruuan oon jättänyt.. vähentänyt leivän syöntiä ja aamulla vaaka näytti sen 78.5 ja pakko oli hyppiä siihen kolme kertaa ja sama tulos.. hiukan olin iloinen.. tyks menee sit täl viikol vissiin kiinni ja aukeaa elokuun alussa taas jos oikein muistan sulun.

Muoks: leikkausjonoon jouduin katotaan koska se on sairaaavianhoitaja kaveri luulee ettei haittaa vaik oisin raskaana siit ei pitäis olla haittaa vauvalle mut päättäköön he
 
Viimeksi muokattu:
Pakko tulla puhelimella vähän päivittämään.. Mites teillä ihanaisilla meni juhannus? Me vietettiin vaan mökkikuhannus ja vähän on pystyny tarkemmin kattomaan et mitä suuhun laittaa, pe jä la iltana kävin juoksulenkillä uskomatonta kuinka äkkiä juoksulunto on noussu kun vasta 3 viikkoa oon juossu tällä hetkellä jaksan pienten taukojen kera noustu n. 5km huomenna edessä taas juoksutreenit.. Tänään pidän vapaapäivän niin saa toi kroppakin pitää sitä lepoa.. Ja näillä näkymin kun tavoitteet olis ihan saavutettavissa et syksyllä vois taas toi tyks kutsua.. Meil tulee elokuussa 2 vuotta täyteen kun ollaan lasta yritetty.. Ja jos meillekin tulis sit 2014 vauva..
 

Yhteistyössä